Gute Nachtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:52 schreef Ransjih het volgende:
ik ga mn verstand op 0 zetten
t was me zeer aangenaam en tot morgen![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:52 schreef Ransjih het volgende:
ik ga mn verstand op 0 zetten
t was me zeer aangenaam en tot morgen![]()
Timmy. Ik vind hem maar een depressief type. Snap niet dat hij mee doet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat is dit voor een rare?
[ afbeelding ]
Ken de namen nog niet.
Feestje van niksquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:06 schreef Osvaldo2 het volgende:
Nou, dat was een kort feestje. Vrijdagavond elf uur, iedereen al slapen...
Hab ich jetzt auch, gekauft bei Action für 98 centsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:13 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ze hebben daar wel een andere brillenmode. Allemaal van die dikke zwarte monturen...
Ze krijgen slecht te eten, dat gaat na een paar dagen al je energie wegnemen... En ze zijn er echt streng, ze zijn bijna bang als ze naar achter worden geroepen...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
lijkt wel alsof sommige er nu al doorheen zitten
So muß daß auch sein, und nicht wie in Holland, wo die eine fast die ganze Tag in das Zimmer war!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:28 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ze krijgen slecht te eten, dat gaat na een paar dagen al je energie wegnemen... En ze zijn er echt streng, ze zijn bijna bang als ze naar achter worden geroepen...
Genau!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
So muß daß auch sein, und nicht wie in Holland, wo die eine fast die ganze Tag in das Zimmer war!
Ze hebben de hele week al blikvoer, en vannacht bijna niet geslapen( tenminste David, Cosimo en die Rene)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
lijkt wel alsof sommige er nu al doorheen zitten
In ieder geval al veel spanningn. Ruzies rond Hedia vs Lisa en Jordan en wat scenes rond Val knagen aan het humeur van de groep. mn Daggy heeft het er moeilijk mee.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:46 schreef mevrouwdebok het volgende:
het lijkt alsof er al 2 groepen zijn ?
Niet alleen die kerels maar de camera mannen ook ...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
al die kerels draaien om jordan heen, lijkt me ook wel frustererend voor die andere vrouwen
Wieso?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:56 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Niet alleen die kerels maar de camera mannen ook ...
Niet allemaal, die mol niet en tim ook niet, de mol probeert de vrouw van Tim te versierenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
al die kerels draaien om jordan heen, lijkt me ook wel frustererend voor die andere vrouwen
Stimmtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:57 schreef mevrouwdebok het volgende:
jordan gaat morgen nach hause ,zegt ze ?
Die redet scheiße, wie oft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |