quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:49 schreef Monopoly het volgende:
I am so in love with this radio thingy.
Thank you
Aldus die meid uit Maleisie
Mijn fans zijn wereldwijd te vindenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mono heeft buitenlandse fans nu al ja?
Daar hek nou wel zin in..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:52 schreef Samzz het volgende:
Het dondert en het bliksemt en het regent meters bier het is dus pompen of verzuipen da's de enige manier
Daar twijfel ik erg over, want newbies die lapo, dan wel fipohunten door middel van enkel de tekst 'dicht?', 'lapo', 'fipo' of iets dergelijks, die verdienen het eigenlijk alleen maar door een bushokje getyft te worden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hou je nog wel van me? Ondanks mijn lapohunt
Ze wil gewoon graag billenkoek!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar twijfel ik erg over, want newbies die lapo, dan wel fipohunten door middel van enkel de tekst 'dicht?', 'lapo', 'fipo' of iets dergelijks, die verdienen het eigenlijk alleen maar door een bushokje getyft te worden.
Gewoon een handafdruk achterlaten op haar kontje.quote:
En als ze dat nou niet lekker vindt?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon een handafdruk achterlaten op haar kontje.
1 die er minstens 1 week op zal staan
het wasquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:57 schreef Monopoly het volgende:
Dit was het danBazen genres van jullie, klasse
quote:
na deze posts komt meneer ineens aangerend hoorquote:
Ghehe ik heb het idee dat dat er heel grappig uitzietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:57 schreef gewoonfaye het volgende:
* gewoonfaye weet niet of ze de situatie kan vertrouwen
[..]
[..]
na deze posts komt meneer ineens aangerend hoor
Natuurlijk vindt ze dat wel lekkerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En als ze dat nou niet lekker vindt?
In dat geval is het de vraag WAT je gaat draaienquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wie weet vanavond, moet nog even kijken
Ik zeg doen!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kan nu ook echt heel hard gaan kreunen
Doenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kan nu ook echt heel hard gaan kreunen
quote:
Dat dus!quote:
je bedoel cultuuuurquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:03 schreef naatje_1 het volgende:
GODVERDOMME, KOMT DIE BITCH EVEN MET RIHANNA AANZETTEN
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:03 schreef naatje_1 het volgende:
Maar Rihanna is stiekem geen muziek.. Dus ook geen cultuur..quote:
fok!kersquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar Rihanna is stiekem geen muziek.. Dus ook geen cultuur..
tienersquote:
Frituur aanzwengelenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:04 schreef Myraela het volgende:
Ik heb honger, maar er is geen brood in huis en ik weet niet wat we vanavond eten want mijn ouders zijn nog steeds niet thuis.
Op deze manier weet je wel zeker dat je geen seks voor het huwelijk hebtquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:03 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe oud ben jequote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:04 schreef Myraela het volgende:
Ik heb honger, maar er is geen brood in huis en ik weet niet wat we vanavond eten want mijn ouders zijn nog steeds niet thuis.
fobowaardigquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tieners![]()
op faye en naatje na dan
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op deze manier weet je wel zeker dat je geen seks voor het huwelijk hebt
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zit zoveel op FB dat ik de like button onder posts mis
Ik wil deze gewoon liken
Oe dat kan ik ook wel gaan etenquote:
Ja, je bent toch geen kind meer? Maak zelf wat.quote:
Dat wilde hij toch al niet, toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op deze manier weet je wel zeker dat je geen seks voor het huwelijk hebt
Deze gaat mijn fobo inquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tieners![]()
op faye en naatje na dan
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zit zoveel op FB dat ik de like button onder posts mis
Ik wil deze gewoon liken
Lekker asociaal in mijn eentje eten terwijl mijn ouders straks thuiskomen. Nee dankje.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, je bent toch geen kind meer? Maak zelf wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |