Rofl Tokio Hotel idd die kunnen wel wat maar hier in Nederland moeten we het doen met Di-Rect nounou (kutband 100%) Kane bijv is wel weer uniek.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, dat zijn puppets die liedjes zingen die door producers voor hen geschreven zijn en die in de Hitkrant staan bij Hunk van de maand en die real life soaps hebben en oh.... wacht.
Laat maar, we staan hierin duidelijk zo lijnrecht tegenover elkaar qua mening dat ik er een liniaal op kan trekken.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:36 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Rofl Tokio Hotel idd die kunnen wel wat maar hier in Nederland moeten we het doen met Di-Rect nounou (kutband 100%) Kane bijv is wel weer uniek.
Ik schoot al in een stuip bij Tokio Hotelquote:Op zondag 15 mei 2011 12:36 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Rofl Tokio Hotel idd die kunnen wel wat maar hier in Nederland moeten we het doen met Di-Rect nounou (kutband 100%) Kane bijv is wel weer uniek.
Noem eens namen dan...quote:Op zondag 15 mei 2011 12:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Laat maar, we staan hierin duidelijk zo lijnrecht tegenover elkaar qua mening dat ik er een liniaal op kan trekken.Kane is zo uniek als dat U2 iers is.
Godsamme zeg, moet ik hier nog op reageren.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:41 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Die in mn reet zittenWaar hebben we het nou over gehad lievurdd
Ja en daar was ik het toch mee eens? Kusjequote:Op zondag 15 mei 2011 12:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Godsamme zeg, moet ik hier nog op reageren.
Namen die het ESF kunnen vertegenwoordigen ja. Die heb ik al genoemd.
Geen kusje terug maar je moest lachen om de 3fm bandjes. Dus je bent het er niet helemaal mee eens. Is prima, dat mag, variety is the spice of life en zo. Aai over de bol!quote:Op zondag 15 mei 2011 12:42 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ja en daar was ik het toch mee eens? Kusje
Geen kus terug lol dacht even dat je mn bitch was hmmmz. Ai over de bol nah te oud voor, aai over de eikel mag wel!quote:Op zondag 15 mei 2011 12:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen kusje terug maar je moest lachen om de 3fm bandjes. Dus je bent het er niet helemaal mee eens. Is prima, dat mag, variety is the spice of life en zo. Aai over de bol.
Ik ben alleen The Vulture's bitch.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:44 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Geen kus terug lol dacht even dat je mn bitch was hmmmz. Ai over de bol nah te oud voor, aai over de eikel mag wel!
quote:
niet mee eens, het songfestival draait juist ook om folklore, je moet iets van je eigen land laten zien. Het moet dan wel kwaliteit hebben,je ziet dan dat ook dit goed scoort, zie dit jaar Bosnie-Herzogovina(ouwe lul met wel goed en pakkend nummer) en Griekenland(matig nummer, wel typisch grieks). Sieneke was wat mij betreft ook de beste inzending van NL sinds jaren, maar hier was het liedje weer te simpel. Inderdaad met een goede zangeres red je het ook niet, maar wel als je hier een kwaliteitssong aan koppelt. ZIe hier oekraine van dit jaar. Een goed gezongen, stevig melodieus rock nummer met een lekker wijf doet het ook altijd goed (zie dit jaar georgië)quote:Op zondag 15 mei 2011 12:08 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Jullie Nederlanders hebben echt geen verstand waar 't om draait.
Het gaan niet zozeer om de artiest, het gaat meer om het liedje, tekst, melodie, oftewel: is het pakkend genoeg? De winnaars van gisternacht waren ook niet bepaald de beste zanger en zangeres van de avond. Hun liedje was daarentegen wel pakkend genoeg, 't had een 'ESF-refrein'.
Sowieso raad ik het jullie Nederlanders af om het in het Nederlands te zingen, de laatste (West-Europese) winnaars hadden allemaal een Engelstalig liedje. Alleen een Oostblok land kan en mag in z'n eigen taal zingen, omdat het simpelweg (mijn mening) mooier klinkt dan een Duitstalige liedje. Daarnaast doen er meer 'Slavisch-talige' landen mee dan Duits/Spaans-talige landen. Een lied in het Slavisch wordt dan ook minder 'raar' bevonden.
oke, anouk is wel oke,quote:Op zondag 15 mei 2011 12:09 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Anouk spreekt niet internationaal aan trololol
quote:Op zondag 15 mei 2011 12:47 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Thanks voor je reply en hup weer snel World of Warcraft gaan spelen!
quote:Op zondag 15 mei 2011 12:58 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat jij de ekte baas hier bent?
Dat lijkt me niet, als iedereen zijn buurlanden de meeste punten toekent dan krijg je een hele grote spreiding. Als iedereen het beste liedje kiest dan is de spreiding in principe nul.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:15 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Nee de spreiding toont aan dat men niet meer op het buurland wil stemmen maar op kwaliteit of wat dat desbetreffende land kwaliteit vindt
Ik zeg ook niet dat er alleen maar politiek gestemd werd, maar er tekenden zich duidelijk coalities af. Als Nederland dan een kans wil maken zul je ook coalities moeten hebben, en zou Nederland dus met België, Duitsland, Luxemburg en nog een of twee landen een groepje meoten vormen dat elkaar veel punten geeft, niet noodzakelijk de 12 punten, maar wel flink punten.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gelul, Italie en Azerbaijan kregen ook veel punten van landen die niet hun buren waren en dat geven van punten aan buurlanden is als zo oud als het songfestival. En Italie bewees dat je met gewoon een goed nummer en echt muziek maken je heel erg ver kan komen, ook al heb je wat was het, 14 jaar? niet meegedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |