Al hebben we volgend jaar een echt baggernummer, dan ga ik er weer helemaal voor. Dat is nou eenmaal het leukste, en er van uit gaan dat we naar de finale gaan, dat doe ik echt al jaren niet meer.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar je moet toegeven dat ze echt niet goed genoeg waren.
Het zijn sympathieke jongensquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik toch gedaan vanaf het begin?
Heeft toch ook echt niets te maken met dit programma, dat ik ze leuk vind om ze zo te zien?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Al hebben we volgend jaar een echt baggernummer, dan ga ik er weer helemaal voor. Dat is nou eenmaal het leukste, en er van uit gaan dat we naar de finale gaan, dat doe ik echt al jaren niet meer.
Jawel, maar dat ze leuk zijn, heeft er helaas niets mee te maken. En ik heb dit topic niet de hele tijd gevolgdquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik toch gedaan vanaf het begin?
Heeft toch ook echt niets te maken met dit programma, dat ik ze leuk vind om ze zo te zien?
Ja heel goed om dit allemaal even te laten zienquote:
Een baggernummer zou zomaar WEL door kunnen gaan..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Al hebben we volgend jaar een echt baggernummer, dan ga ik er weer helemaal voor. Dat is nou eenmaal het leukste, en er van uit gaan dat we naar de finale gaan, dat doe ik echt al jaren niet meer.
Jawel manquote:
Nee maar we hebben het nu toch over dit programma nu?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel, maar dat ze leuk zijn, heeft er helaas niets mee te maken. En ik heb dit topic niet de hele tijd gevolgddus wellicht heb ik iets gemist.
Maar je hebt wel gelijk dat ze erg sympathiek overkomen.
Ik verwacht het ook niet, dat we naar de finale gaan, maar wat voor inzending ook, elk jaar hoop ik er wel keihard op en leef ik me helemaal inquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik koop hun nieuwe cd zelfs denk ikquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja heel goed om dit allemaal even te laten zien
Ik sluit ze echt in mijn hart nu, het zijn lieve mannen, klinkt stom he?
Ik ben gewoon een zeikerdquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar we hebben het nu toch over dit programma nu?
Ik zeg dat ik ze leuk en sympathiek vind, heeft niets te maken met of ze wel of niet goed genoeg waren op het songfestival. Want dat waren ze gewoon niet.
Ik heb ze ook pas nu "ontdekt"quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik koop hun nieuwe cd zelfs denk ikWant ik ben dus wel iemand die hun muziek ontdekt heeft vanwege hun deelname aan het ESF. Ik heb het meer gehoord, dat mensen dachten dat de 3JS muziek a la Jan Smit maakten, en dat dat niet zo bleek te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |