Twee euro, dat is toch zomaar een McFlurry hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh nou jeetje, dan verlies ik misschien wel 2 hele euro's op die weddenschap![]()
Alleen Zweden boven Denemarken heb ik wat meer gedaan.
Unibet, APK heeft het me vorig jaar in dit topic uitgelegd:quote:
Daarom... moet kunnen toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel zo'n oostbloktype
Within Temptation zou geniaal zijn, maarja...
Ga ik me maar niet aan wagenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Unibet, APK heeft het me vorig jaar in dit topic uitgelegd:
Het Grote Ambachtelijke ESC Wedtopic.
Nee, zo dichtbij het podium zaten we helaas ook weer nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:46 schreef Hyundai het volgende:
Zo rond 2.10 , zijn dat jullie in beeld?! Kippenvel
Die willen niet, net als zo'n beetje iedere artiest met al wat aan bekendheid in Europa, behalve Nederlandstalige artiesten en/of 'beginners' lijken er bar weinig artiesten te porren te zijn volgens mij.quote:
He jammerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, zo dichtbij het podium zaten we helaas ook weer niet
Dan moet er echt een soort talentenshow worden opgezet, maar TROSquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:50 schreef Goodbye het volgende:
Van mij mag er gewoon een onbekende Nederlander naar het festival hoor. Maar alles moet kloppen. Het liedje moet goed zijn, echt met een climax (modulatie is hierbij een handige tool). Het moet live goed gezongen worden én de man/vrouw die het zingt moet er leuk uitzien. En als dan de podiumpresentatie ook nog eens leuk is......
Dan komen we misschien wel weer eens in de finale
Het feit dat wij de enige waren met vlaggetjes en iets van NSF-achtige mentaliteit zei al genoeg.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:52 schreef Goodbye het volgende:
De Tros kan dat ook helemaal niet, het NSF was echt best wel slecht geregeld vond ik...
Oh van mij ook hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:50 schreef Goodbye het volgende:
Van mij mag er gewoon een onbekende Nederlander naar het festival hoor. Maar alles moet kloppen. Het liedje moet goed zijn, echt met een climax (modulatie is hierbij een handige tool). Het moet live goed gezongen worden én de man/vrouw die het zingt moet er leuk uitzien. En als dan de podiumpresentatie ook nog eens leuk is......
Dan komen we misschien wel weer eens in de finale
Dan blijf je toch gezellig in ESF hangen en kletsen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
MAAR, ik moet nog een uur zien te vullen...
Loopt die wel gelijk? Of bedoel je ons commentaar hierquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik blijf lekker via de stream kijken, ben ik ook van dat irritante commentaar af
Commentaar van die jan smit en co bedoel ikquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Loopt die wel gelijk? Of bedoel je ons commentaar hier![]()
?
Wat was er dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:59 schreef Loveless85 het volgende:
BBC3 was qua commentaar redelijk geniaal vorig jaar.
Ik zit tussendoor te Warcraftenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:59 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dan blijf je toch gezellig in ESF hangen en kletsen?
Pas om 9 uur.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
hoe laat begint het eigenlijk? 20:30 ofzo?
Gewoon, goed en komisch commentaar. Niet dat geklungel wat toen op de TROS was. Steeds elkaar onderbreken en door elkaar heenlullen, en als de presentatoren daar een leuke act deden het verzieken door er doorheen te lullen met domme feitjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |