quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:20 schreef DjinN het volgende:
Hallo
Ik ben voor mijn mams op zoek naar een liedje. Ze hoort het elke keer bij de reclame voor aankomende films die op RTL8 worden uitgezonden. De stem deed haar aan Paul Simon denken (waardoor ik dus automatisch aan John Mayer denk..zijn stem lijkt ook op die van Paul Simon). Maar ik kan dus nergens vinden wat voor liedje het is.
Ze heeft geprobeerd de tekst te onthouden. Het enige wat ze er uit op kon maken was "You close your eyes and next to me" oid.
Kan iemand mij miss helpen ?? Alvast bedankt
Weet iemand wat het nou was, ben wel benieuwd ?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:08 schreef stef040 het volgende:
@ 1;50
klinkt heel bekend en ken hem ook maar ben de titel kwijt...
Hold yuh, Gyptian.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:06 schreef Swomp het volgende:
[..]
Weet iemand wat het nou was, ben wel benieuwd ?
Poster heeft hem nu wel gevonden, maar nergens hier geplaatst
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:47 schreef Bismarck het volgende:
Titel van het nummer van de laatste 7 seconden?
Edit: Opgelost, Ryan Paris - Dolce vita
Jaaaaaaaaaaaaa ik zeg Groove Armada!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:56 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Jaaa ik wist dat het iets met ketchup was en of heinz of calve was. Enig idee welk jaar?
hmmm misschien toch niet...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:36 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa ik zeg Groove Armada!
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:08 schreef laucas het volgende:
Zoek een dubstep achtig nummertje die ook regelmatig op de radio te horen is, laatst nog op 3fm maar heb geen idee hoe het ook alweer klonk![]()
Wel mannelijke vocals er doorheen!
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:08 schreef laucas het volgende:
Zoek een dubstep achtig nummertje die ook regelmatig op de radio te horen is, laatst nog op 3fm maar heb geen idee hoe het ook alweer klonk![]()
Chase & Status - Let you go misschien? (wel wat meer d&b)quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:08 schreef laucas het volgende:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:38 schreef bouncer1980 het volgende:
ik zoek het liedje dat ze zojuist onder het intro filmpje van de champions league finale hebben gedraaid. "this is our story this is our life design" klinkt Brits
iemand een idee?
Geen dank.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:12 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer heet?
Vanaf 0:10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |