Hi, I'm Sexy!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:05 schreef Breuls het volgende:
Nieuw topic, nieuwe titel. Laten we even iets uit deze ep kiezen. Kandidaten:
› Hi, I'm Sexy!
› You were never very reliable!
› I stole you!
› ...
Laten we die niet vergeten: The only water in the forest is a River.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:22 schreef Omentuva het volgende:
We're four for four on dead-not-dead!Rory.
The only water in the forest is a river? Da...
River. Pond. Duck pond. D'r is daar een link, maar wat voor één...
Is er 1 control room per Time Lord? Dat zou iets van 20 andere Time Lords/regenerations van andere Time Lords betekenen voordat T&D elkaar stolen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:31 schreef SiGNe het volgende:
Er werd ook gezegd dat er een stuk of 30 controlrooms waren, ik weet niet of ze allemaal gedelete zijn door House maar het houdt wel in dat er net zoveel Timelords in TARDIS hebben gevlogen.
Ja, leuk dialoogje. Ook de vraag of hij een kamer heeft; soms vraag ik me af of hij wel eens slaapt.quote:De kamer met het stapelbedvan Rory en Amy is ook weg
![]()
Een sentient planet. Of asteroid. Iets wat normaal gesproken levenloos is, maar in dit geval zelfbewust en communicatief is. In comics heb je zoiets ook wel eens; een planeet waarmee je kunt communiceren.quote:Ik moest bij de naam House wel meteen aan Hugh Laurie denken, was opzich wel grappig geweest als ze hem hadden gevraagd om die stem in te spreken (al vraag ik me af of je 'm dan nog wel gelooft als evil entity, wat was House eigenlijk?)
Werd er niet 13 gezegd?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:04 schreef Bensel het volgende:
Overigens zei ze dat ze ongeveer 30 control rooms had. van zowel de voorgaande doctors, als toekomstige. (althans, dan impliceerde ze). Leuk joh, zo'n denkende machine die ook vooruit in de tijd kan denken. (zie ook de verwarring in het begin over wat er gezegd is en wordt in de toekomst)
nee, echt thirtyquote:
Ik vraag me af ofdat me de Forest met de bibliotheek bedoeld werd?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:13 schreef Breuls het volgende:
[..]
Laten we die niet vergeten: The only water in the forest is a River.
Overigens; ik zag Eye Patch Lady in de preview voor volgende week.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:17 schreef Bensel het volgende:
[..]
nee, echt thirty
ow, vond dit ook we toffe
House: Fear me, I've killed hundreds of timelords
Doctor: Fear me, I've killed all of them
I was right.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:13 schreef Breuls het volgende:
In de trailer voor dit seizoen zat de dialoog:
[..]
"Fear me, I've killed hundreds of Time Lords."
"Fear me, I've killed all of them."
[..]
Volgens mij is dat afkomstig uit de ep van deze week.
Niet elke Time Lord heeft een TARDIS. Een hele zwik leefde gewoon op Gallifrey.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:19 schreef SiGNe het volgende:
Ik vraag me opeens af waar Timelords vandaan komen.
Een Timelord is niets zonder TARDIS en een TARDIS is niets zonder piloot.
Ze leven in symbiose met elkaar.
Zou het kunnen dat de Timelords door TARDISsen gecreëerd zijn?
Da's mogelijk, maar het is een hint naar de toekomst.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:49 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ik vraag me af ofdat me de Forest met de bibliotheek bedoeld werd?
Omdat dat het einde voor River is?
Eerder omdat hij gewoon de TARDIS als zo'n belangrijk object beschouwd. De aflevering heet niet voor niets 'the doctor's wife'quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
En natuurlijk Amy, nadat ze ziet dat de TARDIS een lekker wijf is: "Did you wish really hard?"
Het is niet echt een kijk naar de toekomst, sinds het al gebeurd is. Kan de Tardis (door Rose) niet door tijd en space kijken? Volgens mij zei Rose dat in de laatste aflevering van seizoen 1 toen ze in de tardis keek. Of ze keek in iets anders.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:51 schreef Breuls het volgende:
[..]
Da's mogelijk, maar het is een hint naar de toekomst.
Klagen over continuiteitsfouten bij TV seriesquote:Op zondag 15 mei 2011 06:21 schreef wonderer het volgende:
Hele mooie aflevering (waardoor ik alleen maar kon denken "oh, hoeveel beter was geweest met David"), beter dan de eerste drie. Alleen jammer dat de nieuwgebouwde TARDIS ook het geluidje maakte. Ik neem tenminste niet aan dat The Doctor ook bij de nieuwe de remmen er niet afhaalt
Neil heeft niet teleurgesteld
Hier te vinden.quote:Speaking of which, while many of those scenes were effectively creepy - particularly Amy's nightmare vision of Rory once again having to wait year upon year for her to come back to him - it's starting to turn into a running gag where Rory appears to die once per episode.
Herkenbaar wederom. Best vervelend van mijzelf, dat ik in gedachten dan voor mij zie hoe ( briljant & met meer gevoel ) het zou zijn geweest met Tennant en bv Rose of Donna.quote:Op zondag 15 mei 2011 06:21 schreef wonderer het volgende:
Hele mooie aflevering (waardoor ik alleen maar kon denken "oh, hoeveel beter was geweest met David")
Rory dood en Amy's gejank. Hoe mooi zou het zijn om eens 1 aflevering daarvan verlost te zijn.quote:it's starting to turn into a running gag where Rory appears to die once per episode.
In combinatie met Eye Patch Lady zou ik zeggen dat Amy droomt.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:19 schreef Breuls het volgende:
Ja, andere reviews verwijzen al naar "Oh my god, they killed Kenny/Rory!"
En het is wel waar. Hij gaat ietwat vaak een soort van dood.
Die was gebouwd van (kapotte) onderdelen van andere TARDISsen, logisch dat het niet helemaal soepel werktquote:Op zondag 15 mei 2011 06:21 schreef wonderer het volgende:
Alleen jammer dat de nieuwgebouwde TARDIS ook het geluidje maakte. Ik neem tenminste niet aan dat The Doctor ook bij de nieuwe de remmen er niet afhaalt
het begint er op te lijken dat dit een plotelement vormt op de een of andere manier.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:19 schreef Breuls het volgende:
Ja, andere reviews verwijzen al naar "Oh my god, they killed Kenny/Rory!"
En het is wel waar. Hij gaat ietwat vaak een soort van dood.
Iplayerquote:Op zondag 15 mei 2011 16:10 schreef Breuls het volgende:
Ik denk dat ik vanavond om 8 uur mooi even de herhaling ga kijken. Is wel een extra kijkbeurtje waard, deze aflevering.
Is die er ook in HD? Want ik kan ook wel gewoon een download opzetten, maar straks is-ie op BBC HD.quote:
Ik heb geen goede proxy meerquote:Op zondag 15 mei 2011 17:39 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Iplayer
Vond het leuk om weer de oude set te zien
De 720p versie is hier al binnen, lang leve torrentsquote:Op zondag 15 mei 2011 18:35 schreef Breuls het volgende:
[..]
Is die er ook in HD? Want ik kan ook wel gewoon een download opzetten, maar straks is-ie op BBC HD.
Is beschikbaar in HD van bbcquote:Op zondag 15 mei 2011 18:35 schreef Breuls het volgende:
[..]
Is die er ook in HD? Want ik kan ook wel gewoon een download opzetten, maar straks is-ie op BBC HD.
BBC HD is 1440x1080i, 't mag zich HD noemen maar echt Full HD is het ook niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:04 schreef Breuls het volgende:
Da's geen Full HD.
Usenet heeft ook gewoon 720p hoor.
BBC HD geen Full HD?? Op de Kabel of ook op Sat?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
BBC HD is 1440x1080i, 't mag zich HD noemen maar echt Full HD is het ook niet.
Overigens wel raar eigenlijk dat Doctor Who verder wel in 720P te vinden is maar niet in 1080i.. naja.. zolang het maar beter is dan PAL
Zo wordt het kennelijk door de BBC uitgezonden: http://en.wikipedia.org/wiki/BBC_HDquote:Op zondag 15 mei 2011 20:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
BBC HD geen Full HD?? Op de Kabel of ook op Sat?
Huh? Is het maar 1440 breed? Hoe kan het dan het hele beeld vullen?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
BBC HD is 1440x1080i, 't mag zich HD noemen maar echt Full HD is het ook niet.![]()
Pixels die niet vierkant zijnquote:Op zondag 15 mei 2011 20:54 schreef Breuls het volgende:
[..]
Huh? Is het maar 1440 breed? Hoe kan het dan het hele beeld vullen?
quote:Wow. So many tweets from today. About 20,000 of them (!) Thank you all. You can ask me DW questions at http://bit.ly/jFD06v (Guardian blog)
- Neil Gaiman
Zekers, de laatste keer met elkaar praten..quote:Op zondag 15 mei 2011 20:56 schreef Breuls het volgende:
Net de herhaling gekeken overigens. Was weer erg leuk om te zien. Ik vind vooral "This is when we talked" een mooie quote. Zo nostalgisch en mooi; laat zien dat de TARDIS eigenlijk alweer verder is maar het nog steeds zo erg waardeert even dit avontuur gehad te hebben. En dan de Doctor die het echt klote vindt als Idris' lichaam sterft, want dan is het voorbij.
Hij is gewoon een waardeloze TARDIS-bestuurder.quote:Op zondag 15 mei 2011 06:21 schreef wonderer het volgende:
Hele mooie aflevering (waardoor ik alleen maar kon denken "oh, hoeveel beter was geweest met David"), beter dan de eerste drie. Alleen jammer dat de nieuwgebouwde TARDIS ook het geluidje maakte. Ik neem tenminste niet aan dat The Doctor ook bij de nieuwe de remmen er niet afhaalt
Ja, en daarom denk ik dat ze 'denkt' dat ze altijd dat geluid moet maken. En aangezien zij de tardis is en ook de reden dat de nieuwbouw werkte ze ook dat geluid maaktequote:Op maandag 16 mei 2011 07:26 schreef Breuls het volgende:
Dat was meer ter identificatie; ik ben degene die je kent van 'vvorp, vvorp'.
Vrouwen verwijten je altijd van alles en nog wat.quote:Op maandag 16 mei 2011 08:23 schreef Breuls het volgende:
Dat zou ook kunnen. Maar hoe verklaren we dan Rivers bewering dat het het geluid van de remmen is?
Ik geloof best dat het het geluid van de remmen is, maar ik denk dat de tardis als 'mens' verkeerde conclusies kan trekken over hetgeen dat normaal isquote:Op maandag 16 mei 2011 08:23 schreef Breuls het volgende:
Dat zou ook kunnen. Maar hoe verklaren we dan Rivers bewering dat het het geluid van de remmen is?
Hier sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:57 schreef SuperPoekie het volgende:
Vanaf deze aflevering mag het 'David is beter dan Matt' eens opgehouden zijn. David is gestopt, het is zijn eigen keuze geweest, hij is niet ontslagen omdat ze Matt hadden gevonden ofzo.
Wat fijn dat het mag en niet moet. Kan mooi een ieder zijn/haar eigen mening en gevoelens blijven uiten. Staat een ander natuurlijk vrij om deze niet te lezen.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:57 schreef SuperPoekie het volgende:
\
Vanaf deze aflevering mag het 'David is beter dan Matt' eens opgehouden zijn.
Nu op iPlayer: http://www.bbc.co.uk/ipla(...)o_Cobwebs_Episode_1/quote:Op zondag 15 mei 2011 21:06 schreef Breuls het volgende:
Morgen: radio plays van Doctor Who op Radio 4extra: http://www.bbc.co.uk/programmes/b01132vq
Welk forum is dat?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:40 schreef yavanna het volgende:
[..]
Meer OT, op andere fora worden vergelijkingen gemaakt met Rory en Michael J.Fox 'back to the future' bodywarmer en zulks. Verborgen hint?
Da's van TW3: Children of Earth.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:06 schreef yavanna het volgende:
Torchwood: Up Close Preview - bbc.co.uk/torchwood![]()
Blijkbaar het werk van the Doctor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:48 schreef maxmit het volgende:
[..]
![]()
Maar, wat de hell doet superman in London
Neejoh, niemand in de UK weet hoe een journalist van een Amerikaanse krant eruit ziet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:20 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Clark Kent zonder bril, WAT?!? Dan herkent iedereen hem toch meteen!
Ik bedoelde dat iedereen hem dan herkent als Superman. Aangezien het enige verschil tussen Clark Kent en Superman de bril is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:30 schreef Breuls het volgende:
[..]
Neejoh, niemand in de UK weet hoe een journalist van een Amerikaanse krant eruit ziet.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:14 schreef Breuls het volgende:
Net even de aflevering erbij gepakt; het is geen photoshop, maar is dat een persoon of gewoon een vlek?
Overigens verandert de locatie van dat huisje af en toe in de scène, maar dat kan ook een productiefout zijn.
Misschien de Doctor die toekijkt? Die heeft tenslotte ook een brief gekregen om op die plek aanwezig te zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:06 schreef yavanna het volgende:
Torchwood: Up Close Preview - bbc.co.uk/torchwood![]()
Geen idee of onderstaande foto echt is of photoshop.
[ http://img6.imageshack.us/img6/5010/partycrasher.jpg (copy/paste deze link) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Breuls, je plaatje hierboven doet het niet."Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
plaatje doet het nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:49 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]
Moffat is helemaal niet slecht bezig.
Oh, dat zal wel een refererbeveiliging zijn. Dit is 'm: http://twitpic.com/4ytvzuquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:19 schreef Omentuva het volgende:
En Breuls, je plaatje hierboven doet het niet.
Plus Canton - waarom Canton? Waarom heeft hij #4? Hij is maar een character-of-the-week, to be honest. Why him? Is het een paradoxtrucje? (Moffat is daar niet vies van, zie Big Bang, of, voor een minder 'end of the universe' voorbeeld, Forest of the Dead.)quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:21 schreef Breuls het volgende:
Als het the Doctor is die toekijkt had-ie zijn eigen dood gezien, en we gaan er nu vanuit dat-ie van niets weet. Het zou wel een grote misleiding zijn als hij het allang weet maar dat niet laat merken aan zijn companions.
Dat gezegd hebbende: hij kende de astronaut bij het meer en leek niet volledig verrast door de gebeurtenis.
Cumberbatch moet echt een rolletje krijgen in Doctor Who...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:26 schreef Breuls het volgende:
[..]
Oh, dat zal wel een refererbeveiliging zijn. Dit is 'm: http://twitpic.com/4ytvzu
Dat komt omdat de BBC betaalt wordt door de inwoners van Engeland (waaronder ik zelf, ieder jaar 140 pond betalen). Zou een beetje oneerlijk zijn als iedereen buiten Engeland het gewoon gratis zou kunnen zien he...quote:Op zondag 15 mei 2011 20:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zo wordt het kennelijk door de BBC uitgezonden: http://en.wikipedia.org/wiki/BBC_HD
[edit]Wacht, in de rest van europa is het kennelijk wel 1080P maar in engeland zelf niet.. vaag.. zeker als je merkt dat de BBC alles voor hun eigen land wil houden (iPlayer enzo)
Ja, de Doctor bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Cumberbatch moet echt een rolletje krijgen in Doctor Who...
Liefst als Timelord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |