Wel in een Unox reclame iigquote:Op zondag 22 mei 2011 22:54 schreef PietPossum het volgende:
[..]
Ik denk wel te weten welk nummer je bedoeld, het heeft zo'n clip met veel kleuren en skeletten die op trompetten rondvliegen. Het nummer is ook ooit gebruikt voor een reclame van koekjes, jaren terug. tututudut tududuuduuh ... ja naja ik denk nog na
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik zoek een lied, terwijl ik niet eens weet welk lied
Maar in de clip zie je op het einde een man en een vrouw in een auto zitten, de vrouw heeft oogcontact met een man op straat. De man naast haar in de auto (vriend/man) vraagt 'who was that?', waarop zij beantwoord 'nobody'. Hij vraagt daarna dreigender terwijl ie op de rem trapt 'WHO WAS THAT?!'. Dat is tevens het einde van de clip.
Iemand enig idee over wel nummer ik het heb?
Ik vermoed jaren 80, pop.
Wilde gok, vanwege dat yeah-yeah/'kinder'koor achtige (want ik heb de promo niet gezien):quote:Op zondag 22 mei 2011 23:48 schreef tjoptjop het volgende:
Ik zoek het nummer wat Veronica gebruikt in de trailer voor NCIS. Die waar dat achtergrond (kinder)koortje "yeah yeah..." oid zingt. Beetje lastig te omschrijven dus ik hoop dat iemand het gezien heeft (valt bijna niet te missen, ieder reclameblok is het wel)
ik dacht gelijk aan:quote:Op zondag 22 mei 2011 23:48 schreef tjoptjop het volgende:
Ik zoek het nummer wat Veronica gebruikt in de trailer voor NCIS. Die waar dat achtergrond (kinder)koortje "yeah yeah..." oid zingt. Beetje lastig te omschrijven dus ik hoop dat iemand het gezien heeft (valt bijna niet te missen, ieder reclameblok is het wel)
We close our eyes van Go Westquote:Op maandag 23 mei 2011 11:26 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zoek een liedjes met in het refrein een tekst als: "because our minds, .... never lose a game" of iets dergelijks. Hiermee kom ik er op google helaas niet uit.
Het liedje heeft ook een behoorlijk herkenbaar en aanstekelijk riedeltje. Het genre is een een beetje pop-rockachtig, een typisch Veroncialiedje, ik schat uit de jaren tachtig. Bedankt voor jullie aandacht.
Dat was hem ja, dankjewelquote:Op maandag 23 mei 2011 13:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik meen daar Marshall Masters - I Like It Loud te horen.
Nee helaasquote:Op maandag 23 mei 2011 07:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Wilde gok, vanwege dat yeah-yeah/'kinder'koor achtige (want ik heb de promo niet gezien):
quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 00:17 schreef Supersoep het volgende:
Ik zoek het nummer wat Discovery vaak draait bij hun promo. Het is opzwepend, ze tonen het in bijna elk reclameblok waar je allemaal fragmenten van hun topshows ziet. Heerlijk om naar te luisteren.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:43 schreef Pizzapuntje het volgende:
Een soundtrack, het is een beetje een hijgnummer, geen zang erin volgens mij, het klinkt een beetje zoals het begin van dit nummer alleen dan zonder de tekst.
Okay wie hier iets mee kan is geweldig ;p
kickje (A)quote:Op maandag 23 mei 2011 09:38 schreef mcf het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb in de kroeg zaterdag een leuk nummertje gehoord maar kan hem niet meer vinden.
Wat ik niet zeker weet is dat in de band naam het woord "wagon" voor kwam.
Wat ik nog wel weet is:
- Vrouwelijke zanger, lang zwart haar
- 2 achtergrond zangeressen waarvan 1 met krullen
- Contrabas in de clip
Iets van teksten weet ik helaas niet meer, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Mvg
Thx!! Ik kreeg de melodie maar niet uit mijn hoofdquote:
een hele wilde gok, meer op basis van de clip die je beschrijftquote:Op maandag 23 mei 2011 22:36 schreef Finitio het volgende:
Hee allemaal,
Ik zit al een tijdje met de melodie van een oud nummer (misschien 7 jaar oud ofzo) in m'n hoofd, maar kan me geen tekst herinneren, dus met lyrics kom ik nergens. Ik kan me nog enigszins herinneren hoe de videoclip ging:
Je ziet een man met kort haar die een aantal vrouwen heeft bedrogen, hij wordt door die vrouwen vastgebonden op een stoel, waarna zijn exen zijn gezicht met lipstick besmeuren.
Er zit in ieder geval piano-ondersteuning bij en ik dacht ook wat viool, en een vrouwenstem.
Iemand enig idee om welk nummer het gaat? Ik zou erg dankbaar zijn, dan kan het nummer misschien een keer m'n hoofd uit!
Finitio
Hey ben jij de echte Goten?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Er wordt de laatste tijd een nummer vaak op de radio gedraaid, lijkt een beetje op Jesse McCartney als je het mij vraagt., Maar volgens mij is het hem niet. Iemand een idee?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Er wordt de laatste tijd een nummer vaak op de radio gedraaid, lijkt een beetje op Jesse McCartney als je het mij vraagt., Maar volgens mij is het hem niet. Iemand een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |