Uitgelezen. Enneh..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:22 schreef Breuls het volgende:
Heb eindelijk het laatste deel van War of the Green Lanterns binnen, in Green Lantern #67. Ben het verhaal alweer vergeten, dus ik ga eerst wel een paar issues terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Ik vind het in ieder geval niet zo. Zeker niet als je de voorgaande boeken van Batman & Robin ziet die een totaal andere stijl hebben.quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:00 schreef Breuls het volgende:
Van Frazer Irving? Die vind ik ook een wat eigenaardige stijl hebben. Wel mooi, maar niet waar ik naar op zoek ben in een Batman-comic.
Jim Leequote:Op woensdag 20 juli 2011 08:10 schreef Breuls het volgende:
Een vooruitblik op Justice League #1:
[ afbeelding ]
Hier de volledige preview: http://comics.cosmicbooknews.com/images1/ajun11/jl1/?p=1
Hier een interessant punt: als Batman vijf jaar geleden nog onbekend was, hoe kan hij al vier (vijf) Robins gehad hebben?
JEZUS wat een afgrijzelijk slechte artwork...quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind het in ieder geval niet zo. Zeker niet als je de voorgaande boeken van Batman & Robin ziet die een totaal andere stijl hebben.
Voorbeeldje:
[ afbeelding ]
Sowieso vaak jammer dat een verhaal verschillende artists heeft waardoor het soms niet helemaal als hetzelfde verhaal aanvoelt, maar blijkbaar is dat niet mogelijk.
Ja, dat is de stijl van Frazer Irving. Het is heel anders; hij maakt heel apart gebruik van kleuren en lijnen, is daar veel creatiever in, maar het valt vaak uit de toon. En ik vind hem geen held in gezichten.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind het in ieder geval niet zo. Zeker niet als je de voorgaande boeken van Batman & Robin ziet die een totaal andere stijl hebben.
Voorbeeldje:
[ afbeelding ]
Sowieso vaak jammer dat een verhaal verschillende artists heeft waardoor het soms niet helemaal als hetzelfde verhaal aanvoelt, maar blijkbaar is dat niet mogelijk.
Ik vind het niet slecht, het is gewoon heel anders dan wat je gewend bent. Dit is bijvoorbeeld ook van hem:quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
JEZUS wat een afgrijzelijk slechte artwork...![]()
Tegenwoordig geven Marvel en DC zoveel series uit dat je blijkbaar als kut-artist ook nog makkelijk aan de slag komt...
Ik moet zeggen dat dit een pagina is dat het heel duidelijk zichtbaar is wat ik bedoel en dus ook niet 1 van de mooiste pagina's, maar ik ben er ook niet echt kapot van.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
JEZUS wat een afgrijzelijk slechte artwork...![]()
Tegenwoordig geven Marvel en DC zoveel series uit dat je blijkbaar als kut-artist ook nog makkelijk aan de slag komt...
Haha er zitten op zich wel grappige dingen tussen, maar ik zou er echt nooit op gekomen zijn om het uberhaupt uit te gaan zoekenquote:Op zondag 24 juli 2011 03:18 schreef Breuls het volgende:
Deze artikelserie gaat juist over dat soort dingen. Het is een beetje geeky, maar hej, ik kom op die site omdat ik een beetje een comics geek ben.
Niet al te positief... Ook niet negatief, maar het enthousiasme spat er niet bepaald vanaf.quote:
Veel eerder kun je hem niet op dvd kwaliteit downloadenquote:
Digitale videotheek en bij ons in het dorp hebben we zelfs nog een echte. Daar ga ik zo nu en dan ook nog eens naar toe, maar niet al te vaakquote:
Hm, als ik inzoom denk ik dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:48 schreef Chevalric het volgende:
Dat ziet er goed uit! Ik kan 't niet helemaal goed zien, maar ik geloof dat ik geen rood broekje zie. Het pak sluit ook meer aan bij het nieuwe design, vind ik.
Moet je daarvoor inzoemenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:54 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hm, als ik inzoom denk ik dat je gelijk hebt.
Okay, wacht, ik zit in te zoomen op Supermans kruis.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:54 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hm, als ik inzoom denk ik dat je gelijk hebt.
Okay, wacht, ik zit in te zoomen op Supermans kruis.
Ik zocht net nog even een foto op van Christopher Reeve als Superman, maar het is grappig hoezeer zijn hoofd in je geheugen zit onder het labeltje "Superman". Toen ik die foto zag, dacht ik gelijk: "Yep, dat is Superman".quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:37 schreef Komakie het volgende:
Ik vind hem er trouwens wat apart uit zien. In ieder geval niet indrukwekkend ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |