we mogen een wens doen ze schrijven hetzelfde lolquote:
ok ik ga nu wensen....ik help de dieren, en mn paradijsje straks in egypte en en en enquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:49 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
we mogen een wens doen ze schrijven hetzelfde lol
heb jij je hok weer rechtop gezet?quote:
quote:
dat kan een kind van 6 ookquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:55 schreef Poezewoes het volgende:
Mooie kunst van Jorien ldat schilderij van hem lijkt op een schotse ruit!!
jurienrosevink Ju
Nieuwe kunst http://yfrog.com/h7itenij
13 minutes ago Favorite Retweet Reply
art???quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:55 schreef Poezewoes het volgende:
jurienrosevink Ju
nee ik ook nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:59 schreef MargrietV het volgende:
[..]
vind er eerlijk gezegd geen zak aan.
wow geweldig!!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:00 schreef Poezewoes het volgende:
SST_Sharon SST Sharon
I'm happy! Segredo is officeel van mij en mag ik maandag thuis verwelkomen! Foto's volgen heel snel! Xoxo #sstnl
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het ook niks.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:59 schreef MargrietV het volgende:
[..]
vind er eerlijk gezegd geen zak aan.
ik vind het wel mooiquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:55 schreef Poezewoes het volgende:
jurienrosevink Ju
Denk het ook vind het toch al lang duren, uit zijn nieuwe omgeving gehaald dan dagen ergens anders!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:02 schreef MargrietV het volgende:
Segootje gaat echt uit zijn dakkie maandag.... die gaat sprinten en rondjes rennen! Hoop op een filmpje!
Ben nog steeds verlieft op dat dier!!quote:
ja duurt echt lang voor dat beestje...waarom kreeg ze hem gelijk niet mee dan? eerst die vliegreis, dan die rare omgeving, toen in de opvang, en straks weer naar sharon....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:07 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Denk het ook vind het toch al lang duren, uit zijn nieuwe omgeving gehaald dan dagen ergens anders!
Die gaat echt de eerste tijd Sharon in de gaten houdenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:08 schreef Stability het volgende:
[..]
ja duurt echt lang voor dat beestje...waarom kreeg ze hem gelijk niet mee dan? eerst die vliegreis, dan die rare omgeving, toen in de opvang, en straks weer naar sharon....
ja, ik vind het maar zielig hoor, wat dat beest allemaal meemaakt...ze had hem toch ook gelijk mee kunnen nemen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:09 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die gat echt de eerste tijd Sharon in de gaten houden
Hier zie ik meer ECHTE kunstquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:05 schreef Stability het volgende:
ik hou ook niet van dat soort "kunst" een paar krassen en kassa ?
Ja denk er ook zo over maar ja wie ben ik?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:10 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, ik vind het maar zielig hoor, wat dat beest allemaal meemaakt...ze had hem toch ook gelijk mee kunnen nemen?
ja ik vind het echt zielig...geboren in een asiel....paar weken later naar een druk huis vol mensen en lawaai, dan het vliegtuig in,wat hij al helemaal niet kent, daarna met vreemde mensen mee naar de opvang een paar dagen, en dan weeeer naar een vreemde omgeving bij sharon thuis...en dat terwijl ik helemaal niet van honden hou eigenlijk...toch vind ik het zieligquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:12 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja denk er ook zo over maar ja wie ben ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |