Precies wat ik dacht dus. En waarom zou je wat met die oplichters te maken willen hebben als je gewoon de bedrijven zelf kunt benaderen?quote:Op donderdag 3 november 2011 15:08 schreef smaugmans het volgende:
nu lees ik hier, en onder zowat elke vacature van google ierland, dat ze bij google niet samenwerken met recruitment agencies!?
Google werkt voor tijdelijke contracten via agencies, maar, die functies staan ook op hun eigen site en je kan daar dus ook reageren dan. Dat is altijd de veiligere weg. Ik ken niemand die met CPL te maken heeft gehad, die er ooit nog in de buurt willen komen, zelfs al bieden ze 2x wat normaal is.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:08 schreef smaugmans het volgende:
[..]
veel negatiefs hier over CPL en katrien precies..
ik werd onlangs ook door haar gecontacteerd. in een mail sprak ze eerst van 3 verschillende jobs: eentje bij HP aan een basisloon van ¤20,500, eentje was maar tot 31/1/12 (niet meer de moeite dus) en eentje was voor google.
ik informeerde naar de job van google en ze zei dat ik daarvoor nog niet in aanmerking zou komen (ik beet op mijn tong en vroeg niet waarom ze er dan melding van maakte in haar e-mail).
nu lees ik hier, en onder zowat elke vacature van google ierland, dat ze bij google niet samenwerken met recruitment agencies!?
hoe meer ik me informeer, hoe wantrouwiger ik dus word.
dezelfde job bij HP is me door een ander agency ondertussen ook al aangeboden, maar dan zou ik ¤2000 meer verdienen elk jaar. Is dat dan normaal dat daar zoveel verschil op kan zitten?
Wat ik nu vooral zou willen weten, zijn er ook manieren om van hieruit in Ierland aan een job te geraken zonder samenwerking met die toch wel dubieuze recruiters?
Bij Hp zal dit waarschijnlijk al onmogelijk zijn? Alle tips of info zijn meer dan welkom.
Alvast bedankt!
Fingers crossed dat dat in Cork ook zo is.. :pquote:Op donderdag 3 november 2011 23:37 schreef PeuRac het volgende:
Maar als je Nederlands spreekt en je hebt een bachalor of nog liever een master, dan hoef je nergens voor minder dan 30k aan te slag te gaan hier in Dublin.
Da's leuk om te horenquote:Maar als je Nederlands spreekt en je hebt een bachalor of nog liever een master, dan hoef je nergens voor minder dan 30k aan te slag te gaan hier in Dublin.
Jij werkt of bij Accenture, of bij Oracle of MS zelfquote:Op zondag 6 november 2011 17:54 schreef Tennessee het volgende:
Iedereen die een beetje kan verkopen, niet vies is van wat administratief en goed Engels (en natuurlijk Nederlands) spreekt/schrijft kan bij mijn bedrijf/werkgever in Dublin (South) aan de slag voor ruim 35K als start salaris... Verder goede promotiemogelijkheden... Laat maar wat horen als je interesse hebt...
Oh ja, affiniteit met IT en redelijk goed met WIndows/Office en zo overweg kunnen is ook wel essentieel... (Geen cold calling! Alleen al bestaande klanten!)
Ik kan dat ook allemaal en verdien 1,5 keer zoveel. Rara waar werk ik.quote:Op zondag 6 november 2011 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij werkt of bij Accenture, of bij Oracle of MS zelf
Neen, neen en neen...quote:Op zondag 6 november 2011 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij werkt of bij Accenture, of bij Oracle of MS zelf
Bij ons en je hebt ook twee promoties gehad?quote:Op maandag 7 november 2011 01:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik kan dat ook allemaal en verdien 1,5 keer zoveel. Rara waar werk ik.
ghehehe!!! :-Dquote:
I doubt it. Ik heb namelijk een baan waarin ik mijn Nederlands totaal niet gebruik Puur engelstalig.quote:Op maandag 7 november 2011 01:28 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Bij ons en je hebt ook twee promoties gehad?
Nou zou best wel kunnen ook, zonder Nederlands... Maar dus niet begrijp ik... Wil je het vertellen?quote:Op maandag 7 november 2011 01:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
I doubt it. Ik heb namelijk een baan waarin ik mijn Nederlands totaal niet gebruik Puur engelstalig.
Whehehe.... Heb ik het net gewijzigd omdat ik al geen kwartet meer had vanwege jouw post tussendoor.... Lol!!! Slaap lekker en geniet van je vrije dag morgen!quote:Op maandag 7 november 2011 01:34 schreef Tennessee het volgende:
[..]
lol, ok jij wint... Maar ik ben lekker vrij morgen!
Ha, als het met een B begint kan ik geloof ik bij jullie naar binnen kijken hahahaquote:
Ik werk niet in Dublinquote:Op maandag 7 november 2011 01:36 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ha, als het met een B begint kan ik geloof ik bij jullie naar binnen kijken hahaha
Oww, nou, ok dan... jammerquote:Op maandag 7 november 2011 01:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik werk niet in DublinZou er nog niet dood gevonden willen worden overigens... Niks Iers aan. Net als Cork.
Wat betekent "gestoef"?quote:Op maandag 7 november 2011 15:07 schreef smaugmans het volgende:
wat een gestoef zeg, 't leven is geen wedstrijd, ni vergeten!
ja mag me altijd wat meer informatie pm'en, tennessee
ElizabethR, waar zit jij dan? Ben benieuwd...quote:Op maandag 7 november 2011 01:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik werk niet in DublinZou er nog niet dood gevonden willen worden overigens... Niks Iers aan. Net als Cork.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |