quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:49 schreef Monopoly het volgende:
I am so in love with this radio thingy.
Thank you
Aldus die meid uit Maleisie
Mijn fans zijn wereldwijd te vindenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mono heeft buitenlandse fans nu al ja?
Daar hek nou wel zin in..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:52 schreef Samzz het volgende:
Het dondert en het bliksemt en het regent meters bier het is dus pompen of verzuipen da's de enige manier
Daar twijfel ik erg over, want newbies die lapo, dan wel fipohunten door middel van enkel de tekst 'dicht?', 'lapo', 'fipo' of iets dergelijks, die verdienen het eigenlijk alleen maar door een bushokje getyft te worden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hou je nog wel van me? Ondanks mijn lapohunt
Ze wil gewoon graag billenkoek!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar twijfel ik erg over, want newbies die lapo, dan wel fipohunten door middel van enkel de tekst 'dicht?', 'lapo', 'fipo' of iets dergelijks, die verdienen het eigenlijk alleen maar door een bushokje getyft te worden.
Gewoon een handafdruk achterlaten op haar kontje.quote:
En als ze dat nou niet lekker vindt?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon een handafdruk achterlaten op haar kontje.
1 die er minstens 1 week op zal staan
het wasquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:57 schreef Monopoly het volgende:
Dit was het danBazen genres van jullie, klasse
quote:
na deze posts komt meneer ineens aangerend hoorquote:
Ghehe ik heb het idee dat dat er heel grappig uitzietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:57 schreef gewoonfaye het volgende:
* gewoonfaye weet niet of ze de situatie kan vertrouwen
[..]
[..]
na deze posts komt meneer ineens aangerend hoor
Natuurlijk vindt ze dat wel lekkerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En als ze dat nou niet lekker vindt?
In dat geval is het de vraag WAT je gaat draaienquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wie weet vanavond, moet nog even kijken
Ik zeg doen!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kan nu ook echt heel hard gaan kreunen
Doenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kan nu ook echt heel hard gaan kreunen
quote:
Dat dus!quote:
je bedoel cultuuuurquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:03 schreef naatje_1 het volgende:
GODVERDOMME, KOMT DIE BITCH EVEN MET RIHANNA AANZETTEN
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:03 schreef naatje_1 het volgende:
Maar Rihanna is stiekem geen muziek.. Dus ook geen cultuur..quote:
fok!kersquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar Rihanna is stiekem geen muziek.. Dus ook geen cultuur..
tienersquote:
Frituur aanzwengelenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:04 schreef Myraela het volgende:
Ik heb honger, maar er is geen brood in huis en ik weet niet wat we vanavond eten want mijn ouders zijn nog steeds niet thuis.
Op deze manier weet je wel zeker dat je geen seks voor het huwelijk hebtquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:03 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe oud ben jequote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:04 schreef Myraela het volgende:
Ik heb honger, maar er is geen brood in huis en ik weet niet wat we vanavond eten want mijn ouders zijn nog steeds niet thuis.
fobowaardigquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tieners![]()
op faye en naatje na dan
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op deze manier weet je wel zeker dat je geen seks voor het huwelijk hebt
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zit zoveel op FB dat ik de like button onder posts mis
Ik wil deze gewoon liken
Oe dat kan ik ook wel gaan etenquote:
Ja, je bent toch geen kind meer? Maak zelf wat.quote:
Dat wilde hij toch al niet, toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deze gaat mijn fobo inquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tieners![]()
op faye en naatje na dan
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zit zoveel op FB dat ik de like button onder posts mis
Ik wil deze gewoon liken
Lekker asociaal in mijn eentje eten terwijl mijn ouders straks thuiskomen. Nee dankje.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, je bent toch geen kind meer? Maak zelf wat.
Waarom in je eentje? Ga gewoon koken en dan kan je 't samen met hen opeten.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lekker asociaal in mijn eentje eten terwijl mijn ouders straks thuiskomen. Nee dankje.
Ik word er spontaan preuts vanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga niks doen vanavondquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:07 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Dat is een goede bodem voor vanavond
Awquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga niks doen vanavond![]()
Ja de hond van een vriendin uitlaten
Huppel toch..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga niks doen vanavond![]()
Ja de hond van een vriendin uitlaten
Dat word toch nooit gewaardeerd. Ze hebben altijd al uitgedacht wat ze willen eten. Daarbij weet ik niet eens hoelaat ze terug komen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Waarom in je eentje? Ga gewoon koken en dan kan je 't samen met hen opeten.
Dit is geen bagger, dit is lekkerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:09 schreef naatje_1 het volgende:
Viro, asjeblieft, draai please even goede muziek... Je haat zelf lady gaga en dan draai je deze bagger
tsk, ik draai lekkere muziek om op te dansenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:09 schreef naatje_1 het volgende:
Viro, asjeblieft, draai please even goede muziek... Je haat zelf lady gaga en dan draai je deze bagger
uuuhquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:10 schreef Viro het volgende:
[..]
tsk, ik draai lekkere muziek om op te draaien
Ik weet niet hoe jij daar op kan dansen, maar mijn ballen kruipen terug in hun oorspronkelijke woonplaats en mijn oren gaan spontaan bloed overgeven...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:10 schreef Viro het volgende:
[..]
tsk, ik draai lekkere muziek om op te dansen
nee hij moet er gewoon weer ff inkomenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:10 schreef 129383 het volgende:
viro moet gewoon een brief maken met wat ie gaat zeggen
dit dusquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee hij moet er gewoon weer ff inkomen
Komt goed joh.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:10 schreef Viro het volgende:
[..]
ja na een lange tijd weer een show in mijn eentje met een mic
kan ookquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee hij moet er gewoon weer ff inkomen
Hoe durf je mijn broer zo te beledigen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij daar op kan dansen, maar mijn ballen kruipen terug in hun oorspronkelijke woonplaats en mijn oren gaan spontaan bloed overgeven...
Ik weet het verdomme nog niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kom jij morgen echt naar Am*dam?
Biertje?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:11 schreef _Fanta het volgende:
zow, ik ben ook weer boven water, ofjah half, ff meeluisteren
Dat is wel nice!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:12 schreef Popje-popje het volgende:
Stream Status: Stream is up at 192 kbps with 22 of 500 listeners (18 unique)
19 uniquequote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:12 schreef Popje-popje het volgende:
Stream Status: Stream is up at 192 kbps with 22 of 500 listeners (18 unique)
dit vind nou irri van jou, kap met zeiken op de muziek. Vind je het niet leuk mute dan en zeg niets. En dj's krijgen hierdoor minder zin om te draaien.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:12 schreef naatje_1 het volgende:
Dit is overigens wel goed hoor, maar die eerste 2 platen...
Romantisch!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
19 unique
naat en ik luisteren vanaf 1 ip, maar wel apart
Dat is dus niet unique.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
19 unique
naat en ik luisteren vanaf 1 ip, maar wel apart
das waarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:13 schreef Viro het volgende:
[..]
dit vind nou irri van jou, kap met zeiken op de muziek. Vind je het niet leuk mute dan en zeg niets. En dj's krijgen hierdoor minder zin om te draaien.
Als ik niet kan zeiken op de muziek is de bestaansreden van deze reeks niet waardig. Deze reekssoorten bestaan er om lekker op muziek te zeiken, of om los te gaan op muziek.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:13 schreef Viro het volgende:
[..]
dit vind nou irri van jou, kap met zeiken op de muziek. Vind je het niet leuk mute dan en zeg niets. En dj's krijgen hierdoor minder zin om te draaien.
Achja. Ik heb gister nog in mijn dronken bui "helemaal niets, helemaal niets, helemaal niets in amsterdam" geroepen in Amsterdam. Ben niet eens in elkaar gerost.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet het verdomme nog niet.
Ik wil heel graag maar wil niet alleen en ik wil slaapplaats
Alles wat je dronken zegt, dat meen je, dus ik weet niet of je nog met huppel mag meegaan...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Achja. Ik heb gister nog in mijn dronken bui "helemaal niets, helemaal niets, helemaal niets in amsterdam" geroepen in Amsterdam. Ben niet eens in elkaar gerost.
Maar je hebt toch in principe tijd zat om weer terug te rijden?
Misschien waren ze bang van jequote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Achja. Ik heb gister nog in mijn dronken bui "helemaal niets, helemaal niets, helemaal niets in amsterdam" geroepen in Amsterdam. Ben niet eens in elkaar gerost.
Maar je hebt toch in principe tijd zat om weer terug te rijden?
Hij is te schattig.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:18 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
hahaha nee, en hij heeft geen fobo, dus ik gok maar wat
Hij is alles behalve engquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:18 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
hahaha nee, en hij heeft geen fobo, dus ik gok maar wat
12, wat is dit?quote:
oh help, er wordt zo iemand op ideeën gebrachtquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:19 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Zo eentje waarbij je lekker in de wangen wil knijpen?
WHAHAHAHAquote:
Sorryquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh help, er wordt zo iemand op ideeën gebracht
Gekken Ezjequote:
Ja ik heb hem nooit gezien!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WHAHAHAHA
WAAR IS DIE LIKE BUTTON!!
Zo herkenbaar. Ik had daar ook last van. Ik werd de kroeg uitgebezemd omdat ze dicht gingen. Kreeg mijn 3 bier in plastic bekertjes voor onderwegquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:21 schreef _Fanta het volgende:
toen ik vanmorgen in bed lag leek het net alsof ik op en woeste zee dreef met hoge golven enzo. was zo irritant dat ik er niet van in slaap kon vallen. toen heb zowat een hele pak melk opgedronken, en daarna werd ik helemaal misselijk.. maar gelukkig was dat allemaal vanmorgen en niet nu
Dan weet je dat nuquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:22 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja ik heb hem nooit gezien!
weet ik veel dat het een uberschattig jongetje is
Dat is dan wel weer jammer... Ik moest wel grinnikenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:23 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Precies, ik zal nooit meer zo'n opmerking maken
Dinsdag. Half acht 's avonds. Station Den Helder.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:22 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja ik heb hem nooit gezien!
weet ik veel dat het een uberschattig jongetje is
LMAO!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Ik had daar ook last van. Ik werd de kroeg uitgebezemd omdat ze dicht gingen. Kreeg mijn 3 bier in plastic bekertjes voor onderweg
Op de fiets over de grote weg drinken en fietsenhahaha
Ga ik in je wangen knijpenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dinsdag. Half acht 's avonds. Station Den Helder.
En zórg dat je er bent.
vanavond gaan we niet naar vrienden, zoals het plan was, dus wij gaan sowieso een uurtje draaien.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:24 schreef Popje-popje het volgende:
Zijn er nog DJ's die vanaf 19.00 willen draaien?![]()
Dan ga je even bewijzen dat je een uberschattig jochie bentquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dinsdag. Half acht 's avonds. Station Den Helder.
En zórg dat je er bent.
Oh hoor ik net dat ik bij jullie kan crashen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vanavond gaan we niet naar vrienden, zoals het plan was, dus wij gaan sowieso een uurtje draaien.
Ok, laat maar weten aan huppel of aan mij hoelaat enzquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vanavond gaan we niet naar vrienden, zoals het plan was, dus wij gaan sowieso een uurtje draaien.
komt eraan, voorkeur voor een bepaalde nummer ?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Ga je alleen relaxte muziek draaien?
Ik wil graag iets van metallica als het kan
Als het maar NIET nothing else matters isquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:27 schreef Viro het volgende:
[..]
komt eraan, voorkeur voor een bepaalde nummer ?
Turn The Page is ook wel rustigquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het maar NIET nothing else matters is
Oh ok ik wil je ook wel een klap gevenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nop, klappen komen op links. Liefkozingen op rechts.
geile klapjes van popje... ik kom nu al klaarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:29 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Oh ok ik wil je ook wel een klap geven
Ik daag je uit. Ik denk dat je het niet kan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:29 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Oh ok ik wil je ook wel een klap geven
Geile klapjes?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
geile klapjes van popje... ik kom nu al klaar
Omdat?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik daag je uit. Ik denk dat je het niet kan.
shame on youquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik moet toch echt even naar de super nog, dit kan echt niet!
Geen bier in huis
Omdat er net 'tig mensen zijn geweest om aan te geven hoe schattig ik wel weer niet ben.quote:
Heb je naat nog niet gezien, dat is pas knijp-in-de-wangetjesquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat er net 'tig mensen zijn geweest om aan te geven hoe schattig ik wel weer niet ben.
Maar je mag 't best proberen natuurlijk.
Ik ben al gespankt door naatjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:33 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Wil jij ook een tikje op je bips van popje?
Ja, met een griptang.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Heb je naat nog niet gezien, dat is pas knijp-in-de-wangetjes
suc6 en alvast eet smakkelijkquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:33 schreef naatje_1 het volgende:
Wij (faye en naatje) gaan koken onder de klanken van Viro en dan eten. Tot een uur (of 2) voor onze uitzending
Oh oh oh, wij gaan dus!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:33 schreef naatje_1 het volgende:
Wij (faye en naatje) gaan koken onder de klanken van Viro en dan eten. Tot een uur (of 2) voor onze uitzending
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:34 schreef Monopoly het volgende:
Als niemand wil , dan wil ik wel. Dan word het geen verzoekjes, maar gewoon een beetje house. dance trance en wat beukmuziek hoe verder de avond vordert
BLAUWE HANDAFDRUK!!quote:
Dan heeft ie je wel keihard gemeptquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
BLAUWE HANDAFDRUK!!
Echt als het hem nog een keer lukt dan maak ik er een foto van_!
Ik kan ook bijna al die liedjes meezingenquote:
Ik haal alleen Palm voor mezelf hoor, of Jupiler..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
haal voor mij ook wa, mijn bier is bijna op
I'm FABULOUSSSSSSquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan ook bijna al die liedjes meezingen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kinderen zien hier spelende dolfijnen in, volwassenen wat anders.
ik kan die dolfijnen maar niet ontdekken
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Dat viel op zich wel mee. Heb sindsdien al hardere tik gehadquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:36 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Dan heeft ie je wel keihard gemept
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wel. Maar ik zie dat andere beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kinderen zien hier spelende dolfijnen in, volwassenen wat anders.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik zie de dolfijnen ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kinderen zien hier spelende dolfijnen in, volwassenen wat anders.
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
ik zie de dolfijnen en het andereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kinderen zien hier spelende dolfijnen in, volwassenen wat anders.
Ik zie het allebeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kinderen zien hier spelende dolfijnen in, volwassenen wat anders.
ik kan die dolfijnen maar niet ontdekken![]()
De grijze stukjes tussen de armen bij het hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kinderen zien hier spelende dolfijnen in, volwassenen wat anders.
ik kan die dolfijnen maar niet ontdekkenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
En was dat met een reden, of gewoon zomaar?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat viel op zich wel mee. Heb sindsdien al hardere tik gehad![]()
Maar had echt 5 dagen een blauwe handafdruk op mn kont staan
Dat komt doordat mannen alleen aan seks denkenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:42 schreef _Fanta het volgende:
bizar dat de vrouwen wel de dolfijnen kunnen zien en de mannen niet..
Vrouwen, dat zegt genoeg.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:42 schreef _Fanta het volgende:
Ik was heel lief de troep aan het opruimen en toen kreeg ik een tik omdat ik gebukt stondquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:42 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
En was dat met een reden, of gewoon zomaar?
uhm, ik zie ze ook nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:42 schreef _Fanta het volgende:
Bedankt voor de ophelderingquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De grijze stukjes tussen de armen bij het hoofd
Haha ik zie ook geen dolfijnen erinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kinderen zien hier spelende dolfijnen in, volwassenen wat anders.
ik kan die dolfijnen maar niet ontdekken![]()
Oh, wat herkenbaarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was heel lief de troep aan het opruimen en toen kreeg ik een tik omdat ik gebukt stond![]()
Heerlijk nummer dit, deze kende ik nog niet
idd, 2 doflijntjes! ik zie ze nu ook!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De grijze stukjes tussen de armen bij het hoofd
Veel meer!!quote:
wat gaan jullie koken?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:45 schreef gewoonfaye het volgende:
Nou wij gaan dus koken, laptop erbij voor muziek. Dit is humor
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Wacht ik ben de oudste maar heb jullie wel geholpen met de dolfijnen vinden die alleen kinderen zien
haha ik zie het nu ook! het zijn er 6 en een halve dolfijnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Veel meer!!
Gewoon die grijze stukken bekijken. Alles wat grijs is tussen de omhelzing is dolfijn. Haar kut is een staart
Je snapt dat hier dus iets mis gaat hequote:
komt eraanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je snapt dat hier dus iets mis gaat he![]()
Uhm heb je in love with a stripper THE REMIX!!
thnxquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
eten enzulks
tot laters
Viro wat ik hoorde klonk goed
Smakelijkquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
eten enzulks
tot laters
Eet zequote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
eten enzulks
tot laters
Eetze meisquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
eten enzulks
tot laters
zes en half, haar kut is een dolfijnenstaatquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
6 dolfijntjes in het plaatje van Knetter..
En ik heb maar eens een mini kratje Grolsch gehaald voor de verandering
Langs dat been loopt de rest van die Dolfijnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
zes en half, haar kut is een dolfijnenstaat. en *proost* kerel
verrek je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Langs dat been loopt de rest van die Dolfijn
dat stukje had ik ook al zitten bestuderen, maar kon er niet echt een dolfijn in herkennen..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het zijn er trouwens 8 als je goed kijkt.. 7 met die halve van Fanta.. en een kleintje onder de linker borst van 't vrouwtje (voor ons rechts..)
Heel klein, op z'n kop, loopt van links (staart) naar rechts onder de borst..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:59 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dat stukje had ik ook al zitten bestuderen, maar kon er niet echt een dolfijn in herkennen..
ahjah, op zn rug ligt ie zeg maar?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heel klein, op z'n kop, loopt van links (staart) naar rechts onder de borst..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |