America today ja, alleen ik wil graag een winkel weten waar je het ook in grotere aantallen kan kopen, zoals een supermarkt o.i.d. Bij de America Today is het overigens ook best duur voor zo'n blikjequote:
Importeren dan, nergens kun je die shit hier groot krijgen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:51 schreef Pensionante. het volgende:
[..]
America today ja, alleen ik wil graag een winkel weten waar je het ook in grotere aantallen kan kopen, zoals een supermarkt o.i.d. Bij de America Today is het overigens ook best duur voor zo'n blikje
Dat is erg jammer om te horenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Importeren dan, nergens kun je die shit hier groot krijgen.
O coolquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:54 schreef ukga het volgende:
Sommige supermarkten hebben het. super de boer verkoopt het vaak
Ja zou ik wel willen maar er is nergens een Jumbo bij mij in de buurtquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:59 schreef Killaht het volgende:
Godendrank. Haal het bij jumbo of in avondwinkels in grote steden als rotterdam en den haag
O chillquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:01 schreef Mr. Orange het volgende:
Elke benzine station/supermarkt hier in Engeland
Ja ik heb het opgezocht helaas is er geen enkele Jumbo bij mij in de buurtquote:
Standaard in het assortiment van de meeste supermarkten of daar ook alleen bij grotere?quote:Op zondag 15 mei 2011 12:49 schreef CrashO het volgende:
In Duitsland kan je het ook goed krijgen, even de grens over?
Is alweer een tijdje geleden dat ik in een super in duitsland ben geweest, zou het dus niet wetenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:00 schreef GimmeGore het volgende:
Standaard in het assortiment van de meeste supermarkten of daar ook alleen bij grotere?
Handig, zo'n 65+ kortingskaart.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:11 schreef GimmeGore het volgende:
Als ik naar Duitsland ga, ga ik met de trein, dat kost me 2 euro 80
=D Wat hebben ze daar dan voor smaken mountain dew?? En hebben ze daar ook andere producten die je niet vaak in supermarkten ziet??quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:54 schreef Mourik het volgende:
Ik zal je de goude tip geven..
Ga met de trein naar Venlo, zoek de supermarkt 2 Brüder von Venlo op, makkelijk te vinden overigens..
Daar is 1 blikje 0,31 cent, en alles in trayén van 24 stuks te verkrijgen!
Ik woon niet in Venlo, maar ik was er en er is erg veel dingen die niet meer in Nederland zijn, Mountain Dew smaak is die groene.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
=D Wat hebben ze daar dan voor smaken mountain dew?? En hebben ze daar ook andere producten die je niet vaak in supermarkten ziet??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |