Ik weet het niet. De kans zit er wel in, want in de pre-trial hadden ze de death-penalty al van de tafel kunnen vegen, en dat is niet gebeurd...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:43 schreef Sam-x het volgende:
Ik ga het ook volgen, niet te begrijpen dat een moeder tot dit in staat is. Zou ze de doodstraf krijgen?
De vader van de kinderen? Heb ik precies gemist, al lang geleden?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:48 schreef Crutch het volgende:
En dan hebben we in Nederland zo'n gek die 4 kinderen heeft vermoord.
De moeder uit Nij Beets, iets andere context dat wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:52 schreef Marie30 het volgende:
[..]
De vader van de kinderen? Heb ik precies gemist, al lang geleden?
Is zij al veroordeeld? In BE hebben we zo eens een Marokkaanse moeder gehad die haar vier kinderen vermoord heeft. Zij is geïnterneerd geloof ik. Ook volledige andere context, maar wel bijzonder gruwelijk want zij had ze alle vier persoonlijk de keel overgesneden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:55 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
De moeder uit Nij Beets, iets andere context dat wel.
( snelle posticon edit had je trouwens.)
Vrouw van in de twintig uit Nij Beets (dorpje in Friesland).quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:52 schreef Marie30 het volgende:
[..]
De vader van de kinderen? Heb ik precies gemist, al lang geleden?
Oh ja dat heb ik wel eens meegekregen. Thanks voor de link. Ook een zeer triest verhaal.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
Vrouw van in de twintig uit Nij Beets (dorpje in Friesland).
Wist haar zwangerschap steeds te verbergen en verstopte de kinderlijkjes op zolder.
http://www.vkmag.com/maga(...)iller_uit_nij_beets/
Gelieve ontopic te blijven. Discussiëren over Sietske H. kan hier.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:07 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Oh ja dat heb ik wel eens meegekregen. Thanks voor de link. Ook een zeer triest verhaal.
Ik ben nu niet voor de doodstraf, maar twaalf jaar voor vier babymoorden vind ik wel bijzonder weinig...niet? In BE zou het helaas ook niet beter zijn...
Ja, dat klopt dit was een zeer controversieel onderzoek. Defense heeft meerdere moties ingediend om dit uit te sluiten als bewijsmateriaal. Ik weet niet zeker hoe dat afgelopen is...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:29 schreef emss het volgende:
Is dit die zaak waar ze air-samples uit de auto gaan gebruiken als bewijs materiaal? Daar zou een lijksgeur aan moeten hangen oid.
Iddquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:09 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt dit was een zeer controversieel onderzoek. Defense heeft meerdere moties ingediend om dit uit te sluiten als bewijsmateriaal. Ik weet niet zeker hoe dat afgelopen is...
Ik weet wel dat ze vier van die blikjes met de lucht/geur hadden. Ze hebben maar eentje gebruikt voor het onderzoek. Het OM wil de drie andere nu aan de jury laten ruiken als bewijs tijdens de rechtzaak. Voornamelijk omdat de familie Anthony blijft volhouden dat die geur van een verrotte pizza kwam die in de koffer lag.
Met tijden is de CNN livestream beter dan die van Wesh. www.cnn/live.comquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik hoor heulemaal niks, hebben jullie wel geluid bij de stream?
http://www.wesh.com/casey(...)age/interactive.html
/edit
Laat maar, geluid werkt nu wel.
Inderdaad, die eekhoornquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:42 schreef md89 het volgende:
[..]
Iddof een eekhoorn die onder de motorkap was gekropen en is overleden. Terwijl ze eerst tegen de '911 operator' roept "I found my daughters car today and it smells like there's been a dead body in the damn car!" Zogenaamd zodat de politie sneller langs zou komen. Cindy werkt als verpleegster (als ik het goed heb) en George heeft vroeger bij de politie gezeten. Beide hadden ooit al een overleden persoon geroken dus natuurlijk herkenden ze deze geur meteen. Daarom was dat natuurlijk ook haar eerste reactie aan de telefoon.
Ik geloof niet dat de opa & oma (George en Cindy) er ook maar iets mee te maken hebben gehad. Maar wat ik niet begrijp is dat ze alles verdraaien of verzwijgen om hun dochter te helpen.
Ze verwachten nu dat die maandag om 9 AM in Orlando gaan plaatsvinden. (Voor ons dus rond 15 uur)quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:31 schreef md89 het volgende:
Had erg uitgekeken naar de 'opening statements' die eigenlijk vandaag zouden gaan plaatsvinden.
http://live.cnn.comquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:32 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Met tijden is de CNN livestream beter dan die van Wesh. www.cnn/live.com
Handig om weten: het is daar zes uur vroeger dan hier.
Hihi die dus...quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:47 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
http://live.cnn.com
Ik neem aan dat je deze bedoelde?![]()
Dat het een andere tijdzone is wist ik. (dat weet iedereen die ouder is dan 12 lijkt mij)![]()
Ergens (heel ver wegquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:40 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Inderdaad, die eekhoorn. Bestaan ook transcripts van haar smsen naar Amy Huizenga (beste vriendin) waarin het over die eekhoorn gaat.
Ik denk ook niet dat die grootouders er iets mee te maken hebben. Ze blijven inderdaad hallucinant goed achter hun dochter staan. Als moeder kan ik daar aan de ene kant wel begrip voor opbrengen, hoewel ik hou onvoorwaardelijk veel van mijn zoon maar ik zou hem als volwassene wel zijn verantwoordelijk laten nemen voor zijn daden (en dus niet liegen of verdraaien voor hem)... Die mensen zijn ook getraumatiseerd, kleindochter dood en nu verliezen ze hun dochter misschien ook wel.
Ergste vond ik nog toen die jailbrieven uitlekten en Casey haar vader en broer van seksueel misbruik betichten. Terwijl ze altijd alles voor haar gedaan hebben... Nu gaat het gerucht dat Casey haar verdediging waarschijnlijk alles gaat wijten aan de 'emotional abusive relationship' die haar ouders met haar hadden... Zeer erg voor die mensen, en als je luistert naar het telefoontje dat waarin Casey haar moeder en broer afblaft als ze voor t eerst vanuit de cel naar huis belt, dan hoor je eigenlijk ook dat het niet waar is...
Ik begrijp het ook niet. Ze hebben voor de lunch recess ook een hele tijd in gesloten kamers overlegd. Judge en alle advocaten en Casey. Ook nog een hele tijd sidebar daarna... Toen die lange lunch en toen zei judge: "have you talked about the matter with Ms. Anthoney?" Mason zei: "Yes." Judge vroeg: "do you have anything to add?". Mason: "no"quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:29 schreef md89 het volgende:
Ik kijk meestal via wftv.com, deze heeft meestal wel goed geluid in tegenstelling tot myfoxorlando.com waar het geluid vaak erg zacht is.
Maar wat gebeurde er nou net? Ze kwamen terug van een 'break' en judge Perry vroeg aan Mason of hij het er met Casey over gehad had. Kon zijn antwoord niet verstaan maar daarna zei Perry meteen "recess until 08.30 am in the morning". Het leek wel alsof Casey had gehuild.. Plea deal?
Ik dacht tot vandaag dat ze nooit zou bekennen. Maar de laatste dagen kwam ze best zenuwachtig/emotioneel op me over. Het komt natuurlijk wel heel dichtbij nu. Maar of dat Casey wat doet..? Ik weet het niet..het is zo moeilijk om haar gedachten en gedrag te begrijpen. Ik zag trouwens ook dat Baez niet aanwezig was de laatste keer dat ze terug kwamen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:44 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet. Ze hebben voor de lunch recess ook een hele tijd in gesloten kamers overlegd. Judge en alle advocaten en Casey. Ook nog een hele tijd sidebar daarna... Toen die lange lunch en toen zei judge: "have you talked about the matter with Ms. Anthoney?" Mason zei: "Yes." Judge vroeg: "do you have anything to add?". Mason: "no"
Casey veegde twee tranen weg. En toen meteen recess...
Misschien plea deal... Misschien weer iets anders... Defense is sowieso zeer boos om hoe de jury selectie nu verloopt. Ze blijven aandringen op een herziening van de procedure...ze willen alle resterende jury leden horen, judge weigerde dat en wilde per se inzweren.
Eerst zitten ze dus krap in tijd en daarna gaan ze vroeger naar huis...? Dan moet er toch iets ernstig gebeurd zijn...?
Plea deal? Dan moet ze bekennen...zou ze dat echt ooit doen?
Ik ben het volledig eens met je. Heb dezelfde gedachtengang rond de ouders... Vooral George is zeer oprecht in de eerste poltieverhoren. Misschien heeft Cindy hem nadien bijgestuurd...quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:44 schreef md89 het volgende:
[..]
Ergens (heel ver weg) kan ik de ouders ook wel begrijpen. Zoals je zegt kleindochter dood en nu ook nog hun dochter verliezen. Deze mensen hebben er ook niet om gevraagd en als je de video's en foto's ziet waren ze gek op Caylee. En ik denk dat zelfs Casey 'op haar manier' ook van Caylee hield. Maar op een of andere manier moest het gewoon verkeerd gaan in die familie. Cindy die de hele familie 'regeert' en alles van Casey goed praat. Als je het mij vraagt wisten ze maar al te goed dat Casey geen werk had maar om problemen te voorkomen werd het maar verzwegen. Zolang Caylee er verzorgd bij liep, te eten had enz. was alles goed heb ik het idee.
Dat ze haar vader en broer van misbruik beschuldigd is inderdaad vreselijk. Ik heb het idee dat als George niet onder druk stond van Cindy, hij al lang verteld had wat hij wist. In de eerste verhoren van hem is hij volgens mij ook echt oprecht. Ook over de geur in de auto enz. Hij moest zelfs een keer kotsen tijdens een van deze gesprekken. Dacht dat dit ging over de lucht in de auto of over de foto's van Casey die we volgens mij nog steeds niet gezien hebben.
Dat telefoontje vond ik zo veelzeggend. Ze vraagt alleen naar Tony's nummer en is boos op haar moeder omdat die gezegd zou hebben dat ze niet wist wat Casey's 'involvement' was. Niks over Caylee of hoe bezorgd ze is. En dan die video van het bezoek van haar ouders. Toen ze hoorde dat ze zonder haar chili hadden gegeten op Caylees verjaardagAls je je daar zo druk om maakt terwijl je kind 'vermist' is...dan ben je toch echt psychisch niet helemaal in orde..
Ik vraag me ook af waarom Baez er niet was... Op die FB pagina zeggen ze dat hij ziek was en dat daarom ook die recess is. Een andere roddel is dan weer dat Casey hem ontslagen heeft...nog eentje: Baez zijn vrouw is achter hun affaire gekomen...quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:49 schreef md89 het volgende:
[..]
Ik dacht tot vandaag dat ze nooit zou bekennen. Maar de laatste dagen kwam ze best zenuwachtig/emotioneel op me over. Het komt natuurlijk wel heel dichtbij nu. Maar of dat Casey wat doet..? Ik weet het niet..het is zo moeilijk om haar gedachten en gedrag te begrijpen. Ik zag trouwens ook dat Baez niet aanwezig was de laatste keer dat ze terug kwamen.
http://freetvall.com/video/XHN9A7D8SH74/Tru-tv via deze link kun je live Tru TV kijken waar ze nog wel verder gaan met bespreken over dit nieuws (de presentatoren dan). Weet niet of je deze al kende? Hebben meestal wel goede commentaren.
Ik ben ook benieuwd naar wat zij te zeggen heeft! Amy was ook degene die Cindy naar Tony's appartement heeft gebracht om Casey te halen en was dus getuige van hun ruzie in de auto. Helaas wou ze daar bij een verhoor niet veel over zeggen. Ze had zogenaamd niet geluisterd omdat ze het ongemakkelijk vond... Kan natuurlijk maar is wel jammer haha. Amy dacht toch ook dat ze bij Casey kon komen wonen omdat Cindy & George het huis gingen verlaten? Of was zij dat niet? Ik herinner me een vriendin die haar adres al had laten veranderen naar Hopespring Drive omdat Casey haar had voorgelogen. Ik denk inderdaad dat zij wel heel wat te vertellen heeft.. tenminste dat hoop ikquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:13 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik ben kei benieuwd naar Amy Huizenga. Heb er alleen nog maar audio van gehoord en 1 foto van gezien. Benieuwd wat zij te zeggen heeft als witness... Dan komt de dirt over Casey's karakter naar boven denk ik...
Edit: één foto van Huizenga klopt niet, meerdere want ze staat ook op die partypics. Maar één echte duidelijke klopt wel...
quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:14 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af waarom Baez er niet was... Op die FB pagina zeggen ze dat hij ziek was en dat daarom ook die recess is. Een andere roddel is dan weer dat Casey hem ontslagen heeft...nog eentje: Baez zijn vrouw is achter hun affaire gekomen...![]()
Bedankt voor de link!Kende ik nog niet
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:11 schreef nikky het volgende:
Arm klein meisje. Ik word hier zo verdrietig van.
In dit soort zaken ben ik niet tegen de doodstraf.
Dat bedoel ik. Mijn beste vriendin heeft echt een kutjeugd gehad. een moeder die niet van haar hieldt (etc), een vader die alcoholist was en zich dood heeft gedronken. We kennen elkaar vanaf ons 15e. Als ik zie hoe zij de negatieve spiraal heeft doorbroken en zelf een goed leven heeft opgebouwd en een liefhebbende moeder is van twee kinderen, dan kan het dus wél!quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:39 schreef Opa_vertelt het volgende:
Zullen we misschien eens afstappen van die 'ja maar ze heeft zo'n moeilijke jeugd gehad' -onzin?
Als iets iemand is overkomen hoeft diegene dat toch niet verder "door te geven" aan anderen?
Ja, zo werkt dat niet hèquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:39 schreef Opa_vertelt het volgende:
Zullen we misschien eens afstappen van die 'ja maar ze heeft zo'n moeilijke jeugd gehad' -onzin?
Als iets iemand is overkomen hoeft diegene dat toch niet verder "door te geven" aan anderen?
Dat vond ik toch een rare uitleg, ze wist er niet meer over te zeggen dan dat ze zich 'uncomfortable' voelde.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:00 schreef md89 het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd naar wat zij te zeggen heeft! Amy was ook degene die Cindy naar Tony's appartement heeft gebracht om Casey te halen en was dus getuige van hun ruzie in de auto. Helaas wou ze daar bij een verhoor niet veel over zeggen. Ze had zogenaamd niet geluisterd omdat ze het ongemakkelijk vond... Kan natuurlijk maar is wel jammer haha. Amy dacht toch ook dat ze bij Casey kon komen wonen omdat Cindy & George het huis gingen verlaten? Of was zij dat niet? Ik herinner me een vriendin die haar adres al had laten veranderen naar Hopespring Drive omdat Casey haar had voorgelogen. Ik denk inderdaad dat zij wel heel wat te vertellen heeft.. tenminste dat hoop ik
[..]
Heerlijk die: you're acting like a two year old.quote:die affaire tussen Casey en Jose Baez
leek van de week trouwens wel een getrouwd stel toen hij tegen haar zei "You're acting like a two year old!"
Inmiddels heb ik gelezen dat hij naar een nieuwszender (ben even kwijt welke) zou hebben gesmst dat het iets persoonlijks is en dat de jury selectie morgen gewoon verder gaat. Hopelijk dus geen plea deal
![]()
Ik ga trouwens volgende maand op vakantie naar Florida en hoop een dagje trial mee te pikken in Orlando. Las dat er maar 50 plaatsen voor het publiek waren dus dat wordt misschien nog moeilijk..maar lijkt me wel interessant om mee te maken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?
Vind ik ook vreemd... Die desperate housewives op Facebook zitten er mee te lachen dat Baez een 'serious case of diarreah' had...quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:44 schreef md89 het volgende:
Jury selectie is inmiddels weer begonnen en geen woord over wat er gisteren is gebeurt..Nouja dan zal het toch wel iets persoonlijks zijn geweest met Jose Baez.
Heb het even opgezocht want begon zelf ook te twijfelen maar het was Amy Huizenga. Ze was aan het shoppen in een mall toen Cindy haar belde of ze wist waar Casey was. Cindy heeft haar toen daar opgehaald en zijn ze samen naar Tony's appartement gereden. Die Annie Downing was ik helemaal vergetenquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:47 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat vond ik toch een rare uitleg, ze wist er niet meer over te zeggen dan dat ze zich 'uncomfortable' voelde.Nu twijfel ik zelf, was zij het of Annie Downing? Denk eerder zij...maar weet het dus niet meer zeker.
[..]
Heerlijk die: you're acting like a two year old.Heeft die stomme Nancy Grace natuurlijk een volledige uitzending aan gewijd.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:52 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Vind ik ook vreemd... Die desperate housewives op Facebook zitten er mee te lachen dat Baez een 'serious case of diarreah' had...
Die housewives op Facebookquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:58 schreef Marie30 het volgende:
Ze hebben eindelijk 12 juryleden en zelfs al 1 reserve.Zonet werd er een nieuwe pool van 30 verse juryleden binnengebracht.
Laten ons hopen dat ze daar nog 7 reserve uit kunnen halen, morgen en zaterdag. Dan hebben we maandag rond 15 uur de opening statements!
Klopt allemaal maar bedoelde eigenlijk of Annie Downing misschien diegene was die met Casey in dat ouderlijk huis zou gaan wonen? Maar zoals je zegt, op het laatste gingen die niet zoveel meer met elkaar om dus zal het toch wel Huizenga geweest zijn. Hallucinant eigenlijk hé, Casey had niet eens inkomen of iets dergelijks en toch laat ze mensen geloven dat zulke dingen kunnen en hun leven hierop inrichten...quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:15 schreef md89 het volgende:
[..]
Heb het even opgezocht want begon zelf ook te twijfelen maar het was Amy Huizenga. Ze was aan het shoppen in een mall toen Cindy haar belde of ze wist waar Casey was. Cindy heeft haar toen daar opgehaald en zijn ze samen naar Tony's appartement gereden. Die Annie Downing was ik helemaal vergetenhaha..zal ook wel een en ander te vertellen hebben maar volgens mij gingen die op het laatst niet meer zoveel met elkaar om als ik het goed heb begrepen..
Nancy Grace"BOMBSHELL TONIGHT! Jose Baez calls TOT MOM a two year old!" Zie het helemaal voor me..wat een type is dat zeg maar in dat opzicht past ze precies bij deze zaak
![]()
Zo triest dat van Caylee.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:20 schreef md89 het volgende:
[..]
[..]
Die housewives op FacebookSommige gaan wel erg tekeer daar zeg haha..
Jaa eindelijk! Heeft lang genoeg geduurd nu.. Caylee zou al bijna 6 zijn en naar school gaan
Ik geloof dat de rechter zei dat hij ze morgen al 'in wil gaan zweren' (hoe zeg je dat eigenlijk
) dus idd hopelijk maandag de opening statements!
Oh sorry ik begreep je verkeerd!quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:13 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Klopt allemaal maar bedoelde eigenlijk of Annie Downing misschien diegene was die met Casey in dat ouderlijk huis zou gaan wonen? Maar zoals je zegt, op het laatste gingen die niet zoveel meer met elkaar om dus zal het toch wel Huizenga geweest zijn. Hallucinant eigenlijk hé, Casey had niet eens inkomen of iets dergelijks en toch laat ze mensen geloven dat zulke dingen kunnen en hun leven hierop inrichten...
Goede imitatie! Nancy Grace is gewoon. Soms denk ik als ik haar nog eenmaal hoor zeggen "Straight out to..." dan moet ik braken... Sensatiewijf.
[..]
Zo triest dat van Caylee.Echt om ziek van te worden wat dat arme meisje waarschijnlijk meegemaakt heeft net voor haar dood...
Ik moet ook goed nadenken om de termen te vertalen... enkele posts hier boven zeg ik ook inzweren omdat ik het toen ook al niet meteen wist...'De eed afleggen'...? :
Ja die video had ik inderdaad gezien..walgelijk die mensenquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:21 schreef Marie30 het volgende:
Kende je deze ook? Dit moet wel het meest trieste zijn dat ik ooit gezien heb.
Zo'n marginaal wijf gaat daar dus wat ruzie zoeken met Cindy en even uitleggen hoe een goede moeder het doet. Kijk op 0.57 seconden, door haar toedoen zit haar eigen kindje met zijn arm tussen de autodeur. Ze ziet het niet eens, kind ligt te kermen van de pijn op de grond.
Sowieso lijkt me dat al geen tijdstip of plaats om je kind mee naar toe te nemen...
Toen ik dit voor t eerst zag, hier ben ik zeker drie dagen niet goed van geweest. Arm jongetje.
Hihi geen probleem, het wordt soms verwarrend. Ik kijk ook wel eens NG hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:39 schreef md89 het volgende:
[..]
Oh sorry ik begreep je verkeerd!Dat zou best kunnen dat dat Annie Downing was die dacht dat ze bij Casey kon wonen! Zijn zoveel namen dat je op het laatst gewoon niet meer weet wie wat heeft gezegd.. Hahaha ja die Nancy Grace is echt vreselijk..die agressieve manier waarop ze mensen en gasten behandeld
Ik moet zeggen dat ik het soms wel op de achtergrond aan heb staan maar dat is meer om te lachen en te horen wat ze nu weer voor bombshell heeft.
[..]
Ja al die protesters video's zijnquote:Ja die video had ik inderdaad gezien..walgelijk die mensenEn dan al die kinderen meenemen..
Lekker voorbeeld geven ze weer, dat jochie doet al net zo hard mee (kun je hem natuurlijk niet kwalijk nemen met zo'n moeder, hij weet niet beter). Op youtube staan wel meer van die video's.. Vond die ene waar ze George 'belagen' ook al zo erg. Die mensen hebben zoveel aan hun hoofd die ga je toch niet lastig vallen? En dan dat kindje van een jaar of 2/3 die met een bord stond "How could you kill a baby like me??" Onbegrijpelijk die ouders..
Wat was dat allemaal!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:45 schreef md89 het volgende:
Heb je net die vrouw uit het publiek gezien die begon te schreeuwen?In het begin moest ik lachen maar toen ze een verklaring moest geven en ging huilen vond ik het toch wel erg zielig hoor. Manisch depressief (als ik het goed begrepen heb..), aan de drugs..was in de rechtbank voor haar verloofde en dacht even een kijkje te nemen bij Casey
Kan gelijk 2 dagen blijven.. Nou snap ik die rechter ook wel, hij moet natuurlijk het goede voorbeeld geven. (Speciaal voor Cindy natuurlijk, voordat die het in haar hoofd haalt om tijdens de rechtszaak iets te roepen
) Maar zielig was het wel dat ze zo hard moest huilen.."Can I turn myself in tonight?" "NO MAM"
Dat wist ik helemaal niet!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:35 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Wat mij daarin opviel was dat de state eigenlijk alleen de DP maar kan vorderen omdat Huizenga die klacht met cheques heeft ingediend en voorrang heeft laten hebben op de murder trial. Ze had ook kunnen kiezen omdat daarna te doen... Daardoor is Casey iemand met een crimineel verleden en kunnen ze DP vorderen. Huizenga zei dat ze dat wist maar dat het haar juist leek om de klacht in te dienen en ze wilde van de boel af zijn.... Opmerkelijk randverhaal weer vind ik... Jij?
Ze begon opeens te schreeuwen: "She killed somebody anyway!"quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:39 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Wat was dat allemaal!Het t net nog moeten bekijken, gisteren weinig tijd... Als ze daar zo onbedaarlijk stond te huilen had ik ook wel maar haar te doen. Sommige mensen hebben het ook niet makkelijk in deze wereld. Maar wat een actie zeg.
En als ze dat dan toch van plan was, had ze beter iets speciefker geroepen... dit was toch maar vaag.
Dankje die had ik nog niet gezien! Ben wel benieuwd naar de jury maar begreep dat wij die tijdens de trial niet te zien krijgen. Wel begrijpelijk natuurlijk, die hebben dan geen leven meer. Over minder dan 24 uur is het al zover!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:47 schreef Marie30 het volgende:
Voor de geïnteresseerden. Dit is een filmpje van ongeveer twintig minuten. Gaat over de karakters van de jury leden en een samenvatting van hoe de jury selectie verlopen is, ook wat te verwachten van de opening statements.
Klik
Ik heb dat precies ook nooit geweten, anders had ik dat zeker onthouden. Benieuwd of ze er weer op terugkomen tijdens haar getuigenis. Haar uitleg daarover was dat als je haar naam googled deze zaak naar boven komt, ze wil hier niet geassocieerd mee worden en ze wil dit achter haar laten. Baez zei daarop, je weet toch dat je er nog niet vanaf bent, het grote proces moet nog komen... Daarop zei Huizenga, dat het haar toen juist leek om het in te dienen en af te handelen. Ik vind niet dat ze haar dat moeten verwijten zoals Baez dat wel deed mi. Het is wel opmerkelijk en zoals je zei ooit een vriendin dus toch wel raar....quote:Op maandag 23 mei 2011 18:24 schreef md89 het volgende:
[..]
Dat wist ik helemaal niet!Opmerkelijk inderdaad! Al snap ik wel dat Amy er vanaf wil, die wil ook door met haar leven. Maar als je dan weet dat ze daardoor de DP kunnen vorderen...het is toch een 'vriendin' geweest..beetje vaag idd!
[..]
Lol. Ik heb ook een stuk van die NG gezien. Wat een waslijst van crimes had dat mens al zeg...en dan een kind.quote:Ze begon opeens te schreeuwen: "She killed somebody anyway!"Maar ik hoorde later dat ze 179 dagen had kunnen krijgen!
Dat is zowat een half jaar! Maar judge Perry gaf haar er maar 2 mede door haar psychische toestand enz. Zag trouwens later op NG (die natuurlijk de hele uitzending aan die vrouw had gewijd) dat ze al een stuk of 6 mugshots had
Dus toen zakte mijn medelijden wel weer een beetje..allemaal drugs gerelateerde zaken dacht ik. En dan te bedenken dat ze een klein kind thuis heeft
Graag gedaan. Ben ook zeer benieuwd naar dat aha moment.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:27 schreef md89 het volgende:
[..]
Dankje die had ik nog niet gezien! Ben wel benieuwd naar de jury maar begreep dat wij die tijdens de trial niet te zien krijgen. Wel begrijpelijk natuurlijk, die hebben dan geen leven meer. Over minder dan 24 uur is het al zover!Ben zo benieuwd naar Baez zijn a-ha moment die volgens hem al binnen 3 minuten van zijn opening statement komt.
Wftv heeft ook als enige (dacht ik) 2 streams! 1 gericht op Casey of de zaal en eentje op degene die aan het praten is. Alleen af en toe zie je dezelfde beelden op beide streams.. Is wel interessant om Casey te zien als George (of Cindy, Lee, Linda of wie dan ookquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:00 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ben ook zeer benieuwd naar dat aha moment.Om 19u10 is het zover, opening statement van de defense... Ik vind het ook wel jammer dat de jury niet in beeld komt, zou graag hun gezicht expressie zien.
Maar idd begrijpelijk.
Ben ondertussen toch ook overgeschakeld naar de live stream van wftv. Kende website al langer (veel evidence op te vinden) maar wist helemaal niet dat ze ook live streamden. Geluid is veel beter zoals jij aanraadde. Thx
Ah nooit geweten. En hoe loopt het daar af?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:59 schreef Jurk het volgende:
Er is ook een aflevering van Law&order SVU losjes gebaseerd op deze zaak.
Nare, misselijkmakende moord
Neen. Judge Perry zou het in de mate van het mogelijke willen houden tussen 9AM en 5PM (tussen 15 uur en 23 uur onze tijd) en dit om te jury te sparen...quote:
Ze is inderdaad nog veel erger dan gedacht. Wie doet zijn eigen familie dit nu aan? Zij heeft gewoon geen hart.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:22 schreef md89 het volgende:
Ik ben gewoon misselijk ervanDat a-ha moment is voor mij een 'are you fucking kidding me? moment' geworden (
laat me soms een beetje meeslepen). Hoe vreselijk laag om George hiervan te beschuldigen. Je zag duidelijk zijn pijn in tv interviews, foto's enz. Hij heeft zelfs een zelfmoordpoging gedaan. En om dan nu te horen van de advocaten van zijn dochter dat hij haar misbruikt zou hebben en aanwezig zou zijn geweest toen Caylee verdronk in het zwembad en tape over haar mond heeft geplakt
![]()
WAL-GE-LIJK. Ik heb niet de hele opening statement van de 'defense' gezien want moest even weg maar ga hem straks nog even terug kijken..
Ben wel heel blij dat George heeft besloten om oprecht te zijn (tot nu toe dan). Hij blijft bij zijn verhaal en ik geloof ook echt dat het zo gegaan is. Ben heel benieuwd naar Cindy (en Lee!) na deze beschuldigingen.
En dan Casey idd steeds haar hoofd schuddenwat een in en in triest figuur. Ze is nog erger dan ik dacht.
Dat is echt zeer interessant die twee streams. Nog eentje die zich laat meeslepen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:25 schreef md89 het volgende:
[..]
Wftv heeft ook als enige (dacht ik) 2 streams! 1 gericht op Casey of de zaal en eentje op degene die aan het praten is. Alleen af en toe zie je dezelfde beelden op beide streams.. Is wel interessant om Casey te zien als George (of Cindy, Lee, Linda of wie dan ook) aan het praten is
Ik heb net gewoon bijna precies hetzelfde gepost op een ander forum (Websleuths) voordat ik dit lasquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:59 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ben blij dat George bij de waarheid gebleven is, was bang dat hij de schuld voor haar ging opnemen. Nu weten haar ouders ineens ook zeker dat zij Caylee vermoordt heeft, want zij (vooral George dan) weten beter dan wie dan ook dat dit nieuwe verhaal gelogen is...
Idd en dan? Alsof George niet gewoon 911 zou bellen voor een ambulance of wat dan ook! Zijn eerste reactie is zogenaamd "Your mother will never forgive you!". Je vind je kleindochter dood in je tuin en dat is je eerste reactie? Dat van Roy Kronk heb ik niet helemaal meegekregen. Alleen iets van dat hij haar daar zou hebben gedumpt? Of verplaatst ofzo? Ga het straks even terug kijken want moest halverwege weg helaas..Bepaalde dingen zijn natuurlijk wel heel opmerkelijk, zoals dat hij in augustus 2008 al 2 of 3 keer 911 heeft gebeld omdat hij iets gezien zou hebben bij Suburban Drive. Maar dat valt in het niet bij de "opmerkelijke" acties van Casey.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:59 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Buiten dat het een walgelijke zet was, klopt het verhaal ook nog eens van geen kanten... Ok Casey en George zijn alleen bij Caylee als ze verdrinkt. Ze is verdronken en George wordt boos op Casey... en dan??? Waar is de rest van het verhaal Baez? Totaal ongeloofwaardig...! En dan dat hele epistel over Roy Kronk was gewoon belachelijk. Als je een hond wil slaan, vind je allicht een stok... (of hoe gaat dat spreekwoord...)
Baez zei wel 1 ding naar waarheid; something is not right with this girl... Really Baezdaar waren we nog niet achter..!
[..]
Ja vooral Tony als getuige lijkt me mooi om te zien. Toen hij vandaag tijdens de opening statements werd genoemd sprak die kop boekdelen. En als ze dan inderdaad dingen te horen krijgt over hun huidige levenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:59 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat is echt zeer interessant die twee streams. Nog eentje die zich laat meeslepen.Zeker nu dat ze George een mes in zijn rug gestoken heeft worden die getuigenissen nog interessanter. Ik wil Casey ook vooral zien als haar ex-vrienden/vriendinnen komen getuigen en dan vast ook nog wat dingen over hun huidige jonge leven vertellen. Dan gaat ze weer die jaloerse kop trekken.
Ik wil ook Mallori wel eens zien, die vriendin van Lee. Ik heb daar eigenlijk nog nooit echt iets van gehoord of gezien... Buiten dan dat andere haar vernoemen. Jij wel?
Ik heb een paar keer in dit topic gekeken, en vandaag zag ik je drie linkjes. Ik zal eens op zoek naar de rest.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:52 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Neen. Judge Perry zou het in de mate van het mogelijke willen houden tussen 9AM en 5PM (tussen 15 uur en 23 uur onze tijd) en dit om te jury te sparen...
Maar als je niet alles gezien hebt vandaag kan je die linkjes die ik hierboven gepost heb volgen. Er staan al zeven delen raw video op van vandaag...
Deze heb ik ook gezien. Volgens mij bleek op het einde dat het kind was overleden door een ziekte ofzo (waterpokken?) en was de moeder in paniek geraakt en had haar begraven. Voor de rest was het bijna precies de 'Casey Anthony case'. Oma die roept dat de auto naar een dood lichaam stinkt, dochter die zegt dat het afval is enz. Toen ik de aflevering zag zat ik even zoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:50 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ah nooit geweten. En hoe loopt het daar af?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |