ik vind er nog maar 2 leuk en datt zijn Rolf en Pyke.... de restquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:11 schreef ranja het volgende:
Mijn XFA seizoen zit er wel zo'n beetje op, trek het niet meer met degene die er nu nog inzitten en zeker niet als ze straks 2 nummers moeten zingen. Ik blijf de resultshows wel volgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:24 schreef Balisto het volgende:
De dames van Sim'ran zullen compleet weggeblazen worden naastJa niemand overstemd dat geschreeuw van haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ik vind haar geweldig.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja niemand overstemd dat geschreeuw van haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan, ik heb iets tegen haar kan ik niet uitleggen.quote:
Toch wil graag weten wat je er bij voelt, Kally!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat kan, ik heb iets tegen haar kan ik niet uitleggen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:40 schreef wolfrolf het volgende:
Duetten
Oh en stelletje popmuziek fappers, Ed is BAAS
Ze gilt nu afscheid bij elkaar, cover van Xander.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:52 schreef bloodymary het volgende:
Glennis Grace, waar moeten we die ook weer van kennen?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:52 schreef bloodymary het volgende:
Glennis Grace, waar moeten we die ook weer van kennen?
In het land der blinden is eenoog koning, maar zelfs dat heeft Ed niet!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:40 schreef wolfrolf het volgende:
Duetten
De dove leidt de blinde.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:40 schreef wolfrolf het volgende:
Duetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |