whehehehequote:
Ik ga er ook vandoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
whehehehe
is wel erg onlogisch nu nog hier rond te hangen he
CU later alligatorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga er ook vandoor
Morgen een 'zware' dag, en op tijd op
tot weer
Ed zingt (soms) wel aardig, maar X-Factorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:24 schreef EilandjeOnline het volgende:
wat een zeur die gordon. ik vond voor de verandering ed enorm goed, naast rochelle, de rest vind ik maar zo enzo. komt ook doordat de liedjes geremixt waren en ik hou daar echt niet van
Wat ik met name zo aanstootgevend vond, was dat die papzak het stemmende publiek eventjes ging vertellen dat de jury er niet voor niks zit. Dat we naar ze horen te luisteren en als ze zeggen dat het kut is, het kut is. Ed was niet geweldig maar om nou meteen te doen alsof we uit piëteit voor een vocaal onbekwaam verstandelijk gehandicapte zonder benen en met gonnoroe hebben gestemd vind ik echt te ver gaan. Hij ziet er onhandig uit, ja wat wil je, gast ziet geen sodemieter en is moddervet en motorisch niet helemaal niveau'tje So You Think You Can Dance.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:24 schreef EilandjeOnline het volgende:
wat een zeur die gordon. ik vond voor de verandering ed enorm goed, naast rochelle, de rest vind ik maar zo enzo. komt ook doordat de liedjes geremixt waren en ik hou daar echt niet van
Ik geloof dat ik de enige was gister die hem ook goed vondquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:24 schreef EilandjeOnline het volgende:
wat een zeur die gordon. ik vond voor de verandering ed enorm goed
je vergeet sensationeel goedquote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:51 schreef Cee het volgende:
Ook als iets goed is is het enige dat hij kan doen, opstaan en meeklappen en zeggen dat het ongekend is en internationale allure heeft.
copy/paste jurylid.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:33 schreef Lutte het volgende:
Ja hai.. Toen Ed gelijk door was, niet eens in de tweede stemronde kwam, laat staan in de sing-off stond of er gewoon lekker uit was ben ik maar naar bed gegaan want ik wilde XFA toch niet meer volgen. Maar nu Sway er uit is heb ik weer moed!Ook een mooie opruiming.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:32 schreef iBenny het volgende:
Duetten bij X Factor vrijdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Wow, het duet van Rochelle lijkt me gaahaaf!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door Benny op 19-05-2011 15:05:38 (spoiler) ]You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door Benny op 19-05-2011 15:05:48 (spoiler) ]
quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:01 schreef charmed_angel het volgende:
Dat ook jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrijdag ben ik er weer bij, ik wil zeggen dat ik jullie heb gemist maar die Irish Pub was te leuk en gezellig om aan jullie te denken
[ Bericht 7% gewijzigd door Benny op 19-05-2011 15:07:28 (spoiler) ]You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |