Do beste zangeres ben je wel lekker?quote:Op zondag 15 mei 2011 12:02 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Neerlands beste zangeres is DO , als er voor haar nu een mooi en goed liedje geschreven wordt met bijpassende act. Ze ziet er bovendien lekker uit, finale gegarandeerd.
NIet mee eens, Dominique van Hulst is echt geniaal, kan alle genres zingen en, erg belangrijk , weet altijd een gevoelige snaar te raken, ze ziet er echt prachtig uit en spreekt ook internationaal aan, in tegenstelling tot bovenstaande zangeressen.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:03 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Do beste zangeres ben je wel lekker?
Trijntje Oosterhuis, Anouk, Glennis Grace en Anita Meyer allemaal 180x beter dan Do
Anouk spreekt niet internationaal aan trolololquote:Op zondag 15 mei 2011 12:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
NIet mee eens, Dominique van Hulst is echt geniaal, kan alle genres zingen en, erg belangrijk , weet altijd een gevoelige snaar te raken, ze ziet er echt prachtig uit en spreekt ook internationaal aan, in tegenstelling tot bovenstaande zangeressen.
Ah, da's een goeie! Daarbij "kent" de halve wereld ze nog, dat werkt vast ook in hun voordeel.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:54 schreef TDHS het volgende:
Vengaboys (met 2 stilstaande achtergrondsingers in het donker) zetten dat Bakoe compleet op stelten. Hebben vast een leuk nieuw liedje op de plank. Ze werken immers aan een nieuw album. Die laatste "hit" was lekker over de top.
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 15 mei 2011 12:08 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Jullie Nederlanders hebben echt geen verstand waar 't om draait.
Het gaan niet zozeer om de artiest, het gaat meer om het liedje, tekst, melodie, oftewel: is het pakkend genoeg? De winnaars van gisternacht waren ook niet bepaald de beste zanger en zangeres van de avond. Hun liedje was daarentegen wel pakkend genoeg, 't had een 'ESF-refrein'.
Toch vinden heel veel meisjes hem erg knap etc snap het ook niet hahaquote:Op zondag 15 mei 2011 12:18 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Neem een voorbeeld van Ralf (), hij is niet echt Nederlandse beste/jongste zanger, maar hij won wel de Junior Songfestival. Niet omdat hij er zo schattig uitziet, maar omdat z'n liedje (refrein) pakkend was.
(Ik vind dit persoonlijk kut muziek, maar als je een klein kind bent, dan begrijp ik het als je het leuk vindt.)
Vanzelfsprekend. Maar ik kan zo 38 refreins opnoemen die pakkender zijn dan die lauwe toelie die Azerbeidzjan ons voorschotelde.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:08 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Jullie Nederlanders hebben echt geen verstand waar 't om draait.
Het gaan niet zozeer om de artiest, het gaat meer om het liedje, tekst, melodie, oftewel: is het pakkend genoeg? De winnaars van gisternacht waren ook niet bepaald de beste zanger en zangeres van de avond. Hun liedje was daarentegen wel pakkend genoeg, 't had een 'ESF-refrein'.
Sjalalie Sjalala?quote:Op zondag 15 mei 2011 12:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Maar ik kan zo 38 refreins opnoemen die pakkender zijn dan die lauwe toelie die Azerbeidzjan ons voorschotelde.
Nou ja, het doet denken aan nummer als Airplanes, Fireflies en nummers van 30 seconds to mars, en andere populaire pop die de laatste tijd zo aanspreekt. Ze hebben gewoon gekeken naar wat nu populair is, wat blijft hangen na 1x horen, en dan een mooie dame en knappe vent... Zo moet je dat doen. Je moet niet gaan kijken welke áct je stuurt. Je moet kijken welke muziek-elementen aanspreken, en daar wat mee doen.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Maar ik kan zo 38 refreins opnoemen die pakkender zijn dan die lauwe toelie die Azerbeidzjan ons voorschotelde.
Ik snapte toen ook wel dat dat won jaquote:Op zondag 15 mei 2011 12:18 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Neem een voorbeeld van Ralf (), hij is niet echt Nederlandse beste/jongste zanger, maar hij won wel de Junior Songfestival. Niet omdat hij er zo schattig uitziet, maar omdat z'n liedje (refrein) pakkend was.
(Ik vind dit persoonlijk kut muziek, maar als je een klein kind bent, dan begrijp ik het als je het leuk vindt.)
3FM LOL pak gewoon een ECHTE artiest zoals Ben Saunders, Waylon (zou ik doen!! Goeie kop voor de dames en goeie zanger) en Caro Emerald is te arrogant en gaat toch niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:27 schreef TheVulture het volgende:
Zo iemand als Caro Emerald moet je sturen als de artiest er nog iets bij te winnen heeft... zij heeft nu al een bekendheid in heel Europa dus die gaat hier echt niet meer aan meedoen helaas...
Onderschrijft wel dat in die bak van 3FM Serious Talents vast wel een bandje/artiest te vinden is die wel willen met het oog op een internationale bekendheid. Zet er een creatief team omheen om het ook nog eens visueel goed te presenteren en je komt al een stuk eigentijdser voor de dag dan nu
Ik moet lachen om de benadrukking van het woord ECHTE. Maar verder zou Ben het wel aardig kunnen doen met een goed nummer.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:28 schreef RiftNL het volgende:
[..]
3FM LOL pak gewoon een ECHTE artiest zoals Ben Saunders, Waylon (zou ik doen!! Goeie kop voor de dames en goeie zanger) en Caro Emerald is te arrogant en gaat toch niet.
Lachen mag want het is zoquote:Op zondag 15 mei 2011 12:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet lachen om de benadrukking van het woord ECHTE. Maar verder zou Ben het wel aardig kunnen doen met een goed nummer.
Waylon voelt zich hier na z'n debacle van een paar jaar geleden volgens mij te goed voor.
Caro zou geen deuk in een pak boter kunnen slaan bij het ESF. Veel te mak allemaal. Niet slecht, maar mak.
Als je Caro in zo'n setting als Italie of Zwitserland neerzet met een lied als A nigt Like This hadden we zeker een top 5 notering behaald denk ik echtquote:Op zondag 15 mei 2011 12:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet lachen om de benadrukking van het woord ECHTE. Maar verder zou Ben het wel aardig kunnen doen met een goed nummer.
Waylon voelt zich hier na z'n debacle van een paar jaar geleden volgens mij te goed voor.
Caro zou geen deuk in een pak boter kunnen slaan bij het ESF. Veel te mak allemaal. Niet slecht, maar mak.
Nee, dat zijn puppets die liedjes zingen die door producers voor hen geschreven zijn en die in de Hitkrant staan bij Hunk van de maand en die real life soaps hebben en oh.... wacht.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:33 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Lachen mag want het is zoBen totaal niet onder de indruk van die kut bandjes die tijdens Pinkpop etc 5 minuten mogen spelen, komop dat zijn toch geen artiesten?
quote:Op zondag 15 mei 2011 12:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, dat zijn puppets die liedjes zingen die door producers voor hen geschreven zijn en die in de Hitkrant staan bij Hunk van de maand en die real life soaps hebben en oh.... wacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |