Dat kan ik niet ontkennen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:51 schreef nattermann het volgende:
Er zitten knopjes op je afstandsbediening.
Uiteraard, maar dat zal nog wel even duren.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:53 schreef Confetti het volgende:
[..]
Volgend seizoen komen ze toch weer terug?
je moet het zo zien, als de appeltaart op is, dan denk je ook van "shit geen appeltaart meer" in plaats van "boh over 2 dagen is er toch ook weer nieuwe appeltaart, maar het is toch vies dus whatevr" dat is fout denken, je moet klagen in dit forum.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:53 schreef Confetti het volgende:
[..]
Volgend seizoen komen ze toch weer terug?
3 maanden, valt wel mee.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat zal nog wel even duren.
Wanneer ik wil ben ik zo in het nieuwsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:15 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Zeker alleen omdat jij niet werd uitgenodigd hè, Osama?
3:13quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:12 schreef Jac0bus het volgende:
Tjah K&B zijn wat serieuzer, maar ook zeker een leuke opvulling. Dat valse trompetje als intromuziek is wel schijtirritant.
Zeg nou eerlijk, zien jullie dit bij P&W gebeuren?
Het gaat er niet om dat ze serieuzer zijn (wat ik trouwens niet vind), maar P&W zijn echte vakmensen en K&vdB zijn gewoon koekenbakkers.quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:29 schreef LoederBroeder het volgende:
TV kijkenDat deden mijn ouders vroeger.
Dat Kut op Dirk daar heeft Derksen naderhand nog van Knevel op zijn flikker gekregen, want "Lichaamsdelen op Dirk, dat kan niet bij ons bij de EO"quote:
Ik vind het vaak "niet om aan te gluren".quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:20 schreef Absurditeit het volgende:
Heerlijk om je soms dood te ergeren aan de zelfingenomen kwal Knevel en dat onnozele koorknaapje naast hem.
Iemand een foto van Van den Brink en z'n gereformeerde lach?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik vind het vaak "niet om aan te gluren".
Harder 'lachend' is hij nog nooit gesignaleerd:quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:25 schreef Redbullchick het volgende:
[..]
Iemand een foto van Van den Brink en z'n gereformeerde lach?
Net een rat!
Idd. Tevens krijgen ze betere gasten en 'gebeurt' er meer aan tafel.quote:
Jeroen is de halfzoon van Theo van Gogh. Dat weet je toch wel?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:33 schreef squatt3r het volgende:
Maar gelukkig heeft hij overal verstand van en is hij zeer bescheiden:
[ afbeelding ]
Zoveel verschil is er echt niet tussen die programma's. Dezelfde gezichten schuiven aan. P&W zijn zwaar overgewaardeerd. Er is niks mis met Knevel en vd Brink. TS zeurt.quote:
Hey luister vriend, je bent gewoon een provocateur en dat is je goed rechtquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:52 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Die aflevering met die Faysal was zo grappig, en maar de hele tijd van die moeilijke woorden gebruiken terwijl hij gewoon onzin uitkraamt, echt triest dat dat soort types beweren de Islam te vertegenwoordigen
Doel je op die vadsige moslim? Meest trieste is nog dat hij 'gewoon' een Surinamer is.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:52 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Die aflevering met die Faysal was zo grappig, en maar de hele tijd van die moeilijke woorden gebruiken terwijl hij gewoon onzin uitkraamt, echt triest dat dat soort types beweren de Islam te vertegenwoordigen
Ik weet niet, hij was wel erg zwaar ja. En hij had ook zo'n mutsje op dat er precies hetzelfde uitziet als een Joods keppeltje terwijl het een moslim extremist is.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:55 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Doel je op die vadsige moslim? Meest trieste is nog dat hij 'gewoon' een Surinamer is.
Ik doelde op deze retard:quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:59 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Ik weet niet, hij was wel erg zwaar ja. En hij had ook zo'n mutsje op dat er precies hetzelfde uitziet als een Joods keppeltje terwijl het een moslim extremist is.
Meh, ik heb het verkeerd onthouden, lijkt niet helemaal op een keppeltje.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:00 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik doelde op deze retard:
Mohammed Enait dus.
Mee eens. Het verbaasde me ook dat Bram het gewoon okee vond. Ik vind inderdaad dat hoe gek/vervelend je gasten ook zijn, je ze niet met gelijke munt moet terug betalen en daar boven moet blijven staan. Goed dat hij dat toegeeft.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:11 schreef Ebbao het volgende:
Uberhaupt rascisten omdat ze zogenaamd anti-gelovig zijn. Spot de fout in de zin!
Maarja, om nou "luister vriend" te zeggen als interviewer. Al gaf hij gister aan daar spijt van te hebben, terecht.
QFTquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:21 schreef Absurditeit het volgende:
Waarom zou Pauw zich constant zo inhouden? Heel Nederland weet toch al jaren dat hij een ongemanierde, lompe, onverschillige proleet is?
Klopt, maar wel op een correcte manier. Eigenlijk is hij de troll onder de presentatoren, wat tot hele leuke gesprekken leidt omdat je daarmee de gasten prikkelt. Maar in dat gesprek met die dikke Moslim was die troll net wat te obvious.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:21 schreef Absurditeit het volgende:
Waarom zou Pauw zich constant zo inhouden? Heel Nederland weet toch al jaren dat hij een ongemanierde, lompe, onverschillige proleet is?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:27 schreef hexje het volgende:
[..]
Zoveel verschil is er echt niet tussen die programma's. Dezelfde gezichten schuiven aan. P&W zijn zwaar overgewaardeerd. Er is niks mis met Knevel en vd Brink. TS zeurt.
QFTquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:27 schreef hexje het volgende:
[..]
Zoveel verschil is er echt niet tussen die programma's. Dezelfde gezichten schuiven aan. P&W zijn zwaar overgewaardeerd. Er is niks mis met Knevel en vd Brink. TS zeurt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |