Haha dat wel ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:25 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom moest er nou weer ge-edit worden in survival? kan dat niet in creative?
het is heel irritant als je voor je spullen moet zoeken etc. en er komt iemand even snel een kerk neer zetten van 50 blokjes hoog. zijn we uren met van alles bezig geweest....
Wij zijn vanaf 3 uur bezig geweest een hotel te maken in de nether en alles, en nu is alles weer weg....quote:
aangezien waarschijnlijk alleen admins dat kunnen (maar ja, je weet et nooit zekerquote:Op maandag 16 mei 2011 23:25 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom moest er nou weer ge-edit worden in survival? kan dat niet in creative?
het is heel irritant als je voor je spullen moet zoeken etc. en er komt iemand even snel een kerk neer zetten van 50 blokjes hoog. zijn we uren met van alles bezig geweest....
Dat was het juist, we hadden het zo gemaakt dat we een 'veilige' ruimte haddenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:32 schreef vogelkooi het volgende:
Bouwen in de nether![]()
Een vliegend wit beest en alles kapot.
Ik had allemaal gekleurd wol in de netherquote:
dan log je verkeerdquote:Op maandag 16 mei 2011 23:36 schreef Toothless het volgende:
Nether verwijderd.
Ik heb geen zin in logfiles die met 1gb per 5minuten groeien met errors.
Er zijn links en rechts users die het dag maken, terwijl ik de nacht moet afwachtenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:07 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Eh je bedoelt ons zeker?
Maar lijkt me in ieder geval helemaal niet handig om met dag/nacht te gaan kloten. Nacht is meestal ook heel leuk vind ik.
Wel leuk idee maar ik zie liever een grootschalige petitie verschijnen om de bouw limiet te verhogen.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:57 schreef maurisioo het volgende:
Misschien iemand die dit idee wil steunen?
http://getsatisfaction.com/mojang/topics/spot_lights
Oja, graag ook even een reactie erbij plaatsen, zodat hij wat recent blijft. xD
Allang gebeurd, alleen notch heeft al aangegeven dat er dan problemen met het laden van de wereld komen als je bijvoorbeeld zou vallen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wel leuk idee maar ik zie liever een grootschalige petitie verschijnen om de bouw limiet te verhogen.
Tevens die hier op Fok zetten mcforum.com en mcforum.nl, ook tweakers en dan naar Notch of Mojang sturen.
I know, maar dan nog moet het wel mogelijk zijn om dit te maken. Hij is alleen te lui.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:06 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Allang gebeurd, alleen notch heeft al aangegeven dat er dan problemen met het laden van de wereld komen als je bijvoorbeeld zou vallen.
Helaas heb je gelijk ja. Notch is een vrij matige programmeur volgens mij (niettemin is het gaaf wat ie heeft gemaakt), sommige dingen die niet eens zo moeilijk zouden moeten zijn doet ie niet even. Lantaarns, fencegates etc.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
I know, maar dan nog moet het wel mogelijk zijn om dit te maken. Hij is alleen te lui.
Lantaarns <3 Die moet hij echt is aan beginnen, het is toch veel leuker om een dungeon daarmee te onderzoeken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:00 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Helaas heb je gelijk ja. Notch is een vrij matige programmeur volgens mij (niettemin is het gaaf wat ie heeft gemaakt), sommige dingen die niet eens zo moeilijk zouden moeten zijn doet ie niet even. Lantaarns, fencegates etc.
Ach, wat maakt dat uit?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:05 schreef RickoKun het volgende:
Jullie moeten niet zo wispelturig doen
Ik was er eerst fel tegen dat pvp uit ging, en nu moet ie weer aan?
dit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:13 schreef tuut-chips het volgende:
Als je de verantwoordelijkheid als admin niet aankan, Dostya, dan moet je misschien overwegen om jezelf die rechten te ontnemen in survival.
Goede edit. Let wel op je taalgebruik, niet schelden met kanker.quote:
Klopt; ik zit daar aan te werken al blijft het moeilijk voor mij als ik zo erg aangevallen wordtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Goede edit. Let wel op je taalgebruik, niet schelden met kanker.
ik ookquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:07 schreef dnbrainwash het volgende:
Ricko, ik ga aangifte tegen je doen omdat je zon grote mond hebt.
Kom dan maar!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:20 schreef TJV het volgende:
Ik niet. Kom je aan Ricko, dan kom je aan mij ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |