quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:11 schreef gelly het volgende:
En je steekt vast ook weleens en bal lek als die in je tuin belandt.
Lekkere vergelijking maak je daar. Spoor je wel?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:17 schreef kontknager het volgende:
Zo zie je maar, ook al heb je een rechtse regering, het linkse beleid zal nooit veranderen. Hoge linkse ambtenaren worden niet vervangen bij een kabinetswijzing. Idem voor linkse rechtbanken en het linkse OM. Het zijn net hardnekkige kankergezwellen.
Het is maar de vraag of subsidies aan het bedrijfsleven automatisch zou betekenen dat er banen geschept worden. Geld voor de JSF zou banen maken in Nederland. Het CPB zag dat wel anders: die banen zouden weliswaar komen maar hoogopgeleide technici zijn er niet zoveel van in Nederland. Met andere woorden: het enige wat er gebeurt is dat dat soort subsidies een loonopdrijvend effect hebben.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 03:06 schreef Zienswijze het volgende:
[..] Het bedrijfsleven schept tenminste banen, waardoor de kinderen van Cohen en Pechtold ook een baan kunnen krijgen.
Die subsidieprojecten van de PvdA in A'dam scheppen geen banen. Ja, overheidsbanen, maar die worden uit de staatskist betaald.
Ik kan hier zelfs naar naailes gesubsidieerd, maar ja met mijn inkomen wordt zelfs werk nog gesubsidieerd.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:25 schreef niels0 het volgende:
Ik vind gesubsidieerde kooklessen voor blanke vrouwen anders heel nuttig
Prima toch. Pak wat je pakken kan. Dat beneuzel over wat subsidies kosten. Zat dingen die tig keer meer kosten.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:36 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ik kan hier zelfs naar naailes gesubsidieerd, maar ja met mijn inkomen wordt zelfs werk nog gesubsidieerd.
Mijn leven schijnt aan mekaar te hangen van subsidie's, toeslagen, bijdragen en toegestopte budgetten![]()
Geruststellende gedachte moet dat zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:17 schreef kontknager het volgende:
Zo zie je maar, ook al heb je een rechtse regering, het linkse beleid zal nooit veranderen. Hoge linkse ambtenaren worden niet vervangen bij een kabinetswijzing. Idem voor linkse rechtbanken en het linkse OM. Het zijn net hardnekkige kankergezwellen.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:24 schreef Kingstown het volgende:
Goh....er worden een paar centjes uitgetrokken voor burgers en dat is fout?
Miljoenen en miljarden worden verspild aan megalomane projecten waar tonnen in zakken vliegen van allerlei slimme managers, maar als mensen die toch al weinig tot niets hebben een keer naar Duinrel kunnen, dan is de wereld te klein....echt, de kleingeestigheid viert hoogtij.
Precies !quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:24 schreef Kingstown het volgende:
Goh....er worden een paar centjes uitgetrokken voor burgers en dat is fout?
Miljoenen en miljarden worden verspild aan megalomane projecten waar tonnen in zakken vliegen van allerlei slimme managers, maar als mensen die toch al weinig tot niets hebben een keer naar Duinrel kunnen, dan is de wereld te klein....echt, de kleingeestigheid viert hoogtij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |