Nee dat is hem niet helaas...quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:30 schreef PietPossum het volgende:
Refrein: jalalala lalala jalalala lalala
Doe gewoon vocaroo.com, veel makkelijker.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:04 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek een heel goed dancenummer, dat ik al meerdere keren op de radio heb gehoord. Denk dat het 0-2 jaar oud is, maar dat weet ik niet zeker. Van het refrein heb ik nooit wat verstaan, maar het is op een beat die lijkt op de beat van Run DMC - It's like that: dezelfde geluiden/instrumenten, maar dan veel sneller. Je hoort een soort kinderstemmen zingen in het refrein, zoals bij 'Proper education' van Eric Prydz. De hele stijl doet ook wel aan Eric Prydz denken. Iemand???
edit: dus even ter vergelijking: Als het geluid van de beat in 'it's like that' X genoemd wordt, gaat het ongeveer:
X X X X
X XXXX
en dan herhaalt het.
Ik doel dan op het geluidje dat je als eerste hoort bij it's like that, wanneer de beat start. Daarna komt het om de seconde ongeveer terug.
Ik heb 'm zojuist gevonden in de playlist van Fresh FMquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Doe gewoon vocaroo.com, veel makkelijker.
0-2 jaar oudquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:09 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Ik heb 'm zojuist gevonden in de playlist van Fresh FM
Nee, anders had ik het wel gewetenquote:
Welke was het nou, ben wel benieuwd...quote:Op zondag 22 mei 2011 20:14 schreef stef040 het volgende:
Nee jij kan goed lezen!![]()
heb hem trouwens al...
Typisch geval van puntje van mijn tong...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:52 schreef Lauzer het volgende:
hoi menson,
ik zoek een nummer (obviously), dat jaren geleden ooit is gebruikt in een Heinz Ketchup reclame (voor zover ik het me kan herinneren). ik kan alleen nog maar dit qua tekst herinneren, en weet ook nog hoe ze het zongen:
Granada, am de oe yeaaaaah, plinga plinga, break your finga (ofzoiets, dat zongen wij altijd).
Het is een beetje in een rap-stijl eh, gerapt. Altijd zo kut van dit soort oproepjes, je hebt het wel in je kop maar als je het dan moet omschrijven klinkt het altijd minder!
Naja, misschien kunnen jullie me helpen.
Taa-da!
Meen je dat?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:02 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Typisch geval van puntje van mijn tong...
Jaaa ik wist dat het iets met ketchup was en of heinz of calve was. Enig idee welk jaar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |