Om vervolgens op z'n bek te gaan, want vergeten dat z'n broek op z'n enkels hangtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:25 schreef mootie het volgende:
Voor je het weet staat hij je met broek op de enkels, met omfloerste blik aan te kijken.
Want zo is 'ie. Met zijn bekkie.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:25 schreef mootie het volgende:
Voor je het weet staat hij je met broek op de enkels, met omfloerste blik aan te kijken.
Wie?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:25 schreef mootie het volgende:
Stijlvol ten onder!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Om vervolgens op z'n bek te gaan, want vergeten dat z'n broek op z'n enkels hangt
Ian is geen bek stekkerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Je houdt van chemische beats en plastic tieten?
Nee man! Hoewel... die chemische beats zijn wel liev. Maar plastic tieten zijn nééééhquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Je houdt van chemische beats en plastic tieten?
Je voelt er volgens mij niks van, 't is geen hard plastic hèquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee man! Hoewel... die chemische beats zijn wel liev. Maar plastic tieten zijn nééééh
Dat /cared toch niet!? Je moet gewoon niet met tieten frotten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je voelt er volgens mij niks van, 't is geen hard plastic hè
Nu moet ik ineens heel erg lachen om stukjes tekst, ik zet ze maar niet neer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee man! Hoewel... die chemische beats zijn wel liev. Maar plastic tieten zijn nééééh
DM!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu moet ik ineens heel erg lachen om stukjes tekst, ik zet ze maar niet neer.
Wil je ze terug?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah... je haalt me de woorden uit de mond
Moet jij eens opletten of ik dat kan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat kán niet. Je kan niet MIJ niet meer lief vinden omdat Mewtie iets niet post.
Uit je eigen bakkes!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik weet waar ze vandaan komen... laat maar
Ze heeft het al gepost, dus nu moet je me lief vinden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten of ik dat kan.
En het is net Mewtie, het is Mewtwo of Mewthree.
Jij bent vies van jezelf?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik weet waar ze vandaan komen... laat maar
Ik snapte alleen niet waar ze het over hadquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze heeft het al gepost, dus nu moet je me lief vinden.
Ik ook niet, maar soms moet je haar maar gewoon een beetje laten schmieren.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snapte alleen niet waar ze het over had
Doe mij even niet associeren met het woord schmieren. Bedankt alvast!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar soms moet je haar maar gewoon een beetje laten schmieren.
Rokershanden en biervingersquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij had ze wel uit m'n mond gehaald hè... met z'n vieze rokershanden
Jij ging toch weer dichten?quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rokershanden en biervingers![]()
Dan zou hij ze van mij ook mogen houden.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:40 schreef Toverheks het volgende:
is het erg als ik het niet meer zo goed kan volgen hier
De gezusters Plof doen ook weer gezelly mee.quote:
Jullie zijn wel lekker 2 handen op 1 buik, en dat met maar 3 seconden verschilquote:
gezusters plofquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
De gezusters Plof doen ook weer gezelly mee.
je moet gewoon je bek houwe met je plofkop....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
De gezusters Plof doen ook weer gezelly mee.
dat was in het vorig topic ook met Hondjes en trillenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn wel lekker 2 handen op 1 buik, en dat met maar 3 seconden verschil
Bekkie.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
je moet gewoon je bek houwe met je plofkop....
heb wel eens van kabouter Plof gehoord maar de gezusters Plofquote:
Wij zijn Zen...]quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn wel lekker 2 handen op 1 buik, en dat met maar 3 seconden verschil
Is Haks echt zo'n luciferhoutje?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wij zijn Zen...]
Maar zonder flauwekul...we kenne wel samen door 1 deur...dat in tegenstelling tot heel veel anderen![]()
letterlijk en figuurlijk bedenk ik me nu
vooral dat figuurlijk hahaha we kennen zo door een klein klapdeurtjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wij zijn Zen...]
Maar zonder flauwekul...we kenne wel samen door 1 deur...dat in tegenstelling tot heel veel anderen![]()
letterlijk en figuurlijk bedenk ik me nu
Zal ik even kijken voor jou of ik dat nog in de kast heb?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Van met die vruchten in suiker doen op water in een potje met een dek.. dekdingsel derop!
neeeeeheeeee ben een gezellige dikkerd in een bloemetjesjurk met crocs aan me voetenquote:
En van dat wilde, ranzige haar.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
neeeeeheeeee ben een gezellige dikkerd in een bloemetjesjurk met crocs aan me voeten
Vergeet je sokjes niet te vermeldenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
neeeeeheeeee ben een gezellige dikkerd in een bloemetjesjurk met crocs aan me voeten
je bedoelt zo een Dries Roelvink temeierquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En van dat wilde, ranzige haar.
En een bek vol plamuur.
Van vóór de oorlog lieverd, van tussen die ene en die andere!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ik even kijken voor jou of ik dat nog in de kast heb?
jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En van dat wilde, ranzige haar.
En een bek vol plamuur.
Ben je er zo een?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je bedoelt zo een Dries Roelvink temeier
Weet je wat ik laatst zag trouwens op de overloop hier? Een neger.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Van vóór de oorlog lieverd, van tussen die ene en die andere!
Tewattesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je bedoelt zo een Dries Roelvink temeier
HEEFT HAKS ROOD HAAR!?!?!?!?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja![]()
haha ik wil jullie koppen wel zien als die vuurtoren dr aan komt![]()
heks ik hou van je![]()
laf yu to hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja![]()
haha ik wil jullie koppen wel zien als die vuurtoren dr aan komt![]()
heks ik hou van je![]()
Nee?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet je wat ik laatst zag trouwens op de overloop hier? Een neger.
defenitie van een Dries Roelvinkfan.....quote:
Nee, we weten helaas allemaal hoe die mensen er bij lopen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
defenitie van een Dries Roelvinkfan.....
hooggeblondeerd haar, veel ringen die schitteren nepdiamenten, bontje om de nek laktasje en moet ik nog ff doorgaan.........................
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet je wat ik laatst zag trouwens op de overloop hier? Een neger.
Gele zwembroekquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
defenitie van een Dries Roelvinkfan.....
hooggeblondeerd haar, veel ringen die schitteren nepdiamenten, bontje om de nek laktasje en moet ik nog ff doorgaan.........................
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Was 't een joekel, was 't hattie een grote?
Ja ...dus?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Vrouwen met een bontje en gele zwembroek?
Och och, Ian tochquote:
Van die geblondeerde hoeren die er topless bijlopenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Vrouwen met een bontje en gele zwembroek?
Tief een end heen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:50 schreef Toverheks het volgende:
en toch heeft dries een mooie stem en ook mooie liedjes
nee Dees, je krijgt een afknapper van Humberto hoor, ik wel ben helemaal om sinds hij vertelt heeft dat hij en zijn gezin in de huiskamer gaan staan bij het wilhelmus en 2 min stiltequote:
JEZUS! HELD!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Och och, Ian toch
Ons autistisch schnitzeltje
Altijd in voor een wietzeltje
Man man man, Ian
Je bent ons er één
Zoals jou is er geen
Godverdegodver Ian
Je mag straks culinair
En veel te ver
Lekker gaan barbecueën
Op de gril van Tëun
AMEN!quote:
Je moet ook niet alles geloven wat Humpie zegt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee Dees, je krijgt een afknapper van Humberto hoor, ik wel ben helemaal om sinds hij vertelt heeft dat hij en zijn gezin in de huiskamer gaan staan bij het wilhelmus en 2 min stilte
luisterenquote:
hij heeft het zelf vertelt op televisiequote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet ook niet alles geloven wat Humpie zegt.
Skattie, je kan doen wat je wil maar ik klik NIET op die oortyfus.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
luisterenis best mooi en ja ik hou ook van het Amsterdamse levenslied
Die negerts liegen altijdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij heeft het zelf vertelt op televisie
jij moet ook naar bed, morgen heb je je schoonmaakdagquote:
Ik ben gewoon snel tevreden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat je zo snel te lijmen bent skattie![]()
snoepje?
Flap flap als een flamingoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hou maar op, je komt niet hard, je komt niet wopwopwop.
Je helpt ze wel lief.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Onmogelijk, no way dat ze om kunnen gaan met posts met leestekens en shit.
Vraag even wat nou eigenlijk het goede doel was waar Sharon haar geld aan ging besteden. Die werkt zeker.quote:
65 toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:06 schreef Toverheks het volgende:
paul witteman loopt al tegen de 70 zal je toch niet zeggen
Ja, de mazzelquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Vraag even wat nou eigenlijk het goede doel was waar Sharon haar geld aan ging besteden. Die werkt zeker.
Nee, je moet "en" kopen voor aan het einde van je zinquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Moet ik nu mijn twitter gaan aanslinger?
Die waren op.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, je moet "en" kopen voor aan het einde van je zin
hij zei net tegen de 70 maar al is hij 65 ziet er nog goed uit voor een bejaardequote:
Ik heb volgers waarvan ik denk, hoe kom ik eraan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Die ménsah zijn ook echt Twitter aan het ontdekken!?
Dat zei Jezus waarschijnlijk ook.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb volgers waarvan ik denk, hoe kom ik eraan?
Dat denkt God ook regelmatigquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb volgers waarvan ik denk, hoe kom ik eraan?
Die zijn allemaal oud, lopen tegen de 40 enzulks. Al die nieuwerwetsigheid.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Die ménsah zijn ook echt Twitter aan het ontdekken!?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Die zijn allemaal oud, lopen tegen de 40 enzulks. Al die nieuwerwetsigheid.
dementerende bejaardenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo tegen de 50 snappen ze er helemaal geen ruk meer van
Ja want teun is als enige bijna 1000quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Ga 's niet op Teun lopen haten, dat doen die anderen al genoeg.
quote:
Wat ga je onderweg met mij doen danquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zal hem wel een arm geven als hij een biertje gaat halen.
Beetje jammer dat we dan 2 uur onderweg zijn
Jezus had niet eens een twitter-account, maar wel followers dies oud.quote:
hahahahaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zal hem wel een arm geven als hij een biertje gaat halen.
Beetje jammer dat we dan 2 uur onderweg zijn
Als je dat hier in de tuin ook doet blijven we met een mooie partij vlees zittenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb er al één weg weten te jagen.
Dat vlees dat blijft heeft best een aardig vetrandje.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je dat hier in de tuin ook doet blijven we met een mooie partij vlees zitten
Daar weet jij dan weer niets vanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat vlees dat blijft heeft best een aardig vetrandje.
Ik vind je harstikke lief, maar dat je me een mooie partij vlees noemt...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je dat hier in de tuin ook doet blijven we met een mooie partij vlees zitten
Ik doe het nog netjes, de Kardinaal zegt dat je een vetrandje hebtquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind je harstikke lief, maar dat je me een mooie partij vlees noemt...
Hoe de neuk weet jij dat nou.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat vlees dat blijft heeft best een aardig vetrandje.
Mn zelfvertrouwen daalt weer naar 0. En bedankt!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik doe het nog netjes, de Kardinaal zegt dat je een vetrandje hebt
DK weet niet eens watskebeurt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Mn zelfvertrouwen daalt weer naar 0. En bedankt!
Kind, met nagelak op zie je d'r niets van. En anders ga je gewoon met mij lopen, een uur of tweequote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Mn zelfvertrouwen daalt weer naar 0. En bedankt!
Hoezo kuip!!! Niks kuip!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar heeft 'ie magische krachten waardoor DK weet wat voor vlees we in de kuip hebben!?
nee...jij weet toch alles al?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar heeft 'ie magische krachten waardoor DK weet wat voor vlees we in de kuip hebben!?
Alleen een ring, dat was allesquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn opa's laatste BBQ daar werd ie zelf te heet gebakken. Bleef geen vlees meer over.
Die droeg hij niet toen hij de oven in ging. Had hij als SS-officier geleerd.quote:
Over het paard getild autistje bedoel je.quote:
Ook! Met zijn misplaatste arrogantie.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Over het paard getild autistje bedoel je.
Kneusje zit bijdehand te doen in de Rehab om zijn "fans" hier in de SC te behagen. Nergens voor nodig en totaal overbodig.quote:
Maak je geen zorgen, ik ben in real life net zo zielig.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:05 schreef Coos het volgende:
Echt hoor, een zielig lulletje zo achter zijn beeldschermpje.
we moesten ander hardop lachenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat is er met DK aan de hand? Normaal is hij niet zo openlijk agressief?!
Ik was heel even bang dat hij bezopen was en daarom rare dingen ging zeggen, maar toen bedacht ik me dat dat wel héél raar zou zijnquote:
Mweh ik verveel me, dan is het primaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Kneusje zit bijdehand te doen in de Rehab om zijn "fans" hier in de SC te behagen. Nergens voor nodig en totaal overbodig.![]()
Echt hoor, een zielig lulletje zo achter zijn beeldschermpje.
hahahaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik was heel even bang dat hij bezopen was en daarom rare dingen ging zeggen, maar toen bedacht ik me dat dat wel héél raar zou zijn
Nee, we lachen je gewoon nuchter uit.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik was heel even bang dat hij bezopen was en daarom rare dingen ging zeggen, maar toen bedacht ik me dat dat wel héél raar zou zijn
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, we lachen je gewoon nuchter uit.
Is goed man, geen zorgen. En als je niet komt maak je toch ook de rest over, gewoon omdat 't kanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:05 schreef willem-jozef het volgende:
gezelly! mogguh.
teun, maak die 20 over van de week. eind volgende week weet ik zeker of ik kom en dan krijg je misschien de rest
Moet kunnenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat ben je vijandelijk vandaagquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik geloof dat de meningen niet helemaal hetzelfde zijn, wat dat betreftquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mweh ik verveel me, dan is het prima
Ik heb je vleesfoto's netjes in een mapje staan met wachtwoord.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Moet kunnen![]()
En dan heb ik het nog niet eens over mijn vetrandje.
haha, denk dat het wel lukt. moest nog ff wat renderen op comp. en dacht: "toch even kijken.." loop ik middenin een klein relletjeuh. ik blijf nog ietsje kijken hoe het zich ontwikkelt,, zal wel weer aflopen met zalvende woorden as usualquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Is goed man, geen zorgen. En als je niet komt maak je toch ook de rest over, gewoon omdat 't kan
Ik heb er in ieder geval geen zin inquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:13 schreef willem-jozef het volgende:
zal wel weer aflopen met zalvende woorden as usual
ik ook niet meerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb er in ieder geval geen zin in
Jij ookquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:21 schreef willem-jozef het volgende:
[ afbeelding ]
heil himmel en fijne dag morgen
Ik sta morgen buiten, want daar zit mijn meterkast, om draden te trekken en stopcontacten te maken. Lekker in de regen, geleidt goedquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:21 schreef willem-jozef het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:21 schreef willem-jozef het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
Hierbij beloof ik plechtig dat ik mij verder niet met de intergratie zal bemoeien.
Onze academicus heeft het woordenboek ontdekt.quote:
Nee man, ik heb gewoon die Firefox spellcheck, jeweet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Onze academicus heeft het woordenboek ontdekt.
Wacht, ik pas het even aan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tjsah, ik kreeg een Dm die ik eerst beantwoorde, en daarna zag ik het pas.
Dat wordt de volgende, ligt wel in de lijn van deze. Mooie opbouw van tt'squote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan je de TT even veranderen in "Ian moet zijn bek houden"?
Blaat maar lekker door!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gastmodden is niet zo mijn dingetje, sorry dear.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey, TS vraagt het, de klant is koningquote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gastmodden is niet zo mijn dingetje, sorry dear.
Niet mijn forum vriend!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey, TS vraagt het, de klant is koning
Fair enuf. Kom je nog BBQen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet mijn forum vriend!
Neuh, mod niet in RLS, ben hier user. Helemaal in de Rehab.
Nee sorry, niet mijn ding. Bij sommige mensen heb ik geen behoefte aan een reality check, zoals je weet. Hoe sneu dat misschien ook is. Maar het klinkt verder alsof alles prima geregeld is en klinkt als een leuk feestje! Wens allen dan ook veel plezier.quote:
Je blijft echt gewoon doorgaan hè, wat ben je ook een ontzettend sneu figuurquote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee sorry, niet mijn ding. Bij sommige mensen heb ik geen behoefte aan een reality check, zoals je weet. Hoe sneu dat misschien ook is. Maar het klinkt verder alsof alles prima geregeld is en klinkt als een leuk feestje! Wens allen dan ook veel plezier.
Ik weet ook wel dat jij niet hebt aangegeven of je mocht beslissen of ik kwam, maar dat Teun voor jou dacht.
Ah nu snap ik weer waarom liesje niet wil komen, don't Teunquote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je blijft echt gewoon doorgaan hè, wat ben je ook een ontzettend sneu figuur
Kom op Remlof. Twee keer in één postingquote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah nu snap ik weer waarom liesje niet wil komen, don't Teun
Flikker echt gewoon op! Ik ga helemaal niet door,. Remlof vraagt notabene of ik kom! Ik gaf alleen maar aan dat ik snapte dat het niet van hem kwam, de verantwoording of ik mocht komen. Remlof enj ik zijn helemaal niet op zulke goede voet, maar weet wel gewoon dat ik welkon ben als het aan hem ligt. Die voorwaarde stelde jij. ongetwijfeld uit de beste bedoening, maar ik wilde wel even dat remlof wist dat ik niet dacht dat het van hem kwam. Ik heb dioe voorwaarde niet gesteld he?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je blijft echt gewoon doorgaan hè, wat ben je ook een ontzettend sneu figuur
Ja dom wijf, en ik zeg dat je het even aan Remlof moet vragen, daarmee beslis ik niet voor Remlof maar laat ik het aan hem over.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Flikker echt gewoon op! Ik ga helemaal niet door,. Remlof vraagt notabene of ik kom! Ik gaf alleen maar aan dat ik snapte dat het niet van hem kwam, de verantwoording of ik mocht komen. Remlof enj ik zijn helemaal niet op zulke goede voet, maar weet wel gewoon dat ik welkon ben als het aan hem ligt. Die voorwaarde stelde jij. ongetwijfeld uit de beste bedoening, maar ik wilde wel even dat remlof wist dat ik niet dacht dat het van hem kwam. Ik heb dioe voorwaarde niet gesteld he?
Waarom moet remlof oordelen over mijn komst? Dan laat je de keuze (de verantwoording) toch aan hem?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kom op Remlof. Twee keer in één posting
1. Ik zou voor jou gedacht hebben en dat is pertinent niet waar. Ik heb het fatsoenshalve juist aan jou overgelaten, dat is gewoon hartstikke chique, omdat jullie een relatie hadden. Zelfde geldt voor Ian.
2. En nog even natrappen dat ze een check in real live niet wenst in dit geval. Totaal onnodig om te zeggen.
Weerzinwekkende trut, echt
Temeer omdat ik het geen punt vond als ze hier wel zou komen om een feestje te vieren.
Je vindt dat remlof mag beslissen of ik op een rls sc kom, hoe nobel van je. Kneus.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja dom wijf, en ik zeg dat je het even aan Remlof moet vragen, daarmee beslis ik niet voor Remlof maar laat ik het aan hem over.
La maar, ik ga pitten, ik vind je echt dom. Dit komt ook nooit meer goedquote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom moet remlof oordelen over mijn komst? Dan laat je de keuze (de verantwoording) toch aan hem?
Dan denk je toch voor hem
Laat het lekker aan ons of we elkaar willen zien, dat is chique, zonder het ook maar aan te stippen.
Mja misschien was dat onnodig maar hij weet de rerdenen waarom ik niet kom, Anderen zullen misschien denken dat het is omdat remlof komt. Dat wilde ik even rechtzetten.
Waar ben je geweest dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:36 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe nee, maar verveelde me en dacht weer eens langs te komen
Hoi,quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:36 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe nee, maar verveelde me en dacht weer eens langs te komen
En ja, dat is nobel van mij in de richting van Remlof waarvan vast stond dat die in ieder geval zou komen. Ga er maar eens over nadenken, misschien dat je ooit het licht ziet. Mera, waar ik absoluut niets tegen heb, overkomt in dit geval exact hetzelfde.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je vindt dat remlof mag beslissen of ik op een rls sc kom, hoe nobel van je. Kneus.
Dan ben je vermoedelijk één van de weinigen. Je hebt gewoon een zwak voor Liesje, ze kan geen kwaad bij je doen, maar ik zeg dat je fouter dan fout zit, in dit geval zeker. Let it be.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:33 schreef remlof het volgende:
Ja slaapze Teun
Maar ik moet liesje in deze echt gelijk geven.
Mja ik moet het je nageven, je bent één van de weinigen die eerlijk toegeeft dat je me uitkotst.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan ben je vermoedelijk één van de weinigen. Je hebt gewoon een zwak voor Liesje, ze kan geen kwaad bij je doen, maar ik zeg dat je fouter dan fout zit, in dit geval zeker. Let it be.
thnxquote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi,
Jij bent wat mij betreft altijd welkom maar je moet het maar even aan teun vragen.
Hoe gaat het met je/. Ik heb je breuk toen teruggelezen en vond het sneu voor je, zat ooit indezelfde situatie, Heb nog regelmatig aan je gedacht.
Teun, flikker op, ik mag jullie gewoon allebei. Alleen bij jou ga ik in je haard zeikenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan ben je vermoedelijk één van de weinigen. Je hebt gewoon een zwak voor Liesje, ze kan geen kwaad bij je doen, maar ik zeg dat je fouter dan fout zit, in dit geval zeker. Let it be.
Klopt dat het nobel van je is richting remlof. Maar richting mij dan? Het is een Sc feest dus alle sc; ers mogen komen, Aan mijn en die van mera (begreep ik achteraf) zijn echter voorwaarden gebonden, onze exen moesten het goedkeuren.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En ja, dat is nobel van mij in de richting van Remlof waarvan vast stond dat die in ieder geval zou komen. Ga er maar eens over nadenken, misschien dat je ooit het licht ziet. Mera, waar ik absoluut niets tegen heb, overkomt in dit geval exact hetzelfde.
Bovendien is het een SC feest en ik wilde het niet laten leiden door persoonlijk ongenoegen jegens sommigen,door persoonlijke vetes die af en toe het licht zien. Iedereen kan en kon komen. Maar je bent echt te dom om dat signaal op te pikken en maakt van de gelegenheid gebruik om nog even te trappen, ook afgelopen week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |