Om vervolgens op z'n bek te gaan, want vergeten dat z'n broek op z'n enkels hangtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:25 schreef mootie het volgende:
Voor je het weet staat hij je met broek op de enkels, met omfloerste blik aan te kijken.
Want zo is 'ie. Met zijn bekkie.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:25 schreef mootie het volgende:
Voor je het weet staat hij je met broek op de enkels, met omfloerste blik aan te kijken.
Wie?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:25 schreef mootie het volgende:
Stijlvol ten onder!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Om vervolgens op z'n bek te gaan, want vergeten dat z'n broek op z'n enkels hangt
Ian is geen bek stekkerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Je houdt van chemische beats en plastic tieten?
Nee man! Hoewel... die chemische beats zijn wel liev. Maar plastic tieten zijn nééééhquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Je houdt van chemische beats en plastic tieten?
Je voelt er volgens mij niks van, 't is geen hard plastic hèquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee man! Hoewel... die chemische beats zijn wel liev. Maar plastic tieten zijn nééééh
Dat /cared toch niet!? Je moet gewoon niet met tieten frotten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je voelt er volgens mij niks van, 't is geen hard plastic hè
Nu moet ik ineens heel erg lachen om stukjes tekst, ik zet ze maar niet neer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee man! Hoewel... die chemische beats zijn wel liev. Maar plastic tieten zijn nééééh
DM!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu moet ik ineens heel erg lachen om stukjes tekst, ik zet ze maar niet neer.
Wil je ze terug?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah... je haalt me de woorden uit de mond
Moet jij eens opletten of ik dat kan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat kán niet. Je kan niet MIJ niet meer lief vinden omdat Mewtie iets niet post.
Uit je eigen bakkes!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik weet waar ze vandaan komen... laat maar
Ze heeft het al gepost, dus nu moet je me lief vinden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten of ik dat kan.
En het is net Mewtie, het is Mewtwo of Mewthree.
Jij bent vies van jezelf?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik weet waar ze vandaan komen... laat maar
Ik snapte alleen niet waar ze het over hadquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze heeft het al gepost, dus nu moet je me lief vinden.
Ik ook niet, maar soms moet je haar maar gewoon een beetje laten schmieren.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snapte alleen niet waar ze het over had
Doe mij even niet associeren met het woord schmieren. Bedankt alvast!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar soms moet je haar maar gewoon een beetje laten schmieren.
Rokershanden en biervingersquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij had ze wel uit m'n mond gehaald hè... met z'n vieze rokershanden
Jij ging toch weer dichten?quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rokershanden en biervingers![]()
Dan zou hij ze van mij ook mogen houden.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:40 schreef Toverheks het volgende:
is het erg als ik het niet meer zo goed kan volgen hier
De gezusters Plof doen ook weer gezelly mee.quote:
Jullie zijn wel lekker 2 handen op 1 buik, en dat met maar 3 seconden verschilquote:
gezusters plofquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
De gezusters Plof doen ook weer gezelly mee.
je moet gewoon je bek houwe met je plofkop....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
De gezusters Plof doen ook weer gezelly mee.
dat was in het vorig topic ook met Hondjes en trillenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn wel lekker 2 handen op 1 buik, en dat met maar 3 seconden verschil
Bekkie.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
je moet gewoon je bek houwe met je plofkop....
heb wel eens van kabouter Plof gehoord maar de gezusters Plofquote:
Wij zijn Zen...]quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn wel lekker 2 handen op 1 buik, en dat met maar 3 seconden verschil
Is Haks echt zo'n luciferhoutje?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wij zijn Zen...]
Maar zonder flauwekul...we kenne wel samen door 1 deur...dat in tegenstelling tot heel veel anderen![]()
letterlijk en figuurlijk bedenk ik me nu
vooral dat figuurlijk hahaha we kennen zo door een klein klapdeurtjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wij zijn Zen...]
Maar zonder flauwekul...we kenne wel samen door 1 deur...dat in tegenstelling tot heel veel anderen![]()
letterlijk en figuurlijk bedenk ik me nu
Zal ik even kijken voor jou of ik dat nog in de kast heb?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Van met die vruchten in suiker doen op water in een potje met een dek.. dekdingsel derop!
neeeeeheeeee ben een gezellige dikkerd in een bloemetjesjurk met crocs aan me voetenquote:
En van dat wilde, ranzige haar.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
neeeeeheeeee ben een gezellige dikkerd in een bloemetjesjurk met crocs aan me voeten
Vergeet je sokjes niet te vermeldenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
neeeeeheeeee ben een gezellige dikkerd in een bloemetjesjurk met crocs aan me voeten
je bedoelt zo een Dries Roelvink temeierquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En van dat wilde, ranzige haar.
En een bek vol plamuur.
Van vóór de oorlog lieverd, van tussen die ene en die andere!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ik even kijken voor jou of ik dat nog in de kast heb?
jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En van dat wilde, ranzige haar.
En een bek vol plamuur.
Ben je er zo een?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je bedoelt zo een Dries Roelvink temeier
Weet je wat ik laatst zag trouwens op de overloop hier? Een neger.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Van vóór de oorlog lieverd, van tussen die ene en die andere!
Tewattesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je bedoelt zo een Dries Roelvink temeier
HEEFT HAKS ROOD HAAR!?!?!?!?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja![]()
haha ik wil jullie koppen wel zien als die vuurtoren dr aan komt![]()
heks ik hou van je![]()
laf yu to hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja![]()
haha ik wil jullie koppen wel zien als die vuurtoren dr aan komt![]()
heks ik hou van je![]()
Nee?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet je wat ik laatst zag trouwens op de overloop hier? Een neger.
defenitie van een Dries Roelvinkfan.....quote:
Nee, we weten helaas allemaal hoe die mensen er bij lopen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
defenitie van een Dries Roelvinkfan.....
hooggeblondeerd haar, veel ringen die schitteren nepdiamenten, bontje om de nek laktasje en moet ik nog ff doorgaan.........................
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet je wat ik laatst zag trouwens op de overloop hier? Een neger.
Gele zwembroekquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
defenitie van een Dries Roelvinkfan.....
hooggeblondeerd haar, veel ringen die schitteren nepdiamenten, bontje om de nek laktasje en moet ik nog ff doorgaan.........................
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Was 't een joekel, was 't hattie een grote?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |