Nee hoor, verre van. Ik ben juist uitermate blij met mijn witte iPhone 4, en als er een iPhone 5 aangekondigd gaat worden, ben ik niet minder blijquote:
Een paar dagen wachten, kan natuurlijk geen kwaad. Maar je beslissing weken uitstellen in de hoop dat iets nieuws aangekondigd gaat worden, terwijl het huidige model nog steeds relevant is, is wel een beetje onzin.quote:Maar even serieus: de enige reden dat ik op nieuws zit te wachten, is dat ik het jammer zou vinden als ik nu de iPhone 4 koop en dat er dan volgende maand een nieuwe versie uitkomt. Dat mijn volgende telefoon een iPhone wordt, is al zeker. En natuurlijk, alle signalen duiden er op dat er niet snel een nieuw model komt, maar ik wilde even iets meer zekerheid.
Ik heb nu gewoon een nieuw Sim Only abonnement gevraagd en kan dus binnenkort kijken of ik de huidige iPhone 4 bestel, of dat ik wacht tot september.
Het niet nu uitbrengen of aankondigen van een iPhone 5 zou niet slim zijn omdat veel contracten van bestaande iPhone-gebruikers aflopen en mensen toch graag een nieuw toestel willen. Met de toegenomen Android-toestellen is het natuurlijk verleidelijk om daarvoor te kiezen (zou ik zelf overigens niet doen). Dan is Apple de klant kwijt.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:35 schreef retorbrapi het volgende:
Er wordt vandaag géén nieuwe iPhone aangekondigd:
- Apple heeft zelf duidelijk aangegeven dat de keynote vandaag in het teken van software staat.
- iOS 5 is nog niet lang niet uit, en ze gaan geen nieuwe iPhone uitbrengen met iOS 4.
- Ze hebben recent nog de Verizon en de witte iPhone 4 uitgebracht.
Wat ze wel gaan aankondigen: iOS 5, waarvan een beta beschikbaar zal zijn, en OS X Lion, waarvan een GM beschikbaar zal zijn. En iCloud uiteraard.
De iOS 5 final zal waarschijnlijk september uitkomen. Die maand zullen ze dan ook de iPhone 5 aankondigen zodat de lancering van de iPhone 5 samenvalt met de release van iOS 5.
Ik denk niet dat Apple daar rekening mee gaat houden. Het hele jaar door lopen er contracten met iPhone toestellen af.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het niet nu uitbrengen of aankondigen van een iPhone 5 zou niet slim zijn omdat veel contracten van bestaande iPhone-gebruikers aflopen en mensen toch graag een nieuw toestel willen. Met de toegenomen Android-toestellen is het natuurlijk verleidelijk om daarvoor te kiezen (zou ik zelf overigens niet doen). Dan is Apple de klant kwijt.
Mijne nu en ik wil een nieuwequote:Op maandag 6 juni 2011 16:48 schreef TransMogrifier het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Apple daar rekening mee gaat houden. Het hele jaar door lopen er contracten met iPhone toestellen af.
Ja, maar rond 1 en 2 jaar na de introductiedatum van iPhone natuurlijk wel de meeste.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:48 schreef TransMogrifier het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Apple daar rekening mee gaat houden. Het hele jaar door lopen er contracten met iPhone toestellen af.
dan had ie dat wel gezegd!quote:Op maandag 6 juni 2011 17:33 schreef Skv het volgende:
Ik neem aan dat je 'schudt' en 'tikkend' bedoelt?
/carequote:Op maandag 6 juni 2011 17:33 schreef Skv het volgende:
als ik mijn 3gs schudt hoor ik ook wel iets tikken aan de binnenkant. of ja, tikken..quote:
Alsof je het dan niet meer begrijptquote:Op maandag 6 juni 2011 17:33 schreef Skv het volgende:
Hou je vinger is aan de aan/uit knop als je schuddert.quote:
Dan hoor ik het niet meer, maar is dat normaal?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hou je vinger is aan de aan/uit knop als je schuddert.
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:27 schreef sharam het volgende:
[..]
gelukkig maar, ik schrok al helemaal daardoor. Wel een beetje slecht naar mijn idee, duur apparaat wat zulke geluiden maakt.
Is normaal
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:36 schreef Skv het volgende:
Geen nieuwe iPhone, alleen een nieuw iOS.. Vanaf het najaar. Nutteloze keynote.
iPhones worden niet gerepareerd.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:20 schreef dotKoen het volgende:
Microfoon iPhone 4 kapot![]()
Heeft iemand al eens een iPhone gerepareerd via AppleCare (dus een omruiling met UPS en je credit card als borg)? Via Coolblue, waar ik de iPhone heb gekocht, duurt het 3-4 weken ...
Nu je het zegt, ja.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:00 schreef Tokus het volgende:
Heb jij een consumer abonnement (eh, normaal dus) en die neef een zakelijk?
Oké.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:29 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
http://www.ipod-service.nl/contact.htm
Positieve ervaring mee
http://www.iphoneservice.nl/reparatie/stap1.htmquote:Op maandag 6 juni 2011 21:20 schreef dotKoen het volgende:
Microfoon iPhone 4 kapot![]()
Heeft iemand al eens een iPhone gerepareerd via AppleCare (dus een omruiling met UPS en je credit card als borg)? Via Coolblue, waar ik de iPhone heb gekocht, duurt het 3-4 weken ...
Ken ik, dank je. Maar mijn iPhone valt gewoon nog onder garantie.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
http://www.iphoneservice.nl/reparatie/stap1.htm
Wat ik lees is positief. Mic reparatie kost 49 pleuro
Die notification-area van bovenaf swipen is ja een regelrechte kopie van Android.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:03 schreef HeatWave het volgende:
http://www.apple.com/ios/ios5/gallery.html#video-ios
Het is pure marketing, maar damn het komt gelikt over zo zeg.
Bijna alle nieuwe functies heb ik allang met mijn jailbreak. Verschil met nieuwe iOS zijn alleen wat verbeteringen op micro niveau. Daarnaast duurt het nog lang voor het beschikbaar is.. OS X gebruik ik niet (heb geen Mac) en al mijn documenten en foto's e.d. heb ik allang bewaard in de 'cloud', heb ik geen speciaal Apple systeem extra bij nodig. Hoopte stiekem op nieuwe hardware..quote:
Volgens mij volledige ondersteuning.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:18 schreef o.us het volgende:
Ik had sowieso geen iPhone verwacht. Moet je ook niet, komen er alleen maar teleurstellingen van.
Komt er ook volledige ondersteuning voor iOS 5 voor op de 3GS of zijn er weer dingen weggevallen?
ik heb ook alleen een iPhone en ik zit ook niet heel erg op dat syncen te wachten. ik ind het handig dat mijn agenda synct met mijn computer, maar verder hoeft dat allemaal niet van mijquote:Op maandag 6 juni 2011 23:34 schreef Skv het volgende:
Ze hebben het ook steeds over 'sunct met al je apparaten'. Ben ik nou de enige die gewoon alleen een iPhone heeft en er echt niet op zit te wachten om er nog een iPad bij te kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |