Gelukkig maar. weet ook niet hoe het werkt en wil soms best meelezen, of reageren, maar weet niet of je zelf daar een twitter account voor nodig hebt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
IBenny gaat het je liefdevol uitleggen
Edit: fipoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:58 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Gelukkig maar. weet ook niet hoe het werkt en wil soms best meelezen, of reageren, maar weet niet of je zelf daar een twitter account voor nodig hebt.
Ja, je hebt wel een account nodig, maar dat is zo gepiept.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:58 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Gelukkig maar. weet ook niet hoe het werkt en wil soms best meelezen, of reageren, maar weet niet of je zelf daar een twitter account voor nodig hebt.
stab is mooi (ik kort m altijd af raak nogal eens in de war met die i en y)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:59 schreef Stability het volgende:
ok, ik ben weer om....nou ik ga ff een account aanmaken, moet ook nog ff een leuke naam verzinnen eerst
Euhhhh Stability???quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:59 schreef Stability het volgende:
ok, ik ben weer om....nou ik ga ff een account aanmaken, moet ook nog ff een leuke naam verzinnen eerst
Ik weet niet wat je bedoelt, dat heb ik nog nooit gehad.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:01 schreef Stability het volgende:
maar hey...ik wil dus als ik nu weer een nieuw account aanmaak, niet al die mailtjes in mn normale mailbox krijgen op mn pc....kunnen jullie me straks helpen om uit te leggen waar ik dat uit kan zetten?
stab is mooi?? nee joh...ik wil een LEUKE naam hahaha niks over mezelf hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:01 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
stab is mooi (ik kort m altijd af raak nogal eens in de war met die i en y)
Daar kan ik dus mijn alias Martine Longchamp voor gebruiken?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, je hebt wel een account nodig, maar dat is zo gepiept.
Die krijg je toch al iemand je daar een privé bericht stuurt, of wanneer iemand je gaat volgen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:02 schreef flintekind het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt, dat heb ik nog nooit gehad.
Je hebt gelijk, en ja Martine Longkamp kanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:02 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Daar kan ik dus mijn alias Martine Longchamp voor gebruiken?
Ben wijzer geworden in de jaren een stuk voorzichtiger geworden met mijn ware identiteit bloot te geven op internet.
edit your profile en dan notifications, daar kan je een en ander uit of aanvinkenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:01 schreef Stability het volgende:
maar hey...ik wil dus als ik nu weer een nieuw account aanmaak, niet al die mailtjes in mn normale mailbox krijgen op mn pc....kunnen jullie me straks helpen om uit te leggen waar ik dat uit kan zetten?
Ja dat wel, bedoelt ze dat?? Krijg je daar zoveel van dan?? Ikke nie namelijk.....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die krijg je toch al iemand je daar een privé bericht stuurt, of wanneer iemand je gaat volgen?
Je gebruikersnaam is altijd nog aan te passenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:01 schreef Stability het volgende:
hmms, ik ben niet creatief met namen verzinnenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:02 schreef Stability het volgende:
[..]
stab is mooi?? nee joh...ik wil een LEUKE naam hahaha niks over mezelf hoor
en geen stability..kheb reputatie hoog te houden he hahaha geintjuh !!
Hahahaha, ik ook niet, maar kan me voorstellen dat iemand met een leuke foto dat wel krijgtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:04 schreef flintekind het volgende:
[..]
Ja dat wel, bedoelt ze dat?? Krijg je daar zoveel van dan?? Ikke nie namelijk.....
k , thanksquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je gebruikersnaam is altijd nog aan te passen
-Rechtsbovenin op je naam klikken
-Settings
-4de tab/Notificatiions
>Alles uitvinken
Die kun je overslaan. Komt toch nooit wat bijzonders naar voren...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:04 schreef Stability het volgende:
ok...mijn twitter naam is : jemagmeofniet
ik zit nu bij 1 interest....en 2 friends....wat nu?
sjoelbak ook leuke naamquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:01 schreef Stability het volgende:
ik follow je nuquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:02 schreef Maver24 het volgende:
Iedereen van twitter mag ook mij toevoegen hoor
Ik heet @Maver24 op twitter. ik ben trouwens bijna 28ipv die 24 die achter me naam staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |