Ik denk dat ze daar wel mods voor gebruiken.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zo'n vrijheidsbeeld...is dat met de "hand" gemaakt of gebruiken ze daar mods/tools voor?
Nee is met de hand gemaakt.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar wel mods voor gebruiken.
HOezo die 2 amsterdammertjes kreeg ik gewoon van je hoor!quote:Op zondag 15 mei 2011 14:56 schreef Toothless het volgende:
[..]
Ben jij op je hoofd gevallen?
Ik krijg nog 5 euro van je
Ik geloof in je!quote:
HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE!quote:Op zondag 15 mei 2011 14:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
HOezo die 2 amsterdammertjes kreeg ik gewoon van je hoor!
[..]
Ik geloof in je!
HALLON HALLON IK HEB 5 EURO AAN EDWARD GEGEVEN VRAAG MAAR AAN HEM HIJ WEET HOE DE VORK IN DE LEPEL KLEEFTquote:Op zondag 15 mei 2011 14:58 schreef Toothless het volgende:
[..]
HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE!
GA HEEL SNEL DIE 5 EURO BETALEN!
Hihiquote:Op zondag 15 mei 2011 15:06 schreef RickoKun het volgende:
HAHA sry heb geen 5 euro was grapoje hoef nix te betale xD xD
JE MAAKT GRAPPEN MET DE VERKEERDEquote:Op zondag 15 mei 2011 15:06 schreef RickoKun het volgende:
HAHA sry heb geen 5 euro was grapoje hoef nix te betale xD xD
Wtfquote:Op zondag 15 mei 2011 15:48 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ik was geteleport naar de spawn in de nacht, ik kijk naar een nieuw huis en er ontploft een creeper en dat zegt Dostya dat ik die creeper lure. Daarna teleport ze naar mijn huis en spawned ze overal archers en daarna wordt ik gekickt.
wat je molt van een ander of door jouw toedoen moet je repareren.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:48 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ik was geteleport naar de spawn in de nacht, ik kijk naar een nieuw huis en er ontploft een creeper en dat zegt Dostya dat ik die creeper lure. Daarna teleport ze naar mijn huis en spawned ze overal archers en daarna wordt ik gekickt.
Wees maar niet bang hoor. Je moeder zal vast wel iets meer waard zijn. Gewoon zeggen dat je moeder meer waard is.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:51 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Het is zogenaamd een vriendelijke server, als je vraagt hoeveel iets waard is krijg je het standaard antwoord : meer als je moeder.
Dus omdat hij niet een paar blokjes heeft geplaatst op de plek dat de creeper hem ging pesten spawn jij allemaal archers bij zijn huis?quote:Op zondag 15 mei 2011 15:50 schreef Toothless het volgende:
[..]
wat je molt van een ander of door jouw toedoen moet je repareren.
Heel simpel
Texture pack + nummer?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:20 schreef Honingbijtje het volgende:
Ben hier vandaag en gister een beetje mee bezig geweest :3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |