Nummers worden automatisch verhoogd bij een nieuw deel, dus dat hoef je niet handmatig te doen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
oh kut. 1449 moet het zijn. TR is al gemaakt voor verandering.
Ik merk het idd. sorryquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nummers worden automatisch verhoogd bij een nieuw deel, dus dat hoef je niet handmatig te doen.
Waar we lekker bij het hotel herrie gaan schoppen om ze te vemroeienquote:
quote:
Ik stond onder douche en om de aantal jaar (laatste keer was 2008 ofzo) gebeurt het wel eens dat ik een soort van onwel wordt dan moet ik gewoon even gaan zitten en uitrusten en gaat het over. Dat wou ik nu ook doen maar ik nam te veel tijd waardoor het licht uit ging en ik 3 minuten later werd in het van de muur afgerukte douchegordijn.quote:
mietjes gemeentequote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee mag niet van amsterdam. dit keer met een biertje in de kroeg
stel we worden kampioen: dan de tt: wat zijn die tukkers stil.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:50 schreef Saekerhett het volgende:
AFC Ajax #1549: De hapjes zijn klaar, waar is de...?
Klinkt best gevaarlijk, kun je niet verdrinken als je ongelukkig terecht komt?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:50 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
z
Ik stond onder douche en om de aantal jaar (laatste keer was 2008 ofzo) gebeurt het wel eens dat ik een soort van onwel wordt dan moet ik gewoon even gaan zitten en uitrusten en gaat het over. Dat wou ik nu ook doen maar ik nam te veel tijd waardoor het licht uit ging en ik 3 minuten later werd in het van de muur afgerukte douchegordijn.
En dan nog niet winnen...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar we lekker bij het hotel herrie gaan schoppen om ze te vemroeien
Ja dat zou kunnen ja had ook keihard met mijn hoofd op de WC pot terecht kunnen komen. Maar ik weet dat ik de volgende keer gewoon meteen op de grond moet gaan zitten en ik even moet wachten tot het vermindert. Ik wou nu nog de douche uit zetten, bril pakken enz. Ja dan gaat het dus fout.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Klinkt best gevaarlijk, kun je niet verdrinken als je ongelukkig terecht komt?
'nee kijk, dit keer gaan er allemaal supporters naar de hotel van twente. gaan ze herrie schoppen tot 2 uur middernacht enz. kunnen ze slecht slapenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:53 schreef Nober het volgende:
[..]
En dan nog niet winnen...
Gebeurde vorige week trouwens toch ook niet?
Uit gaan van eigen kracht is ook niet van toepassing.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'nee kijk, dit keer gaan er allemaal supporters naar de hotel van twente. gaan ze herrie schoppen tot 2 uur middernacht enz. kunnen ze slecht slapen
Twente had dit toch kunnen verwachten niet heel slim van ze. Al is het wel een achterlijk gedoe.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'nee kijk, dit keer gaan er allemaal supporters naar de hotel van twente. gaan ze herrie schoppen tot 2 uur middernacht enz. kunnen ze slecht slapen
Ik blijf een week ziek thuis. mn hele klas is voor andere club.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:58 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk doen als Ajax niet kampioen wordt? En dus wordt afgedroogd met een 0-2 bijvoorbeeld?
Rouwen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:58 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk doen als Ajax niet kampioen wordt? En dus wordt afgedroogd met een 0-2 bijvoorbeeld?
Daar houden ze geen rekening mee, al weten ze wel beter.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:58 schreef sitting_elfling het volgende:
De hele boel bij elkaar schelden dat Vink 2 goals onterecht heeft afgekeurd en een onterechte rode kaart aan Vertonghen heeft gegeven. Hoe wil je anders 0-2 verklaren?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:58 schreef sitting_elfling het volgende:
Dat is natuurlijk onzin, zoals je afgelopen week hebt gezien is er niet 1 partij 'de' grote favoriet. Beide teams maken veel fouten en wie de scherpte mist kan zo 2-0 achter staan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Daar houden ze geen rekening mee, al weten ze wel beter.
Beide nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat doe ik nog liever dan een hele bak neptwentesupporters over me heen krijgen
Door het slechte spel van Ajax.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
De hele boel bij elkaar schelden dat Vink 2 goals onterecht heeft afgekeurd en een onterechte rode kaart aan Vertonghen heeft gegeven. Hoe wil je anders 0-2 verklaren?
ik neem dan rustig aan dat twente kampioen is. dan kan ik gaan rouwen en schelden en vloeken. zo doe ik dat. net als vorig jaarquote:
Net als 11 juli.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik neem dan rustig aan dat twente kampioen is. dan kan ik gaan rouwen en schelden en vloeken. zo doe ik dat. net als vorig jaar
Ik heb de bekerfinale niet helemaal gezien, pas toen het al 2-2 was ben ik gaan kijken hopend op penalty's. Twente is de favoriet maar volgens mij is dat alleen maar omdat ze niet hoeven te winnen, en ook een beetje vanwege de bekerfinale.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:01 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, zoals je afgelopen week hebt gezien is er niet 1 partij 'de' grote favoriet. Beide teams maken veel fouten en wie de scherpte mist kan zo 2-0 achter staan.
Als toby weer ligt te slapenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik zie verhoeven zn 100 procent al geven
jackie zal het dan lastig krijgen. Maar gelukkig wint Ajaxquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
voor een nieuwslezer die voor ajax/twente is zou het dan moeilijk zijn het nieuws te doen
dan ligt jack onder de tafels op zn duimpje te zuigenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als toby weer ligt te slapen
[..]
jackie zal het dan lastig krijgen. Maar gelukkig wint Ajax
Afgedroogd met 2-0quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:58 schreef sitting_elfling het volgende:
Toen ik weer bijkwam had ik eigenlijk gehoopt dat ik een hele dag op de grond had gelegen en dat het zondag was geworden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga serieus tot 24:00 opblijven en dan zien we op de klok: nog 14 uren en 30 minuten
Die kans acht ik wel aanwezig, ik vrees daar voor.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:06 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik zou het overigens nog erger vinden als de TV/stream uitvalt ergens midden in de wedstrijd voor 5 minuten
Godzijdank heb ik radio 1 op mijn mobiel.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Die kans acht ik wel aanwezig, ik vrees daar voor.
Daar kan je de wedstrijd ook zien?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Godzijdank heb ik radio 1 op mijn mobiel.
* heloef steekt zijn hand in de luchtquote:
Nee maar dat mij vrij weinig boeien op zo'n moment als ik hem maar kan volgen.quote:
Hoe laat ga je weg als je Leidse gaat..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
* heloef steekt zijn hand in de lucht
Of met een vriend mee maar die weet nog niet waar ie naar toe gaat.
We zien het morgen wel..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Alle Twente supporters na de klinkende 0-3 zege natuurlijk.
Ik woon in Hoofddorp en dat is niet zover weg dus ik was van plan half 2 weg te gaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:30 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Hoe laat ga je weg als je Leidse gaat..
Wij pakken de trein van half 11 maar dan hoop ik om 12 uur half 1 op centraal te staan..
Dit dus..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:36 schreef msnk het volgende:
Er was wat gezeik over NS over het onderhoud aan het spoor in N-H, zou maar 's opzoeken of jullie er geen last van gaan krijgen.
Ah dan moet ik via Bijlmer en dan de metro pakken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:36 schreef msnk het volgende:
Er was wat gezeik over NS over het onderhoud aan het spoor in N-H, zou maar 's opzoeken of jullie er geen last van gaan krijgen.
quote:Voetbalwedstrijd Ajax - Twente
15 mei 2011 t/m 15 mei 2011
Wilt u zondag 15 mei naar de voetbalwedstrijd in Amsterdam en komt u uit
Noord-Holland of Haarlem? Dan beter niet met de trein.
Helaas is Amsterdam ArenA vanuit de richting Alkmaar/Uitgeest, Enkhuizen/Zaandam en Haarlem slecht of niet bereikbaar met de trein. Dit heeft te maken met werkzaamheden bij station Amsterdam Sloterdijk. Daardoor rijden er
tussen Haarlem en Amsterdam Sloterdijk geen treinen.
tussen Amsterdam Sloterdijk en Amsterdam Centraal minder treinen dan normaal.
uit de richting Zaandam geen rechtstreekse treinen.
Uw extra reistijd kan oplopen tot ruim een half uur uur. Wij adviseren u om vanuit Noord-Holland of Haarlem niet met de trein naar Amsterdam ArenA te reizen.
Uit andere richtingen is Amsterdam ArenA goed bereikbaar
Komt u uit Rotterdam/Den Haag (via Schiphol) of uit Utrecht en verder, dan kunt u die dag prima met de trein naar station Amsterdam Bijlmer ArenA.
Ook uit de richting Weesp – Lelystad/Amersfoort en verder is de Amsterdam ArenA goed bereikbaar met de trein. Stapt u dan uit op station Duivendrecht.
De Amsterdam ArenA is op loopafstand van beide stations. Neem ruim de tijd voor uw reis, want het kan op bepaalde momenten erg druk worden in de trein.
Maar alles wat Theo Janssen de laatste tijd zegt, ''Dit geeft ons een boost, dat geeft ons een boost, als we zo spelen winnen we volgende week ook, dit was een mentale tik dan kunnen ze lullen wat ze willen want ze stonden 2-0 voor''quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:50 schreef Omega het volgende:
Over arrogante twente supporters gesproken;
Youri Mulder in AD
“Daarin zal FC Twente de gelijkmaker scoren en dankzij een 1-1 gelijkspel kampioen worden”, laat Mulder weten aan het Algemeen Dagblad. “'Maar het zal niet gemakkelijk gaan. Ik hoor letterlijk iedereen om me heen zeggen dat FC Twente wel even die titel komt opeisen in Amsterdam."
Theo praat teveel.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar alles wat Theo Janssen de laatste tijd zegt, ''Dit geeft ons een boost, dat geeft ons een boost, als we zo spelen winnen we volgende week ook, dit was een mentale tik dan kunnen ze lullen wat ze willen want ze stonden 2-0 voor''
Die heeft er vertrouwen in.
... en drinkt teveel...en rookt teveel...quote:
Zou mooi zijn als de val van Twente morgen ingeluid wordt door Theo. Net als vorige week bij de 1-0, maar dan nu wel doordrukken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:02 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
... en drinkt teveel...en rookt teveel...
Die gozer lult echt maar wat inderdaad, al zou ik het volgens mij wel waarderen als het niet tegen Ajax was gericht wasquote:
Ik weet niet wat jullie plannen zijn maar ik best met jullie mee hoe meer zielen hoe meer vreugd.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:30 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Hoe laat ga je weg als je Leidse gaat..
Wij pakken de trein van half 11 maar dan hoop ik om 12 uur half 1 op centraal te staan..
.... en maakt net een assist teveelquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:02 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
... en drinkt teveel...en rookt teveel...
Manchester Unitedquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niets, maar ik vroeg het me gewoon af?
Daar hoop ik ook op. Wat een walgelijk overschatte voetballer die de ene verdedigende blunder na de ander maakt. Frappant genoeg ziet geen één analist dat.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als de val van Twente morgen ingeluid wordt door Theo. Net als vorige week bij de 1-0, maar dan nu wel doordrukken.
Ligt het dan aan al die analisten of aan jouw?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar hoop ik ook op. Wat een walgelijk overschatte voetballer die de ene verdedigende blunder na de ander maakt. Frappant genoeg ziet geen één analist dat.
De hotel?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat je daar zolang over moest doen, verbazingwekkend.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen:
twente en ajax zijn beide even slecht.
Ik dacht dat jij successupporter van Barca wasquote:
Komt ie nu achter.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen:
twente en ajax zijn beide even slecht.
maar speelt verdomd goed. Type speler dat wij missen. Zelfverzekerd, technisch goed, branie.quote:
Ik heb slecht geslapen vannachtquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat je daar zolang over moest doen, verbazingwekkend.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij successupporter van Barca was, maar United dus.
[..]
Komt ie nu achter.
Jouw of jou?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ligt het dan aan al die analisten of aan jouw?
En jij voor alles wat tegen Barcelona speelt, of alleen Real Madrid?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
United is vandaag vers kampioen geworden en Barca is dat al een paar dagen, waarschijnlijk vandaar.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:02 schreef msnk het volgende:
[..]
United is vandaag vers kampioen geworden en Barca is dat al een paar dagen, waarschijnlijk vandaar.
Ligt eraan wie tegen Barca speeltquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:50 schreef Nober het volgende:
[..]
En jij voor alles wat tegen Barcelona speelt, of alleen Real Madrid?
Wel grappig, zit jij te trollen/discussieren in het twente topic wordt alles verwijderd door de mods, en in dit topic lieten ze het getroll van de twentenaren gewoon staanquote:
Alsof mij dat wat kan boeien wat die Tukkers roepenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wel grappig, zit jij te trollen/discussieren in het twente topic wordt alles verwijderd door de mods, en in dit topic lieten ze het getroll van de twentenaren gewoon staan
Het is maar wat je als getroll opvat natuurlijk. Vorig Ajaxtopic werd gewoon normaal gepost. Dat jij die 'kritiek' dan opvat als getroll ligt meer aan jou, dan aan de uses die gewoon normaal iets over Ajax zeggen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wel grappig, zit jij te trollen/discussieren in het twente topic wordt alles verwijderd door de mods, en in dit topic lieten ze het getroll van de twentenaren gewoon staan
Iedereen zit in het complot.. net als de scheids die morge een (onterechte) penalty geeft aan Twente waardoor ze winnen met 2-1quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Das natuurlijk een beetje bullshit, verder liggen onze meningen over getroll duidelijk ver uiteen. Dat het Twente topic zo uit de hand is gelopen is een voortvloeisel uit het vorige deel, waar mensen best wel persoonlijk werden aangevallen. Dat hele vorige topic is dus niet gemodereerd.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is maar wat je als getroll opvat natuurlijk.
"normaal". Maar goed, het maakt me op zich niet zoveel uit of er posts in dit topic verwijdert worden, het viel me gewoon opquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is maar wat je als getroll opvat natuurlijk. Vorig Ajaxtopic werd gewoon normaal gepost. Dat jij die 'kritiek' dan opvat als getroll ligt meer aan jou, dan aan de uses die gewoon normaal iets over Ajax zeggen.
En er bestaat natuurlijk nog zoiets als een topicreport of een feedback topic. Meld het als iets je niet bevalt, word er naar gekeken door een van de mods. Beoordelen zij wel of er iets aan gedaan moet worden.
Dat was toch allang duidelijk?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:47 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Iedereen zit in het complot.. net als de scheids die morge een (onterechte) penalty geeft aan Twente waardoor ze winnen met 2-1
Bazenfilm!quote:
Weet niet, al heel lang geen terminator gekeken.quote:
Ik morgen uitslapen, dan EK -17 kijken en dan Ajax.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:07 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Bazenfilm!
Ik moet morgen om 9 uur voetballen op een gigantisch hobbelig kutveld en het gaat nergens meer om
Ja is prima toch!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jullie plannen zijn maar ik best met jullie mee hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Dat vind ik ook. Nou ja, hopelijk is hij niet gewond geraakt of de schutter geweest.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:51 schreef Happel het volgende:
Hoe zou het met Ebicilio zijn. Die was bij het kickboksgala in Hoorn waar vanavond een schietpartij was. Apart dat hij de dag voor de belangrijkste wedstrijd in zijn carriere nog naar zoiets gaat.
quote:Op zondag 15 mei 2011 00:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Nou ja, hopelijk is hij niet gewond geraakt of de schutter geweest.
Straks regenquote:Op zondag 15 mei 2011 00:53 schreef msnk het volgende:
De dag voor de finale zou je anders kunnen invullen.
Het zal toch wel weer redelijk warm worden, dan is een beetje regen best lekkerquote:Op zondag 15 mei 2011 00:56 schreef Smoofie het volgende:
Straks regenSta ik daar met mijn ajaxshirt, op het, of rondom het leidse
Niet in je t-shirtquote:Op zondag 15 mei 2011 00:57 schreef msnk het volgende:
[..]
Het zal toch wel weer redelijk warm worden, dan is een beetje regen best lekker
Ja wtf manquote:Op zondag 15 mei 2011 01:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Mietje, wat ben jij nou voor een bootneger
Pas nou op, Happel is aan het kijken.. niet off topic gaan!quote:Op zondag 15 mei 2011 01:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Mietje, wat ben jij nou voor een bootneger
Big Brother is watching usquote:Op zondag 15 mei 2011 01:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Pas nou op, Happel is aan het kijken.. niet off topic gaan!
Hebben jij en MSNK geen dikke jassen met bontkragen, als eckte buitenlanders.quote:
Is voor hem waarschijnlijk ontspannend, even zijn zinnen verzetten. Al zal het niet meehelpen voor morgen nee... Maar goed ik hoop toch dat Ozbilliz begintquote:Op zondag 15 mei 2011 00:51 schreef Happel het volgende:
Hoe zou het met Ebicilio zijn. Die was bij het kickboksgala in Hoorn waar vanavond een schietpartij was. Apart dat hij de dag voor de belangrijkste wedstrijd in zijn carriere nog naar zoiets gaat.
Indische mensen behoren niet tot de groep allochtonenquote:Op zondag 15 mei 2011 01:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hebben jij en MSNK geen dikke jassen met bontkragen, als eckte buitenlanders.
Maar wel tot de groep buitenlanders.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Indische mensen behoren niet tot de groep allochtonen
Kut klomp dat je er bentquote:Op zondag 15 mei 2011 01:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Maar wel tot de groep buitenlanders.
Happel, het is nacht, laat gaan joh. Iemand moet de boel toch actief houden hieroquote:Op zondag 15 mei 2011 01:14 schreef Happel het volgende:
Vraag elkaars MSN adressen eens kletskoppen.
Zonder Eriksen?quote:Op zondag 15 mei 2011 01:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Happel, het is nacht, laat gaan joh. Iemand moet de boel toch actief houden hieroAnyway, ik hoop ook op Aras + Cvit én de Jong + zeeuw op midfield
Met, maar dat zijn de veranderingen. Want de jong begon vorige keer in de spitsquote:
Dus dan wil je zo spelen:quote:Op zondag 15 mei 2011 01:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met, maar dat zijn de veranderingen. Want de jong begon vorige keer in de spits
Ja, is erg aanvallend. Ik waag het er wel op.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dus dan wil je zo spelen:
Ozbiliz------Cvita-----Mickey
Eriksen----De Jong----De Zeeuw
Is dat niet een beetje te aanvallend?
Alles beter dan Enoh op het middenveld. En Lindgren is geblesseerd. Dus zo heel veel keuze hebben we niet. Ja, Anita misschien voor Cvitanich (en dan De Jong in de spits uiteraard)...quote:Op zondag 15 mei 2011 01:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dus dan wil je zo spelen:
Ozbiliz------Cvita-----Mickey
Eriksen----De Jong----De Zeeuw
Is dat niet een beetje te aanvallend?
Denk ook wel dat dat de opstelling zal zijn, alleen wat wel is gebleken is dat Douglas en Wisgerhof slecht zijn in het verdedigen van kleine wendbare spelers a la cvit.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:34 schreef Morendo het volgende:
Ik verwacht ook wel dat Anita morgen start en dat Siem in de spits begint. Indien Ebecilio echt 'aangeslagen' is, zou een beetje gay zijn, dan kun je hem nog vervangen door Aras.
Lijkt mij i.i.g. een goeie keuze ja.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:34 schreef Morendo het volgende:
Ik verwacht ook wel dat Anita morgen start en dat Siem in de spits begint. Indien Ebecilio echt 'aangeslagen' is, zou een beetje gay zijn, dan kun je hem nog vervangen door Aras.
En dus zou je Cvitanich in de tweede helft kunnen inbrengen al naar gelang de stand en dan wisselen voor de middenvelder die het minst goed speelt (of het slechtstquote:Op zondag 15 mei 2011 01:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk ook wel dat dat de opstelling zal zijn, alleen wat wel is gebleken is dat Douglas en Wisgerhof slecht zijn in het verdedigen van kleine wendbare spelers a la cvit.
Maar Aras heeft meer acties in huis die rendement hebben vind ik. Goed voorbeeld is de snelle gelijkmaker van Siem uit bij Willem II vlak na rust na een mooie actie van Aras.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Verschil tussen Ebecilio en Aras is dat Lorenzo veel jaagt, hierdoor onderschept hij vaak de bal. Dit heeft Aras veel minder.
Zou best kunnen. Alleen is het wel zo dat zowel Aras als Lorenzo weinig in te brengen hebben tegen Twente. Ik heb daarom liever Lorenzo die door het jagen best effectief is.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar Aras heeft meer acties in huis die rendement hebben vind ik. Goed voorbeeld is de snelle gelijkmaker van Siem uit bij Willem II vlak na rust na een mooie actie van Aras.
Dat zou mijn pijn wel iets verzachten. Bedankt.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Als we kampioen worden spreek ik jullie nog wel, worden we dat niet, dan ben ik even 5 maanden niet te zien op Fok!![]()
Ebecilio was inderdaad dreigend maar zolang hij niet aan zijn schot gaat werken (In de Vi noemde hij het als sterk puntquote:Op zondag 15 mei 2011 02:02 schreef Omega het volgende:
Ik vond Lorenzo wel goed tegen Twente, zeker in de 2e helft vanaf rechts. Een goal (1e helft) en een bal binnenkant paal, nog wat andere acties waar veel gevaar in zat. Ik vond alleen dat hij iets te weinig overzicht liet zien.
vertonghen met een streepjequote:Op zondag 15 mei 2011 08:00 schreef Schanulleke het volgende:
Ebe gaat vandaag schitteren! En de Jong gaat met een fijn afstandsschot scoren.
Ik hoorde dat ze er niet komend jaar op kwamen maar het jaar daarop. De shirts voor komend jaar zouden al gedrukt zijn.quote:Op zondag 15 mei 2011 09:05 schreef manny het volgende:
Hallo meneer van de voetbalshirtwinkel, mag ik dat mooie witte shirt, met die rode baan in het midden en die drie dikke vette sterren boven dat mislukte logo ?
Danku !
Even quotenquote:Op zondag 15 mei 2011 01:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ga maar slapen. Heb er zin in.
Als we kampioen worden spreek ik jullie nog wel, worden we dat niet, dan ben ik even 5 maanden niet te zien op Fok!![]()
Raar inderdaad. Lijkt me dat je thuis blijft en op tijd gaat slapen..quote:Op zondag 15 mei 2011 00:51 schreef Happel het volgende:
Het was een gerucht toch?quote:Op zondag 15 mei 2011 10:11 schreef 16meter het volgende:
[..]
Raar inderdaad. Lijkt me dat je thuis blijft en op tijd gaat slapen..
(Y)quote:Op zondag 15 mei 2011 10:07 schreef haakon het volgende:
Succes jongens! Dat het een sportieve pot mag worden en de beste mogen winnen!
Ik hoop Twente, maar we zullen zien
Agreedquote:Op zondag 15 mei 2011 10:49 schreef Schermetje het volgende:
De beste mogen winnen hoop ik, dus niet dat er weer een arbitrale four wordt gemaakt waardoor onverdiend een wedstrijd wordt gewonnen.
Zelf Ajax supporter dus hopen op de eerlijke overwinning!
Kan me nu echt niet meer boeien. Bij deze wedstrijd tellen alleen de drie punten. Hoe die worden behaald interesseert me niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:49 schreef Schermetje het volgende:
De beste mogen winnen hoop ik, dus niet dat er weer een arbitrale four wordt gemaakt waardoor onverdiend een wedstrijd wordt gewonnen.
Zelf Ajax supporter dus hopen op de eerlijke overwinning!
Dat was een bullshit bericht van het AD die weer eens een foute bron hadden.quote:Op zondag 15 mei 2011 09:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze er niet komend jaar op kwamen maar het jaar daarop. De shirts voor komend jaar zouden al gedrukt zijn.
Nee joh, ze bedrukken de sterren niet van te voren, je moet zelf aangeven of je sterren en zo er op wil drukken en daar betaal je extra voorquote:Op zondag 15 mei 2011 09:26 schreef Schanulleke het volgende:
De voorraad moet eerst worden uitverkocht... Tenzij de verkopen helemaal stilvallen, dan zal Adidas haar verlies wel nemen. Kopersboycot dus!
Ik bibber van de spanning, ben ook al 1000x naar de wc geweestquote:Op zondag 15 mei 2011 11:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee joh, ze bedrukken de sterren niet van te voren, je moet zelf aangeven of je sterren en zo er op wil drukken en daar betaal je extra voor.
Er zijn geen grote schermen in de binnenstad, dat privilege is vakkundig verpest door kneuzige droeftoeters. Ergens in de kroeg kijken dus.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Waar in de binnenstad zullen (grote) schermen staan, vindt het nog steeds dramatisch en behoorlijk betreurenswaardig dat er niet eens een grote scherm op het Museumplein staat, om het te volgen.
quote:Keizer ook kritisch op De Boer
In het NRC Handelsblad laat Piet Keizer weten niet alleen kritisch te zijn op Johan Cruijff, maar ook op Frank de Boer.
'Hij heeft geen enkele ervaring op dit niveau. Hij was drie jaar jeugdtrainer en assistent van Van Marwijk bij het Nederlands elftal. Aan dat laatste heb je als trainer weinig. Bij Oranje tref je gearriveerde spelers die je niet beter hoeft te maken', aldus Keizer, die deze week afstand deed van zijn erelidmaatschap bij Ajax.
En wie zijn die droeftoeters dan? Die supporters die telkens de hele zooi afbreken?quote:Op zondag 15 mei 2011 11:25 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Er zijn geen grote schermen in de binnenstad, dat privilege is vakkundig verpest door kneuzige droeftoeters. Ergens in de kroeg kijken dus.
Dat lijkt me duidelijk!quote:Op zondag 15 mei 2011 11:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En wie zijn die droeftoeters dan? Die supporters die telkens de hele zooi afbreken?
Eigen schuld dan maar.quote:
Heb geen nagels meer overquote:Op zondag 15 mei 2011 11:54 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Je ziet een beetje pips, worden de zenuwen je teveel?
Jij ook veel plezierquote:Op zondag 15 mei 2011 11:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Eigen schuld dan maar.
Ik als Twente fan ga er lekker voor zitten nu. Ik wens bij deze Ajax en hun aanhang veel succes en een mooie wedstrijd.
Thanxquote:
Wat?! Piet Keizer heeft afstand gedaan van het erelidmaatschapquote:
Kom je ook laat achterquote:Op zondag 15 mei 2011 12:24 schreef Roi het volgende:
[..]
Wat?! Piet Keizer heeft afstand gedaan van het erelidmaatschap?
Ja ik begin em ook te sterven.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Ga dood van de zenuwen hier![]()
Gaat wel lekker hier op de leidse
Nee..quote:Op zondag 15 mei 2011 13:29 schreef martijnnum1 het volgende:
Hangen er grote schermen op Leidse? Zo nee, waar wel in Amsterdam?
en dan cvitanich en ozbilliz erin voor de laatste 60 minutenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:35 schreef Saekerhett het volgende:
Vermeer, Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen, De Zeeuw, Eriksen, Anita, Sulejmani, De Jong, Ebecilio.
quote:Op zondag 15 mei 2011 14:16 schreef badboynova het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat gewoon lukken vandaag.
En daarom moet ajax blijven voetballen, verslappen kan dodelijk voor ons zijn.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:19 schreef 16meter het volgende:
Wedstrijd is nog lang niet gespeeld, het blijven Duitsers...
Jullie hebben er anders eentje bij hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 16:15 schreef OreO het volgende:
ben nu wel bang dat al de ajax sterren nu weg willen..
volgend seizoen nog niet!quote:Op zondag 15 mei 2011 16:21 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Jullie hebben er anders eentje bij hoor
Uit een ander topic.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:22 schreef Silv het volgende:
Helaas, helaas. Gefeliciteerd aan de kleine groep Ajax supporters dat wel normaal kan reageren.
Check even mijn post toen we 9 punten achter stonden.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
NIEMAND GELOOFDE MIJ TOEN IK ZEI DAT AJAX KAMPIOEN ZOU WORDEN.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:14 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
Ik droomde vannacht dat AJAX 3-1 won