Ja, wie zal het zeggen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb zoiets ook nog liggen.
Levert weinig op of er moet iets erg bijzonders tussen zitten.
Het enige wat ik er interessant aan vind is wat mensen in vredesnaam bezielt om zoiets te verzamelen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat wordt zoekplaatje wanneer je er niet in thuis bent.
Ik was nog jong en al beetje nerd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het enige wat ik er interessant aan vind is wat mensen in vredesnaam bezielt om zoiets te verzamelen.
Niets zo erg als een fitalist die denkt een koopje te kunnen scoren.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:24 schreef joppie_saus het volgende:
Ga naar de dichtstbijzijnde filatelisten vereniging en vraag of iemand er even een blik in wil werpen. Vaak kan je het ook bij hun afgeven om te laten veilen. Kost je dan wel een aantal procent aan provisie maar goed, je bent er wel van af en hebt er een (eerlijke) prijs voor gehad.
jawel nogerger is een pedofiletalistquote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Niets zo erg als een fitalist die denkt een koopje te kunnen scoren.
Daar heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 05:35 schreef spiedermann het volgende:
[..]
jawel nogerger is een pedofiletalist
iemand die kinderpostzegels spaartquote:Op zaterdag 14 mei 2011 06:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord.Zijn die nieuw?
Eerder een paar tientjes.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:21 schreef Booomer het volgende:
Een paar honderd euro kan je al snel vangen volgens mij..
Klopt, maar daarvoor is de veiling. Dan gaan ze tegen elkaar opbieden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Niets zo erg als een fitalist die denkt een koopje te kunnen scoren.
Je kan er best wat voor vangen, had laatst ook zo'n album gevonden ergens in de kast, van een opa die lang dood is, en een aantal van die dingen bleken behoorlijk zeldzaam te zijn...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |