Bij de Melkweg ook inderdaadquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:48 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Inderdaad. In de melkweg was dat toen ook zo als ik het me goed herinner. En er zijn inderdaad altijd mensen die hun kaartjes verkopen
Op hetzelfde IP kun je net zo goed twee schermpjes openen in je browser.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:48 schreef AMDB het volgende:
Trouwens meer mensen hier die een pc voor Miles en een pc voor AM aan hadden staan?
Nee gewoon meerdere vensters open gehad, eerst AM gekocht en in de andere tab moest ik even in de wacht voordat ik Miles kon kopen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:48 schreef AMDB het volgende:
Trouwens meer mensen hier die een pc voor Miles en een pc voor AM aan hadden staan?
Ik had andere mensen geregeld voor Miles. Achteraf was het slimmer om met z'n allen op AM te gaan want ik kan nu nog Miles kaarten bestellen...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:48 schreef AMDB het volgende:
Ja maar nu kon ik tegelijkertijd F5 drukken om 10 uur en snel 2 kaarten aanklikken. Maar het had inderdaad niet echt gehoeven.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Op hetzelfde IP kun je net zo goed twee schermpjes openen in je browser.
Ik weet niet of dat vaste tijden zijn, maar regelmatig komen er kaarten terug. Bijvoorbeeld van betalingen die mislukt zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:52 schreef Zocalo het volgende:
Zijn er nog bepaalde momenten waarop nog kaarten worden vrijgegeven, zoals MaJo zegt? Specifiek een uur, half uur, etc.. oid?
Inderdaad. Snap echt niet waarom je geen echte tickets kon bestellen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:57 schreef Aisumasen het volgende:
"Dit is uw ticket". Nou, geweldig, leuk souvenir.
Verdomd irritant inderdaad. Normaal kan het áltijd bij Ticketmasterquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:57 schreef Aisumasen het volgende:
"Dit is uw ticket". Nou, geweldig, leuk souvenir.
Dit is gewoon vele malen handiger. Maar wen er maar aan, heb van concerten in de afgelopen 2 jaar nog amper echte tickets.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:58 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Inderdaad. Snap echt niet waarom je geen echte tickets kon bestellen.
Maar we mogen deze tickets toch bijhouden he? Onlangs in de Effenaar moest ik mijn e-ticket afgeven voor onduidelijke reden..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:00 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dit is gewoon vele malen handiger. Maar wen er maar aan, heb van concerten in de afgelopen 2 jaar nog amper echte tickets.
Dan print je 'm toch nog een keer uitquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:02 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Maar we mogen deze tickets toch bijhouden he? Onlangs in de Effenaar moest ik mijn e-ticket afgeven voor onduidelijke reden..
Ohja, goed idee. Hoezo had ik daar nog niet aan gedachtquote:
Gebeurd ook bijna altijd de laatste tijd, moet je 'em na afloop terugvragen. Vodje van je E-ticket kun je gewoon bij je houden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:02 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Maar we mogen deze tickets toch bijhouden he? Onlangs in de Effenaar moest ik mijn e-ticket afgeven voor onduidelijke reden..
Ik ga ook alleen, zullen echt wel meer mensen zijn die dat moeten.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:02 schreef Xurk het volgende:
Ja, ik heb volgens mij ook een jaar of twee terug voor het laatst echte tickets in de post ontvangen. Nu steeds van die lelijke tickets die je zelf moet uitprinten. Vroeger plakte ik alle echte tickets altijd op de muur van mijn studentenkamer bij elkaar
Ik leg me er ook maar bij neer dat ik in mijn eentje moet gaan, ik heb niet echt zin om nu de hele dag codes in te voeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |