Ik ben bang dat je dan gewoon een iets minder slechte herhaling van dit jaar krijgt. Als N&S gestuurd zouden worden krijg ik het gevoel dat Nederland er alles aan doet om NIET te winnen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:39 schreef Miasan het volgende:
[..]
Zelf denk ik dat Nick & Simon een realistische keuze is... als ze willen. Zij staan immers dicht bij de TROS (toch?) en ze maken net als de 3JS geen strontmuziek... alleen zijn N&S prettig voor het oog van het vrouwelijke publiek. Kunnen ze ook beter performen? En kunnen ze Engels? Ik ken ze verder niet zo goed.
Weer zo'n dooddoenerquote:
Dat.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Als Nederland verder wil komen met het ESF moeten we het weghalen bij de tros, ophouden met volksmuziekanten, de vader abrahams en volendammers er heen te sturen.
Omdat niemand anders het wilde....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:50 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Dat.
Heb sowieso nooit begrepen waarom die organisatie -bij gebleken ongeschiktheid- nog steeds bij de TROS zit.
Ik dacht dat ie de rapper Steen bedoeldequote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Weer zo'n dooddoener
Waarom in godsnaam? Miljoenen mensen vermaken zich er mee, dan kijk je gewoon niet.
Dus omdat Nederland niet goed genoeg is in het kiezen van nummers en artiesten moet het hele ESF maar stoppen?
Oh, if so, sorryquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie de rapper Steen bedoelde.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Steen_(rapper)
Ik ben voor !quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:02 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Met Gerard wordt het weer niets! Alsjeblieft zeg!
Is dat zo? Dat wist ik niet.quote:
of dezequote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:58 schreef Tha_Erik het volgende:
24 uur per dag verliefd op jou. Dat vond ik stiekem best een tof nummer
.
Met Gerard Jolink ga je echt de voorrondes niet doorkomen.quote:
Nee jij trekt volle zalenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Met Gerard Jolink ga je echt de voorrondes niet doorkomen.
Laat hem nou....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk ook dat Europa Gerard niet zal waarderen. De zoveelste oude nicht die het probeert.
Dat dus.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk ook dat Europa Gerard niet zal waarderen. De zoveelste oude nicht die het probeert.
Ja maar die is al doodquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat dus.
En zelfs Benny Nijman had betere muzikale kwaliteiten.
Wat begrijp je niet aan "had"quote:
En dat zeg jij?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oei... lange teentjes![]()
sorry heur....
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee jij trekt volle zalen
Maar deze melodie is dus wel keihard gejat he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |