we mogen een wens doen ze schrijven hetzelfde lolquote:
ok ik ga nu wensen....ik help de dieren, en mn paradijsje straks in egypte en en en enquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:49 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
we mogen een wens doen ze schrijven hetzelfde lol
heb jij je hok weer rechtop gezet?quote:
quote:
dat kan een kind van 6 ookquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:55 schreef Poezewoes het volgende:
Mooie kunst van Jorien ldat schilderij van hem lijkt op een schotse ruit!!
jurienrosevink Ju
Nieuwe kunst http://yfrog.com/h7itenij
13 minutes ago Favorite Retweet Reply
art???quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:55 schreef Poezewoes het volgende:
jurienrosevink Ju
nee ik ook nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:59 schreef MargrietV het volgende:
[..]
vind er eerlijk gezegd geen zak aan.
wow geweldig!!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:00 schreef Poezewoes het volgende:
SST_Sharon SST Sharon
I'm happy! Segredo is officeel van mij en mag ik maandag thuis verwelkomen! Foto's volgen heel snel! Xoxo #sstnl
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het ook niks.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:59 schreef MargrietV het volgende:
[..]
vind er eerlijk gezegd geen zak aan.
ik vind het wel mooiquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:55 schreef Poezewoes het volgende:
jurienrosevink Ju
Denk het ook vind het toch al lang duren, uit zijn nieuwe omgeving gehaald dan dagen ergens anders!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:02 schreef MargrietV het volgende:
Segootje gaat echt uit zijn dakkie maandag.... die gaat sprinten en rondjes rennen! Hoop op een filmpje!
Ben nog steeds verlieft op dat dier!!quote:
ja duurt echt lang voor dat beestje...waarom kreeg ze hem gelijk niet mee dan? eerst die vliegreis, dan die rare omgeving, toen in de opvang, en straks weer naar sharon....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:07 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Denk het ook vind het toch al lang duren, uit zijn nieuwe omgeving gehaald dan dagen ergens anders!
Die gaat echt de eerste tijd Sharon in de gaten houdenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:08 schreef Stability het volgende:
[..]
ja duurt echt lang voor dat beestje...waarom kreeg ze hem gelijk niet mee dan? eerst die vliegreis, dan die rare omgeving, toen in de opvang, en straks weer naar sharon....
ja, ik vind het maar zielig hoor, wat dat beest allemaal meemaakt...ze had hem toch ook gelijk mee kunnen nemen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:09 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die gat echt de eerste tijd Sharon in de gaten houden
Hier zie ik meer ECHTE kunstquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:05 schreef Stability het volgende:
ik hou ook niet van dat soort "kunst" een paar krassen en kassa ?
Ja denk er ook zo over maar ja wie ben ik?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:10 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, ik vind het maar zielig hoor, wat dat beest allemaal meemaakt...ze had hem toch ook gelijk mee kunnen nemen?
ja ik vind het echt zielig...geboren in een asiel....paar weken later naar een druk huis vol mensen en lawaai, dan het vliegtuig in,wat hij al helemaal niet kent, daarna met vreemde mensen mee naar de opvang een paar dagen, en dan weeeer naar een vreemde omgeving bij sharon thuis...en dat terwijl ik helemaal niet van honden hou eigenlijk...toch vind ik het zieligquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:12 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja denk er ook zo over maar ja wie ben ik?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:16 schreef Stability het volgende:
en ik ben nog steeds bezig die scheurtjes en rimpeltjes stuk voor stuk weg te halen...haha maar hij word mooi, al zeg ik het zelf
Hier hebben we toch wel genoeg van gehadquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:17 schreef Stability het volgende:
waar is die psych? ik kan wel een pizzaatje gebruiken hahaha
Heb ik ook nog in de vriezerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier hebben we toch wel genoeg van gehad![]()
[ afbeelding ]
ja vast voetsel in het huisquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wel lekker hoor, maar je begrijpt me wel
is dat pizza?? dat noem ik karton....ik had het over een echte pizza hoor, vers uit de pizzariaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier hebben we toch wel genoeg van gehad![]()
[ afbeelding ]
ja irritant is dat he? heb ik ook vaakquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:25 schreef MargrietV het volgende:
waarom krijg ik dat plaatje er nu niet in, wat doe ik fout?
Ah, sì , una pizza dalla pizzeria è qualcosa differentequote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:24 schreef Stability het volgende:
[..]
is dat pizza?? dat noem ik karton....ik had het over een echte pizza hoor, vers uit de pizzaria
si si !!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ah, sì , una pizza dalla pizzeria è qualcosa differente
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:27 schreef MargrietV het volgende:
[ link | afbeelding ]
nog maar eens proberen
toch ook een grapje nietwaar.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:27 schreef MargrietV het volgende:
[ link | afbeelding ]
nog maar eens proberen
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:27 schreef MargrietV het volgende:
[ link | afbeelding ]
nog maar eens proberen
Mooie fotoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:27 schreef MargrietV het volgende:
[ link | afbeelding ]
nog maar eens proberen
wat een lieffiequote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:27 schreef MargrietV het volgende:
[ link | afbeelding ]
nog maar eens proberen
hahahahaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:27 schreef MargrietV het volgende:
[ link | afbeelding ]
nog maar eens proberen
In Clingendael genomen en ze stond heel diep in de sneeuw maar was echt lachen! Ze is gek op sneeuw!quote:
Normaal zijn de honden spierwit gehalve als ze in de sneeuw lopen had ik met mijn vorige wiite kees ook! lolquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:30 schreef MargrietV het volgende:
[..]
In Clingendael genomen en ze stond heel diep in de sneeuw maar was echt lachen! Ze is gek op sneeuw!
Madelief is goudkleurig en zwart wit!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:32 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Normaal zijn de honden spierwit gehalve als ze in de sneeuw lopen had ik met mijn vorige wiite kees ook! lol
En een liefie!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:32 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Madelief is goudkleurig en zwart wit!
Wat een schatje is Madeliefquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:27 schreef MargrietV het volgende:
[ link | afbeelding ]
nog maar eens proberen
hahaha nu je het over een witte kees hebt, Logeerde bij vriendin,,,,, die had dus een witte kees.... en sliep daar..... schrik midden in de nacht wakker! Had ik een Keeshond als bontmuts rond mijn hoofd!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:32 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Madelief is goudkleurig en zwart wit!
Lachen!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:35 schreef kaatje50 het volgende:
SST_Karim SST Karim
Ik kreeg net keihard "bewoners NU opstaan" voor mijn kiezen. Bedankt buddy! ^%$^(*$ #SSTNL
7 hours ago Favorite Retweet Reply
Sil heeft het geluidsfragment van Flashbox gebruikt, als ik het zo lees![]()
Werelds!!!!!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:35 schreef kaatje50 het volgende:
SST_Karim SST Karim
Ik kreeg net keihard "bewoners NU opstaan" voor mijn kiezen. Bedankt buddy! ^%$^(*$ #SSTNL
7 hours ago Favorite Retweet Reply
Sil heeft het geluidsfragment van Flashbox gebruikt, als ik het zo lees![]()
wat een leuk koppiequote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:27 schreef MargrietV het volgende:
[ link | afbeelding ]
nog maar eens proberen
Zo dat klinkt lekker, die Sil kan ook lekker zingen!quote:
we hebben het hier vanmiddag reuze gezellig gehad. Nu moet er gewoon een leuk chatforum komen op Fok.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:38 schreef kaatje50 het volgende:
mijn vroeg aan mij hoe ik het vind, zo zonder SST.
Nou, ik moet zeggen, doe weer wat meer in huis,![]()
dus mis het niet zo erg
wat gaaf!!!!! lijkt wel alsof Karim al genoeg Bavariaatjes op heeftquote:
heb wel getwijfeld om de laptop aan te zetten, maar mijn zoon kwam op visite en moest nog wat boodschappen doen, dus maar niet gedaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:40 schreef MargrietV het volgende:
[..]
we hebben het hier vanmiddag reuze gezellig gehad. Nu moet er gewoon een leuk chatforum komen op Fok.
wat is overladen. Ik vond het wel leuk dat Madelief mee forumde.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:41 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ja dat is mijn hartedief, waar ik jullie al 3 maanden mee overladen heb hahaha.
kan ik me indenken! Zoon is heel belangrijk!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:41 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb wel getwijfeld om de laptop aan te zetten, maar mijn zoon kwam op visite en moest nog wat boodschappen doen, dus maar niet gedaan.
Ken mezelf, dan blijf ik weer veel te lang hangen
nou zag op die site waar Segootje is,,,, puppy Tessa.... oh ik smolt weer, die komt binnenkort naar Nederland, wat een droppie!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:42 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wat is overladen. Ik vond het wel leuk dat Madelief mee forumde.
Zou willen dat mijn lieverd nog mee had kunnen chatten
Eindelijk een snaar voor de gitaar!quote:
Toedeloe Ruud!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dames (alle heren zijn weg zie ik). Tot later
Songfestival ,,,,,,,,,,,,,,,,,Ik hou an Hollandquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:45 schreef kaatje50 het volgende:
dit wordt de eerste zaterdagavond, sinds 3 maanden, dat er geen feestje is...
wat komt er eigenlijk allemaal op tv op de zaterdag![]()
ja dat was zo vals, dat hij nooit een snaar kreeg en die trollebol uit Rotterdam hoefde maar op de Stembel te drukken en ze kon weer naar labyrintquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Eindelijk een snaar voor de gitaar!
tot straksquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
ik ga niet kijken. Wil niet het risico lopen weer verliefd te worden op een puppy.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:44 schreef MargrietV het volgende:
[..]
nou zag op die site waar Segootje is,,,, puppy Tessa.... oh ik smolt weer, die komt binnenkort naar Nederland, wat een droppie!
oh ja, Songfestival, maar zonder Nederland vind ik er niet zoveel aanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:46 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Songfestival ,,,,,,,,,,,,,,,,,Ik hou an Holland
Laterquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
ga dus niet kijken!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:48 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
oh ja, Songfestival, maar zonder Nederland vind ik er niet zoveel aan
Yesssquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:00 schreef Poezewoes het volgende:
SST_Sharon SST Sharon
I'm happy! Segredo is officeel van mij en mag ik maandag thuis verwelkomen! Foto's volgen heel snel! Xoxo #sstnl
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geen idee lolquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:54 schreef kaatje50 het volgende:
iedereen weg hier??
hoe kun je zien of er iemand online is??
ik ook. Was ff stukje appeltaart pakken. Dacht er ineens aan dat ik dat meegebracht had.quote:
zit aan een glaasje wijn en paar toastjes Franse kaas.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik ook. Was ff stukje appeltaart pakken. Dacht er ineens aan dat ik dat meegebracht had.
Lekker bij bij een bekske
dat zal ook wel lekker zijn, drink zelf bijna nooit alcoholl..smakelijk, zou ik zeggenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:57 schreef MargrietV het volgende:
[..]
zit aan een glaasje wijn en paar toastjes Franse kaas.
Er was wel iets waar je dat kon zien maar zie het niet zo gauw meer, veranderingen enzo. Maar fok! is zo groot, je kunt volgens mij niet zien wie in welk subforum, topic etc. zit.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:54 schreef kaatje50 het volgende:
iedereen weg hier??
hoe kun je zien of er iemand online is??
Ja de papier winkel van die stichting en ook de controle bij sharon thuis.Ook al hebben ze haar kunnen volgen op de streams, ze hebben veel in segredo gestoken.En gaan niet over 1 nacht ijs voordat ze zeker weten dat het goed isquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:10 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, ik vind het maar zielig hoor, wat dat beest allemaal meemaakt...ze had hem toch ook gelijk mee kunnen nemen?
heb je mijn Madeliefje gezien?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:00 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja de papier winkel van die stichting en ook de controle bij sharon thuis.Ook al hebben ze haar kunnen volgen op de streams, ze hebben veel in segredo gestoken.En gaan niet over 1 nacht ijs voordat ze zeker weten dat het goed is
ja , maar die controle thuis bij sharon hadden ze veel eerder kunnen doen toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:00 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja de papier winkel van die stichting en ook de controle bij sharon thuis.Ook al hebben ze haar kunnen volgen op de streams, ze hebben veel in segredo gestoken.En gaan niet over 1 nacht ijs voordat ze zeker weten dat het goed is
oke. dan merken we het vanzelf. geen antwoord betekent waarschijnlijk niemand online.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Er was wel iets waar je dat kon zien maar zie het niet zo gauw meer, veranderingen enzo. Maar fok! is zo groot, je kunt volgens mij niet zien wie in welk subforum, topic etc. zit.
denk dat ze dat past doen als de hond in Nederland is.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:01 schreef Stability het volgende:
[..]
ja , maar die controle thuis bij sharon hadden ze veel eerder kunnen doen toch?
Ow wat lief magrietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:27 schreef MargrietV het volgende:
[ link | afbeelding ]
nog maar eens proberen
ik kook normaal gesproken ook niet op zaterdag. Dan eten we meestal iets makkelijks.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:59 schreef MargrietV het volgende:
Zaterdag kook ik niet, andere dagen altijd.
Dat kan idd allebei, ach er duikt vanzelf wel iemand op.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:01 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
oke. dan merken we het vanzelf. geen antwoord betekent waarschijnlijk niemand online.
of gewoon geen zin om met je te kletsen![]()
Heerlijk vind ik dat en dat was ook thuis zo toen ik nog een klein Margrietje was. In winter een kop soep en bammetjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:03 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik kook normaal gesproken ook niet op zaterdag. Dan eten we meestal iets makkelijks.
Terug in de tijd met Margriet.....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:04 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Heerlijk vind ik dat en dat was ook thuis zo toen ik nog een klein Margrietje was. In winter een kop soep en bammetje
Hier ookquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:42 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wat is overladen. Ik vond het wel leuk dat Madelief mee forumde.
Zou willen dat mijn lieverd nog mee had kunnen chatten
Het is bij jou nog wel pijnlijk versquote:
Ja kan me nog veel herinneren. Muntjes voor gas en licht. Veel nog op de bon! tja.... Ben een oudere taart met jonge geest lolquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Terug in de tijd met Margriet.....
voor jou is het nog heel vers. Mijn hondje is in juli 1 jaar dood.quote:
In begin moest ze aan al die Secret Story geluiden wennen, daarna dacht ze krijg het heen en weer ik ga lekker slapen of spelen met mijn speelgoed. Alleen vals zingen daar had ze het echt niet op!quote:
heb ik niet gezien, maar ben er nog niet zo heel langquote:
ik heb de foto bijna klaarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb ik niet gezien, maar ben er nog niet zo heel lang
onze hond reageerde alleen als Segredo op beeld was..dan werd hij boos omdat wij dan lachten om Segredoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:08 schreef MargrietV het volgende:
[..]
In begin moest ze aan al die Secret Story geluiden wennen, daarna dacht ze krijg het heen en weer ik ga lekker slapen of spelen met mijn speelgoed. Alleen vals zingen daar had ze het echt niet op!
snel?????????????? ben er bijna 4 uur mee bezig geweest!quote:
Ja misschien wel, maar het zijn toch vaak strenge controles wat ze doen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:01 schreef Stability het volgende:
[..]
ja , maar die controle thuis bij sharon hadden ze veel eerder kunnen doen toch?
Lolquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
onze hond reageerde alleen als Segredo op beeld was..dan werd hij boos omdat wij dan lachten om Segredo
Denk het ook jaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:02 schreef MargrietV het volgende:
[..]
denk dat ze dat past doen als de hond in Nederland is.
Schattig!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
onze hond reageerde alleen als Segredo op beeld was..dan werd hij boos omdat wij dan lachten om Segredo
Champ was dat ook gek op sneeuw.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:03 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ja he! Ze is helemaal idolaat van sneeuw! Wil ze alsmaar naar buiten!
wat ik gezien heb, is van een ongekende vakmanschap!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:10 schreef Stability het volgende:
[..]
snel?????????????? ben er bijna 4 uur mee bezig geweest!
Ja ga ook niet op die site met pup,s kijkenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is bij jou nog wel pijnlijk vers
verbaast me elk jaar hoe ze zich aanpassen aan de seizoenen! In de herfst is Madelief gek op herfstbladeren en gaat er dan ook uitgebreid in rollen!quote:
haha ok...thanksquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:12 schreef MargrietV het volgende:
[..]
wat ik gezien heb, is van een ongekende vakmanschap!
Ben heel benieuwd! Ze zal er zo blij mee zijn!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:14 schreef Stability het volgende:
[..]
haha ok...thankskheb mn best er wel op gedaan, helemaal goed krijg ik hem niet, dan zou het nog een halve dag duren, maar ik zal hem zo ff online zetten hier weer
Nee dat begrijp ik. Heb je eigenlijk nog andere huisdieren of is het nu echt stil en leeg?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:14 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja ga ook niet op die site met pup,s kijken
Morgen om half 6 een weekquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:07 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
voor jou is het nog heel vers. Mijn hondje is in juli 1 jaar dood.
ik las dat het plotseling was. Wil je zeggen wat er gebeurd is, of wil je niet over praten?quote:
Echt mooi wat je doet stabquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:10 schreef Stability het volgende:
[..]
snel?????????????? ben er bijna 4 uur mee bezig geweest!
thanksquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:13 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
http://www.dierenhulpmirbessa.nl/index.php/puppys/1043-segredo
Hier!
Wat een scheetje!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:17 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een foto van Jackie van een paar jaar geleden, zat in de tuin, en was met Jackie met de bal aan het spelen, en zo kwam ze uit de struiken met de bal, het leek net of ze er met een leesbriletje uitkwam.
Gelukkig had ik een camera bij de hand, na het nemen van de foto heb ik er wel om moeten lachen!!
Wat een leuk hondje heb jequote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:17 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een foto van Jackie van een paar jaar geleden, zat in de tuin, en was met Jackie met de bal aan het spelen, en zo kwam ze uit de struiken met de bal, het leek net of ze er met een leesbriletje uitkwam.
Gelukkig had ik een camera bij de hand, na het nemen van de foto heb ik er wel om moeten lachen!!
net echt ja. haha. lekker boefje, zo te zienquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:17 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Heb nog blizz de main coon kat, die mist hem onwijs hellemaal de kluts kwijt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik. Heb je eigenlijk nog andere huisdieren of is het nu echt stil en leeg?
wat een cutyquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:29 schreef MargrietV het volgende:
code voor forums nu gedaan en dat werkt!
dat is een staartloze kat?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:20 schreef bamby het volgende:
[..]
Heb nog blizz de main coon kat, die mist hem onwijs hellemaal de kluts kwijt.
Oh gossiequote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:20 schreef bamby het volgende:
[..]
Heb nog blizz de main coon kat, die mist hem onwijs hellemaal de kluts kwijt.
Het is moeilijk ja, nu maar weer ontopic anders gaat het niet goed hierquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:17 schreef MargrietV het volgende:
[..]
vind je echt heel flink! Weet hoe moeilijk het is!
Je kat is toch zo een staartloze of vergis ik mij?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:22 schreef bamby het volgende:
[..]
Het is moeilijk ja, nu maar weer ontopic anders gaat het niet goed hier
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:17 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Komt wel een keer okequote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:17 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik las dat het plotseling was. Wil je zeggen wat er gebeurd is, of wil je niet over praten?
dat snap ik ook wel hoor
En lukt dat ook?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Er is tegenwoordig een chat , waar ze ook oudbewoners proberen heen te halen;
http://tinychat.com/secretstory?tw
Stab zocht je!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:24 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
ben er nu weer was even bijlezen of ik wat gemist had hihih
Ik heb snel een blik geworpen, zag geen bewoner, maar ik denk dat het net pas begonnen is.quote:
die had ik ook gezien. beetje wazig, volgens mij.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Er is tegenwoordig een chat , waar ze ook oudbewoners proberen heen te halen;
http://tinychat.com/secretstory?tw
is goed hoorquote:
zo spannend! Leef met je mee!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:26 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
ja las dat ze klaar was![]()
![]()
Stab ik ben er hoor hihihihi kom maar nuuuuuuuuuuuuuuuuuu !!!!!!!
Leuk! dus ook langharig!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:27 schreef Ytsmi het volgende:
Lieve hondjes allemaal ik heb een kruising maltezer/Shit zu zal zo even fotootje plaatsen
sterkte meis. hoe oud mocht hij worden ?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:22 schreef bamby het volgende:
[..]
Het is moeilijk ja, nu maar weer ontopic anders gaat het niet goed hier
dat was de mijne ook. Ben benieuwd of ze op elkaar lijkenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:27 schreef Ytsmi het volgende:
Lieve hondjes allemaal ik heb een kruising maltezer/Shit zu zal zo even fotootje plaatsen
Wat een droppie!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:30 schreef Ytsmi het volgende:
Hoop dat het gaat met plaatsen ieder forum werkt weer anders
Hier was ze net naar de trimster geweest
[ afbeelding ]
Hihih jaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:30 schreef MargrietV het volgende:
wel heerlijk dat we dit ongestoord nu kunnen doen zonder gemekker van On Toppic lol
wat een droppie!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:30 schreef Ytsmi het volgende:
[ afbeelding ]
Op 3 dagen na 15 jaar, was al een oudje maar tot die dag nog zo fit en gek als een deur.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:28 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
sterkte meis. hoe oud mocht hij worden ?
Wat een leukerdquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:30 schreef Ytsmi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:30 schreef Ytsmi het volgende:
[ afbeelding ]
Heel goed, helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:30 schreef Chanel5 het volgende:
Heb in het SSTsubforum een topic gemaakt waar Sec nu is.
Eigenlijk ook om meer reclame te maken voor het goede werk wat ze doen en de mensen die SST gevolgd hebben en hier niet komen te laten weten waar hij is en hoe het met hem gaat.
Heb ook de hoop uitgesproken dat Sharon het topic ziet en foto's plaatst van Sec.
wat leuk!!! De mijne was meer wit, weinig zwart, maar het snoetje lijkt heel erg. de manier van kijken en dat bekkiequote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:30 schreef Ytsmi het volgende:
[ afbeelding ]
Pffffffff wat gaaaafffffff ooo ik ga hem plaatsen op me hyve .denk dat me zus hem ook gaat pikken van me zo blij mee !!!!!!!!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:31 schreef Stability het volgende:
nou, ik heb hem klaar, hoop dat je er plezier van hebt, ytsme !! ik heb het met liefde voor je gemaakt
[ link | afbeelding ]
wauw dat hoor je niet vaak he, zo oud ! de mijne is 13 maar wordt echt minder nu. ouwe opa.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:31 schreef bamby het volgende:
[..]
Op 3 dagen na 15 jaar, was al een oudje maar tot die dag nog zo fit en gek als een deur.
Prachtig!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:31 schreef Stability het volgende:
nou, ik heb hem klaar, hoop dat je er plezier van hebt, ytsme !! ik heb het met liefde voor je gemaakt
[ link | afbeelding ]
geen dankquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:32 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
Pffffffff wat gaaaafffffff ooo ik ga hem plaatsen op me hyve .denk dat me zus hem ook gaat pikken van me zo blij mee !!!!!!!!!
Weet niet hoe ik je kan bedanken Stabikke KNUFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:30 schreef Chanel5 het volgende:
Heb in het SSTsubforum een topic gemaakt waar Sec nu is.
Eigenlijk ook om meer reclame te maken voor het goede werk wat ze doen en de mensen die SST gevolgd hebben en hier niet komen te laten weten waar hij is en hoe het met hem gaat.
Heb ook de hoop uitgesproken dat Sharon het topic ziet en foto's plaatst van Sec.
O wat is dat mooi geworden stabquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:31 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
wauw geweldig ! hij lijkt op iemand die ik ken, maar dit is een oude foto he ?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:31 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
liefffffquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:30 schreef Ytsmi het volgende:
[ afbeelding ]
uh 66 jaar oud geloof ik?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:34 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wauw geweldig ! hij lijkt op iemand die ik ken, maar dit is een oude foto he ?
De mijne is ook 13quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wauw dat hoor je niet vaak he, zo oud ! de mijne is 13 maar wordt echt minder nu. ouwe opa.
wil je als je het aankan een keer een foto plaatsen ? knuffel voor jou
ik ben blij dat je hem mooi vindquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:35 schreef Ytsmi het volgende:
Hij is echt helemaal superrrrrrrrrr het is hem zo preciessssss die mond ook
Wow! Heb je erg mooi gemaakt!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:31 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
ja ik zit te glunderen hier zo gaaaffffff ben zo blij ermee niet te beschrijvenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:36 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ben blij dat je hem mooi vindja die mond en dus dat rechter oor moest ik zelf maken
dat is dezelfde ?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:38 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was mijn vorige hondje maar die is 8 jaar geleden overleden!
eet smakelijk, tot later wellichtquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:38 schreef Stability het volgende:
........ leuke hobbie toch? nou ik ga eten maken ff doeii
Liefquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:30 schreef Ytsmi het volgende:
[ afbeelding ]
Nee had iets verkeerd gedaan schrok me rotquote:
En zij als 5e wiel met 2 stelletjes ?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:40 schreef kaatje50 het volgende:
Sharon gaat stappen vanavond met Mo, Maik en Guido met vriendin....
dacht dat de tortelduifjes in centrerparcs zaten
aaw net een beertjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:40 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee had iets verkeerd gedaan schrok me rot
[ afbeelding ]
wat een lekker ding. Is hij/zij hier nog een pup??quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:38 schreef Poezewoes het volgende:
Dit was mijn vorige hondje maar die is 8 jaar geleden overleden!
[ afbeelding ]
Had niet goed gekopierd
wat een liefie!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:40 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee had iets verkeerd gedaan schrok me rot
[ afbeelding ]
Ja ze is 12 jaar gewordenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:41 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wat een lekker ding. Is hij/zij hier nog een pup??
ze vroeg aan Karim of hij meeging, maar die heeft al iets in Zaltbommelquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
En zij als 5e wiel met 2 stelletjes ?
Bravoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:31 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
Damn, zo wordt het nooit wat met die 2 natuurlijkquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:42 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ze vroeg aan Karim of hij meeging, maar die heeft al iets in Zaltbommel
Weet niet hoe ik hier een foto moet plaatsen, en na een crachs van de pc geen foto meer op mijn schijf.Mijn zoon heeft hem wel gefilmd op die avond en moet dat nog op de pc zetten.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wauw dat hoor je niet vaak he, zo oud ! de mijne is 13 maar wordt echt minder nu. ouwe opa.
wil je als je het aankan een keer een foto plaatsen ? knuffel voor jou
denk dat Sharon iets te jong is voor Karimpipiquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Damn, zo wordt het nooit wat met die 2 natuurlijk
valt wel mee toch 11 jaarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
denk dat Sharon iets te jong is voor Karimpipi
Eetse stabquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:38 schreef Stability het volgende:
........ leuke hobbie toch? nou ik ga eten maken ff doeii
Ja altijd hopen, dat het wat schuift! Daarom mag Madelief altijd mijn bord aflikken en laat een klein stukje vlees achter, Ze zit hele tijd te wachten en met haar voorpootjes te drummen van,,,, komt er nog wat van.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:46 schreef Ytsmi het volgende:
@Poezewoes wat een droppie
En @Chanel hij zit lekker te gluren en af te wachten he
doe niet zo engquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:46 schreef Poezewoes het volgende:
Vond dit nog in mijn fotoboek
[ afbeelding ]
lolquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:46 schreef Poezewoes het volgende:
Vond dit nog in mijn fotoboek
[ afbeelding ]
hahahaha!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:49 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Jackie wilde via kattenluik naar binnen
oh goed bedacht, is toch speciaal maar moeilijk om te kijken denk ik.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:46 schreef bamby het volgende:
[..]
Weet niet hoe ik hier een foto moet plaatsen, en na een crachs van de pc geen foto meer op mijn schijf.Mijn zoon heeft hem wel gefilmd op die avond en moet dat nog op de pc zetten.
ik bijna 9 jaar met mijn man. Denk dat het leeftijdsverschil minder belangrijk zou zijn als Sharon iets ouder was geweest.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:47 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
valt wel mee toch 11 jaar
Hij ik schel 18 jaar met me man
Het is een "zij" en ze houdt idd alles in de gaten, ze moet wel want is behoorlijk doof. Voor de rest gaat ze als een speer....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:46 schreef Ytsmi het volgende:
@Poezewoes wat een droppie
En @Chanel hij zit lekker te gluren en af te wachten he
hahaha! Nee ik zat niet te shaken hahahaquote:
Oefeningen voor je nekquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:52 schreef Stability het volgende:
kheb even een paar eitjes gebakken op brood, ga ik zo opeten, maar eerst nog ff een paar spier oefeningen doen, doen jullie ook mee? kijk zoals het geschreven staat, en draai het plaatje niet om , het is voor jullie eigen bestwil
[ link | afbeelding ]
ik niet, is wel lachen ditquote:
ik zou het niet weten,quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:54 schreef sjampoeh het volgende:
Kan ik iedereen tegelijk een dm sturen of niet
Dit is een blijvertje deze fotoquote:
Nee niet tijdens hoor zou ik niet meer kunnen zien.Nadien toen hij in zijn mand lag leek net of hij rustig sliep.Als mijn zoon foto,s er op gezet heb ga ik het proberen, champ was een flatcoat retriver.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:51 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oh goed bedacht, is toch speciaal maar moeilijk om te kijken denk ik.
je moet eerst een foto uploaden en dan hierheen linken met dat groene vierkantje hierboven, waar je typt, waar je ook spoilers maakt zeg maar. ( ik ben niet zo goed in uitleggen)
hahahahaha sodejuuuuuquote:
Ja Joanna wil hem misschien wel terug. Hij mag van geluk spreken dat het geen gebruikte tanga is.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:57 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Philip SST Philip
Typerend dat ik dit in mijn koffer vind.. http://twitpic.com/4xmq5c
1 minute ago Favorite Retweet Reply
Die is van Moquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:57 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Philip SST Philip
is die niet van Mo???quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:57 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Philip SST Philip
Wat triest Bamby, zal wel poosje duren voor het een plekje heeft sterktequote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:57 schreef bamby het volgende:
[..]
Nee niet tijdens hoor zou ik niet meer kunnen zien.Nadien toen hij in zijn mand lag leek net of hij rustig sliep.Als mijn zoon foto,s er op gezet heb ga ik het proberen, champ was een flatcoat retriver.
daar zal Joanna niet zo blij mee zijnquote:
Ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:01 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wat triest Bamby, zal wel poosje duren voor het een plekje heeft sterkte
quote:
ja ze zitten op de rode bank nu...een missie denk ikquote:
2 x slquote:
ik zit al van 7 uur op m'n bank, nog geen missie gehadquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:06 schreef Stability het volgende:
[..]
ja ze zitten op de rode bank nu...een missie denk ik
Niet ga eens koffie zettenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:10 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik zit al van 7 uur op m'n bank, nog geen missie gehad
had ik al gedaan voor ik ging zitten. Manlief heeft ingeschonkenquote:
ik ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |