abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96775183
We zijn goed in het afkraken laatste inzendingen...maar als we ooit serieus kans willen maken, wie moeten we dan sturen?

Geef hier serieuze suggesties voor Nederlandse inzending... (dus geen Dries Roelvink e.d.)...

TS begint:

Within Temptation - even een goed pakkend nummer en dan heb je toch wel kans?
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:14:13 #2
256666 leeell
I know you're lonely
pi_96775277
zanger petro
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_96775421
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:14 schreef leeell het volgende:
zanger petro
Wat snap jij niet aan "serieuze"?
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:18:08 #4
256666 leeell
I know you're lonely
pi_96775485
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:16 schreef elkravo het volgende:

[..]

Wat snap jij niet aan "serieuze"?
wat snap jij niet aan het ESF
pi_96775513
Ilse DeLange
Anouk
Within Temptation
Nick en Simon à la Re-union
Glennis Grace
Xander de Buisonjé
Glennis Grace & Xander de Buisonjé
Lisa Lois
Adilicious
Van Velzen

En vast nog wel meer dingen...
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:20:44 #6
256666 leeell
I know you're lonely
pi_96775639
Danny Vera
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:23:43 #7
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_96775813
Within Temptation en dan met name Sharon heeft wijselijk aangegeven niet te willen meedoen.
Lijkt mij duidelijk zat. :{

Edit:

Ik kan me voorstellen gezien de 'magere scores van Nederland op het ESF geen zelfrespecterende band of artiest nog wil meedoen.

[ Bericht 26% gewijzigd door tisauch op 13-05-2011 23:29:16 ]
Qui habet aures audiendi audiat
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:24:49 #8
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_96775889
Caro Emerald
Esmee Denters
Waylon
Elize
Een van de X Factor/Popstars winnaars, geen idee wie dat allemaal zijn
En in een ander topic werd de nieuwe single van Jim Bakkum gepost, best wel kut maar dat heeft wel kans om te scoren op een ESF. Dus zoiets, en een Jim moet ook nog wel realistisch zijn (Within Temptation, Caro Emerald en dergelijke zullen er wel niet aan beginnen).

En iemand die een act in elkaar kan draaien voor de artiest, in plaats van er niet aan willen en mekkeren dat het 'afleidt van het liedje'.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 mei 2011 @ 23:25:04 #9
163650 Greys
pi_96775900
- Roel van Velzen
- Glennis nogmaals
- Ben Saunders
- Adlicious (x-factor)
- Nick en Simon

Het maakt me geen bal uit, als er maar weer iemand gaat w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:26:07 #10
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_96775956
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:25 schreef Greys het volgende:
- Nick en Simon
Volgens mij krijg je dan hetzelfde scenario als deze keer. In NL voor de liefhebbers een leuke artiest dat ook wel zekere kwaliteit heeft, maar op een ESF gaat dat 'm niet worden.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 mei 2011 @ 23:27:08 #11
163650 Greys
pi_96776008
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:26 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Volgens mij krijg je dan hetzelfde scenario als deze keer. In NL voor de liefhebbers een leuke artiest, maar op een ESF gaat dat 'm niet worden.
Ik weet het niet.
Als je ze tweestemmig in het Engels hoor (Simon & Garfunkel nummers zingen ze wel eens) zou het best anders kunnen worden. Beetje Olsen Brothers, twee mannen met een gitaartje.

Zeg niet dat het geweldig wordt, maar van mij mogen ze het proberen :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 mei 2011 @ 23:29:07 #12
163650 Greys
pi_96776134
Beetje zoiets dan bedoel ik. Re-Union deed het ook prima met twee jongens en gitaartjes.
Nick en Simon kan je genre niet zijn, maar het zijn wel leuke jongens om te zien voor de stemmende heren (en dames) ;)

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 mei 2011 @ 23:32:47 #13
163650 Greys
pi_96776344
Ik sprak Franklin ('t Was als de eerste keer) Brown vanmorgen.
Die vindt dat we Ben Saunders moeten sturen (opvallende verschijning met goede stem en gouden tanden) met daarachter een stel toffe donkere heren in pak. Met een soul nummer.

Of Adlicious, die willen vast, nog onbekend, van X-factor.
Die jongen gaat het vast ook leuk doen bij de stemmende heren.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96777175
Al eerder genoemd, maar Van Velzen. Een van de weinige die een kans maakt. Misschien Ilse DeLange ook. Maar Van Velzen heeft een combinatie van 2 dingen, hij kan goed zingen, een hij valt ook nog op door zijn lengte, en dus wordt hij niet snel vergeten. En Ilse is een mooie vrouw, dat helpt misschien ook.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:50:40 #15
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_96777456
Dat Adlicious zei me niks, maar daar kun je ook wel een leuke act mee neerzetten ja.
pi_96779883
VanVelzen ^O^
Toen ik dit nummer hoorde was het eerste wat bij me opkwam dat het wel een goeie inzending voor het ESF zou zijn. Ik denk dat hij het wel kan. Probleem is alleen, hij wil het niet :)
pi_96781452
Laat een producer/dj een house/trance nummer in elkaar flatsen, laat de vocalen doen door een pretty face uit één van die tv-talentenjachten et voila...

Beetje in de stijl van Armin van Buuren/Sharon den Adel, of een beetje meer oldskool á la Twenty for Seven of 2 Brothers On The 4th Floor. Maar dan zonder rapper graag.
pi_96781794
Heb vanavond bij x-factor naar de groep Adlicious gekeken. Behalve zingen, waren hun moves ook uitstekend, en al die dansers er om heen, alles klopte, een echte act. Misschien moet de tros even contact opnemen met rtl. Maar ik vrees dat de tros dit echt niet gaat doen, die gaan nog liever met Marianne Weber in zee.
pi_96781951
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:14 schreef leeell het volgende:
zanger petro
  zaterdag 14 mei 2011 @ 01:22:10 #20
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_96782112
Zanger Rinus
Zanger Petro
Zangeres Marloes
Zanger Bob
Hazes Junior
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  ESF Reporter zaterdag 14 mei 2011 @ 08:25:55 #21
87554 Cee
Welluk?
pi_96784911
Hmm, een serieuze suggestie. Nu zie ik hier allemaal bekende namen voorbij komen maar we moeten ons niet te blind staren op wat we hier allemaal leuk en goed en groot vinden. Want laten we eerlijk zijn, de doorsnee Moldaviër zal het aan z'n reet roesten dat Anouk of Marco Borsato hier volle zalen trekken.
Dit jaar hebben we weer geleerd dat je echt afgestraft wordt op act, uitstraling en looks. Dus hoe goed je liedje ook is, het moet vertolkt worden door een goed ogende zanger/zangeres, liefst nog onder de 30, met een briljante outfit en dito toeters en bellen eromheen. Of juist geen toeters en bellen maar mocht daarvoor gekozen worden, dan moet dat gebrek aan opsmuk juist de act zijn. En het liedje moet dan dus zo klein en lief en ambachtelijk zijn, dat dat opsmukloze er vanaf spat.

Als ik dan toch namen moet noemen... Ehm, leuk uitziende, goede kandidaten die aan [vul hier naam van talentenshow in] hebben meegedaan en het als een uitdaging, potentiële doorbraak en eer zien om aan het ESF mee te doen. Die zijn dan ook niet te stug om te eisen dat er rondom het liedje dat ze zingen verder geen broodnodige backings, eenwielers, luchtballonnen of vuurspuwers worden toegevoegd indien dat nodig is. Als ze aan het eind van het optreden in een vat vol piranhas moeten springen, doen ze dat. Geen gezeik, geen gene, alles voor de votes. w/

Nu heb ik nog steeds geen namen genoemd. :P
pi_96785140
Roel van Velzen (opvallende verschijning, goede muzikant).
Ben Saunders (idem)
Glennis Grace nog een keer
Lisa Lois
Elize
Esmee Denters (vanwege bekendheid en achtergrondverhaal)
Caro Emerald (maar dat zie ik niet gebeuren).
Jim Bakkum

Caro en Roel zie ik het overigens niet doen.

Nick&Simon zou ik dus wel sturen qua uitstraling en types, maar niet qua genre, dus die zouden buiten hun genre moeten zingen.

Verder ben ik van mening dat het niet zo veel uitmaakt wat je doet als het maar opvalt. Onder het mom van "al hang je een aardappel aan een touw, als je het mooi uitlcht is het kunst".
pi_96785160
We moeten eens een goede producent opdracht geven een nummer te produceren. Haal er maar ééntje uit het buitenland desnoods. RedOne (de man achter Lady Gaga) zit ook achter Ruslands bijdrage en er zijn een heel blik Zweden uitgezonden over Europa om daar nummers te produceren.
Laten ze eerst maar eens een lekker nummer in elkaar zetten, dan is daar vast wel iemand voor te vinden om dat in te vullen. En dat hoeft helemaal geen bekend iemand te zijn. Caro Emerald is nou (nog) niet bepaald een wereldster te noemen. En niemand in Europa zit op Roel van Velzen of Nick en Simon te wachten, tenzij het liedje goed is.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_96785170
EDIT: :O

[ Bericht 55% gewijzigd door Greys op 14-05-2011 12:46:39 ]
pi_96785201
Ik denk dat ik dan toch opteer idd voor Ben Saunders, daar STAAT iemand op het podium, hij valt op en is niet heel vervelend om naar te kijken.. en als bonus kan ie nog echt zingen ook.

Denk ook dat ie een veel authentiekere stijl heeft dan heel Volendam bij elkaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')