Gute Nachtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:52 schreef Ransjih het volgende:
ik ga mn verstand op 0 zetten
t was me zeer aangenaam en tot morgen![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:52 schreef Ransjih het volgende:
ik ga mn verstand op 0 zetten
t was me zeer aangenaam en tot morgen![]()
Timmy. Ik vind hem maar een depressief type. Snap niet dat hij mee doet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat is dit voor een rare?
[ afbeelding ]
Ken de namen nog niet.
Feestje van niksquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:06 schreef Osvaldo2 het volgende:
Nou, dat was een kort feestje. Vrijdagavond elf uur, iedereen al slapen...
Hab ich jetzt auch, gekauft bei Action für 98 centsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:13 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ze hebben daar wel een andere brillenmode. Allemaal van die dikke zwarte monturen...
Ze krijgen slecht te eten, dat gaat na een paar dagen al je energie wegnemen... En ze zijn er echt streng, ze zijn bijna bang als ze naar achter worden geroepen...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
lijkt wel alsof sommige er nu al doorheen zitten
So muß daß auch sein, und nicht wie in Holland, wo die eine fast die ganze Tag in das Zimmer war!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:28 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ze krijgen slecht te eten, dat gaat na een paar dagen al je energie wegnemen... En ze zijn er echt streng, ze zijn bijna bang als ze naar achter worden geroepen...
Genau!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
So muß daß auch sein, und nicht wie in Holland, wo die eine fast die ganze Tag in das Zimmer war!
Ze hebben de hele week al blikvoer, en vannacht bijna niet geslapen( tenminste David, Cosimo en die Rene)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
lijkt wel alsof sommige er nu al doorheen zitten
In ieder geval al veel spanningn. Ruzies rond Hedia vs Lisa en Jordan en wat scenes rond Val knagen aan het humeur van de groep. mn Daggy heeft het er moeilijk mee.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:46 schreef mevrouwdebok het volgende:
het lijkt alsof er al 2 groepen zijn ?
Niet alleen die kerels maar de camera mannen ook ...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
al die kerels draaien om jordan heen, lijkt me ook wel frustererend voor die andere vrouwen
Wieso?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:56 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Niet alleen die kerels maar de camera mannen ook ...
Niet allemaal, die mol niet en tim ook niet, de mol probeert de vrouw van Tim te versierenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
al die kerels draaien om jordan heen, lijkt me ook wel frustererend voor die andere vrouwen
Stimmtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:57 schreef mevrouwdebok het volgende:
jordan gaat morgen nach hause ,zegt ze ?
Die redet scheiße, wie oft.quote:
Ja jaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:04 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
is dat een soort kroelen ??? deja vu !!!!!!!!!!
Vrouwen komen van Venus, de mannen van Mars. Maar waar Valencia vandaan komt???quote:
rollender rrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:08 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Vrouwen komen van Venus, de mannen van Mars. Maar waar Valencia vandaan komt???
Gute nachtquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Muß morgen sehr früh arbeiten. Gute Nacht
From Uranusquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:08 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Die fliegt grade auf ein Meteoritenblock von Mars nach Venusquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:08 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Noches Ruudquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Och, ik zou het bijna vergeten, voor Chufi: Notte![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:09 schreef Ifa het volgende:
[..]
Die fliegt grade auf ein Meteoritenblock von Mars nach Venus
Dat is dan een machtige bondgenoot. Bild kan haar niet alleen promoten maar net zo makkelijk andere bewoners zwart maken. Daar zijn ze goed in...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:17 schreef Ifa het volgende:
Lisa, zangeres, meldt even dat ze een redacteur bij Bild (tijdschrift) kennt die op haar hand is. Kras.
Hat Sie ihm geblasen oder wie?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:17 schreef Ifa het volgende:
Lisa, zangeres, meldt even dat ze een redacteur bij Bild (tijdschrift) kennt die op haar hand is. Kras.
Kann ich mir bei der Lisa überhaupt nicht vorstellen. Ich seh die eher vor mir wie ne Moderatorin einer Sendung mit Heimatmusik und Wanderlieder.quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:33 schreef Osvaldo2 het volgende:
Sprechen die Moderatoren dieses Forums überhaupt Deutsch? Sonst kann man hier über jedes Thema, jeder Schwachsinn reden ohne dass jemand dass off-topic findet...
nee ze willen hedia dat finale ticket afpakken , zodat ze haar kunnen nominerenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:28 schreef Ransjih het volgende:
fout raden = nominatie?
ze wil naar huis zei ze vanmorgen , ze vindt het niet meer leuk
ze heeft het geheim van tim geraden met die verschillende stemmen, als je dus het geheim raad, krijg je een finale ticket en kan je dus niet genomineerd worden, tot dat een ander het raad en het dan van je afpakt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:33 schreef Ransjih het volgende:
oh, das een stukje wat ik nog niet snap, hoe komt hedia daaraan dan?
werk ze en leuk dat je zo op de dag ff meebabbeltquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:38 schreef little_me het volgende:
Ik lees af en toe mee, neem laptop mee het ateliertje in, moet toch wel eens werken
Ik ook. Klikte er op en gelijk zwart scherm.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:06 schreef little_me het volgende:
heb een vervelend blokje van avira in mijn beeld van de stream wat niet weg wil
meestal als lisa in beeld isquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:26 schreef little_me het volgende:
ooh my god wat kunnen ze daar roddelen zeg
ala mootjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:27 schreef little_me het volgende:
tim is zijn koffer aan het pakken die wil alweeeeeeer naar huis, hoop dat hij nu ook echt gaat, vanmorgen heeft hij eerst een gesprek gehad met zijn vriend en hij zou blijven, jezus zeg zoals de wind waait waait mijn vestje noemen ze dat !!!
nee ze zei, nu doet iedereen eens ineens alsof ze het erg vinden dat hij gaat maar de meestal van jullie zijn blij dat hij gaat dat zei zequote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:31 schreef Ransjih het volgende:
zei hedia nou dat ze blij was dat ie ging?
temperament???quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:33 schreef mevrouwdebok het volgende:
wel altijd de donkere meisjes die problemen met de groep krijgen
assertiever?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:33 schreef mevrouwdebok het volgende:
Ja, dat is in BB UK ook altijd zo.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:33 schreef mevrouwdebok het volgende:
omdat tim weggaat en sommige blij zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:36 schreef akveor het volgende:
Dit soort pit hoort dus in een RLS. Beter dan dat gezapige zooitje in SST.
Waarom hebben ze eigenlijk ruzie?
precies ,dit had in sstnl veel vaker moeten gebeurenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:36 schreef akveor het volgende:
Dit soort pit hoort dus in een RLS. Beter dan dat gezapige zooitje in SST.
Waarom hebben ze eigenlijk ruzie?
Huh, die piepstem stond toch genomineerd? Geeft ie het op? Publiek had hem nog wel gekozen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:37 schreef little_me het volgende:
[..]
omdat tim weggaat en sommige blij zijn
ja daar heeft ze het altijd overquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:55 schreef itsme het volgende:
en is dat die Lisa die het weer over de kijkers heeft? Net ook uurtje geleden. zat de hele tijd te roddelen en is de eerste keer dat ik het keek.
ja maar om het dan ook te doen ,ik pas daar voor !quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:56 schreef akveor het volgende:
Pieperdepiep is weg...![]()
![]()
Het was ook echt zo'n gastje dat er om vroeg om gepest te worden.
haha idd, in die duitse chat noemden ze hem Helium Boyquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:56 schreef akveor het volgende:
Pieperdepiep is weg...![]()
![]()
Het was ook echt zo'n gastje dat er om vroeg om gepest te worden.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:58 schreef Darklight het volgende:
[..]
haha idd, in die duitse chat noemden ze hem Helium Boy
Tja in dit soort shows moet je erg sterk in je schoenen staan. Pik orde enzo...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:57 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ja maar om het dan ook te doen ,ik pas daar voor !
dat bewaren ze voor de uitzending? Ging er ook wel fel aan toe.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:59 schreef itsme het volgende:
streamlock ala Mona Lisa
Ich bin die valsche hier
Ga dat arme dier uitlaten.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:02 schreef Ransjih het volgende:
ik ga uitlaten en lees het zo wel
ohhhh zijn ze weer
Genomineerde Jasmin in het witte shirtje.. Jordan in het superman T-shirtquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:04 schreef itsme het volgende:
Is wel heel opvallend idd dat het altijd de donkere meisjes zijn die ruzie krijgen met de groep en vaak ook als eerste dna door het publiek weggestemd worden.
Heel vaak zijn ze agressiever en trekken ze hun mond open. Soms snap ik het publiek maar soms ook niet.
O dit is lisa. in die roze sweater met witte muts. En nu roddelen die Jordan en Lisa?
"Ich háb' keine Logik" vind ik ook niet een heel sterk "argument".quote:
O je hebt ook nog neutralen. Haha botox groepje. Valentina, jordan, Lisaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:14 schreef mevrouwdebok het volgende:
mooi om te zien :het botox groepje bij elkaar in het zitje en de neutralen in het bubbelbad
ze is wel dichtbij het geheim, alleen nog omdraaienquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:20 schreef little_me het volgende:
hahah zegt ze nu dat hedia een slampe is?? hahhaha dat betekent slet en lijkt me onlogisch voor een maagd
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:21 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ze is wel dichtbij het geheim, alleen nog omdraaien
rookenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:22 schreef bixs het volgende:
gewoon stoppen met rokken toch, ik begrijp bb niet dat ze mogen rokken daar in die tuin.
en dus zn geheim ïngefluisterd heeft?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:24 schreef little_me het volgende:
als ik het goed heb ging de discussie dus uiteindelijk over dat hedia gisteren op tim heeft gedrukt en dat hij vandaag weggaat en dat ze dus met doorgestoken kaart dat finale ticket heeft
preciesquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:25 schreef Ransjih het volgende:
[..]
en dus zn geheim ïngefluisterd heeft?
+1quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:27 schreef Ransjih het volgende:
cosima zegt ooook alles als een vaststaand feit, dat irriteert me mateloos
je bedoeld rayo??quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:29 schreef mevrouwdebok het volgende:
die jongen met dat lange haar is wel okee geloof ik
Rayo geloof ik, soort van zweefteef en heel rustigquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:29 schreef mevrouwdebok het volgende:
die jongen met dat lange haar is wel okee geloof ik
jaaaaa die bedoel ik ,lijkt een beetje op mijn broertje ,dat zal het zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:30 schreef Ransjih het volgende:
[..]
Rayo geloof ik, soort van zweefteef en heel rustig
waarom is iemand die paranormaal is nu weer een zweefteef?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:30 schreef Ransjih het volgende:
[..]
Rayo geloof ik, soort van zweefteef en heel rustig
soort van zelspot, ben dr ook 1quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:31 schreef little_me het volgende:
[..]
waarom is iemand die paranormaal is nu weer een zweefteef?
aandachtshoer dussssssssquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:32 schreef Darklight het volgende:
oh, nu maakt ze zich druk over hoe ze overkomt op tv etc
Alleen maar janken/ruzie
irritant he , maar 1 stream??quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:34 schreef Ransjih het volgende:
okee..........andere camera pleaseeeeeeeeeeeee
Duitse chat een tijdje gevolgd en daar was het racisme soms tamelijk expliciet. Sowieso werd al vrij snel alles wat afwijkt van een enge norm afgezeken. (Val en Tim) Ook bij de Duitsers roeren de streamers die willen afzeiken zich het hardst.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:04 schreef itsme het volgende:
Is wel heel opvallend idd dat het altijd de donkere meisjes zijn die ruzie krijgen met de groep en vaak ook als eerste dna door het publiek weggestemd worden.
Heel vaak zijn ze agressiever en trekken ze hun mond open. Soms snap ik het publiek maar soms ook niet.
Op Usenet staan ze ook.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:44 schreef itsme het volgende:
Wat ik nog zou willen is de afleveringen bekijken.
Ik neem aan dat er toch wel torrents van zijn? Iemand?
ik doe dat met usenetquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:44 schreef itsme het volgende:
Wat ik nog zou willen is de afleveringen bekijken.
Ik neem aan dat er toch wel torrents van zijn? Iemand?
Kut. dat moet ik toch eens gaan leren dan. zucht. Ik draai al vanaf 2001 een server op irc. download torrents maar via usenet downloaden heb ik nog nooit gedaanquote:
Als je weet hoe IRC werkt dan haal je ze toch binnen via IRC?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:50 schreef itsme het volgende:
[..]
Kut. dat moet ik toch eens gaan leren dan. zucht. Ik draai al vanaf 2001 een server op irc. download torrents maar via usenet downloaden heb ik nog nooit gedaan
Waarom?quote:
nou is de stream ineens een voetbalwedstrijd????quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:24 schreef mevrouwdebok het volgende:
heb ik adblock geiinstalleerd en toch nog reclame
ja bij mij ook ,wat the fock is dit ??????quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:25 schreef little_me het volgende:
[..]
nou is de stream ineens een voetbalwedstrijd????
Ik schrik er ook van. Blijkbaar verkoopt voetbal toch beter dan een rls.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:25 schreef little_me het volgende:
[..]
nou is de stream ineens een voetbalwedstrijd????
linkje aub ??quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:31 schreef Ifa het volgende:
Valencia verheugt zich al op de komende ruzies
krijg daar een zwart schermquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:58 schreef snetje het volgende:
http://www.bb11rudtv.tk/ wel niet van je het beeld .... maar beter dan voetbal
Ah het ticket gaat dus dan naar de volgende. De eerste zonder geheim die dan een geheim raadt mag um dan houden?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:18 schreef little_me het volgende:
nou het geheim van hedia dat ze maagd is is geraden door rene,dus het finale ticket heeft nu rene
David heeft het er nu wel over ja ... 2 mensen weg op 1 dagquote:
ja inderdaad die mag het dan hebben tot de volgende het weer raad tot die tijd mag die persoon niet genomineerd worden. Nu gaat Hedia dus met een uur vertrekken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Ah het ticket gaat dus dan naar de volgende. De eerste zonder geheim die dan een geheim raadt mag um dan houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |