zowel hyves als facebook vind ik geen bal aanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:40 schreef flintekind het volgende:
Oh Hyves heb ik ook nog en Facebook, vindt mijn man het nog gek dat ik nooit strijk en stofzuig. Heb ik geen tijd voor!
moquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:38 schreef Lady-night het volgende:
Mo twittert zich helemaal gek naar Flip...romantisch voor Maik...not..Ze wil zijn bal 80 grrag vinden
aan de lampen hangen??quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:42 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Philip SST Philip
Wat een vragen en wat een reacties allemaal.. Ongelooflijk! Ik kom morgen bij jullie terug, nu eerst even aan de lampen hangen ;-)
11 minutes ago Favorite Retweet Reply
nee, ik ook niet hahaha dom gelul van al die gasten die elk uur gaan vertellen wat ze gaan doenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zowel hyves als facebook vind ik geen bal aan
*** stopt met twitteren dat ik net berichtje naar stab ga tikken ***quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:43 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, ik ook niet hahaha dom gelul van al die gasten die elk uur gaan vertellen wat ze gaan doen
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
*** stopt met twitteren dat ik net berichtje naar stab ga tikken ***
Nou he?
Hyves vind ik wel leuk, facebook doe ik ook niks aan...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zowel hyves als facebook vind ik geen bal aan
ja ik heb hem gevondenquote:
ahhhh ik dacht al, hey de quote is geluktquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:47 schreef flintekind het volgende:
[..]
Hyves vind ik wel leuk, facebook doe ik ook niks aan...
Kinderen zijn naar bed, heb weer een laptop dus kan quoten!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:47 schreef flintekind het volgende:
[..]
Hyves vind ik wel leuk, facebook doe ik ook niks aan...
Kinderen zijn naar bed, heb weer een laptop dus kan quoten!
Je hebt geen twitter?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:47 schreef Stability het volgende:
[..]
ja ik heb hem gevondenga ik morgen dan ff kijken
hey gaat iedereen nou twitteren? zit ik hier in mn eentje
of zet je eigen hier even neer ?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:49 schreef knagsje het volgende:
mailen jullie even je twitternaam naar mij?
Princes_Blackquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:49 schreef knagsje het volgende:
ik had toch een keer een account gemaakt? maar dezelfde dag weer gedeleted.ik snapte er niet veel van en kreeg honderden mailtjes van onbekenden ,dus meteen gedeltedquote:
Ireth1975quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:49 schreef knagsje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |