eind van de maand 65quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ragoutbroodje is niet ouderwets toch ? hoe oud ben je dan als ik vragen mag
viel mij ook op inddquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik kijk net een fragment terug van de uitzending van gisteravond, hoor ik joanna zeggen; na 2 weken wilde ik de relatie niet meer, en daarom besloot ik te blijven...
Die probeert echt alles recht te lullen wat krom is.
Ja dus dat gejank na de brief was dus bullshitquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik kijk net een fragment terug van de uitzending van gisteravond, hoor ik joanna zeggen; na 2 weken wilde ik de relatie niet meer, en daarom besloot ik te blijven...
Die probeert echt alles recht te lullen wat krom is.
En ook; hij kan mij niks verwijten, ik heb altijd goed voor hem gezorgd...quote:
Alles was bull-shit, van het begin tot het einde.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:23 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja dus dat gejank na de brief was dus bullshit
heel Joanna is een vat vol bullshitquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:23 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
maar ze had een goed gesprek met m gehad aan de foon en ze verwijten elkaar nietsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En ook; hij kan mij niks verwijten, ik heb altijd goed voor hem gezorgd...
bulletjeshit dussssssssquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:23 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Als ze bedoelt de hele dag claimen, die man is blij dat ie van haar af is een relatie met Jo en je krijgt geen lucht meer.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En ook; hij kan mij niks verwijten, ik heb altijd goed voor hem gezorgd...
Wat heeft ze niet gezegd?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:24 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
maar ze had een goed gesprek met m gehad aan de foon en ze verwijten elkaar niets
(had ze toch niet gezegd in de uitzending)
heeft die hond alweer op je stoep gekakt! Had ze geen hondenzakje om het op te ruimen, Niet te filmen, zo een asootjequote:
als ze vet bonje aan de telefoon hadden gehad.quote:
verstikkende trut is het!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:24 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Als ze bedoelt de hele dag claimen, die man is blij dat ie van haar af is een relatie met Jo en je krijgt geen lucht meer.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:27 schreef Poezewoes het volgende:
Afijn een voordeel zien we MaJo ook niet meer
En wij zijn allemaal engerds. Totaal geen zelfreflectie die Djoon en MamaDjoon.quote:
Ik zie er nog tieren en schuimbekken; teringlijer, vuile hond etc....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:27 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
als ze vet bonje aan de telefoon hadden gehad.
ze moet toch overkomen als de niet verbitterde met veel liefde in haar hart die geen wrok voelt?
hij moet maar lekker in Jo's kledingkast gaan zitten schijtenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:26 schreef MargrietV het volgende:
[..]
heeft die hond alweer op je stoep gekakt! Had ze geen hondenzakje om het op te ruimen, Niet te filmen, zo een asootje
Zijn we ook in haar ogen zoveel gedaan voor Jo brief in het huis verkering uit abortus , veel reclame voor Tofs en nog zijn we niet te vreden!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
En wij zijn allemaal engerds. Totaal geen zelfreflectie die Djoon en MamaDjoon.
Nou, die zie je overal met d'r reclame op internet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:27 schreef Poezewoes het volgende:
Afijn een voordeel zien we MaJo ook niet meer
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zie er nog tieren en schuimbekken; teringlijer, vuile hond etc....
ze zei het wel met liefde hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zie er nog tieren en schuimbekken; teringlijer, vuile hond etc....
geef Bulletje toestemming overal te kakken in huis van Joanna en speciaal in al die lelijke schoenen van haar en op al haar jumpsuits.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:29 schreef knagsje het volgende:
[..]
hij moet maar lekker in Jo's kledingkast gaan zitten schijten
in de urn van oma????quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:31 schreef MargrietV het volgende:
[..]
geef Bulletje toestemming overal te kakken in huis van Joanna en speciaal in al die lelijke schoenen van haar en op al haar jumpsuits.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:32 schreef Poezewoes het volgende:
Nou ik zat voor de tv in mijn handen te klappen Jo niet bij de eerste drie, gemeen he?
wat ben je lief, ik sprong juichend van de bank...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:32 schreef Poezewoes het volgende:
Nou ik zat voor de tv in mijn handen te klappen Jo niet bij de eerste drie, gemeen he?
Juist, dus zij had het gewoon veel beter dan de nummer 3 en 4quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:35 schreef Poezewoes het volgende:
Maar Jo heeft het meeste geboft zij mocht in de zaal in de gezellige sfeer zitten!
nee hoor.....als ik met iemand GEEN meelij heb dan weet jij wel wie.tochquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:33 schreef MargrietV het volgende:
[..]
oh betrap ik jou nu op medelijden met PB!
lol... dan zit ik in Berlijn.quote:
iemand met een jumpsuite aan? (geintje)quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:39 schreef MargrietV het volgende:
[..]
lol... dan zit ik in Berlijn.
laatste nieuws:
za 14 mei 2011, 11:18
| lees voor
Lijk gevonden in water Rotterdam ROTTERDAM - Op de Katendrechtsehoofd in Rotterdam-Zuid is zaterdagochtend een nog onbekend stoffelijk overschot aangetroffen in het water.
Een omwonende alarmeerde de politie nadat de vrouw iets in het water zag drijven.
De politie heeft een onderzoek ingesteld om de ideniteit van de persoon te achterhalen.
en die gedachte flitste me ook voorbij, kan er niks aan doen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:40 schreef knagsje het volgende:
[..]
iemand met een jumpsuite aan? (geintje)
staat op mn home...quote:
Die heb ik geblocked!quote:
follow jij hem dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:43 schreef Stability het volgende:
[..]
staat op mn home...
theonlyguidoGuido Gijsbers
Goedemorgen allemaal. Mooi weertje maar best fris. Wel lekker weer om binnen eindelijk eens even aan de bak te kunnen gaan voor me examens.
2 minutes agoFavoriteRetweetReply
ja ik heb ze allemaal ingedrukt gisteren toch?quote:
ik follow ze ook allemaalquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:44 schreef Stability het volgende:
[..]
ja ik heb ze allemaal ingedrukt gisteren toch?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik follow ze ook allemaal
en ach ik heb zoiets van spel is afgelopen, zijn ook maar mensen
(toch kon ik gister niet nalaten om maik te twitteren over ze badjas)
zou dat stinkding al gewassen zijn?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik follow ze ook allemaal
en ach ik heb zoiets van spel is afgelopen, zijn ook maar mensen
(toch kon ik gister niet nalaten om maik te twitteren over ze badjas)
had ik gedaan lolquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:45 schreef Stability het volgende:
wie had ook al weer de kijkcijfers net in de chat hier geplakt? die wil ik ff naar hem replyen hahaa
heb je hem nog? kan je hem nog ff neerzetten?quote:
Ja dankzij fokquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:47 schreef Roguee het volgende:
@bartjeboon: Lieve volgers van #sstnl, SUPER bedankt. Vergeet niet;Ondanks de kijkcijfers waren we online groter dan #tvoh!
Kojak in de grondverfquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:49 schreef MargrietV het volgende:
Guido met zijn fopspeenmondje, denkt dat hij de hele wereld heeft veroverd met zijn lullige foto;s
Big Brother Duitsland #4quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:19 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Niet?
Maar maar maar ik ben rls verslaafd...moet wel weer iets terug komen dan
Top die discussie met Guido op twitter princesquote:
heb ik al eens eerder gehad met m hier.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:59 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Top die discussie met Guido op twitter princes
boodschapse!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:02 schreef Blackprinces het volgende:
zo ik ga eens wat doen.
Boodschappen komen niet vanzelf..
Tot latersss
ik moet me nog wassenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:08 schreef MargrietV het volgende:
tja,,,, had al vroeg boodschappen gedaan,
quote:
hamsters wassen zich toch de hele dag door?quote:
wel als jij me kooitje niet had omgetraptquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:15 schreef Stability het volgende:
[..]
hamsters wassen zich toch de hele dag door?
dan moet je daar ook niet om vragen ! ik ben lief , zolang jij het ook bentquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:15 schreef knagsje het volgende:
[..]
wel als jij me kooitje niet had omgetrapt
neequote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:22 schreef MargrietV het volgende:
[..]
stab had je het filmpje gezien, van tweelingbroertje van Madelief lol
slecht opvoeding genoten dan hahahaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:32 schreef knagsje het volgende:
al die sst sukkels op twitter reageren gewoon niet op mijn vragen.....
tja, zolang ze de hemel niet in worden geprezen,zeggen ze indd niks..zegt genoegquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:32 schreef knagsje het volgende:
al die sst sukkels op twitter reageren gewoon niet op mijn vragen.....
Ja best triest de enig die mij geantwoord heeft van de bewoners is Sharonquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:35 schreef Stability het volgende:
[..]
tja, zolang ze de hemel niet in worden geprezen,zeggen ze indd niks..zegt genoeg
nou toen ik vroeg of ze haar geld donatie aan kho phi phi live op tv deed, kreeg ik dus geen antwoordquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:36 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja best triest de enig die mij geantwoord heeft van de bewoners is Sharon
zelfs die zegt niksquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:36 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja best triest de enig die mij geantwoord heeft van de bewoners is Sharon
kheb er ook wat van gezegd, kapsonesbakkenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:39 schreef Poezewoes het volgende:
Poezewoes65 Stuitertje
@SST_Karim de meeste mensen die je groeten op twitter zijn mensen die geld hebben uitgegeven om voor je te stemmen!
37 seconds ago Favorite Reply Delete
Zo dat moest ik ff kwijt
ik ook! Moeten ze maar niet hun fans negeren.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:38 schreef Stability het volgende:
dan moeten ze lekker zo doorgaan, met negeren...dan negeer ik ze ook
ach, het zijn net mensen...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:43 schreef Stability het volgende:
ik snap niks van zn eigen tweet naam wie hij net opschreef?
je beroemdheid? wie ben je dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
In het begin van mijn beroemdheid deed ik dat ook nog. Op een gegeven moment heb je er genoeg van. Dat is geen arrogantie maar zo werkt het systeem.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)sch&sa=1&q=kardinaal
Nou bid maar snel de hele rozenkrans!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)sch&sa=1&q=kardinaal
jemagmeofnietik ben liefquote:
Heb je je mandarijn al een kwartier voor de spiegel bekeken, en was hij meer gerimpeld?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:53 schreef Stability het volgende:
[..]
jemagmeofnietik ben lief
@
@SST_Joanna hoe voelt dat nou, die 4 e plaats?
1 minute agoFavoriteReplyDelete
kheb het neergezet haahaaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:55 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Heb je je mandarijn al een kwartier voor de spiegel bekeken, en was hij meer gerimpeld?
oh,,,,, en ik wou nog dat jullie haar de volgende vraag zouden stellen! Heb je eindelijk kunnen poepen?quote:
en de volgende vraag is: ben je eindelijk tamponvrij?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:57 schreef MargrietV het volgende:
[..]
oh,,,,, en ik wou nog dat jullie haar de volgende vraag zouden stellen! Heb je eindelijk kunnen poepen?
hahahahaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:59 schreef Stability het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
jemagmeofnietik ben lief
@SST_Joanna en heb al kunnen poepen? zal niet meevallen met al die botox he?
4 seconds agoFavoriteReplyDelete
SST_JoannaSST Joanna
@
@jemagmeofniet Ook daarmee alles in orde! Thanks voor je interesse. x
Ik lig dubbelquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:59 schreef Stability het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
jemagmeofnietik ben lief
@SST_Joanna en heb al kunnen poepen? zal niet meevallen met al die botox he?
4 seconds agoFavoriteReplyDelete
SST_JoannaSST Joanna
@
@jemagmeofniet Ook daarmee alles in orde! Thanks voor je interesse. x
oh mijn lieve hemel waar is Ruud met haar teiltje!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:04 schreef Roguee het volgende:
SST_Joanna SST Joanna
Heel veel liefs, kroellen, knuffels, kusjes en knijpies voor alle lieve mensen hier!!! MUCHO love! Joanna
![]()
![]()
![]()
whahaha dat zie ik niet staan, ze heeft me dan geblockt yessssssssssssss mn eerste block hahahahaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:04 schreef Roguee het volgende:
SST_Joanna SST Joanna
Heel veel liefs, kroellen, knuffels, kusjes en knijpies voor alle lieve mensen hier!!! MUCHO love! Joanna
![]()
![]()
![]()
Nee die is al wat ouder hoor!! Van gisteravond, maar ik vond hem zo walgelijk dat ik hem even wilde delen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:05 schreef Stability het volgende:
[..]
whahaha dat zie ik niet staan, ze heeft me dan geblockt yessssssssssssss mn eerste block hahahaha![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:05 schreef Stability het volgende:
[..]
whahaha dat zie ik niet staan, ze heeft me dan geblockt yessssssssssssss mn eerste block hahahaha![]()
oh hahaa , hmm jammerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:06 schreef Roguee het volgende:
[..]
Nee die is al wat ouder hoor!! Van gisteravond, maar ik vond hem zo walgelijk dat ik hem even wilde delen.
ja geweldigquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:06 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik heb ook al me eerste block. Want Laura had me geblockt!
hhaha ik ook, ik zeg de waarheid wel hoorquote:
ja hahah ik lach me slap hierquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:14 schreef wildstar het volgende:
KSjols Karl Schols
@
@jemagmeofniet @SST_Joanna die willen we helemaal niet !!!!! aaaaaaaaaaaghhhhh Je gaat weer lekkah Stab
en ik prijs haar zodat je nog ff lekker door kan gaan.........ik sla vanzelf wel toe hoor, geduldquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:13 schreef Stability het volgende:
[..]
hhaha ik ook, ik zeg de waarheid wel hoor
tegen die tijd heeft ze me allang geblockt denk ik hahaha als ik eenmaal begin .....ooohquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:15 schreef knagsje het volgende:
[..]
en ik prijs haar zodat je nog ff lekker door kan gaan.........ik sla vanzelf wel toe hoor, geduld![]()
![]()
kom op je kan utquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:15 schreef knagsje het volgende:
[..]
en ik prijs haar zodat je nog ff lekker door kan gaan.........ik sla vanzelf wel toe hoor, geduld![]()
![]()
Lottequote:
vraag Jo: Heb je meegekregen, dat je vreselijk bent uitgelachen in De Wereld Draait Door?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:13 schreef Stability het volgende:
[..]
hhaha ik ook, ik zeg de waarheid wel hoor
Dit dusquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:19 schreef knagsje het volgende:
[..]
eerst vertrouwen winnen en dan toeslaan![]()
donequote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:23 schreef MargrietV het volgende:
Vraag voor Jo: rand jij altijd je vriendinnen aan als jij je zin wilt krijgen?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:26 schreef Stability het volgende:
jemagmeofnietik ben lief
@SST_Joanna met welk vrachtvliegtuig ben je aangekomen, je had je hele collectie bij je toch?
hahahaha. Lig dubbel van het lachen!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:26 schreef wildstar het volgende:
KSjols wildstar
@
@jemagmeofniet @knagsje ze is een tampon aan het inbrengen .
ff geduld duurt wel ff hoor bij JO...ze kan ut gat niet vinden![]()
Echt... ik loop haast blauw aan van het lachen!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:26 schreef Stability het volgende:
jemagmeofnietik ben lief
@SST_Joanna met welk vrachtvliegtuig ben je aangekomen, je had je hele collectie bij je toch?
Philip is er volgens mij nogquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:27 schreef Stability het volgende:
omg waarom blocken ze me niet???? hahaha ik wil een bounce
* Stabilitykomt margriet direct reanimeren !!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:28 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Echt... ik loop haast blauw aan van het lachen!
buk ff danquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:27 schreef Stability het volgende:
omg waarom blocken ze me niet???? hahaha ik wil een bounce
jij moet uitkijken hoor ! of ik trap je kooitje weer om !quote:
wat is jouw naam daar? ik wil jou ook volgenquote:
@KSjolsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:30 schreef Stability het volgende:
[..]
wat is jouw naam daar? ik wil jou ook volgen
Dat durf ik nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:29 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Vraag hem ff"heb je een fijne nacht gehad met dat breezersletje van gisteavond.
Sorry ik heb geen twitter en stalk niemand!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:31 schreef Deisyy het volgende:
Ach gut, jullie hebben Twitter ontdekt en gaan nu de ex-SST-ers met tweets stalken.
Echt zielig
Dan was mijn post duidelijk niet voor jou bedoeld.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:31 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Sorry ik heb geen twitter en stalk niemand!
geen dure schoenen toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan was mijn post duidelijk niet voor jou bedoeld.
Wie de schoen past en zulks.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:34 schreef Stability het volgende:
jemagmeofnietik ben lief
@SST_Philip heb je een fijne nacht gehad met dat breezersletje van gisteravond?
34 seconds agoFavoriteReplyDelete
Niveautje hoor!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:34 schreef Stability het volgende:
jemagmeofnietik ben lief
@SST_Philip heb je een fijne nacht gehad met dat breezersletje van gisteravond?
34 seconds agoFavoriteReplyDelete
haha en anders maar niet...boeit het?quote:
ach beetje dollen, moet kunnen toch?> en als ze me eruit gooien zit ik er dus niet mee, en het was niet mijn eigen vraag, maar die van een anderquote:
Of Joanna leest het welquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:35 schreef Stability het volgende:
[..]
haha en anders maar niet...boeit het?
Dat het kan blijkt. Neemt niet weg dat het behoorlijk kinderachtig is.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:35 schreef Stability het volgende:
[..]
ach beetje dollen, moet kunnen toch?> en als ze me eruit gooien zit ik er dus niet mee
ik had het al ge edit...het was niet mijn eigen vraag...maar van iemand anders, en ik heb het erop gezet...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat het kan blijkt. Neemt niet weg dat het behoorlijk kinderachtig is.
Oh. Nee dan mijn excuses, dan is het helemaal niet kinderachtig natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:37 schreef Stability het volgende:
[..]
ik had het al ge edit...het was niet mijn eigen vraag...maar van iemand anders, en ik heb het erop gezet...
moeten we dan serieus als een stel bejaarden gaan reageren? het is internet hoor, geen RLquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh. Nee dan mijn excuses, dan is het helemaal niet kinderachtig natuurlijk.
Je hoeft helemaal niet te reageren natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:39 schreef Stability het volgende:
[..]
moeten we dan serieus als een stel bejaarden gaan reageren? het is internet hoor, geen RL
Ga lekker de straat op dan om daar mensen lastig te vallen met je debiele vragen die je van een anders moet stellen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:39 schreef Stability het volgende:
[..]
moeten we dan serieus als een stel bejaarden gaan reageren? het is internet hoor, geen RL
relaxquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga lekker de straat op dan om daar mensen lastig te vallen met je debiele vragen die je van een anders moest stellen. Dat is pas stoer.
ik zit heel relaxt met mn beentjes naar voren , lekker achteruit op mn stoeltje...de rust zelvequote:
Iddquote:
Ik heb al twitter maar gebruik het eigenlijk nooit, FOK! is afdoendequote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:51 schreef Stability het volgende:
allemaal een twitter account aan het maken?
ach ik sinds gisteren..ff dollen, meer niet, straks weer deletenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb al twitter maar gebruik het eigenlijk nooit, FOK! is afdoende
En dan weer verder op FOK! ?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:53 schreef Stability het volgende:
[..]
ach ik sinds gisteren..ff dollen, meer niet, straks weer deleten
tuurlijk !! haha ik blijf altijd lachenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:54 schreef wildstar het volgende:
[..]
Niks van aan trekken.............doe lekker wat je wilt doen![]()
ik zit overal...en indd elke dag gaat FOK! hier aan, al een jaar of 6 ofzoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dan weer verder op FOK! ?
(Of wacht je tot de volgende RLS zich gaat aandienen?)
Ik zag het in je profiel idd, geregged in 2005, zelfde als mijn registratiejaarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:55 schreef Stability het volgende:
[..]
ik zit overal...en indd elke dag gaat FOK! hier aan, al een jaar of 6 ofzo
van mij ook alleen was toen m'n nickname meharisquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zag het in je profiel idd, geregged in 2005, zelfde als mijn registratiejaar
ja, zo ongeveer , ik weet het zelf niet eens precies, kijk nooit in mn profiel eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zag het in je profiel idd, geregged in 2005, zelfde als mijn registratiejaar
Zegt me niets, maar je zit al dus een tijdje hierquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:58 schreef wildstar het volgende:
[..]
van mij ook alleen was toen m'n nickname meharis
Ik ben ook niet zo actief hoor als er geen RLS loopt, post wel hier en daar maar lang zoveel niet als mét streams natuurlijkquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:58 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, zo ongeveer , ik weet het zelf niet eens precies, kijk nooit in mn profiel eigenlijk.
ik ben al die jaren eigenlijk alleen bezig geweest om op verzoek fakefoto's te maken voor de users. ik tiep alleen tijdens rls eigenlijk haha raar he?
normaal game ik savonds...dat ga ik straks ook weer doenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zegt me niets, maar je zit al dus een tijdje hier
[..]
Ik ben ook niet zo actief hoor als er geen RLS loopt, post wel hier en daar maar lang zoveel niet als mét streams natuurlijk
Die fake's van jou zijn trouwens magisch goed
Gamen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:02 schreef Stability het volgende:
[..]
normaal game ik savonds...dat ga ik straks ook weer doen
dank voor je compliment, ik doe het heel graag, en heb daar ook de grootste lol in.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:03 schreef wildstar het volgende:
Ben weer weg..........ik ga op stap in Adam
Laterquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:03 schreef wildstar het volgende:
nee, op de pc...world of warcraft, altijd samen met een vriend en dan op skypequote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gamen?![]()
Echt op een console?
Heb zelf namelijk een Wii en game iedere avond!
[..]
Veel plezier!
have fun !!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:03 schreef wildstar het volgende:
Nooit gespeeld, maar schijnt nog steeds erg populair te zijn, ik ben wat dat betreft niet zo'n die hard en vermaak me prima met Marioquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:04 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, op de pc...world of warcraft, altijd samen met een vriend en dan op skype
ik denk het populairste spel zo'n beetje? met ik dacht 7miljoen spelers in de wereldquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nooit gespeeld, maar schijnt nog steeds erg populair te zijn, ik ben wat dat betreft niet zo'n die hard en vermaak me prima met Mario
Dat zijn er veel!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:09 schreef Stability het volgende:
oh tien miljoen spelers zelfs
http://www.techzine.nl/ni(...)miljoen-spelers.html
ja echt he? maar het is dan ook een heel mooi uitgebreid spel hoorquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:08 schreef Stability het volgende:
[..]
ik denk het populairste spel zo'n beetje? met ik dacht 7miljoen spelers in de wereld
Daar kunnen de online Wii games zeker niet aan tippenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:09 schreef Stability het volgende:
oh tien miljoen spelers zelfs
http://www.techzine.nl/ni(...)miljoen-spelers.html
ja, ik heb zelf geen Wii.....hoeft ook nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[..]
Daar kunnen de online Wii games zeker niet aan tippen
Maar game zelf dus nooit op PC
Hoe was het tuinieren?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:19 schreef MargrietV het volgende:
zo heb eventjes getuinierd... begint er een beetje op te lijken.
nou lachen, Madelief, die altijd wil zijn op de plek waar ik ben, doet ze ook als ik kook... en ja schoffelen vindt ze echt niet mogen, harken vindt ze ook al niet kunnen. Zou toch eens een ingegraven botje van haar vinden! Verder versnippert ze elk takje als ik het niet snel genoeg opraap en ze is gek op rollen in slakken en dan stinkt ze weer vreselijk,. Het wordt dus straks weer Madeliefje in bad!quote:
Een ondeugende hond is ze dusquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:26 schreef MargrietV het volgende:
[..]
nou lachen, Madelief, die altijd wil zijn op de plek waar ik ben, doet ze ook als ik kook... en ja schoffelen vindt ze echt niet mogen, harken vindt ze ook al niet kunnen. Zou toch eens een ingegraven botje van haar vinden! Verder versnippert ze elk takje als ik het niet snel genoeg opraap en ze is gek op rollen in slakken en dan stinkt ze weer vreselijk,. Het wordt dus straks weer Madeliefje in bad!
Oh! Het lijkt me een lieve hondquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:28 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Zie je verkeerd lol, ze wil behulpzaam zijn van de wal in de sloot!
ze is erg lief.... Als er een stoofpotje uren prutteltje, houdt ze als een sfinx de wacht. Als ik naar WC ga, zit ze tussen mijn benen en denkt van hier moet ik zijn lol.... Zeg ik tegen haar ik ga koffie maken, rent ze naar de keuken, want bij het 1e kopje koffie krijgt ze altijd een tandenpoetsje (dentastick) lol... Ze is heel slim! Ga ik in bad.... dan neemt ze een duik erbij lol.... 1e klas hielenlikster dus.quote:
Wat lief! Welk ras is ze?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:33 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze is erg lief.... Als er een stoofpotje uren prutteltje, houdt ze als een sfinx de wacht. Als ik naar WC ga, zit ze tussen mijn benen en denkt van hier moet ik zijn lol.... Zeg ik tegen haar ik ga koffie maken, rent ze naar de keuken, want bij het 1e kopje koffie krijgt ze altijd een tandenpoetsje (dentastick) lol... Ze is heel slim! Ga ik in bad.... dan neemt ze een duik erbij lol.... 1e klas hielenlikster dus.
Jack Russel hoogbenig/boomer langharig. Ze gaat dus ook niet zomaar met een vreemde meewandelen, dan wordt dat meeslepen en ze weet precies, waar ze woont! Stopt netjes voor voordeur, gaat zitten en wacht tot de deur open is. Iedereen is gek op haar en zaterdag is haar feestdag van de week,,,, scoort ze een stukje biefstuk bij de slager, bij de visboer een stukje makreel, bij de bakker een koekje, bij de kaasboer een stukje worst!quote:
Ze is erg geliefd zo te zienquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:40 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Jack Russel hoogbenig/boomer langharig. Ze gaat dus ook niet zomaar met een vreemde meewandelen, dan wordt dat meeslepen en ze weet precies, waar ze woont! Stopt netjes voor voordeur, gaat zitten en wacht tot de deur open is. Iedereen is gek op haar en zaterdag is haar feestdag van de week,,,, scoort ze een stukje biefstuk bij de slager, bij de visboer een stukje makreel, bij de bakker een koekje, bij de kaasboer een stukje worst!
Hoe oud is ze nu?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:44 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ja ze kennen haar vanaf dat ze 7 weken was, 11 ons zwaar en zo schattig puppy!
whahaha een echte maffia jack russelquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:45 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Nou lol,,,, ze heeft even meegespeeld... op zijn Karim;s lol in de Film Pizza Maffia hahaha!
ik wandelde met haar.... en ze waren aan het filmen.... en ze vroegen of ze daar even mocht staan lol... dus toen kwam ze 2 seconden in close-up hahaha!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:46 schreef Stability het volgende:
[..]
whahaha een echte maffia jack russel
Wat leukquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:45 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Nou lol,,,, ze heeft even meegespeeld... op zijn Karim;s lol in de Film Pizza Maffia hahaha!
haha wat leuk...trouwens, jackys zijn ook best leuke hondjes, lekker ondeugend altijdquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:47 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ik wandelde met haar.... en ze waren aan het filmen.... en ze vroegen of ze daar even mocht staan lol... dus toen kwam ze 2 seconden in close-up hahaha!
nee hoor, ik lees tijdens mn bezigheden nog steeds meequote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:18 schreef MargrietV het volgende:
Heb ik nu iedereen weggejaagd met mijn Madeliefje?
kweetnie...kben wat anders aan het doen...en heb fok op mn 2e scherm aanstaanquote:
wat ben je aan het doen dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:26 schreef Stability het volgende:
[..]
kweetnie...kben wat anders aan het doen...en heb fok op mn 2e scherm aanstaan
photoshoppen een beetje tutorials doen enzoquote:
daar ben jij wel goed in he? Ik ben hobbyfotograaf en shop ook wat met CS3 extended.......maar jij ben wel een kei hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:27 schreef Stability het volgende:
[..]
photoshoppen een beetje tutorials doen enzo
nee nu nog ff niet, straks misschienquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:27 schreef MargrietV het volgende:
[..]
oh,,,,, toch niet weer je kooi een schop geven, hé
die sjoelbak is agressief hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:27 schreef MargrietV het volgende:
[..]
oh,,,,, toch niet weer je kooi een schop geven, hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |