Ja alles gaat eruit,quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:05 schreef Black_Ninja het volgende:
En een nieuwe zodat we fris en fruitig kunnen beginnen maandag!
Zijn de deelnemers al aan het genieten van hun laatste "vrije" weekend?
of erinquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Het is niet te hopen, verwacht er toch nog minimaal één. Al is het alleen al om aan die 20 mensen te komen!quote:
Op de valreepquote:Op zondag 15 mei 2011 18:41 schreef dan13lv het volgende:
oke I count me in: dan13lv
dat gaat moeilijk worden![]()
![]()
dankje wel, nu nog even fappen voor de laatste xquote:Op zondag 15 mei 2011 21:55 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Op de valreepwees welkom
Nog iets meer dan 2 uur, veel fap plezier jongens! (en natuurlijk heb ik bezoek)
Aan welke regel? Of ga je nu ook 40 dagen nuchter blijven?quote:Op maandag 16 mei 2011 12:17 schreef Jurgen1990 het volgende:
ik houd me toch niet aan die regel als ik zat bendus voor mij geen goede
Heb je nou al met PB-tje gebatst of wat?quote:Op maandag 16 mei 2011 12:58 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Aan welke regel? Of ga je nu ook 40 dagen nuchter blijven?
Al zou ik echt 40 dagen en 40 nachten geen seks hebben of masturberen, 40 dagen nuchter kan ik toch nietquote:Op maandag 16 mei 2011 12:58 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Aan welke regel? Of ga je nu ook 40 dagen nuchter blijven?
Is PB sowieso online geweest de afgelopen dagen? En ik was niet de enige die ze het moeilijk zou maken zei ze tochquote:Op maandag 16 mei 2011 13:03 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Heb je nou al met PB-tje gebatst of wat?
De eerste dagen is het ook wennen aan het niet toegeven aan de opwelling. Na een weekje ben je al redelijk gewend. Na 1,5 week wordt het gevoel minder en de challenge dus makkelijker...quote:Op maandag 16 mei 2011 16:34 schreef 045represent het volgende:
ik heb nu alweer zin
ZELFBEEHERSING, KOM OP
Daar heb ik nu nog niks aanquote:Op maandag 16 mei 2011 16:36 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
De eerste dagen is het ook wennen aan het niet toegeven aan de opwelling. Na een weekje ben je al redelijk gewend. Na 1,5 week wordt het gevoel minder en de challenge dus makkelijker...
Ik had er in de ochtend erg zin in, toch maar niet gedaan, haha.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:34 schreef 045represent het volgende:
ik heb nu alweer zin
ZELFBEEHERSING, KOM OP
De ochtend en het werk overleefd. Werk was natuurlijk het makkelijke deel. Vanavond weinig afleiding dus dat maakt het alweer wat lastiger maar aan de andere kant, het is pas de eerste dag dus heel erg zwaar zal het zeker nog niet zijnquote:
Gewoon sterk zijn!quote:Op maandag 16 mei 2011 19:39 schreef 045represent het volgende:
ik heb er nu al spijt van dat ik hier aan begonnen ben hahaha
Welkomquote:Op maandag 16 mei 2011 20:26 schreef Warmaster88 het volgende:
Ik ga het proberen!
Ik ga zo hard verliezen
Laat ze zich inschrijven op FOK!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:28 schreef rumiii het volgende:
Paar mensen van school ook over gehaald![]()
7
en het gaat wel goed..
Bij mij is het juist andersomquote:Op maandag 16 mei 2011 20:45 schreef nathan3020 het volgende:
Ik heb er s'ochtends de meeste problemen mee, s'avonds hou ik het wel vol
en wees ook welkomquote:Op maandag 16 mei 2011 21:09 schreef Morphs het volgende:
Ik doe ook mee!
Ben al een tijdje bezig met een soort masturbatie-dieet om seks beter te maken. Echter is aftrekken gewoon zo leuk/verslavend. Daarom maar een echte uitdaging...
Geen idee hoe lang ik het vol ga houden, ik wil er eigenlijk geen seks voor laten lopen. Maar masturberen dus sowieso niet!
Als je nu naar bed gaat maak je de avond niet meer mee! Probleem opgelostquote:Op maandag 16 mei 2011 21:19 schreef dan13lv het volgende:
masturbatie dieet
het word zwaar jongens vooral vanavond
Vooruit ik heb het aangepastquote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef Morphs het volgende:
Voor de volledigheid: ik heb niet gemasturbeerd vandaag. Dus in principe doe ik vandaag al wel de hele dag mee. Maar als het om de aanmelding gaat: geen probleem dan plak ik er een halve dag achteraan... geen probleem!! (hopelijk)
Bijnaquote:
Rare vraag maar, doe jij mee? If so dan heb ik je niet in de op gezet namelijkquote:
probeer het zelfquote:
Ben dus niet de enige met die energie piekquote:Op maandag 16 mei 2011 22:36 schreef Nieluss het volgende:
Nou gewoon heel m'n kamer maar schoongemaakt en opgeruimd dan. Daarna lekker 2,5 uur wezen fitnessen ennuh ja.. Nu maar snel computer uit en DVD's kijken!
Let's do this met z'n allen!
Ik dit keer niet (ik heb me redenen) maar je komt in een illuster rijtje terecht als je dat luktquote:Op maandag 16 mei 2011 22:46 schreef rumiii het volgende:
Ik plak meteen die dubbel challenge er achteraan
Heb mij niet aangemeld omdat ik wist dat ik het toch niet zou volhouden...quote:Op maandag 16 mei 2011 22:17 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Rare vraag maar, doe jij mee? If so dan heb ik je niet in de op gezet namelijk
Ik merk wel dat ik hyper ben vanavond, de was van 3 weken is al bijna weg, al 2 vaten gewassen, facebook pagina bij gewerkt. Energie te over!
Ah vandaar, als je mee wilt doen moet je het maar zeggen dan zet ik je er nog tussen. Het is een challenge en mocht je het niet redden heb je het ieder geval geprobeerdquote:Op maandag 16 mei 2011 23:18 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Heb mij niet aangemeld omdat ik wist dat ik het toch niet zou volhouden...
Ik heb (op wat eigenlijk altijd mijn vrije dag is): Gewerkt, gekookt, de was gedaan, vaatwasser gevuld, facebook gestart en bij gewerkt, nieuwe was er in gedaan, schone was in de droger, vaatwasser uitgeruimd en nieuwe vaat gevuld, was opgevouwen en weg gedaan, nieuwe droge was opgeborgen, wasmachine weer over geheveld naar de droger en wasmachine weer gevuld, en toen was het weer 12 uur 's nachts...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:00 schreef Illusionati het volgende:
Zo dames en heren, de eerste 24 uur is voorbij. Wat hebben jullie allemaal gedaan om de tijd toch te vullen?
Zolang ik maar niet de persoon die je dwingt ofzoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:12 schreef rumiii het volgende:
Ik hou er niet van gedwongen te worden, zeg maar, maar aan de andere kant moet ik wel naar de 'supressor' luisteren
Ik ben al afquote:Op maandag 16 mei 2011 23:34 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ah vandaar, als je mee wilt doen moet je het maar zeggen dan zet ik je er nog tussen. Het is een challenge en mocht je het niet redden heb je het ieder geval geprobeerd
dan ken je jezelf inderdaad goed jaquote:
quote:
Best ongelofelijk hoeveel tijd je wel niet over houdt! Heb gelukkig de eerste 2 weken toch examens dus moet niet zo'n heel groot probleem worden, maar daarna dan heb ik vrije dagen in overvloedquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:05 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb (op wat eigenlijk altijd mijn vrije dag is): Gewerkt, gekookt, de was gedaan, vaatwasser gevuld, facebook gestart en bij gewerkt, nieuwe was er in gedaan, schone was in de droger, vaatwasser uitgeruimd en nieuwe vaat gevuld, was opgevouwen en weg gedaan, nieuwe droge was opgeborgen, wasmachine weer over geheveld naar de droger en wasmachine weer gevuld, en toen was het weer 12 uur 's nachts...Ja alles om maar bezig te blijven...
Owja en stofzuigen nog vergeten
Aangepastquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:43 schreef Warmaster88 het volgende:
Ik had gister oko nog niet afgetrokken of sex gehad
Maar, de halve dag extra zal ik er ook maar bij proberen
Ja, gewoon niet normaal. Daarnaast ook meer energie over. Misschien moet iedereen dit doen, lossen we binnen 40 dagen alle wereld problemen opquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:17 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Best ongelofelijk hoeveel tijd je wel niet over houdt! Heb gelukkig de eerste 2 weken toch examens dus moet niet zo'n heel groot probleem worden, maar daarna dan heb ik vrije dagen in overvloed. Maar ik ga het halen!
lol yeah rightquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:29 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Aangepast
[..]
Ja, gewoon niet normaal. Daarnaast ook meer energie over. Misschien moet iedereen dit doen, lossen we binnen 40 dagen alle wereld problemen op
27quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:31 schreef Lon3 het volgende:
[..]
lol yeah righthoe oud was jij nog eens?
Ik sta ook al op een kleine + ten opzichte van de challenge maar sinds gister heb ik pas een stil moment gehad en dan begint het te werkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:33 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik heb al sinds zaterdag niks meer gedaan. De eerste dagen zijn lastig, daarna wordt het juist makkelijker, vind ik
Ik moet me wel inhouden bij die foto, zit op kantoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:02 schreef Nieluss het volgende:
[..]
Dat was echt laag. Heel matig.
Maar kan me prima inhouden! haha
Ach, wees blij dat je single bentquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:57 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik moet me wel inhouden bij die foto, zit op kantoor
dan was je nu ook al afquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:10 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ach, wees blij dat je single bentanders lag er vanavond nog iemand naast je ook
Je mag nog wel naast iemand liggen. Je mag zelfs knuffelen zolang de handjes maar boven de dekens blijvenquote:
Wel als je het lekker vindquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:19 schreef Lon3 het volgende:
Wat als je niet fapt en neukt maar jezelf anaal laat uitwonen door een neger met een paarden lul? Ben je dan ook af?
Een late welkomquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik ga meedoen. Veertig dagen.
Tot zondag, 26 juni 2011.
4%. Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:20 schreef dan13lv het volgende:
we zijn maar liefst al 40 uur clean hoeveel procent is dat?
quote:
Lol ik neuk mijn vriendin ook op uitjes als mijn ouders even weg zouden zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:30 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]LOL!
Na 24 uur al falen is wel heel erg, die moeten dus niet mee op een familie-uitje...
Odols zijn niet vrijwillig. We kunnen moeilijk van je lichaam eisen te stoppen met bepaalde functies...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:33 schreef dan13lv het volgende:
we kunnen het jongens, ik heb toegegeven wel een odol gehad, maar niet aangezeten haha, telt dat mee?
Tja... Maar stel je ouders zijn de hele dag om je heen... 24 uur moet toch nog wel lukken lijkt me?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:36 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Lol ik neuk mijn vriendin ook op uitjes als mijn ouders even weg zouden zijn![]()
Maar ik deed niet officieel mee
Tja, er veranderen wel wat dingen en inderdaad er wordt gespaard en dat moet ergens worden opgeslagen dus dan wordt het groter maar ook weer niet zoveel. Er is verschil te merken maar dan heb je wel alles gezegd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Interessante discussiestof voor iedereen die meedoet:
http://www.medhelp.org/po(...)URBATING/show/388265
Wil je er een filmpje van?quote:
Hoe was je weekend trouwens?quote:
Ongetwijfeld. Hoeveel verschillende?quote:
Valt me weer een beetje tegen ditquote:Op woensdag 18 mei 2011 08:58 schreef PB-tje het volgende:
Hahaha nouja zeg! zo erg is het nou ook weer niet!
Gewoon netjes met 1 scharrel... beschaafd... burgerlijk... maar o zo gruwelijk geil
Even voor de duidelijk, heb je nu beide broers gehad?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:40 schreef PB-tje het volgende:
Ow, voor de langere topic volgers... de broer van gisteren weer gezien...
Man man man wat heeft die kerel een passie voor beffen![]()
Minpuntje: van de spanning kreeg hij geen stijve... ik heb me voorbeeldig gedragen: niet erover proberen te praten of hem proberen te steunen... hem gewoon dwingen om mij te plezieren
Pluspuntje: hij had daarna wel prestatie en bewijs drang
Iemand moet het doen, zeg ik!quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:43 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Even voor de duidelijk, heb je nu beide broers gehad?
Oww, ze mag het ook helemaal zelf weten, maar dat weet ze ook wel. Maar ik vroeg het me meer af.quote:
Mietjes!quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:47 schreef Nieluss het volgende:
Wat is een lichte migraine aanval toch heerlijk! NERGENS ZIN IN!
Nee nee, zo evil ben ik nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:43 schreef Black_Ninja het volgende:
Even voor de duidelijk, heb je nu beide broers gehad?
Hehehe, klinkt wel heel schattigquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:56 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Nee nee, zo evil ben ik niet
De 1 is een goede vriend, de ander is een goede bedpartner
Gister voor me gekookt, met de belofte dat ik voor het toetje zou zorgen.
Toen hij aan het opruimen was, heb ik me snel omgekleed op de badkamer...
Lingerie aan, laarzen aan, haren wild... en suprise!
Verlegenheid was van zn gezicht af te lezen... prachtig!
Oww hierna haal ik het dubbel inquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:04 schreef PB-tje het volgende:
Maar iemand moet toch goedmaken wat jullie nu kapot maken... ik zet me in voor de zaak!
Ja, maar die mensen masturberen tenminste nog (althans dat verwacht ik). Dat mag hier ook al niet!quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:08 schreef PB-tje het volgende:
Het leven van een single gaat niet altijd over rozen... is hard werken om aan je trekken te komenen dan heb je ook nog een stelletje mensen die relaties hebben en dan 40 dagen geen sex hebben... dat is volgens mij niet eens een wedstrijd maar realiteit
Sarcasm
Hahaha slet... Zo zie ik ze graagquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:04 schreef PB-tje het volgende:
Maar iemand moet toch goedmaken wat jullie nu kapot maken... ik zet me in voor de zaak!
OK, je bent een slet... wel een lekkere dan...quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:20 schreef PB-tje het volgende:
Geef het beestje maar een naam zolang je me maar schreeuwend klaar laat komen
Meer een soort geuzennaam dan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:27 schreef Lon3 het volgende:
Haha slet is geen scheldwoord maar een eretitel omdat iemand goed haar best. doet. Dus eigenlijk complimenteerde ik haar op mijn eigen manier
Ik doe met je mee!quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:32 schreef Lon3 het volgende:
Ik ga precies hetzelfde proberen maar dan anders omelke dag seks lijkt mij veel leuker om te doen.
That sounds like a challenge, thenquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:33 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Jij kan geen 40 dagen seks hebben met dezelfde
Challenge not accepted!quote:
40 dagen elke dag sex met dezelfde.... kmoet even wennen...quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:38 schreef DustPuppy het volgende:
Challenge not accepted!
Althans dat maak ik hieruit op
Straks ga je die persoon nog leuk vindenquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:41 schreef PB-tje het volgende:
[..]
40 dagen elke dag sex met dezelfde.... kmoet even wennen...
Situatie 3: je loopt over straat en je komt je vaste scharrel tegen. En jullie raken aan de praat... Op het moment dat jullie langs een verlaten steegje lopen pakt hij je bij de haren en hijgt in je oor: ik heb nu wel zin om dit sletje goed te nemen in het steegje....quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:31 schreef PB-tje het volgende:
Situatie 1: er loopt een vrouw over straat, man doet het raam naar beneden van zijn auto, leunt naar buiten en schreeuwt: Ey SLET! neuke?
not sexy..![]()
Situatie 2: Je wordt hard genomen door je vriend/scharrel, en je hoort hem goedkeurend zeggen: wat ben je toch een lekker geil sletje!
BINGO!
Doe mij er ook zo 1!quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:42 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Situatie 3: je loopt over straat en je komt je vaste scharrel tegen. En jullie raken aan de praat... Op het moment dat jullie langs een verlaten steegje lopen pakt hij je bij de haren en hijgt in je oor: ik heb nu wel zin om dit sletje goed te nemen in het steegje....
sorry ik ben al bezetquote:
Haha, dat was koekje van eigen deegquote:
Ik weet al hoequote:
Die hebben we al gezienquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:54 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Ik weet al hoefoto van je tieten in kpd?
Kom op! Sterk zijn!quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:04 schreef Warmaster88 het volgende:
Ik heb het voordeel dat ik gewoonlijks ook maar 1 keer in de week aftrek ofzo
Scheelt een hoop, nu op dag 3 nog goed vol te houden hier!
Vervelend puntje, nog tijdens de 40 dagen heb ik een festival in Frankrijk, en daar zullen een hoop mooie dames aanwezig zijn![]()
misschien dat ik daar het maar opgeef
LOI? En anders veel oefenen, zo heb ik het ook geleerd. Daarnaast veel leren op internet. Waarom wil je dat?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:07 schreef DustPuppy het volgende:
Zeg, weet hier misschien iemand waar ik een cursus tot (sport)masseur kan krijgen?
Huisgenootje die dat nogal vaak nodig heeft i.v.m. chronische ziekte.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:10 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
LOI? En anders veel oefenen, zo heb ik het ook geleerd. Daarnaast veel leren op internet. Waarom wil je dat?
Dat mag altijdquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:13 schreef PB-tje het volgende:
Ik kan je wel een cursus intieme massage geven
Jazeker : http://lmgtfy.com/?q=Cursus+sport+massagequote:Op woensdag 18 mei 2011 11:07 schreef DustPuppy het volgende:
Zeg, weet hier misschien iemand waar ik een cursus tot (sport)masseur kan krijgen?
**Gaat op tafel liggen**quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:18 schreef DustPuppy het volgende:
Hmmm, zelfs op de Willem I hier. Misschien wel een idee. Ik zal het eens op tafel gooien thuis.
Hahaha, trutjequote:
Jij bent volgens mij best wel gewillig hèquote:
Dat lijkt me een pijnlijke beweging. Eén zo'n beetje spreiden.quote:
Hahahahahaquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:28 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat lijkt me een pijnlijke beweging. Eén zo'n beetje spreiden.
Begint er al op te lijken. Nu de hamvraag, kun je ook 40 dagen en nachten op die tafel blijven liggen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:29 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Hahahahaha
ok opnieuw:
** spreid haar beentjeS, laat haar hoofdje achterover over de rand van de tafel zakken, pakt haar borsten stevig vast, likt met haar tongetje over haar lipjes en kijkt zaadvragend richting masseur**
Het zou mooi weer worden, maar kzie nog nergens de zon, alleen grijs en grauw.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:31 schreef tja77 het volgende:
I'm so not in the mood....
Kweet niet wat ik heb.
Dit is wel hét moment voor dat 'Hoe laat ik een vrouw squirten' praktijk-examenquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:29 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Hahahahaha
ok opnieuw:
** spreid haar beentjeS, laat haar hoofdje achterover over de rand van de tafel zakken, pakt haar borsten stevig vast, likt met haar tongetje over haar lipjes en kijkt zaadvragend richting masseur**
Als jij wilt wachten ga ik er wel even virtueel overheenquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:31 schreef colty het volgende:
[..]
Begint er al op te lijken. Nu de hamvraag, kun je ook 40 dagen en nachten op die tafel blijven liggen?
Zolang jij er geen genot van hebt valt 't allemaal nog binnen de regels en dus kun je dat doen!quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:34 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dit is wel hét moment voor dat 'Hoe laat ik een vrouw squirten' praktijk-examen
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:35 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Zolang jij er geen genot van hebt valt 't allemaal nog binnen de regels en dus kun je dat doen!
Krijg bewondering voor jou, omdat je het toch blijft proberen om ons te laten falen!quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:39 schreef PB-tje het volgende:
Ik heb gewoon sex en mag gewoon klaarkomen... en ik ben al zo hitsig als de pest... krijg bewondering voor jullie
Wederzijds respect... wat is het toch een mooi goedquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:41 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Krijg bewondering voor jou, omdat je het toch blijft proberen om ons te laten falen!
Tot nu toe faalt alleen PB-tjequote:Op woensdag 18 mei 2011 11:41 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Krijg bewondering voor jou, omdat je het toch blijft proberen om ons te laten falen!
Nee hoor ze faalt niks, ze was bij voorbaat al kansloos om zo lang geen sex te hebben. Een soort van: Uitgesloten van deelnamequote:
Waar op?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:43 schreef PB-tje het volgende:
** gaat er even op zitten en een leuk verhaaltje schrijven **
Ik doelde op dat laatstequote:Op woensdag 18 mei 2011 11:43 schreef colty het volgende:
[..]
Nee hoor ze faalt niks, ze was bij voorbaat al kansloos om zo lang geen sex te hebben. Een soort van: Uitgesloten van deelname
Als je bedoeld dat ze faalt in het laten falen van de volhouders heb je natuurlijk gelijk
Uh oh.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:43 schreef PB-tje het volgende:
** gaat er even voor zitten en een leuk verhaaltje schrijven **
Hold steady!quote:
Op het schoolplein van de basisschool en kinderen die netjes les krijgen van een leraresquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:47 schreef PB-tje het volgende:
Ok even een scenario..
Waar willen jullie een verhaaltje van?
Kan je daar wel een apart topic voor maken? Voor we echt serieus verzanden in SC, het blijft het 40 dagen topic natuurlijkquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:47 schreef PB-tje het volgende:
Ok even een scenario..
Waar willen jullie een verhaaltje van?
Verhaaltje mag wel maar maak een topic, Geilen met PB aanquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:49 schreef PB-tje het volgende:
Hahaha ok ik zal geen verhaaltje schrijven voordat ik je topic vervuil
Ahhh, wil je een knuffel?quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:03 schreef boterbloempie het volgende:
Ik vind het niet meer leuk.........
Dus dat
Wees welkomquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:53 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Ik wil graag nog mee doen!
Ik weet dat ik zelfbeheersing heb, en dat ga ik laten merken door dit te volgen en mee te doen
Ben ik, als man zijnde, niet met je eens.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Een vrouw heeft een veel grotere kans om het goed vol te houden dan de man. Mannen zijn veel lichamelijker ingesteld.
True, daarom doen er ook zo weinig mee maar ook vrouwen kunnen het moeilijk krijgenquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Een vrouw heeft een veel grotere kans om het goed vol te houden dan de man. Mannen zijn veel lichamelijker ingesteld.
Ja graag!quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:11 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ahhh, wil je een knuffel?
Wat vind je vriend van je poging?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:12 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
True, daarom doen er ook zo weinig mee maar ook vrouwen kunnen het moeilijk krijgenSommige vrouwen hebben een hogere sexdrive dan andere. Ik ken dames die hebben al jaren niks meer gehad of gedaan en voelen zich prima ik ken er ook die hebben een hogere drive dan elke man die ik ken...
Haha stoer hoor, veel succes ermee. Ik weet zeker dat jij het niet makkelijk gaat krijgenquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:25 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Ja graag!
Hij gelooft niet dat ik het volhoud.... Meer motivatie voor moi!!!
Maar vond het vanmorgen wel erg moeilijk....
*knuffelquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:25 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Ja graag!
Hij gelooft niet dat ik het volhoud.... Meer motivatie voor moi!!!
Maar vond het vanmorgen wel erg moeilijk....
Vastgebonden op een bed voor 40 dagen kan iedereen het...quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:17 schreef caffeinjunk het volgende:
Actief topic zeg! zou verwachten dat de mensen hier als kluizenaars gaan leven om alle druk maar te vermijden
And that's the first one!quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:15 schreef Nieluss het volgende:
well count me out boys and girls... couldnt resist!
One down..... yes!!quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:15 schreef Nieluss het volgende:
well count me out boys and girls... couldnt resist!
Dan kan je redelijk op weg gaan naar de 80 dagen als je deze 40 ook uit zit, go for it!quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:32 schreef maxburger het volgende:
I'm still in the game. Eerlijk gezegd is dit voor mij al dag 20 :p Ik ga gewoon kijken hoe lang ik het volhoud.
Kwaliteit doet mee toch? dan mist tie sowieso watquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:40 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Geen idee, voelt het alsof je iets hebt gemist?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:40 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Kwaliteit doet mee toch? dan mist tie sowieso wat
Ja, eigenlijk wel.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:40 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Geen idee, voelt het alsof je iets hebt gemist?
2 nieuwe, 1 is er afgevallen..quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:42 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.
Maar zijn er updates over anderen?
N'aaaaawquote:
dankuquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:26 schreef PB-tje het volgende:
[..]
One down..... yes!!
Ben trots op je Niels
nou eh.. ik MOET niks.. ik had er gewoon zin in.. heeft niks met zwakke geest te maken.. heeft te maken met prioriteiten stellen.. ben nog jong dus dit zijn mijn priemjaren muahaha.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ga mij pas zorgen maken over het niet redden van de challenge als ik de eerste week ben gepasseerd, ik vind het onbegrijpbaar dat er al mensen zijn die nu moeten afhaken, hoe zwak is je geest dan?
Winnaar krijgt PB-tjequote:Op woensdag 18 mei 2011 15:49 schreef Nieluss het volgende:
[..]
nou eh.. ik MOET niks.. ik had er gewoon zin in.. heeft niks met zwakke geest te maken.. heeft te maken met prioriteiten stellen.. ben nog jong dus dit zijn mijn priemjaren muahaha.
het is gewoon een grappig probeerseltje, als er geld geboden werd om het niet te doen.. tja.. dan zou het pas interessant worden.
soort van.. hoe weerstaan we PB-tje.. winnaar krijgt 100 euro (van PBtje natuurlijk:P)
Challenge accepted! I will win!quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:49 schreef Nieluss het volgende:
[..]
nou eh.. ik MOET niks.. ik had er gewoon zin in.. heeft niks met zwakke geest te maken.. heeft te maken met prioriteiten stellen.. ben nog jong dus dit zijn mijn priemjaren muahaha.
het is gewoon een grappig probeerseltje, als er geld geboden werd om het niet te doen.. tja.. dan zou het pas interessant worden.
soort van.. hoe weerstaan we PB-tje.. winnaar krijgt 100 euro (van PBtje natuurlijk:P)
Faler Nieluss was je voorquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:57 schreef 045represent het volgende:
pfff ik ben af hahaha
ben ik de eerste of zijn er al meer mensen af?
Welkom! Je mag in de rij achter mij gaan staan, ik was de eerste blijkbaarquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:57 schreef 045represent het volgende:
pfff ik ben af hahaha
you got served!quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:01 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Nee, de winnaars bij jou
just the way you like it![]()
and another one bites the dustquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:57 schreef 045represent het volgende:
pfff ik ben af hahaha
Hahahaquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:01 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Nee, de winnaars bij jou
just the way you like it![]()
Eindelijk weer wat goed nieuwsquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Ben inmiddels een dode vulkaanGaat goed dus.
Sommige dingen mag je voor jezelf bewarenquote:
Ah, Hollandse pot vanavond?quote:
Nee nu niet meteen hier komen baggeren, maak maar een nieuw deel aan van het PB topic... Ik heb hier al een waarschuwing dat het te veel SC wordt....quote:
Why?quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:11 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Ik vind dat PB-tje deel moet nemen!!
Zou een mega uitdaging voor je zijn denk ikquote:
Neh wordt, em niet. PB'tje is alweer geil na 40 minuten, laat staan 40 dagen en nachtenquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:21 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Zou een mega uitdaging voor je zijn denk ik.
Ga eens na, 40 dagen al je geilheid opsparen, en daarna keihard los gaan. Denk dat je de beste seks ooit zal hebben.
Na een dag durf ik al niet meer bij haar in de buurt te komenquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:21 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Ga eens na, 40 dagen al je geilheid opsparen, en daarna keihard los gaan. Denk dat je de beste seks ooit zal hebben.
-edit- En kunnen we jou ook eens flink op de proef stellen, zoals jij hier bij de andere doet
Ja, dat worden de beste 3 seconden van je levenquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:21 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
-edit- En kunnen we jou ook eens flink op de proef stellen, zoals jij hier bij de andere doet
Link naar tieten pb en ik ben wegquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:15 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Nee nu niet meteen hier komen baggeren, maak maar een nieuw deel aan van het PB topic... Ik heb hier al een waarschuwing dat het te veel SC wordt....
Beter zoeken met die smartphone!quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:27 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Link naar tieten pb en ik ben wegmaar die is er niet ghehehehe
Ik wil de volgende stap beheersenquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:27 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Link naar tieten pb en ik ben wegmaar die is er niet ghehehehe
Dank uquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil de volgende stap beheersen
Ajo!
Maar ondertussen wel flink gefapt...quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:42 schreef Lon3 het volgende:
Lol... Wat een tegenvallerbeetje uit de hoogte haha... Daar al die moeite voor gedaan....
Wat Tja77 al zegt... En bewijs jij maar dat je lekkerder kan krijgenquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:44 schreef Lon3 het volgende:
No offence maar je kwam beetje over als ik ben de bom en een sex idool en zo terwijl je gewoon the girl next door bent
Lol vraag maar toegang tot kpd dan zie je dat ik dat zelfs al heb en neukquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:45 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Wat Tja77 al zegt... En bewijs jij maar dat je lekkerder kan krijgen
Toegang heb ik al maar ik kijken hoeft niet directquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:47 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Lol vraag maar toegang tot kpd dan zie je dat ik dat zelfs al heb en neuk
True.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:47 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Lol vraag maar toegang tot kpd dan zie je dat ik dat zelfs al heb en neuk
It's all in the eye of the beholder...quote:
Haha dan lever ik bewijs en is het nog niet goedquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:28 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Toegang heb ik al maar ik kijken hoeft niet direct
Die moet ik je geven inderdaadquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:30 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Haha dan lever ik bewijs en is het nog niet goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |