ik dig deze shit wel! Eminemquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:44 schreef robdriessen het volgende:
En ook dit was een verzoekje. Had inderdaad nog geen rap gedraaid
Thx man!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:44 schreef robdriessen het volgende:
En ook dit was een verzoekje. Had inderdaad nog geen rap gedraaid
Lol daar zit eminem toch bij sullequote:
Precies dit dus!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:47 schreef gewoonfaye het volgende:
jullie falen wel een beetje D12 en eminem
Is het zaterdagquote:
Ja, maar heb nu M&M's en bierquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waren de roze koeken trouwens lekker?
* Stiffler1988 zingt meequote:
Na Bassie en Adriaanquote:
Gelezen en begrepen!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:56 schreef naatje_1 het volgende:
Communicatie tijdens uitzending verloopt via het account van gewoonfaye, dank voor uw aandacht.
goed nummerquote:
wil ik je nemenquote:
Was top Rob! Zeker aangezien je zo even 3 uur vol maakt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:01 schreef robdriessen het volgende:
Drie uur draaien met hindernissen. Geen jingles, geen geluidsprocessie, geen achtergrondmuziekjes! En LOL dat we hadden!
Ging toch heel goed ?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:01 schreef robdriessen het volgende:
Drie uur draaien met hindernissen. Geen jingles, geen geluidsprocessie, geen achtergrondmuziekjes! En LOL dat we hadden!
Slaap zequote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:03 schreef robdriessen het volgende:
Meteen naar bedje toe. Veel plezier met Faye en Naatje.
Knetter, tot zo?
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:03 schreef robdriessen het volgende:
Knetter, tot zo?
trusten kerel, en bedankt voor de toffe show!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:03 schreef robdriessen het volgende:
Knetter, tot zo?
Maar slaapt nog niet..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Knetter ligt al in bed.
Jofuquote:
'quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:04 schreef _Fanta het volgende:
Naatje wat is dit? heb je weer nummer uit de map van je vader opgezet?
Fijn slaapliedjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
'
Pantha du prince - welt am draht (animal collective remix)
maar de playlist komt achteraf
opzich klinkt het nog nie eens zo verkeerd, lekker rustig nummer op zn tijd moet kunnenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
'
Pantha du prince - welt am draht (animal collective remix)
maar de playlist komt achteraf
Avond meneertjequote:
QFTquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar het liedje is zo lekker om bij in te dommelen..
Bier en een heel veel m&m'squote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar het liedje is zo lekker om bij in te dommelen..
Jaa hier welquote:
Heb ik het nu gewoon gemist?quote:
Dit !quote:
quote:
heb je me wel gehoord?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb ik het nu gewoon gemist?
En ik heb geen bier, en geen M&M's..
Ik zei hoiquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hoorde wel iets, maar stond m'n PS3 uit te zetten
Als dat alles is.. Hier zijn ze ook niet..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij en Knetter zijn niet hier.......
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:03 schreef robdriessen het volgende:
Knetter, tot zo?
Zometeen weer een kansquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als dat alles is.. Hier zijn ze ook niet..
Ik ben er wel hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij en Knetter zijn niet hier.......
Dus? Moet t daarom beter gaan hiero?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als dat alles is.. Hier zijn ze ook niet..
Ik moet dan meteen denken aan een bus vol kinderen uit groep 5 ofzo..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Denk aan een lief klein meisje wat met een hoog stemmetje hoi zegt.
Goeie smoesquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Bhooo eerste tien minuten van naatje gemist door mijn faal lappie.. moest opnieuw opstarten, liep helemaal vast
Nee, maar dan heb je geen reden tot klagenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus? Moet t daarom beter gaan hiero?
Ohw je had het over bij jou thuisquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Echt niet.... Anders had ik nu niet op Fok! gezeten.
Teveel drank op?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:13 schreef _Fanta het volgende:
er loopt een kei grote spin over mn muur, volgens mij is het een Alien, hoe kan ik ermee cominuseren? miss moet ik hem stukje brood geven zodat die zich welkom voelt? what do?
Slaap lekkerquote:
quote:
Met een portal gun naar de slaapkamer van je ex sturen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:13 schreef _Fanta het volgende:
er loopt een kei grote spin over mn muur, volgens mij is het een Alien, hoe kan ik ermee cominuseren? miss moet ik hem stukje brood geven zodat die zich welkom voelt? what do?
Grote schoen van papa pakken en meppenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:13 schreef _Fanta het volgende:
quote:
Waarom niet? Jij hebt gewoon ook rede tot klagen. Je ziet t verkeerd.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, maar dan heb je geen reden tot klagen![]()
Misschien een idee voor de volgende keer? Moet je wat naar hem sturenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:13 schreef Zokunen het volgende:
Naatje heeft geen eens muziek van 3 lost maniacs
veel plezier in dromenlandquote:
Is ook behoorlijk onbekend en moeilijk om te vindenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Misschien een idee voor de volgende keer? Moet je wat naar hem sturen
beste advies ever!, portal 2 ftw!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:14 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Met een portal gun naar de slaapkamer van je ex sturen.
Mja wat anders?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw je had het over bij jou thuis
stuur het vooralquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:14 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Is ook behoorlijk onbekend en moeilijk om te vinden
Huuu.. Zo had ik t nog niet bekeken..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom niet? Jij hebt gewoon ook rede tot klagen. Je ziet t verkeerd.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga jij potverdorie eens lief doen, anders moet ik je opzoeken, en dan ben je de eerste tijd niet zo gelukkig
Beste dat ik kon vinden so far is 192 kbps, hoop zelf eerst betere te vindenquote:
Durf jij mij nou werkelijk uit te lachenquote:
Ja ik dacht op fok! natuurlijkquote:
Fijn dat t nu wel helder is!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Huuu.. Zo had ik t nog niet bekeken..![]()
Ik heb daar geen verstand van,maar is een album kopen geen idee?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:15 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Beste dat ik kon vinden so far is 192 kbps, hoop zelf eerst betere te vinden
*haalt vast 't slot van z'n schuilkelder*quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Durf jij mij nou werkelijk uit te lachen
Unleash the bitch insidequote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Durf jij mij nou werkelijk uit te lachen
carooltjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik dacht op fok! natuurlijkdas toch een beetje mijn 2e huis toch
Jij kent mij duidelijk nog niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik dacht op fok! natuurlijkdas toch een beetje mijn 2e huis toch
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*haalt vast 't slot van z'n schuilkelder*
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*haalt vast 't slot van z'n schuilkelder*
Dan moet ik naar buitenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb daar geen verstand van,maar is een album kopen geen idee?
nee blijkbaar nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij kent mij duidelijk nog niet goed genoeg.![]()
nice safequote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ben al ongelukkig omdat je er niet bent
Helaas, je zoekopdracht: Alle artikelen: "3 lost maniacs" heeft geen resultaat opgeleverd.quote:
Komt wel goed schatjequote:
Hmm.. en Ebay achtige praktijken?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:18 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Helaas, je zoekopdracht: Alle artikelen: "3 lost maniacs" heeft geen resultaat opgeleverd.
Amazon ?quote:
Toch welquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:18 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Helaas, je zoekopdracht: Alle artikelen: "3 lost maniacs" heeft geen resultaat opgeleverd.
En weltrusten voor Jofu?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:20 schreef gewoonfaye het volgende:
Jongenssss, de muziek is nog steeds in zijn handen, wacht maar tot ik de muziek bepaal, dan smeek je voor naatje
en de groetjes voor knetter dus?
nou ik koop gwn een pak roosvicee en dan komt alles vanzelf goedquote:
Als je dat doet denk ik dat je iedereen hier wel de groetjes kan doen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:20 schreef gewoonfaye het volgende:
Jongenssss, de muziek is nog steeds in zijn handen, wacht maar tot ik de muziek bepaal, dan smeek je voor naatje
en de groetjes voor knetter dus?
Ownedquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:21 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Toch wel
http://www.bol.com/nl/c/m(...)/alle-artikelen.html
The Lonely Islandquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:21 schreef Zokunen het volgende:
The lonely island - Jack sparrow, heeft naatje die?
Dat lijkt me niet...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou ik koop gwn een pak roosvicee en dan komt alles vanzelf goed![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je dat doet denk ik dat je iedereen hier wel de groetjes kan doen.
Je klinkt veul te schattig, ief en jong nog.
ik plak wel roosvicee etiket op een flesje bier danquote:
Voor welk bedrag per uur pimpt ze jou dan?quote:
Ik doe niet mee, niet decent en zo naar bedquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:22 schreef Carooltje79 het volgende:
is het trouwens niet weer een keer tijd voor een tc???
ja dat is lang geledenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:22 schreef Carooltje79 het volgende:
is het trouwens niet weer een keer tijd voor een tc???
Te laat voor verzoekjes helaasquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:21 schreef Zokunen het volgende:
The lonely island - Jack sparrow, heeft naatje die?
daarvoor moet je bij haar zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:23 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Voor welk bedrag per uur pimpt ze jou dan?
Dat gaat wel werken dan ja!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik plak wel roosvicee etiket op een flesje bier dandan komt alles goed
ohw jammerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik doe niet mee, niet decent en zo naar bed
Hoi hoiquote:
Ze heeft nog gelijk ook! Gewoon, omdat het The Beatles zijn!quote:
hoi hoiquote:
quote:
niemand wilquote:
Kijk ik leer snel hequote:
ja lijkt me ookquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niemand wilkunnen we beter samen gaan cammen
Jah, ik zag de nacht is nog jong, dus vandaar goeiemiddagquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:25 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Jah, ik zag de nacht is nog jong, dus vandaar goeiemiddag
Stiekem wel... maar sssttquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mag ook wel. Je bent niet blond toch?
Smiddags eend!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:25 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Jah, ik zag de nacht is nog jong, dus vandaar goeiemiddag
Das dan pech voor z'n egoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:26 schreef gewoonfaye het volgende:
Jongens, ik weet dat het heel erg oeh en aah dat er een meisje op de radio is,maar die naast me krijgt een deuk in zijn ego
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:26 schreef gewoonfaye het volgende:
Jongens, ik weet dat het heel erg oeh en aah dat er een meisje op de radio is,maar die naast me krijgt een deuk in zijn ego
mijn keuzequote:
quote:
Ik wil ook oeh-ahs. Hoe kom ik op de radio.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:26 schreef gewoonfaye het volgende:
Kut voor hem!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:26 schreef gewoonfaye het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Ssst hoeft niet. Dat is nl elke vrouw toch?quote:
Met z'n muziek is niets mis iigquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
mijn keuze
[..]
![]()
Ik ga wederom dreigen met naaktfoto's voor de eerste 5 die wat positiefs over naat zeggen.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ssst hoeft niet. Dat is nl elke vrouw toch?![]()
.
.
Oh shit wat zeg ik nou.... Jofu geef mij alvast de sleutel voor je schuilkelder....
Hell no.. Dat heeft geen nut.. Carooltje heeft de reservesleutel..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
.
.
Oh shit wat zeg ik nou.... Jofu geef mij alvast de sleutel voor je schuilkelder....
ja en kerels denken met hun pik, al hun bloed stroomt daar naar toe waardoor er niks over is voor hun hersenenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
.
.
Faye hou er rekening mee dat de meeste niet uit huis komen en dus nooit zo een jong meisje horen. Bestellen is nl illegaal enzo...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:26 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik was positief over Naatje, waar blijven die pics?quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hell no.. Dat heeft geen nut.. Carooltje heeft de reservesleutel..
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hell no.. Dat heeft geen nut.. Carooltje heeft de reservesleutel..
Hoi daarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:30 schreef MarkM het volgende:
Is Naatje weer met de knoppen aan het spelen?
Die heeft ze me ontfutseld toen ik d'r hielp met verhuizen..quote:
Ben in een goeie bui vandaarquote:
Gek he als je 30 com ineens moet voorzien van bloed....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja en kerels denken met hun pik, al hun bloed stroomt daar naar toe waardoor er niks over is voor hun hersenen
Leuke informatie..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:31 schreef Zokunen het volgende:
Waarom komt chinees voedsel altijd weer omhoog :S
*BUUUURP*
30cm.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gek he als je 30 com ineens moet voorzien van bloed....
ja 30 com is wel logischquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gek he als je 30 com ineens moet voorzien van bloed....
Samen met mijquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:30 schreef MarkM het volgende:
Is Naatje weer met de knoppen aan het spelen?
Doh!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die heeft ze me ontfutseld toen ik d'r hielp met verhuizen..
Maar niet met jouw knoppen?quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja 30 com is wel logisch
maar die 6 cm van jou... ach
Ja dag, weet je wat dat kost..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doh!!![]()
Nooit van een nieuw slot gehoord.
Come and find outquote:
Ja das best lastig hoor!quote:
Auch...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja 30 com is wel logisch
maar die 6 cm van jou... ach
Ik weet meer dan je denktquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja das best lastig hoor!
[..]
Auch...Hoe de fok! weet jij dat...
![]()
samen de bijbel voorlezen?quote:
Slaap zequote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh noes..
FAYE DRAAI JIJ AUB
Alhoewel, ik ga toch pitten..
Forum Opties | |
---|---|