je zou denken dat een trouwerij toch ook een behoooorlijke key moment is. maar goed, het geeft zoveel beperkingen in de verhalen, bij Spidey vonden ze het toch ook niet al te handig.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:21 schreef Breuls het volgende:
Nee, niet alles. Key moments in het verleden zijn nog steeds gebeurd. Zo werden Death of Superman, Blackest Night enzo genoemd als zaken die niet uitgewist worden.
twitter:God_Damn_Batman twitterde op maandag 20-06-2011 om 21:29:21A moment of silence. 14 years ago today the world experienced a great tragedy. Batman and Robin was released in theaters. reageer retweet
Doe dan even een goede link Batman: Arkham City's Robin staat z'n mannetjequote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:16 schreef Breuls het volgende:
Tim Drake zit in Batman: Arkham City: http://www.comicbookresources.com/?page=article&id=32889
Ik heb niet meer gereageerd in dat bericht omdat er genoeg andere goede reacties waren, maar het eeuwige slechte beeld van robin zal wel altijd blijven bestaan denk ik.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:29 schreef Breuls het volgende:
Da's een minder volledig en minder goed geïnformeerd artikel, gezien vanuit een comics-oogpunt.
In ieder geval in Nederland....quote:Op woensdag 22 juni 2011 07:31 schreef Breuls het volgende:
Ja, de jaren '60 serie heeft niet geholpen voor het publieke beeld. Wel voor de bekendheid.
goed dat je het zegt, ik moet ook nog even de solicitations voor september doornemen en naar m'n dealer doorbellen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:53 schreef Breuls het volgende:
ik geef binnenkort een nieuw lijstje aan de lokale comicshop voor september en vanaf die datum ben ik gewoon erg nieuwsgierig wat de stand van zaken is en wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |