Weet je moeder wel dat je een neger bent?quote:
Gozer, deal with it.quote:
Nee, Mag ze niet weten. Anders wil me hele familie me vermoordenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Weet je moeder wel dat je een neger bent?
Anyway, lekker weer jailen zo.
Hey, dat moet je ook maar net lezen he?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:06 schreef zerokil het volgende:
Gozer,
De Hoster zegt net dat hij vandaag geen nieuw potje gaat doen.
Omdat 黑人 alle hot wings opeten voor de Chinezen zelf kunnen bestellen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:07 schreef apij4125 het volgende:
One known fact, Chinese people hate black people.
Precies, Darom wil china meer investeren in KFC'S en gaan ze express bij alle negers zn identiteit te checken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Omdat 黑人 alle hot wings opeten voor de Chinezen zelf kunnen bestellen?
Dat was even omdat mijn OP eruit moestquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:56 schreef dnbrainwash het volgende:
Is goed, als je maar niet zon flauwe spoiler maakt.
Doe maar gewoon de ip erbij zetten aub. Danku.
typ is opnieuw toothless.nl in.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:44 schreef RickoKun het volgende:
"Failed to connect to server, unknown host"
Ben maar blij. van al dat kinderachtig gedrag hier word je niet vrolijk.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:22 schreef Katth het volgende:
Katth en heb ook al maanden niet meer gespeeld, dus dat kan goed kloppen ;-)
Daar ben ik operator jonge. Ben ik admin opquote:Op zondag 15 mei 2011 03:26 schreef Mender het volgende:
Ik inloggen op de eerste de beste classic server...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waat?
Weg.quote:
Ja ik heb op classic echt de ziekste shit gezien, veel epic pixelart ook.quote:Op zondag 15 mei 2011 03:26 schreef Mender het volgende:
Ik inloggen op de eerste de beste classic server...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waat?
Zo'n vrijheidsbeeld...is dat met de "hand" gemaakt of gebruiken ze daar mods/tools voor?quote:Op zondag 15 mei 2011 12:28 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ja ik heb op classic echt de ziekste shit gezien, veel epic pixelart ook.
Ik denk dat ze daar wel mods voor gebruiken.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zo'n vrijheidsbeeld...is dat met de "hand" gemaakt of gebruiken ze daar mods/tools voor?
Nee is met de hand gemaakt.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar wel mods voor gebruiken.
HOezo die 2 amsterdammertjes kreeg ik gewoon van je hoor!quote:Op zondag 15 mei 2011 14:56 schreef Toothless het volgende:
[..]
Ben jij op je hoofd gevallen?
Ik krijg nog 5 euro van je
Ik geloof in je!quote:
HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE!quote:Op zondag 15 mei 2011 14:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
HOezo die 2 amsterdammertjes kreeg ik gewoon van je hoor!
[..]
Ik geloof in je!
HALLON HALLON IK HEB 5 EURO AAN EDWARD GEGEVEN VRAAG MAAR AAN HEM HIJ WEET HOE DE VORK IN DE LEPEL KLEEFTquote:Op zondag 15 mei 2011 14:58 schreef Toothless het volgende:
[..]
HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE!
GA HEEL SNEL DIE 5 EURO BETALEN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |