Gelukkig maar. weet ook niet hoe het werkt en wil soms best meelezen, of reageren, maar weet niet of je zelf daar een twitter account voor nodig hebt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
IBenny gaat het je liefdevol uitleggen
Edit: fipoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:58 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Gelukkig maar. weet ook niet hoe het werkt en wil soms best meelezen, of reageren, maar weet niet of je zelf daar een twitter account voor nodig hebt.
Ja, je hebt wel een account nodig, maar dat is zo gepiept.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:58 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Gelukkig maar. weet ook niet hoe het werkt en wil soms best meelezen, of reageren, maar weet niet of je zelf daar een twitter account voor nodig hebt.
stab is mooi (ik kort m altijd af raak nogal eens in de war met die i en y)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:59 schreef Stability het volgende:
ok, ik ben weer om....nou ik ga ff een account aanmaken, moet ook nog ff een leuke naam verzinnen eerst
Euhhhh Stability???quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:59 schreef Stability het volgende:
ok, ik ben weer om....nou ik ga ff een account aanmaken, moet ook nog ff een leuke naam verzinnen eerst
Ik weet niet wat je bedoelt, dat heb ik nog nooit gehad.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:01 schreef Stability het volgende:
maar hey...ik wil dus als ik nu weer een nieuw account aanmaak, niet al die mailtjes in mn normale mailbox krijgen op mn pc....kunnen jullie me straks helpen om uit te leggen waar ik dat uit kan zetten?
stab is mooi?? nee joh...ik wil een LEUKE naam hahaha niks over mezelf hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:01 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
stab is mooi (ik kort m altijd af raak nogal eens in de war met die i en y)
Daar kan ik dus mijn alias Martine Longchamp voor gebruiken?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, je hebt wel een account nodig, maar dat is zo gepiept.
Die krijg je toch al iemand je daar een privé bericht stuurt, of wanneer iemand je gaat volgen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:02 schreef flintekind het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt, dat heb ik nog nooit gehad.
Je hebt gelijk, en ja Martine Longkamp kanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:02 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Daar kan ik dus mijn alias Martine Longchamp voor gebruiken?
Ben wijzer geworden in de jaren een stuk voorzichtiger geworden met mijn ware identiteit bloot te geven op internet.
edit your profile en dan notifications, daar kan je een en ander uit of aanvinkenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:01 schreef Stability het volgende:
maar hey...ik wil dus als ik nu weer een nieuw account aanmaak, niet al die mailtjes in mn normale mailbox krijgen op mn pc....kunnen jullie me straks helpen om uit te leggen waar ik dat uit kan zetten?
Ja dat wel, bedoelt ze dat?? Krijg je daar zoveel van dan?? Ikke nie namelijk.....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die krijg je toch al iemand je daar een privé bericht stuurt, of wanneer iemand je gaat volgen?
Je gebruikersnaam is altijd nog aan te passenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:01 schreef Stability het volgende:
hmms, ik ben niet creatief met namen verzinnenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:02 schreef Stability het volgende:
[..]
stab is mooi?? nee joh...ik wil een LEUKE naam hahaha niks over mezelf hoor
en geen stability..kheb reputatie hoog te houden he hahaha geintjuh !!
Hahahaha, ik ook niet, maar kan me voorstellen dat iemand met een leuke foto dat wel krijgtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:04 schreef flintekind het volgende:
[..]
Ja dat wel, bedoelt ze dat?? Krijg je daar zoveel van dan?? Ikke nie namelijk.....
k , thanksquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je gebruikersnaam is altijd nog aan te passen
-Rechtsbovenin op je naam klikken
-Settings
-4de tab/Notificatiions
>Alles uitvinken
Die kun je overslaan. Komt toch nooit wat bijzonders naar voren...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:04 schreef Stability het volgende:
ok...mijn twitter naam is : jemagmeofniet
ik zit nu bij 1 interest....en 2 friends....wat nu?
sjoelbak ook leuke naamquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:01 schreef Stability het volgende:
ik follow je nuquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:02 schreef Maver24 het volgende:
Iedereen van twitter mag ook mij toevoegen hoor
Ik heet @Maver24 op twitter. ik ben trouwens bijna 28ipv die 24 die achter me naam staat
Ik hou de mijne ook hoor!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:05 schreef MartineLongchamp het volgende:
Zit trouwens te twijfelen of ik een nieuwe Ui moet nemen nu sst afgelopen is. Deze heeft een van mijn zoons voor mij neergezet. Vind het ook wel leuk Karim nog even te houden.
user icon.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:06 schreef flintekind het volgende:
[..]
Ik hou de mijne ook hoor!
Wat betekent UI eigenlijk......
HAHAHAHAHA GEK ! ik heb een naam verzonnen: JEMAGMEOFNIETquote:
houdennnnnnn anders mis ik hem te veelquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:05 schreef MartineLongchamp het volgende:
Zit trouwens te twijfelen of ik een nieuwe Ui moet nemen nu sst afgelopen is. Deze heeft een van mijn zoons voor mij neergezet. Vind het ook wel leuk Karim nog even te houden.
Haha, de sjoelbak van Stab kwam zelfs langs in mijn sentimentele afscheidsgedicht. Het is echt een begrip geworden. Stab rules met haar mooie plaatjesquote:
want we gaan relluhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:07 schreef Stability het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA GEK ! ik heb een naam verzonnen: JEMAGMEOFNIET
verzonnen of ook aangemeld? kan je niet vinden daar iig..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:07 schreef Stability het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA GEK ! ik heb een naam verzonnen: JEMAGMEOFNIET
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:08 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Haha, de sjoelbak van Stab kwam zelfs langs in mijn sentimentele afscheidsgedicht. Het is echt een begrip geworden. Stab rules met haar mooie plaatjes
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:08 schreef 1kiss het volgende:
SST Joanna
Heel veel liefs, kroellen, knuffels, kusjes en knijpies voor alle lieve mensen hier!!! MUCHO love! Joanna
nee ik ben nog bezig...dit word wel mn usernaam, of issie niet goed? dan verzin ik wel een anderequote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
verzonnen of ook aangemeld? kan je niet vinden daar iig..
Black princes dacht dat ze voor ui uitgescholden werd, maar het betekent: Users Icon.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:06 schreef flintekind het volgende:
[..]
Ik hou de mijne ook hoor!
Wat betekent UI eigenlijk......
ja dacht ik echt ik denk wat krijgen we nou?? sapperdeflap!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:09 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Black princes dacht dat ze voor ui uitgescholden werd, maar het betekent: Users Icon.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:09 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Black princes dacht dat ze voor ui uitgescholden werd, maar het betekent: Users Icon.
Je gebruikersnaam kun je gewoon aanpassen door het aan te passen bij usernamequote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:09 schreef Stability het volgende:
[..]
nee ik ben nog bezig...dit word wel mn usernaam, of issie niet goed? dan verzin ik wel een andere
je kan het toch veranderen? ik moet ff die instellingen doen w8 ff
ja zo noemde ik het ook altijd, maar hier op Fok heet het blijkbaar UIquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:09 schreef flintekind het volgende:
[..]
![]()
Dacht dat zo'n ding een avatar heette....
Toegevoegd! Ik dacht dat jij een meisje was....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:02 schreef Maver24 het volgende:
Iedereen van twitter mag ook mij toevoegen hoor
Ik heet @Maver24 op twitter. ik ben trouwens bijna 28ipv die 24 die achter me naam staat
kan dat altijd wanneer ik ff incognito wil?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je gebruikersnaam kun je gewoon aanpassen door het aan te passen bij username
Was altijd ava, avatar, dat UI is pas sinds SSTquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:10 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
ja zo noemde ik het ook altijd, maar hier op Fok heet het blijkbaar UI
www.twitter.com/aanmeldenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:12 schreef MartineLongchamp het volgende:
Maar even over Twitter, wil ook wel een poging wagen. Hoe of waar begin ik? Is er een link van een site waar je het aan kan maken, of je inschrijft? Of hoe het ook werkt.
Met een beetje klooien gaat het me vast wel lukken.
Oké, tnx voor de inside information.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was altijd ava, avatar, dat UI is pas sinds SST
Heb je alles uitgevinkt?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:13 schreef Stability het volgende:
jaaaaaaaaa hooooor ik krijg mn eerste meeltje alweer in windows mail grrrrrrrrr
lotte volgt me staat er in...wie is lotte?
Ik! Heb je terug gevolgdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:13 schreef Stability het volgende:
dat weet ik niet maar die volgt je nu. Dat kun je dus uitvinken als mensen je volgen, ga ik ook doen want ik wordt gek van die mailquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:13 schreef Stability het volgende:
ja raar he? dat had ik vorige keer nou ookquote:
Tnx, heb hem bij mijn bladwijzers gezet. Ga morgen als ik tussen de bedrijven door tijd heb wel even rustig uitvinden hoe ik een account aanmaak.quote:
Ik ben jou al aan het stalken volgenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:14 schreef Stability het volgende:
hoe voeg ik iedereen toe? ik heb een paar op follow gezet..monique piesters, oooooooh kga laura erbij zetten en al die anderen waar ik plaatjes van zie...maar hoe ik jullie moet volgen?? beats me
Dan zou ik niet die link gebruiken, maar gewoon aanmelden via http://twitter.com/quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:15 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Tnx, heb hem bij mijn bladwijzers gezet. Ga morgen als ik tussen de bedrijven door tijd heb wel even rustig uitvinden hoe ik een account aanmaak.
Ja, ik zie het. dat is beter, tnxquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan zou ik niet die link gebruiken, maar gewoon aanmelden via http://twitter.com/
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:11 schreef flintekind het volgende:
[..]
Toegevoegd! Ik dacht dat jij een meisje was....Sorry!
Jou stalk ik ook al, was een tijdje bij BB.de . Eens kijken wat er zo al te volgen isquote:
Lid van Twitterquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:20 schreef Stability het volgende:
dit haat ik nou : 5 minuten lid van twitter en kijk ff : en het zijn er ondertussen nog veel meer gewordenal die meel vervuiling grrr
[ afbeelding ]
hahahaha maar hoe blokkeer ik al die troep? vorige keer heb ik mn account er voor gedeleted na 1 uurquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:21 schreef flintekind het volgende:
[..]
Lid van TwitterBen je ook al lid van internet??
dat kun je uitzetten. ik kan je niet vindenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:20 schreef Stability het volgende:
dit haat ik nou : 5 minuten lid van twitter en kijk ff : en het zijn er ondertussen nog veel meer gewordenal die meel vervuiling grrr
[ afbeelding ]
Maar dat is toch maar eenmalig?? Alleen een bericht dat ze je volgen, dan is het toch klaar daarna?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:21 schreef Stability het volgende:
allemaal mensen die ik niet ken krijg ik nu meeltjes van in mn pc , kwil dat nieeeeeeeee
Ben van allebei lidquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:21 schreef flintekind het volgende:
[..]
Lid van TwitterBen je ook al lid van internet??
weet je dat zeker? ik word er nu al chaotisch vanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:22 schreef flintekind het volgende:
[..]
Maar dat is toch maar eenmalig?? Alleen een bericht dat ze je volgen, dan is het toch klaar daarna?
Doe maar duur!quote:
1 | d «gebruikersnaam» «bericht» |
1 | @«gebruikersnaam» «bericht» |
alles uitgevinkt waar benny zei dat je moest uitvinken?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:23 schreef Stability het volgende:
[..]
weet je dat zeker? ik word er nu al chaotisch van
Ja nu voegt iedereen je massaal toequote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:23 schreef Stability het volgende:
[..]
weet je dat zeker? ik word er nu al chaotisch van
Nee, klik maar een op dat regeltje onder mijn post, daar ben ik fan vanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:23 schreef flintekind het volgende:
[..]
Jij hebt wel een lekker ding op je UI, ben je dat zelf?
hoe dan? ik wil iedereen maar kweet nie hoequote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:26 schreef Maver24 het volgende:
Voor diegene die het nog niet had gedaan. Voeg mij toe op twitter @Maver24
Ik ga zo lekker slapen. Morgenochtend alvast boodschappen doen voor me komende verjaardag aanstaande dinsdag. Jeuhhhhhhh. Ik wordt dan trouwens 28
Die reageert alleen als je schrijft hoe geweldig ze is.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:26 schreef Stability het volgende:
maar ik zie nu een whats happening .....op home
ik tiep tegen luie laura bovenin ...ze reageert niet eens
hoe vind ik jou ruud?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, klik maar een op dat regeltje onder mijn post, daar ben ik fan van
Als je een naam ziet verschijnen die je aanstaat, klik je op 'follow'.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:26 schreef Stability het volgende:
[..]
hoe dan? ik wil iedereen maar kweet nie hoe
je moet haar naam erbij zetten anders komt het never nooit niet aan bij haarquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:26 schreef Stability het volgende:
Ceetjequote:
ok...gaan we eerst vliegen vangen met stroop...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die reageert alleen als je schrijft hoe geweldig ze is.
ja heb er een paar gedaan, maar die site ben ik nu weer kwijtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als je een naam ziet verschijnen die je aanstaat, klik je op 'follow'.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:26 schreef Stability het volgende:
1 | @SST_Laura luie laura is er ook zie ik ? moet je niet slapen , kind? |
Oh wow, scherm je zelf ook??quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, klik maar een op dat regeltje onder mijn post, daar ben ik fan van
Dan truste alvast en tot twitter of hoe je dat dan ook cool zegtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:26 schreef Maver24 het volgende:
Voor diegene die het nog niet had gedaan. Voeg mij toe op twitter @Maver24
Ik ga zo lekker slapen. Morgenochtend alvast boodschappen doen voor me komende verjaardag aanstaande dinsdag. Jeuhhhhhhh. Ik wordt dan trouwens 28
Hahahahaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:28 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ging even wat mis, poging 2:
Heb razendsnel de CZS doorgelezen. Begrijp ik nou dat Karim binnenkort een BBQ gaat geven in Amsterdam? Kan nooit ver weg zijn voor mij. Misschien ga ik dan wel even langs en zal ik jullie uiteraard uitgebreid verslag doen.
Ik ga hem iig vragen of hij met mij wil daten.
Even een masterclass twitteren van IBenny!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Zou je dan beter kunnen tweeten
Klik eens boven op 'home' dan zul je zien dat er al heel wat op je gereageerd hebbenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:28 schreef Stability het volgende:
[..]
ja heb er een paar gedaan, maar die site ben ik nu weer kwijt
omg jij bent echt ergquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:28 schreef Stability het volgende:
[..]
ok...gaan we eerst vliegen vangen met stroop...
heel sarcastisch bedoeld trouwens haha wacht maar !!!quote:
Als je op je profiel bent klik je rechts op following...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:28 schreef Stability het volgende:
[..]
ja heb er een paar gedaan, maar die site ben ik nu weer kwijt
dat zou ik zo fokking tof voor je vinden joh, daten met karimquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:28 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ging even wat mis, poging 2:
Heb razendsnel de CZS doorgelezen. Begrijp ik nou dat Karim binnenkort een BBQ gaat geven in Amsterdam? Kan nooit ver weg zijn voor mij. Misschien ga ik dan wel even langs en zal ik jullie uiteraard uitgebreid verslag doen.
Ik ga hem iig vragen of hij met mij wil daten.
ik begin heel lief..om haaar te paaien....je kheb toch gezegd dat ik zo overal geblokt word straks als ik losgaquote:
Ik hou het bescheiden. Maar het wordt zeker gezellig. Hoop altijd dat het weer een beetje meezitquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:29 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dan truste alvast en tot twitter of hoe je dat dan ook cool zegt![]()
geef je groot feest?
*** Pakt nog maar flesje wijn erbij ***quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:31 schreef Stability het volgende:
[..]
ik begin heel lief..om haaar te paaien....je kheb toch gezegd dat ik zo overal geblokt word straks als ik losga
Ja da's altijd afwachten...ik ben in december jarig.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik hou het bescheiden. Maar het wordt zeker gezellig. Hoop altijd dat het weer een beetje meezit
Ja, dan kun je weer op follow klikkenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:33 schreef Stability het volgende:
ik weet niet hoe ik julie allemaal toe moet voegen , als ik op jullie plaatje klick??
Ja, joh, pas veel beter bij hem dan die rare wijfen. Heb ook jarenlang festivals georganiseerd. Mijn lievelings cocktail is ook Bloody Mary, Iggy Pop is een van mijn helden en ik hou van lange mannen. Een match made in heaven.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:31 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dat zou ik zo fokking tof voor je vinden joh, daten met karim
oh ok en dan weer terug naar home, daar staan dus al je berichten en antwoorden?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, dan kun je weer op follow klikken
dan moet ze opschieten, want ik wil rellenquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:31 schreef Stability het volgende:
[..]
ik begin heel lief..om haaar te paaien....je kheb toch gezegd dat ik zo overal geblokt word straks als ik losga
Ze reageert niet overal op hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:34 schreef Stability het volgende:
[..]
dan moet ze opschieten, want ik wil rellen
je bent nog een eiquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:34 schreef Stability het volgende:
[..]
oh ok en dan weer terug naar home, daar staan dus al je berichten en antwoorden?
ik sweer ut juhquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:33 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja, joh, pas veel beter bij hem dan die rare wijfen. Heb ook jarenlang festivals georganiseerd. Mijn lievelings cocktail is ook Bloody Mary, Iggy Pop is een van mijn helden en ik hou van lange mannen. Een match made in heaven.
en dat hebben ze allemaal , toch? anders komt het nie taanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
mentions zijn tweets met een @[Username] erin
Ja, daar lees je wat je wat je zelf verstuurd hebt, mensen die op je reageren en wat degenen schrijven die jij volgt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:34 schreef Stability het volgende:
[..]
oh ok en dan weer terug naar home, daar staan dus al je berichten en antwoorden?
bovenin staat 'new tweets' ff op klikkenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:36 schreef Stability het volgende:
ok maar waar moet ie op staan om rollend beeld te krijgen van al die tweets? er beweegt niks hier
OMGquote:bartjeboon Bart Boonstra
Lieve volgers van #sstnl, SUPER bedankt. Vergeet niet;Ondanks de kijkcijfers waren we online groter dan #tvoh! Dankzij jullie!
nee dat moet je zelf doenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:36 schreef Stability het volgende:
ok maar waar moet ie op staan om rollend beeld te krijgen van al die tweets? er beweegt niks hier
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:31 schreef Stability het volgende:
[..]
Dan wordt er niet getweet door de mensen die je volgtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:36 schreef Stability het volgende:
Tnx.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik sweer ut juh
mogen wij jouw vrijgezellen fuif geven?
(maar ik meen het oprecht, ik zou t echt tof vinden)
Nou meid ga dervoor zou ik zeggen! Onze zegen heb je! Tis dat ik 10 jaar ouder ben en getrouwd anders wistikkutwel!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:39 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Tnx.
Was ook grappig dat Karim altijd mijn favoriet is geweest. Vond Gerard ook te gek, maar verder absoluut niet mijn type, of iemand die ik in mijn omgeving ken. mannen als Karim ken ik wel. Een van mijn beste vrienden lijkt zelfs heel erg op hem, alleen heeft hij donker haar en ogen, maar verder qua motoriek en lengte en gezicht, het zou zijn broer kunnen zijn. En ook reizen en gitaar spelen in bandjes. Echt heel grappig.
Zeker heel grappig.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:39 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Tnx.
Was ook grappig dat Karim altijd mijn favoriet is geweest. Vond Gerard ook te gek, maar verder absoluut niet mijn type, of iemand die ik in mijn omgeving ken. mannen als Karim ken ik wel. Een van mijn beste vrienden lijkt zelfs heel erg op hem, alleen heeft hij donker haar en ogen, maar verder qua motoriek en lengte en gezicht, het zou zijn broer kunnen zijn. En ook reizen en gitaar spelen in bandjes. Echt heel grappig.
ik zit hetzelfdequote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:40 schreef Stability het volgende:
hier zit ik dus nu ....![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Inderdaad, en een heerlijke persoonlijkheid, gewoon een supervent!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zeker heel grappig.
Karim heeft een mooie karakteristieke kop vind ik
pfffffffffffffffffff en daar had ik dus geen zin in hahahaha ik denk...........dat ............ik .,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,het ergewoonweerafgooi !quote:
Welterustenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:42 schreef Maver24 het volgende:
Zo ik ben er vantussen. Truste iedereen
Ik zeg Ciao for now
aan de rechterkant is iemand die je volgt en haar pagina nu bekijkt . links staan je tweets.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:40 schreef Stability het volgende:
hier zit ik dus nu ....![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Truste!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:42 schreef Maver24 het volgende:
Ik zeg Ciao for now
trustequote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:42 schreef Maver24 het volgende:
Ik zeg Ciao for now
gelukkig helemaal vrij op het moment.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:40 schreef flintekind het volgende:
[..]
Nou meid ga dervoor zou ik zeggen! Onze zegen heb je! Tis dat ik 10 jaar ouder ben en getrouwd anders wistikkutwel!
Vreemd, als ik je search kom ik je niet tegenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
OK ook net een twitter accountje aangemaakt MaryMouse1 maar hoe ga ik nu anderen volgen?
geef nou niet opppppppquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:42 schreef Stability het volgende:
[..]
pfffffffffffffffffff en daar had ik dus geen zin in hahahaha ik denk...........dat ............ik .,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,het ergewoonweerafgooi !
deze is 3 minutenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:42 schreef Stability het volgende:
[..]
pfffffffffffffffffff en daar had ik dus geen zin in hahahaha ik denk...........dat ............ik .,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,het ergewoonweerafgooi !
ik ook dus nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vreemd, als ik je search kom ik je niet tegen
ok thanksquote:
Ik zie Karim ook eerder met een wat oudere vrouw, ipv een jong flugelsletje. Hij koos ook voor Bianca, die leek wel 50....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:43 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
gelukkig helemaal vrij op het moment.
Hahaha. Ik ben ook ietsje ouder dan Karim. (heb zelfs al hele grote zoons, maar was heel jong moeder) maar ben nog beeldschoon en hip.![]()
![]()
Yeah, ga hem gewoon vet versieren op zijn BBQquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:45 schreef flintekind het volgende:
[..]
Ik zie Karim ook eerder met een wat oudere vrouw, ipv een jong flugelsletje. Hij koos ook voor Bianca, die leek wel 50....
gewoon rustig alles bekijkenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:44 schreef Stability het volgende:
[..]
ok thanksik kijk ff , maar als ik het weer niks vind,dan delete ik het weer...ik word er helemaal gek van hahaha
wat voor kat heb je daar op twit ? is dat een main coon ?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:45 schreef flintekind het volgende:
[..]
Ik zie Karim ook eerder met een wat oudere vrouw, ipv een jong flugelsletje. Hij koos ook voor Bianca, die leek wel 50....
fotooooooooooooooo NUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:43 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
gelukkig helemaal vrij op het moment.
Hahaha. Ik ben ook ietsje ouder dan Karim. (heb zelfs al hele grote zoons, maar was heel jong moeder) maar ben nog beeldschoon en hip.![]()
![]()
men oh men wat zou ik dat graag willen zienquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:47 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Yeah, ga hem gewoon vet versieren op zijn BBQ
met hun naam ervoor . bijv ik wil een tweet naar jou sturen . dan moet ik je naam er wel in vermelden:quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:47 schreef Stability het volgende:
hoe kan ik aan iedereen gewoon tiepen daar? ik bedoel komt alles wat ik tiep bij iedereen op de wereld aan? dunno??
ga jij het filmenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
men oh men wat zou ik dat graag willen zien![]()
een eiquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:48 schreef Stability het volgende:
welke foto staat er bij mijn twitter ? ik zie niks
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:48 schreef flintekind het volgende:
Lieve schatten, vond het erg gezellig, ik ga vanavond eens tegelijk met man op bed, is weereens wat anders, slaap lekker allemaal!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:48 schreef Stability het volgende:
welke foto staat er bij mijn twitter ? ik zie niks
Dat is Sjaak, een noorse boskat!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:48 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat voor kat heb je daar op twit ? is dat een main coon ?
trustequote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:48 schreef flintekind het volgende:
Lieve schatten, vond het erg gezellig, ik ga vanavond eens tegelijk met man op bed, is weereens wat anders, slaap lekker allemaal!
Ligt eraan hoe je typt, Als er bv #sstnl in staat ziet iedereen dat die #sstnl bekikjt. Staat er alleen @ voor dan ziet iedereen dat die die persoon ook volgt, en als iemand jou volgt kun je een DM doen, net als hier, en dan ziet dat alleen die persoon datquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:47 schreef Stability het volgende:
hoe kan ik aan iedereen gewoon tiepen daar? ik bedoel komt alles wat ik tiep bij iedereen op de wereld aan? dunno??
maar dan alleen bij diegene?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:48 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
met hun naam ervoor . bijv ik wil een tweet naar jou sturen . dan moet ik je naam er wel in vermelden:
@jemagmewelofniet <-- met een @ ervoor. dan komt het pas aan.
oh die is wel mooiquote:
leuk he?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:49 schreef Poezewoes het volgende:
Heb al een poosje twitter altijd alleen gelezen snapte er niks van.
Heb uitleg gevraagt aan mijn kleindochter, en heb sinds vandaag echt getwittert!
kijk da's een ideequote:
Jeetje, weet niet eens hoe ik dat doe. kan jullie wel in een DM een link van een oude site van mij geven, of mijn facebook account. daar staan genoeg foto's van mij op. Maar blijf hier liever incognito. Dus ga het niet op dit forum gooien.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:48 schreef knagsje het volgende:
[..]
fotooooooooooooooo NUUUUUUUUUUUUUUUUUU![]()
ok...waar sta jij? ik zie je niet bij home ?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je typt, Als er bv #sstnl in staat ziet iedereen dat die #sstnl bekikjt. Staat er alleen @ voor dan ziet iedereen dat die die persoon ook volgt, en als iemand jou volgt kun je een DM doen, net als hier, en dan ziet dat alleen die persoon dat
ok, ik ga hem snappen....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en diegene die haar of hem ook volgen en jou volgen. meer niet
Princes_Black ben ik daarquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
ik volg nu iedereen die ik heb toegevoegd...en ook BlackPrincess kunnen toevoegen...
hoe heet je dan daar ? ik kan je nie vindenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
ik volg nu iedereen die ik heb toegevoegd...en ook BlackPrincess kunnen toevoegen...
naar het profiel van iemand toe gaan en op Follow klikkenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:55 schreef Stability het volgende:
ik snap alleen dat follow gedoe niet...ik heb 7 followers...en 11 ben ik aan het followen..hoe kom ik aan de rest dan , ik bedoel hoe voeg ik een naam toe?
op die 11 klikken en dan achter de namen kun je aanvinken volgen enz.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:55 schreef Stability het volgende:
ik snap alleen dat follow gedoe niet...ik heb 7 followers...en 11 ben ik aan het followen..hoe kom ik aan de rest dan , ik bedoel hoe voeg ik een naam toe?
stuur maar een DM danquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:53 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Jeetje, weet niet eens hoe ik dat doe. kan jullie wel in een DM een link van een oude site van mij geven, of mijn facebook account. daar staan genoeg foto's van mij op. Maar blijf hier liever incognito. Dus ga het niet op dit forum gooien.
Je doet het goed als je het over twitter hebtquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:00 schreef Stability het volgende:
komen mn berichten nou wel of niet goed aan? knagjse ? ik heb jou en ruud punt nl ook iets gestuurd op home
Ben je stiekem aan het volgenquote:
je gaf me toch antwoord sjoelbakkekudtquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:00 schreef Stability het volgende:
komen mn berichten nou wel of niet goed aan? knagjse ? ik heb jou en ruud punt nl ook iets gestuurd op home
quote:
haha ik blijf op die home staan...maar er is geen fuck te doen, behalve een rare hamster die kan tiepenquote:
ik ook ? *aagje*quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:01 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Done en ook naar Blackprinces
ja later pas, knaagdier ! moet je een knaagstokkie om je lange tandjes te slijpen? anders groeien ze straks nog om je orenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:02 schreef knagsje het volgende:
[..]
je gaf me toch antwoord sjoelbakkekudt![]()
![]()
Kijk maar uit anders pikt hij je sjoelbakquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:03 schreef Stability het volgende:
[..]
haha ik blijf op die home staan...maar er is geen fuck te doen, behalve een rare hamster die kan tiepen
hey idee !!! zullen we met hamsters gaan sjoelenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:05 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kijk maar uit anders pikt hij je sjoelbak
Kijk even bij je "spam" folder, soms gaan twittermails daar automatisch naar toequote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
Krijg boven in mijn scherm te zien dat mijn e-mail adres nog niet geconfirmed is email adres is goed maar zie niets in mijn inbox?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:04 schreef Stability het volgende:
[..]
ja later pas, knaagdier ! moet je een knaagstokkie om je lange tandjes te slijpen? anders groeien ze straks nog om je oren
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:05 schreef Stability het volgende:
[..]
hey idee !!! zullen we met hamsters gaan sjoelen
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:05 schreef Stability het volgende:
[..]
hey idee !!! zullen we met hamsters gaan sjoelen
blond hè, bleek dat ie wel binnen kwam maar dat mijn inbox niet op datum gesorteerd stondquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk even bij je "spam" folder, soms gaan twittermails daar automatisch naar toe
Blond zei je?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
blond hè, bleek dat ie wel binnen kwam maar dat mijn inbox niet op datum gesorteerd stond
quote:
Wat ben je toch een behulpzaam popje.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hoor het wel als je hulp nodig hebt.
heb ik je al in mnn lijst? ik zie maar 1 fotootje en ik volg er tien staat erquote:
Ja, je volgt mequote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:11 schreef Stability het volgende:
[..]
heb ik je al in mnn lijst? ik zie maar 1 fotootje en ik volg er tien staat er
In je onderschrift staat toch geen reden? Daarom vroeg ik het!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:12 schreef knagsje het volgende:
[..]
lees me onderschrift maar........help jij ons met dat getwit?
follow tha leader leader leader follow tha leader...quote:
er waren er een paar topicgeil.....als ik de lapo had en bezig was een nieuwe te openen waren er altijd van die hunters die je dan voor waren....werd daar een beetje moe van, vandaar...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In je onderschrift staat toch geen reden? Daarom vroeg ik het!
echt wel!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:14 schreef MartineLongchamp het volgende:
@ Sjampoeh, heb je geaccepteerd. Leuk dat je ziet dat ik wel bij Karim pas
waar wacht je opquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:15 schreef Stability het volgende:
![]()
![]()
![]()
SST_LauraSST Laura
Wil iedereen die leuke foto's heeft van #sstnl ze naar mij mailen (kusjelau@hotmail.com) Alvast super bedankt! Volg me op @LauraVellekoop1
10 hours agoFavoriteRetweetReply
ik heb er nog wel een paar voor je..hahaahaha zelf gemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
haha, schrok er van de paar keer dat ik Lapo had. Was blij dat het mij meteen lukte een nieuw topic te openen. Maar die topc hunters waren me ook opgevallen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:14 schreef knagsje het volgende:
[..]
er waren er een paar topicgeil.....als ik de lapo had en bezig was een nieuwe te openen waren er altijd van die hunters die je dan voor waren....werd daar een beetje moe van, vandaar...
Wel dom van haar om der e-mail adres online te zetten. Want dan kunnen we haar lastig vallenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:15 schreef Stability het volgende:
![]()
![]()
![]()
SST_LauraSST Laura
Wil iedereen die leuke foto's heeft van #sstnl ze naar mij mailen (kusjelau@hotmail.com) Alvast super bedankt! Volg me op @LauraVellekoop1
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:14 schreef MartineLongchamp het volgende:
@ Sjampoeh, heb je geaccepteerd. Leuk dat je ziet dat ik wel bij Karim pas
doen doen doen doen !!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:15 schreef Stability het volgende:
![]()
![]()
![]()
SST_LauraSST Laura
![]()
![]()
![]()
dat zouden we toch nooit doen???quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:16 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Wel dom van haar om der e-mail adres online te zetten. Kunnen we haar lastig vallen
oooooh stab grijp je kans en mail je sjoelbak naar kusjelauquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:16 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Wel dom van haar om der e-mail adres online te zetten. Kunnen we haar lastig vallen
dat is hier niet hoor Knagsjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:14 schreef knagsje het volgende:
[..]
er waren er een paar topicgeil.....als ik de lapo had en bezig was een nieuwe te openen waren er altijd van die hunters die je dan voor waren....werd daar een beetje moe van, vandaar...
hahahaa ut is wel heel aantrekkelijk..he? al die fakies van laura...ze slaapt gelijk nooit meer hahahaquote:
Ah, goede reden. Je hebt nu eenmaal van die newbies die denken dat het ontzettend tof is om een topic te maken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:14 schreef knagsje het volgende:
[..]
ian als in ... het kind van mamajo ?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ah, goede reden. Je hebt nu eenmaal van die newbies die denken dat het ontzettend tof is om een topic te maken.
De reden dat de "topic sluiten = nieuwe maken" regel niet werkt en je dus met dubbele topics komt te zitten.
Vervelende mensen zijn dat.
nee persoonlijk zou ik dat ook niet doen, daarbij komt dat ik het zo jammer vind als ik niet kan zien hoe ze reageert op bijv die girafnek cap van der die je gemaakt hebquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:18 schreef Stability het volgende:
[..]
hahahaa ut is wel heel aantrekkelijk..he? al die fakies van laura...ze slaapt gelijk nooit meer hahaha
maar dat moet met mn eigen email dan...en tja....vinnik dat leuk?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ian als in ... het kind van mamajo ?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:15 schreef Stability het volgende:
![]()
![]()
![]()
SST_LauraSST Laura
![]()
![]()
![]()
ook nog maar even een ander email aanmaken via gmail of live.nl hahaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:18 schreef Stability het volgende:
[..]
hahahaa ut is wel heel aantrekkelijk..he? al die fakies van laura...ze slaapt gelijk nooit meer hahaha
maar dat moet met mn eigen email dan...en tja....vinnik dat leuk?
Ik weet niet waar je het over hebt, maar als je mijn naam niet gewoon met hoofdletter kan schrijven boeit het me toch vrij weinig wat je te melden hebtquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oja flikker dat op twit dan morgen als ze wakker isquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:19 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nee persoonlijk zou ik dat ook niet doen, daarbij komt dat ik het zo jammer vind als ik niet kan zien hoe ze reageert op bijv die girafnek cap van der die je gemaakt heb
dat zou best kunnen ja...geen idee hoe t zit daarmeequote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik weet overigens vrij zeker dat je dat e-mail adres hier niet mag posten.
Lolquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet de bedoeling, maar jullie doen maar lekker.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:20 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dat zou best kunnen ja...geen idee hoe t zit daarmee
tsss het is na 12-en hoor, ik weet niet ?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt, maar als je mijn naam niet gewoon met hoofdletter kan schrijven boeit het me toch vrij weinig wat je te melden hebt
weet iemand hoe je dat op twitter doet?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:19 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nee persoonlijk zou ik dat ook niet doen, daarbij komt dat ik het zo jammer vind als ik niet kan zien hoe ze reageert op bijv die girafnek cap van der die je gemaakt heb
Het is ook vóór 12-en.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:20 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
tsss het is na 12-en hoor, ik weet niet ?
Maar Ian dan pff
nee, ik zeg juist dat ik dat niet doe met mn mail....gewoon op een andere manier een paar plaatjes die ik gemaakt heb sturen, ze vraagt het toch zelf op twitter??quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:20 schreef mootie het volgende:
Hmm jullie gaan serieus anoniem ex-bewoners lastigvallen? Dat ik het even goed begrijp?
Jij enig idee waar die minderbedeelden het over hebben?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:21 schreef Toverheks het volgende:
laat mijn Ian met rust anders vallen er klappen
neequote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:20 schreef mootie het volgende:
Hmm jullie gaan serieus anoniem ex-bewoners lastigvallen? Dat ik het even goed begrijp?
ze vergelijken je met het broertje van Beppie, die heet ook ian, maar kome ze aan jou dan komme ze aan mij hequote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij enig idee waar die minderbedeelden het over hebben?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:21 schreef Toverheks het volgende:
laat mijn Ian met rust anders vallen er klappen
Bekkie, 282680quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:21 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
En het is gewoon en niet geweaun (als je wilt muggeziften)
Het is geweaun geweaunquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:21 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
En het is gewoon en niet geweaun (als je wilt muggeziften)
Ik heb geen flauw idee waar het over gaat, maar die shampoo is sowieso zwakzinnig dus /carequote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze vergelijken je met het broertje van Beppie, die heet ook ian, maar kome ze aan jou dan komme ze aan mij he
Een tagje ?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bekkie, 282680
Je hebt niet eens een tagje, man.
Zeg eh wil je even normaal doen ?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar het over gaat, maar die shampoo is sowieso zwakzinnig dus /care
het maakt me geen hol uit wie er opent maar als je zelf bezig bent en het blijkt dat er weer ene geilneef klaa rzat heb ik het voor niks gedaan en daar had ik geen zin in....quote:
Je hebt groot gelijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:24 schreef knagsje het volgende:
[..]
het maakt me geen hol uit wie er opent maar als je zelf bezig bent en het blijkt dat er weer ene geilneef klaa rzat heb ik het voor niks gedaan en daar had ik geen zin in....
je hebt gelijk ;laat ook gewoon zitten en je niet druk erom makenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:24 schreef knagsje het volgende:
[..]
het maakt me geen hol uit wie er opent maar als je zelf bezig bent en het blijkt dat er weer ene geilneef klaa rzat heb ik het voor niks gedaan en daar had ik geen zin in....
ach autistisch. tja...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je zit hier niet op het Libelle forum, hè?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:25 schreef Noelle06 het volgende:
Zo weer thuis en bijgelezen.
Daily van vanavond, is het de moeite om terug te kijken of allemaal beelden van finale ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |