abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97720409
Waarom haten mensen op Tokkie Tor, verdomme.
Dit kleine baasje weet al het grote-mensen-afval op sublieme wijze te hergebruiken _O_.
pi_97720474
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:09 schreef Halcon het volgende:

[..]

We hebben/hadden ongeveer dezelfde smaak dus. Dat vervelende Wolfje kon ik ook nooit uitstaan. Wat een teringmoraalridder is dat zeg. Zo had je nog wel meer van die vervelende verhaaltjes en helaas werden dat er steeds meer. Soms zelfs nog maar één verhaal van Donald zeg

Dan ook nog die geschreven verhaaltjes. Alsof iemand voor die klets de DD koopt.
Gelukkig zijn die weg, maar de pockets zijn nog steeds beter dan het blad. Vooral Superdonald en Diederik zijn baas _O_
pi_97720558
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:11 schreef luckass het volgende:
Dit kleine baasje weet al het grote-mensen-afval op sublieme wijze te hergebruiken _O_.
Daar schrijven kutkinderen dus ook brieven over :')

En dan antwoordt "Donald": "Ik noem afval ook nooit afval, maar verspilling!"

Wees nou niet eens zo'n moraalridder :r
pi_97720682
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:11 schreef luckass het volgende:
Gewoon een saai kutverhaal. Dat er gewoon 'n keer iemand met z'n lompe poten op die klotetor, zijn vriendjes en dat ranzige dorp van hem gaat staan.
pi_97720862
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:15 schreef SomePerson het volgende:

[..]

Die brieven verzint Donald gewoon zelf volgens mij. Je las nooit eens 'n brief over wat Donald ziet in zo'n sletje als Katrien en waarom hij geen andere chicks hosselt... Weet zeker dat veel lezertjes wel zo denken.
pi_97721518
Ik ga de nieuwe nu in mijn bedje lezen *O*
pi_97721947
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:21 schreef Halcon het volgende:

[..]

Die brieven verzint Donald gewoon zelf volgens mij. Je las nooit eens 'n brief over wat Donald ziet in zo'n sletje als Katrien en waarom hij geen andere chicks hosselt... Weet zeker dat veel lezertjes wel zo denken.
Donald kan nog wel wat leren van Joe Carioca :') (Hij is de enige van buiten de Duck-familie die nog wel episch is)
pi_97722249
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:44 schreef SomePerson het volgende:

[..]

Donald kan nog wel wat leren van Joe Carioca :') (Hij is de enige van buiten de Duck-familie die nog wel episch is)
De Latijnsamerikaanse hosselaar. 8-)

pi_100594549
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 19:43 schreef superworm het volgende:
Dol donzige dubbel-D,

Wij, een hele website vol scholieren, studenten en volwassenen, lezen soms wel al twintig of dertig jaar wekelijks je doldwaze avonturen. Geluk of ongeluk, regen of zonneschijn, alle gebeurtenissen in Duckstad worden door ons in je blad, je pockets en Twitter gevolgd.

Ook de Brievenbus lezen we allemaal trouw. En wat viel ons nou op: héél vroeger, in de jaren tachtig en negentig, toen veel lezers nog niet waren geboren, waren de brieven vaak veel langer! Soms werden er hele avonturen verteld door kinderen! Wij missen dat wel een beetje, Duck.

Daarom de vraag, of er vaker weer lange brieven in de Bus mogen komen! En mag het ouderwetse lijntjespapier terug? Als eerste lange brief hebben we bij deze de onze. Omdat er nog geen één van ons ooit zijn brief in de Brievenbus heeft gezien, zou je ons vanzelf een enorm plezier doen!

Hou je haaks,

De mensen van forum.fok.nl/KLB
KLB in de Donald Duck brievenbus

_O_
pi_100594683
quote:
Dol donzige dubbel-D,

Wij, een hele website vol scholieren, studenten en volwassenen, lezen soms wel al twintig of dertig jaar wekelijks je doldwaze avonturen. Geluk of ongeluk, regen of zonneschijn, alle gebeurtenissen in Duckstad worden door ons in je blad, je pockets en Twitter gevolgd.

Ook de Brievenbus lezen we allemaal trouw. En wat viel ons nou op: héél vroeger, in de jaren tachtig en negentig, toen veel lezers nog niet waren geboren, waren de brieven vaak veel langer! Soms werden er hele avonturen verteld door kinderen! Wij missen dat wel een beetje, Duck.

Daarom de vraag, of er vaker weer lange brieven in de Bus mogen komen! En mag het ouderwetse lijntjespapier terug? Als eerste lange brief hebben we bij deze de onze. Omdat er nog geen één van ons ooit zijn brief in de Brievenbus heeft gezien, zou je ons vanzelf een enorm plezier doen!

Hou je haaks,

Hij staat erin :D
Who motivates the motivator?
  Admin donderdag 11 augustus 2011 @ 12:53:21 #211
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_100594887
quote:
Dol donzige dubbel-D,

Hou je haaks,

BAAS ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_100596918
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:15 schreef SomePerson het volgende:

[..]

Donald is altijd al "correct" geweest. Heb nog een hele ouwe donald duck gelezen (volgens mij uit een van de eerste jaargangen, 1956 ofzo) waarin een meisje op niet mis te verstane wijze wordt duidelijk gemaakt door donald duck dat het geen pas heeft om lippenstift van je moeder op te doen.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_100596938
gefeliciteerd trouwens met de brief superworm.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  donderdag 11 augustus 2011 @ 14:05:47 #214
164283 Luco
Buongiorno!
pi_100598569
Ik heb ooit in de Donald Duck gestaan :D! Ze plaatsen niet alleen de korte brieven maar korten lange brieven ook gerust in (zoals ook met mijn brief :'()
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_100599376
quote:
Donald is altijd al "correct" geweest.
Echt niet, de krantenstrips uit de jaren 30 zijn geweldig. Stenen door ruiten, taarten in gezicht, goofy pesten.. Je lacht je rot.

Even zoeken op Al Taliaferro en zijn oude strips lezen.
pi_100599507
Haha, hier is staat ie er ook in. ^O^
Geweldige actie dit en wanneer hebben jullie die brief opgestuurd? :D
  donderdag 11 augustus 2011 @ 14:27:11 #217
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100599577
die brief is herschreven wtf!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Redactie Frontpage donderdag 11 augustus 2011 @ 14:59:47 #218
145738 superworm
is erbij
pi_100601158
Hahaha jeeeeej! Dubbel d intact gelaten, hilarisch!
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_100601223
Heb hem hier paar uur geleden ook weer in de bus gehad :D. Wel jammer dat ze toch nog sommige zinnen uit de orginele brief geknipt hebben... maar goed. Het staat er wel in! :D
pi_100601381
quote:
99s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:48 schreef Spouwerranger het volgende:

[..]

Hij staat erin :D
[ afbeelding ]
Respect _O_
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_100601574
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:22 schreef Altijd_Lastig het volgende:

[..]

Echt niet, de krantenstrips uit de jaren 30 zijn geweldig. Stenen door ruiten, taarten in gezicht, goofy pesten.. Je lacht je rot.

Even zoeken op Al Taliaferro en zijn oude strips lezen.
jaja, Donald de plaaggeest, damn. Hij had wel mooie rotgeintjes hoor. Stond tussen 1995 en nu ook wel ergens in de DD. Of misschien nog wel van daarvoor. Ben lid sinds 1978 :) (of :') )
  donderdag 11 augustus 2011 @ 15:42:23 #223
350502 john243
Valt op blondjes
pi_100603136
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Douwe Dabbert was echt paar zwaar klote vroeger
idd, maar ariel de prinses was helemaal bagger :r
Schindler's List - Echte Jannen - Snickers - Anouk, I love 'em all
  donderdag 11 augustus 2011 @ 16:51:25 #224
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  Redactie Frontpage donderdag 11 augustus 2011 @ 17:56:44 #225
145738 superworm
is erbij
pi_100608597
Wat ik me nu wel afvraag: leest de Donald Duck-redactie hier mee of heeft iemand anders het stukje alsnog ingestuurd?
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')