Dat gaat niet zomaarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niks, gewoon inbreken en de verzekering laten betalen.
Knettertje is altijd goed op de hoogte hequote:
Slaap lekker Jofuquote:
Connectiesquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Knettertje is altijd goed op de hoogte hedoe je goed meis
hard, schreeuwend, en riep tot het volk :quote:
maak me gekquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hard, schreeuwend, en riep tot het volk :
Seks voor het huwelijk is slecht!
daarom trouw ik niet... dus is het nooit voor het huwelijk
quote:
Wij hebben al een date tochquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is goed. Hoe laat, waar en wanneer.
Tsjaaa daar kan ik ook niks aan doenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat wel maar dat duurt me nog te lang....
Hij krijgt t nou al benauwdquote:
trustenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trusten Carooltje en Knetter ook nog enzo![]()
Wat een lap tekst is dat, dan ben je over een week nog aan het luisteren..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:38 schreef Karzai het volgende:
Ik hoor liever Faye
Lees de bijbel maar helemaal voor schatje
Welterusten ouwe pikquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trusten Carooltje en Knetter ook nog enzo![]()
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Tsjaaa daar kan ik ook niks aan doen
Ja of jijquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.Gewoon eerder langs komen.
hihi jij zei komenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.Gewoon eerder langs komen.
Daarom zei ik ook net :quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is goed. Hoe laat, waar en wanneer.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:41 schreef humorduck28 het volgende:
Ik lees liever een telefoonboek dan de bijbel..
maar jij hoeft het niet lezen, alleen maar te luisterenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:41 schreef humorduck28 het volgende:
Droogklootquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:41 schreef humorduck28 het volgende:
Dan mag faye van mij de telefoonboek voorlezen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar jij hoeft het niet lezen, alleen maar te luisteren
Precies! Luisteren naar Faye die voorleest!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar jij hoeft het niet lezen, alleen maar te luisteren
DM/PMquote:
het telefoonboek.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:42 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dan mag faye van mij de telefoonboek voorlezen.![]()
van de regio Twenthe
wanneer ga ik weer eens richting utrecht?quote:
Laat wel ff weten. Ik moet dan toch ook komen, was gister besloten ?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wanneer ga ik weer eens richting utrecht?
oh wacht.. ik stuur wel ff een dm
Gezelligquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:43 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Laat wel ff weten. Ik moet dan toch ook komen, was gister besloten ?
Dat word dan wel bekendquote:
Ik ben erbij dus ik weet zeker dat het gezellig wordquote:
heuj what about mequote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik ben erbij dus ik weet zeker dat het gezellig word![]()
we gaan knallen!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik ben erbij dus ik weet zeker dat het gezellig word![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het is altijd gezellig bij Carooltje, zelfs midden in een verhuizing!![]()
Oh wacht, ik ging slapen
Jij komt ook natuurlijkquote:
Jij bent er dan ook bij natuurlijkquote:
van mij mag er wel stukje uit de bijbel voorgelezen worden op de radio, alleen weet ik niet of iedereen er even van gediend isquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:46 schreef Zokunen het volgende:
Was het niet het 1e boek van het nieuwe testament dat begon met .... zoon van .... zoon van .... zoon van.... etc.
Dat mag Faye wel eens voorlezen.
Vraagde ?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:47 schreef humorduck28 het volgende:
"Als nu de Farizeën samenvergaderd waren, vraagde hun Jezus, en zeide: Wat dunkt u van den Christus? Wiens Zoon is Hij? Zij zeiden tot Hem: Davids Zoon. Hij zeide tot hen: Hoe noemt Hem dan David, in den Geest, zijn Heere? zeggende: De Heere heeft gezegd tot Mijn Heere: Zit aan Mijn rechterhand, totdat Ik Uw vijanden zal gezet hebben tot een voetbank Uwer voeten. Indien Hem dan David noemt zijn Heere, hoe is Hij zijn Zoon? En niemand kon Hem een woord antwoorden; noch iemand durfde Hem van dien dag aan iets meer vragen." of zoiets
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zit je nou gewoon te juigen dat ie slapen gaat?
Dat is oud Nederlandsch... daar kan ik niets aan doen, zo staat het in den bijbel.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:48 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Vraagde ?Daar hield ik al op met lezen
Ahhquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:49 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dat is oud Nederlandsch... daar kan ik niets aan doen, zo staat het in den bijbel.
Daar boven eten en mensjes kijken is wel leuk.quote:
Pas maar op anders pak ik hem af en zal ik jou eensquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh nou vooruit dan. Je weetz he anders komtweer te voorschijn.
Oeh lekker!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Pas maar op anders pak ik hem af en zal ik jou eens
Eeeeejquote:
dan ben je stuk verstandiger dan mijquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
daar doe ik al heel lang niet meer aan
Daarom juist.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Eeeeejhet is niet de bedoeling dat je dat lekker vind hoor
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
daar doe ik al heel lang niet meer aan
quote:16 zomers jong
pestkopquote:
Eeej lieverdjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:57 schreef McSteamy het volgende:
Goedenavond nachtploeg McSteamy meldt zich
McSteamyquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:57 schreef McSteamy het volgende:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
nu 3 of 4 maanden gestopt, 8 maanden gerookt
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:57 schreef McSteamy het volgende:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:57 schreef McSteamy het volgende:
Je hebt wat gemistquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:57 schreef McSteamy het volgende:
Mwoah, zolang het met tekst wordt getypt, vind ik het prima...quote:
Mja ik zit de hele tijd al te denken om maar gewoon 538 aan te zetten...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:57 schreef Karzai het volgende:
Als dit geen gay muziek is dan weet ik het niet meer
Ej schatquote:
Hey Duckyquote:
Prijs is idd achterlijk duur.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:58 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga denk ik binnenkort weer stoppen met roken.
Begon ooit op de basisschool, stiekem achter een bijgebouw.
Meer dan eens meer dan een jaar gestopt, maar de prijs nu is gewoon te ziek.
Peuken gingen voor 3 gulden per 20 geloof ik, nu 5 euro per 19.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:59 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Prijs is idd achterlijk duur.
Shag is helemaal erg, doen ze er minder in maar wel dezelfde prijs houden![]()
is nu al aan de gang, iedereen die naar land gaat waar sigaretten stuk goedkoper zijn neemt paar sloffen voor vrienden mee, word alleen maar duurder hierquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:00 schreef humorduck28 het volgende:
Een pakje sigaretten zou zomaar eens tien euro kunnen gaan kosten..dan krijg je weer ouderwetse smokkelwaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff gespoilerd ivm grootte. sorry
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
slaap lekker popjequote:
Slaap zequote:
Gaat lukken, jij ookquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekker popjeen koelkast
veel plezier in dromenland
Slaap lekkerquote:
Ja, insanequote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:04 schreef _Fanta het volgende:
en niet alleen tabak, die accijns op alcohol hiero zijn ook ziek! flesje vodka betaal je 12 euro voor. sick!
Ik wil graag bedanken:quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:03 schreef humorduck28 het volgende:
Zohee, een heuse Oscar voor Faye.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil graag bedanken:
Knetter, jofu, humorduck, stiffler, carool, zokunen, karzai, fanta, outpost, markm, mama, papa, naat, de buren,de katten, de rest, het bier en de m&m's
ik hou van jullie allen, zonder jullie had ik het niet gedaan
OT:
KNIGHT BAGGGGGY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Jullie bedankt voor het draaienquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil graag bedanken:
Knetter, jofu, humorduck, stiffler, carool, zokunen, karzai, fanta, outpost, markm, mama, papa, naat, de buren,de katten, de rest, het bier en de m&m's
OT:
KNIGHT BAGGGGGY
je weet dat ik je altijd steun, het was een plezier van mijn kant om er voor je te zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil graag bedanken:
OT:
KNIGHT BAGGGGGY
crazy shit idd, dat spul is echt niet duur om te maken. in Rusland heb je 2 liter fles voor 3 euro ofzo.quote:
Welke M&M's?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil graag bedanken:
OT:
KNIGHT BAGGGGGY
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil graag bedanken:
OT:
KNIGHT BAGGGGGY
Ach ja, zolang de overheid er aan blijft verdienen ...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:08 schreef _Fanta het volgende:
[..]
crazy shit idd, dat spul is echt niet duur om te maken. in Rusland heb je 2 liter fles voor 3 euro ofzo.
je hebt niet eens geluisterd naar je keldersloerie?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik 538 luister!![]()
daar gaan de meeste knaken heen idd, maar zo word het wel dure hobby als alcoholistquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:09 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ach ja, zolang de overheid er aan blijft verdienen ...
ja dat vroeg ik me ook al afquote:
Ja, helemaal de combi roken en drinken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:10 schreef _Fanta het volgende:
[..]
daar gaan de meeste knaken heen idd, maar zo word het wel dure hobby als alcoholist![]()
Jawel hoor schat.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
je hebt niet eens geluisterd naar je keldersloerie?
Hey Stifflerquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:11 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Hey StifflerHow`s your mom doing...just kiddin
Daarom drinken echte alcoholisten ook euroshopper bier. Goedkoop en erg lekker.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:10 schreef _Fanta het volgende:
[..]
daar gaan de meeste knaken heen idd, maar zo word het wel dure hobby als alcoholist![]()
Hey steamyquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:11 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Hey StifflerHow`s your mom doing...just kiddin
Heb je ook weer gelijk in. Gaat je in een kroeg echt niet lukken nee.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:12 schreef _Fanta het volgende:
maar thuis zuipen is altijd nog goedkoper, bdoel na zo'n fles vodka ben je wel goed dronken. en 12 euro kwijt. probeer maar us in de kroeg voor 12 euro dronken te worden, da lukt nie
Dit is gwn een waardeloos nummerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:13 schreef humorduck28 het volgende:
Dit nummer is euh nogal euh.. blieperig.
Spiritus is niet zo duur hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:12 schreef _Fanta het volgende:
maar thuis zuipen is altijd nog goedkoper, bdoel na zo'n fles vodka ben je wel goed dronken. en 12 euro kwijt. probeer maar us in de kroeg voor 12 euro dronken te worden, da lukt nie
Alleen beetje nare bij-effectenquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:14 schreef Karzai het volgende:
Er beginnen hier allemaal honden te huilen
vind je euroshopper bier echt lekker jah?, ik drink dan liever jupiler of HJquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom drinken echte alcoholisten ook euroshopper bier. Goedkoop en erg lekker.
idd het kan ergerquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
vind je euroshopper bier echt lekker jah?, ik drink dan liever jupiler of HJ
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:15 schreef naatje_1 het volgende:
Faye: "Eigenlijk moet je proosten en elkaar dan aankijken, anders heb je 7 jaar slechte seks"
Ik: "Wij hebben 7 jaar sowieso geen seks, dus dat maakt niet uit"
= Jaloers ....quote:
7 jaar geen seks en dan ook nog 7 jaar slechte seks.. Kut voor je!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:15 schreef naatje_1 het volgende:
Faye: "Eigenlijk moet je proosten en elkaar dan aankijken, anders heb je 7 jaar slechte seks"
Ik: "Wij hebben 7 jaar sowieso geen seks, dus dat maakt niet uit"
Als we nu seks zouden hebben, dan hebben we slechte seks...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:16 schreef MarkM het volgende:
[..]
7 jaar geen seks en dan ook nog 7 jaar slechte seks.. Kut voor je!
Dat snap ik ja maar prijs quali verhouding is euroshopper gewoon het beste.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
vind je euroshopper bier echt lekker jah?, ik drink dan liever jupiler of HJ
en er dan aan vastzitten,dat is pas kutquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:16 schreef MarkM het volgende:
[..]
7 jaar geen seks en dan ook nog 7 jaar slechte seks.. Kut voor je!
Dan komt Naatje je troosten en is alles weer goedquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
straks als ik op een andere kamer lig, ga ik in een hoekje huilen
Jawel hoor. Alleen de methanol niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:16 schreef _Fanta het volgende:
[..]
klopt, maar die alcohol die daarin zit is ook niet geschikt voor consumptie
Echt piemel inderdaad.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
en er dan aan vastzitten,dat is pas kut
kan je beter Schultenbrau halen, vind ik toch net iets lekkerder B merk dan euroshopperquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik ja maar prijs quali verhouding is euroshopper gewoon het beste.Voor 4.05 heb je een krat. Ok dan komt er nog 3,90 statiegeld bij maar dat is met elk krat bier.
Mja die vind ik dus goor.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:19 schreef _Fanta het volgende:
[..]
kan je beter Schultenbrau halen, vind ik toch net iets lekkerder B merk dan euroshopper
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:19 schreef naatje_1 het volgende:
Ineens komen de teringtubies in mijn hoofd.
Het is negeren, dus hij negert jequote:
OMG, en ik negeer je niet, ik zag je niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
EGGS, je hebt mij op je radio gemist
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:22 schreef EggsTC het volgende:
[..]
OMG, en ik negeer je niet, ik zag je niet.
WAT HEB IK GEMIST![]()
je krijgt van beide koppijn, flesje eurshopper gaat wel, maar je moet jezelf er niet zat op gaan drinken want word je wakker met helse koppijn!quote:
Ff mee surfen op de router van de buren ..supertraag internet...maar voor de rest alles o.k hierquote:
Zelden of nooit last van en ik drink tegenwoordig niet anders.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:22 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je krijgt van beide koppijn, flesje eurshopper gaat wel, maar je moet jezelf er niet zat op gaan drinken want word je wakker met helse koppijn!
Ik heb er nu gelukkig eentje gevonden die wel redelijk snel isquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:23 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Ff mee surfen op de router van de buren ..supertraag internet...maar voor de rest alles o.k hier
Het pirnaatje spreektquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:25 schreef naatje_1 het volgende:
Vanaf nu zijn we 1 op dit usergeval ding
luiheid
njah repect hoor! ik merk de volgende dag wel als ik avond ervoor kutbier heb gezopen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zelden of nooit last van en ik drink tegenwoordig niet anders.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:26 schreef _Fanta het volgende:
[..]
njah repect hoor! ik merk de volgende dag wel als ik avond ervoor kutbier heb gezopen.
Twistenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:26 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
ziet ook chubby checker in aantocht...
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:26 schreef _Fanta het volgende:
[..]
njah repect hoor! ik merk de volgende dag wel als ik avond ervoor kutbier heb gezopen.
Duckie is een denkerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:26 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
ziet ook chubby checker in aantocht...
Nee, kleffie en beffie.quote:
Ik heb ook wel eens kop pijn maar dat heb ik met andere bieren ook wel eens.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:26 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Zal ik een slaapliedje voor je zingen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:28 schreef Zokunen het volgende:
Ik hoop echt dat ik zo, zodra ik mn matras aanraak slaap
Nog 4 uur tot wekker
Dat mag altijdquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Zal ik een slaapliedje voor je zingen?
Ik kan er ook wel op los eigenlijk, na een bier of 2quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:29 schreef Karzai het volgende:
Dit is wel een goed nummer, hier kan ik mijn moves wel op kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet ook rose drinkenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:29 schreef _Fanta het volgende:
maar serieus van Cat. 1 bier heb je minder last van hoofdpijn volgende dag. maar die b merken zijn vaak cat. 2. heeft ermee te maken hoe zuiver het bier is, hoe hoger de cat hoe meer zooi er is achtergebleven
Welke wil je horen dan?quote:
Waarom geen 50's en 70's?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, kleffie en beffie.![]()
Trouwens, ik (faye) ga misschien dus zondag en ik heb wel muziek nodig en nu ga ik jullie dan wel met mijn muziek kwellen, maar verzoekjes in de volgende genre's zijn welkom: 60's, 80's, 90's en indieee
wel over de pm graag (en dan niet deze, maar die van mij (gewoonfaye) dus
Balkan Beatsquote:
jupilerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:30 schreef _Fanta het volgende:
jupiler is triple cat A geloof ik. bier van de goden
nee dankje, daar krijg ik al helemaal koppijn van, hoeveel suflieten er in rose zitquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:32 schreef humorduck28 het volgende:
Het beste bier ligt altijd in de winkel... Maar voor de rest vind ik qua goedkoop bier C1000 bier wel te doen, en anders is het Grolsch.![]()
Dit is een random gekozen nummerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Faye heb je hem weer aangevraagd
Same. Of je moet echt een beuk willen hebbenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik hoop niet dat iemand deze ooit voor mij gaat zingen
ging meer om iets wat klaar zag staanquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik hoop dat iemand deze ooit voor mij gaat zingen
Beste bier ooit.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:30 schreef _Fanta het volgende:
jupiler is triple cat A geloof ik. bier van de goden
Mocht dat ooit voorkomen, roep mij dan maar ff, dan zal ik dat wel ff rechtzetten.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
amenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ok..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ging meer om iets wat klaar zag staan![]()
Come onquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:34 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Mocht dat ooit voorkomen, roep mij dan maar ff, dan zal ik dat wel ff rechtzetten.![]()
Nachtcrew Twist-offquote:
wil hem best een keer voor je zingen hoorquote:
Jeeej samen met Fanta twistenquote:
Pils is ook bier.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
pilsener idd, maar wel 1 van de betere!
Slaap zequote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:38 schreef Zokunen het volgende:
Maar twist en dans en doe leuke dingen, ik ga op 1 oor liggen, ik denk mijn linker, tot morgen.
Later ouwequote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:38 schreef Zokunen het volgende:
Maar twist en dans en doe leuke dingen, ik ga op 1 oor liggen, ik denk mijn linker, tot morgen.
veel plezier in dromenlandquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:38 schreef Zokunen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |