abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96764350
Deel 7

Waar we door zoeken naar zomerschoentjes
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_96764441
pi_96764557
Ik zie heel leuke sandaaltjes op de Brandos-site, maar ik snap dus niks van de maatvoering en zo te zien hebben ze de juiste maten ook niet. Stom.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96764672
Ik zag deze schoentjes sandalen op Brandos:

Dit zou een optie kunnen zijn voor Mette (misschien iets te roze maar niet heel erg duur).

Of deze:

Octo kocht daar deze schatjes voor Hannah

Happyme28 kocht deze zeer stoere stappers voor Daan in donkerblauw/geel
pi_96764687
Claudia, ik heb niet naar de maatvoering gekeken eigenlijk. Wel even wat info opgezocht over de merken en van de paren 2 maten besteld (voor de zekerheid). De roze schoentjes vallen ietwat klein, maar de Primigi schoenen en de Superfit schoenen best wel ruim. Nog iets groter dan Hannah's Bardossa's in dezelfde maat.
De rest stuur ik weer terug (toch gratis).

Van Shoesme heb ik het idee dat ze wel klein vallen.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 20:29:53 #6
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_96765106
Lelijke schoenen zeg :N
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 20:35:33 #7
100412 mefke79
komt goed!
pi_96765422
Volgens mij valt Shoesme klein ja. Of iig kleiner dan de brakkies die Driekus nu heeft. Beide zijn officieel maat 21, maar die van shoesme zijn toch echt te klein, terwijl die van brakkies groeiruimte genoeg gaven (hij kon de 22 ervan niet aan, die verloor ie).
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_96765720
Hoe zit dat dan met SKR? Als ik in die maattabel kijk zie ik:

22 - 13,9 cm
23 - 14,7 cm
24 - 15,5 cm

Aangezien Ivan nu schoenen van 14,5 14,2 cm lengte heeft zou hij dan dus ineens maat 23 moeten? En dan staat er in de omschrijving dat SKR ruim valt en je eigenlijk een maat kleiner dan normaal moet bestellen. Ik vind het héél verwarrend.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 20:43:49 #9
100412 mefke79
komt goed!
pi_96765846
Geen idee Claudia, ik durf daarom ook geen schoentjes online te bestellen...
pi_96765991
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:41 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe zit dat dan met SKR? Als ik in die maattabel kijk zie ik:

22 - 13,9 cm
23 - 14,7 cm
24 - 15,5 cm

Aangezien Ivan nu schoenen van 14,5 14,2 cm lengte heeft zou hij dan dus ineens maat 23 moeten? En dan staat er in de omschrijving dat SKR ruim valt en je eigenlijk een maat kleiner dan normaal moet bestellen. Ik vind het héél verwarrend.
Ik vond het wel ruim vallen maar niet idioot ruim ofzo, niet een hele maat groter iig.
Amelie heeft mt 22 van SKR, ik zal morgen de binnenmaat en haar voetje eens meten. Uit mn hoofd zijn haar voetjes iets van 13 of 13.5
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96766093
Ja, dat klopt wel met mijn berekeningen, huup! Fijn, dankjewel.

Ik denk dat Ivan nu op maat 23 SKR over zou moeten gaan. Helaas hebben ze juist de sandaaltjes die ik wil niet in die maat bij Voetsies.
pi_96766234
en peppatino ofzoiets? een Belse webwinkel is dat, die verkoopt ook skr
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96766492
De SKR's die ik vorige maand had besteld

vielen qua maat precies hetzelfde als Bardossa's. Ik had maat 4 (20) en de binnenzool was net zo lang als de binnenzool van deze schoentjes:

Alleen zijn de SKR's echt heel erg breed en heb ik ze teruggestuurd -O-
pi_96767145
Ik vind onze skr's zo fijn dat ik voor de volgende maat eigenlijk ook weer skr's wil voor Amelie. Ze is nu hard bezig uit deze te groeien, ze passen nog wel maar het duurt gok ik nog maar max een maand of hooguit 2. Dan is het dus nog volop zomer, dus ik ga maar op zoek naar een ander paar sandaaltjes. En misschien ook dichte voor het najaar ofzo, beetje afhankelijk van waar ik ga bestellen en wat de verzendkosten zullen zijn. De skr-website verzend vanuit spanje geloof ik en dan moet het 25 euro verzenden kosten. Wie weet is het een optie om met meerdere mensen te bestellen... als we met 5 man zijn dan zijn de kosten alweer 5 euro pp, dat valt reuze mee.

Jammer dat jouw sandaaltjes maat 20 zijn octo, anders had ik ze zo overgenomen :)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96767911
Dank voor de informatie, octo en huup!

Ik heb de sandaaltjes nu bij Pepatino besteld! Ze hadden ze helaas niet in de kleur die ik wilde, maar ach, zwart is ook wel oké.

pi_96768517
Dat model is leuk :Y wij hebben de meisjes-variant ervan. Daar ga je vast veel plezier van hebben O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96768574
Ik vind die in het bruin alleen mooier. Maarja. Oh well. En Ivan is geloof ik wel een breedpootje, dus dat komt goed. Het zal in ieder geval megaschattig staan. O+
pi_96769045
Volgens de verschillende schoenenboeren waar wij geweest zijn om de voetjes te laten meten heeft Amelie normale voeten, niet smal en niet breed, ook geen hoge wreef toestanden, gewoon gemiddeld. Vooruit, iets groter dan gemiddeld :+
Ik vind ze prima zitten bij haar. Ze rende er ook letterlijk gelijk op weg.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96769183
Lief en stoer Claudia O+

Octopussy, die paarse en die lichtroze vind ik zo leuk O+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_96772688
Ik denk dat Hannah gezegend is met mijn voetvorm: lang en smal -O-
Hoewel het tegenwoordig wel sterk verbeterd is, heb ik best nog wel moeite om schoenen te vinden in maat 42 die niet te breed zijn.
pi_96796512
mijn zoon heeft een hoge wreef volgens de schoenenwinkel, koop ook niks meer online. Laatst wel een keer gedaan, maar ze pasten niet. Toen wilde ik ze terugsturen, maar de kids hadden in de tussentijd een paar scharen gepakt en hadden de doos in 30 stukken geknipt :X
pi_97003216
We did it! Lente heeft nieuwe schoenen!

Schoenen zonder rubber aan de voorkant vind ik eigenlijk mooier, maar dan zou ik me na een dag al gaan ergeren aan de beschadigingen. ;')

Maar ze waren wel erg leuk. O+

Huup, deze heb jij wel eens gepost, bedenk ik me net. Volgens mij was de gesp zilver. :')

Dit durfde ik al helemaal niet aan...

Maar ze stonden wel errug leuk. O+

En verder waren er heeeel veel zilverkleurige schoenen. Maar daar hou ik niet zo van.

[ Bericht 46% gewijzigd door Ssserpente op 18-05-2011 20:20:57 ]
pi_97087019
De SKR's die ik had besteld bleken helaas toch niet meer op voorraad te zijn. Vandaag zijn we dus maar even snel bij de winkel langsgeweest die je had getipt, miss. We hebben natuurlijk weer veel te dure exemplaren aangeschaft, maar ik had gewoon geen puf meer om verder te zoeken. :+

pi_97088394
Zijn dat de Campers?
pi_97088546
Ja!
  vrijdag 20 mei 2011 @ 20:01:48 #26
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97089351
oooo ze zijn wel echt echt echt mooi Claudia!! :D
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_97089761
:D O+ *O*
Wat zijn ze gaaf!!!
Ik wil ze in het echt zien O-)

Ssserpente ik vind het allemaal hele leuke schoentjes die je post. Maar erg leuke keuze :Y
pi_97089769
Ze zijn ook véél groter dan zijn vorige schoenen. Ik voel me een beetje schuldig dat we hem daar zolang mee door hebben laten lopen.
pi_97089826
Welke maat?
pi_97090129
Dit is 23. Zijn vorige waren 22. Lijkt mee te vallen, maar ze zijn ook in de breedte flink groter. En de verkoopster twijfelde nog of deze wel groot genoeg waren. :o

Hij heeft ze morgen aan, hoor. 8-)
pi_97091872
Oh! Die zijn mooi, Claudia!
Ik herken het trouwens wel wat je zegt, ik heb nu zijn schoenen maat 21 weggeborgen, maar ik heb het gevoel dat hij ze nog steeds aan zou kunnen. Beide sandalen maat 22 lijken nog erg veel ruimte te hebben bij zijn tenen.
En zijn gympen maat 22 slippen aan de achterkant, ik kan er nog een vinger tussen steken. Hij verliest ze soms ook gewoon.
Ingewikkeld vind ik het, om in te schatten of het nu goed zit.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_97092697
Wat een kleine voetjes heeft Ko!
pi_97092895
Ja, maar dat is toch niet normaal? Ik bedoel, hij loopt al sinds oktober ofzo op maat 21. :D

Hebben jullie een mini-meet morgen? Ik wil ook! Voel me zo miserabel op het moment. * wentelt nog even in zelfmedelijden. :') :@
pi_97092965
Die Ko. :D Weet je zeker dat zijn voeten zo weinig zijn gegroeid? :+

Ja, we gaan een wiegje afleveren bij wickie! We gaan gauw afspreken, hoor, maar jij moet eerst aan het werk. ~O>
pi_97093101
Nouja, dat is dus mijn dilemma. Doe ik hem die SKR's aan, maat 22, struikelt hij erover. Als een clown met te grote voeten. :')
Vandaar mijn twijfel. Op zijn gympen loopt hij goed en op zijn andere sandalen maat 22 ook.

werk. :{
pi_97093127
Claudia, Ivans schoentjes zijn echt superleuk!
pi_97099252
Oeke, handig dat hij al zo lang in die maat zit :) Mette blijft ook lang hangen op 1 maat. Haar slofjes zijn elke keer helemaal afgedragen en kapot als ze naar de volgende maat gaat. Ben benieuwd hoe snel het nu met de schoenen zal gaan. Vooralsnog heeft ze maar 1 paar echte schoenen.

succes met het werk en bent je van harte welkom een keertje langs te komen :* of een keer een meet op jullie tuin O-)

En bedankt Claudia... in mijn Camper zoektocht voor Mette (wat op niks uitdraaide vanwege haar maat) heb ik uiteindelijk net Campers voor mezelf besteld (wel de helft afgeprijsd)
Maar ja.. Mette heeft nog steeds geen sandalen..
pi_97114053
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:02 schreef Ssserpente het volgende:
We did it! Lente heeft nieuwe schoenen!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Schoenen zonder rubber aan de voorkant vind ik eigenlijk mooier, maar dan zou ik me na een dag al gaan ergeren aan de beschadigingen. ;')

Maar ze waren wel erg leuk. O+
[ afbeelding ]
Huup, deze heb jij wel eens gepost, bedenk ik me net. Volgens mij was de gesp zilver. :')

Dit durfde ik al helemaal niet aan...
[ afbeelding ]
Maar ze stonden wel errug leuk. O+

En verder waren er heeeel veel zilverkleurige schoenen. Maar daar hou ik niet zo van.
Verrek! :D
had ik ze dus toch kunnen bestellen toen :P nouja ach.

Leuke schoenen voor Lente en Ivan! Die neuzen zijn wel handig ja, zeker als je je eraan stoort :Y slim om daar rekening mee te houden al.

Amelie groeit juist loeihard uit al haar schoenen :') Nouja des te netter blijven ze voor Elin...

En ik vind deze zo leuk, maar ze zijn niet echt girly ofzo. Niet dat dat altijd moet, maar toch...

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 23 mei 2011 @ 11:15:03 #39
100412 mefke79
komt goed!
pi_97191750
Claudia en Wickie: Camper

Ik vrees dat Driekus toch de groene Renata schoentjes nog gaat krijgen zodra mijn vakantiegeld binnen is, ik vind ze gewoon te leuk.

Iemand enig idee wanneer dit soort schoentjes in de sale komen? Zal wel pas ergens juli zijn zeker...

O en Oeke, te grote schoenen is hier ook geen optie. Hij heeft All Stars die net te groot zijn (en ik vrees te wijd) en dat is 1 grote struikelpartij. Als het aan Driekus zelf lag had ie elke dag de teva's aan, maar ja, beetje koud, dus hij krijgt ook zijn gewone schoenen gewoon aan.
pi_97223558
Die zijn ook wel erg Leuk, Mef!

Lente breekt trouwens ook d'r nek over d'r All Stars. -O-
  maandag 23 mei 2011 @ 21:55:07 #41
100412 mefke79
komt goed!
pi_97223775
weet je, ik heb mijn eigen all stars ook verkocht, die zitten niet als je smalle voeten hebt. Maar ze staan zo leuk bij driekus..
pi_97224191
Ach, ze moet maar vroeg leren dat zij die mooi wil zijn pijn moet lijden. "En ze spelden de muts aan de oren vast!" zei mijn moeder er altijd achteraan. :')
pi_97235150
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 12:56 schreef huuphuup het volgende:

En ik vind deze zo leuk, maar ze zijn niet echt girly ofzo. Niet dat dat altijd moet, maar toch...

[ afbeelding ]
Ik vind die crocjes ook leuk, huup. Ik zag laatst deze. Echt iets voor mijn jongste zoon.

Voor Leah heb ik nog nooit gekeken. Ze loopt nog steeds niet dus ze heeft nog steeds haar baby paws aan. En ook nog steeds hele kleine voetjes. Maat 19 (11,5 cm)
pi_97237074
Wat heeft Leah schattige kleine voetjes dan inderdaad zeg! :D O+ wat lief <3
Nouja, die babypaws brengen hun geld wel op dan zeker haha of heeft ze inmiddels al een paar versleten?

Ik postte het net al in het kleertjestopic, ik heb net deze besteld voor Amelie voor het najaar. Uit de sale van 3suisses.

ik vind ze zo leuk O+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 24 mei 2011 @ 09:34:23 #45
100412 mefke79
komt goed!
pi_97237282
Huup, die zijn ook heel leuk...echte meisjeslaarzen. Ik wil ook een meisje...of zal ik Driekus gewoon deze aantrekken O-)
pi_97237297
Kan best :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 24 mei 2011 @ 09:37:28 #47
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_97237360
Die zijn leuk Huup O+
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 10:12:38 #48
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_97238380
Ik heb ook weer nieuwe schoenen gekocht voor de kindjes.
Deze voor Anna in een bescheiden maatje 27:

En deze voor Morris is een iets onbescheidener maatje 26.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_97318930
Rienk moet sandalen want hij heeft alleen maar dikke winterschoenen die goed zitten. Hij heeft teva's maar die zijn zo te groot dat hij er al gauw met een teen of 2 naast loopt -O-
Ik ken alleen de kleertjes.com maar daar hebben ze belachelijk weinig aanbod in maat 20 en 21. }:|
Ik zoek sandalen met zonder open tenen. Dus zoals de schoenen van Ivan!

Wie o wie komt met een paar briljante (niet al te dure) sites?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_97326461
Tip uit het vorige topic: Brandos!
pi_97326644

Ik denk die bovenste O+
  donderdag 26 mei 2011 @ 09:15:57 #52
100412 mefke79
komt goed!
pi_97326708
Vlindur, welke maat Teva's heeft Rienk nu dan aan? de 20,5 of de 22,5? En zijn ze ook te wijd of alleen te groot? Driekus heeft schoenen maat 22, maar teva's in 20,5 en omdat ie smalle voeten heeft, moeten ze vrij strak. Maar dan nog gaan z'n tenen er wel eens uit als ie er mee op de loopfiets zit...
pi_97328611
Rienk zn Teva's zijn 20.5 en op alle manieren te groot. Al zijn teentjes komen voorbij het randje, maar met lopen floept de helft er buiten. Erg jammer! Maar hij kan er echt niet op lopen dus moeten er anderen komen..
pi_97328668
Ik vind die bovenste erg leuk, Vlindur!
pi_97328730
Ik vind de onderste het leukst!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_97328907
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 10:25 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind de onderste het leukst!
Ik ook!
pi_97328977
Uiterlijk vind ik de onderste het leukst, maar ze zien er op een of andere manier niet zo comfortabel uit. Overigens heeft Brandos helaas veel maten niet waardoor ik voor Ivan niks leuks kon vinden.
pi_97328987
Teva's hier voor Iris maat 20,5 kan nog net, ze zit tegen 23 aan qua schoenmaat.
Voor Mirte (schoenen maat 26) heb ik 23,5 en dat kan ook nog net.
Het houdt niet over, maar ze kunnen ze nog wel aan. Volgens mij vallen ze wat groot die dingen ;).
Fake it till you make it...
  donderdag 26 mei 2011 @ 10:33:38 #59
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_97328996
Ik vind de onderste ook het leukst! :Y

We hebben een paar dagen geleden ook sandaaltjes voor Tirza besteld bij Brandos! Hoop dat ze passen!
Ook dicht aan de voorkant, met Pippi erop! Huup heeft deze al eens hier geplaatst. (weet niet hoe ik dat plaatje hier geplaatst krijg) :?
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_97329158
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 10:33 schreef Claudia_x het volgende:
Uiterlijk vind ik de onderste het leukst, maar ze zien er op een of andere manier niet zo comfortabel uit.
Echt? Dat heb ik juist met het bovenste paar. Dat leer ziet er zo hard uit.
pi_97329477
Bij nader inzien heb je waarschijnlijk gelijk, oeke.
pi_97329627
Maar die bovenste heeft een rubber stukje bij de neus wat het slijten tegen gaat..

Nu wil ik ook die onderste, want die lijken idd soepeler.. ff prijs vergelijken ;)
pi_97329701
die ondersten zijn 10 euro duurder. Dat vind ik echt te gek :@
  donderdag 26 mei 2011 @ 10:57:09 #64
100412 mefke79
komt goed!
pi_97329724
Die middelste lijken me sowieso niet zo fijn. Daar zit precies zo'n gaatje bij de zool waar je je voet op afwikkelt en ik kan me van vroeger heugen dat net daar altijd een steentje ging zitten.
pi_97330463
Ik wil toch zwarten, maar die deed ik er bij omdat ze er wel heel schattig uit zien.

Ik ben in overleg met manlief trouwens. U hoort nog van me 8-)
pi_97331466
Chance of plans, we gaan straks even in Leeuwarden kijken als Rienk fit is. Kan ik ze gelijk aanzien enzo :Y
  donderdag 26 mei 2011 @ 11:52:51 #67
100412 mefke79
komt goed!
pi_97331747
Vlindur, dat is misschien ook wel een goed plan ja..kan je altijd nog ze online bestellen als dat goedkoper is.
pi_97342165
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 11:45 schreef Vlindur het volgende:
Chance of plans, we gaan straks even in Leeuwarden kijken als Rienk fit is. Kan ik ze gelijk aanzien enzo :Y
Heel verstandig, ik wilde ook zoiets maar kon niet echt wat vinden, wel vinden maar niet binnen mn budget ;)
Heb dus bij brandos een stel besteld en gekregen, duurde vrij lang voor ik zeg kreeg en had extra nog een maat groter besteld en deze pastte nauwelijks :N en ze zagen er op de plaatjes leuker uit dan in t echt, waren een beetje flutschoentjes en neit echt stevig.
Nu maar gewoon een laag paar sneakertjes gehaald en hij heeft mini nep crocjes en teva's en daar gaat ie af en toe met zn teen uit maar kan er wel op lopen.

Die crocs die huup plaatste zagen er wel leuk uit btw.

Succes ermee.
pi_97381892
Ik kon gister niks vinden in de stad. Nu ben ik maar op MP wezen kijken en heb zojuist deze gekocht :)

Mochten ze niet bevallen kijk ik wel voor de duurdere. Maar deze zien er nog prima uit!
  zondag 29 mei 2011 @ 23:10:46 #70
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_97478364
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:05 schreef Vlindur het volgende:
Ik kon gister niks vinden in de stad. Nu ben ik maar op MP wezen kijken en heb zojuist deze gekocht :)

Mochten ze niet bevallen kijk ik wel voor de duurdere. Maar deze zien er nog prima uit!
Die zijn leuk Vlindur!! ^O^

Gisteren lagen de Teva's in de bus, die we voor Tirza hadden gekocht, ook via mp! ;)
Ze zijn nog wat groot, maar het scheelt dat je ze strak genoeg kan aantrekken!
O+

pi_97488130
Heel schattig Elmo O+

B. is geen teva-fan dus hier komen ze niet. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik alleen de kinderteva's leuk vindt. Net als met crocs zeg maar :P

Ik heb net een paar schoenen besteld voor Amélie, ze is in 1 klap uit 4 paar schoenen gegroeid :X en ik dacht dat ik een volgende maat klaar had staan maar bij nameten bleek dat die precies hetzelfde vielen als de kleinere maat :')

Het zijn deze geworden:

Vans Torya. Voor het najaar heb ik die laarsjes, die zijn weer een maat verder zeg maar. En voor nu heeft ze dus crocjes en deze. t is wel weer even goed zo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97488522
Die zijn leuk Huup en Elmo!

De mevrouw van de MP beweert dat ze het geld niet heeft. omdat zij een verkeerde naam doorgeeft, maar wel het goeie nummer.
Het moet toch gewoon aankomen zolang het nummer correct is?
Ik heb rabo, zij postbank. Dus het duurt een paar dagen. Ik heb het donderdagavond gelijk overgemaakt. Dan zou het vandaag er op moeten staan right?
pi_97488694
Naam en nummer moeten correct zijn, niet alleen het nummer. Ik heb wel eens iets over gemaakt naar Snoopy en toen per ongeluk een extra l in de achternaam gepropt :') maar toen kreeg ik hem dus mooi niet akkoord.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97488734
Leuk zeg Huup en Elmo! O+ Ik heb die hartjes-teva's nog nooit gezien, goede vondst!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_97488755
Maar vlinder, dan moet het er toch ook niet af zijn bij jou?

Gister met de oudste gekocht, ze is er helemaal trots op :)
pi_97488953
Bij mij is het er gewoon af. Dan moet het toch goedkomen?
pi_97489731
Ik heb geen idee, is dat niet op een of andere manier te achterhalen?
Misschien je bank eens bellen? Ik zou niet blindelings nog een keer storten geloof ik...
pi_97491153
Ook met foute naam komt het vaak goed. Nils en ik hebben het laatst toevallig nog geprobeerd. Bovendien storten we op mijn werk nu de lonen op enkel het rekeningnummer, de naam wordt er niet meer bij vermeld omdat de banken hebben aangegeven dit niet meer te checken.
pi_97491244
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 11:29 schreef Nijna het volgende:
Ik heb geen idee, is dat niet op een of andere manier te achterhalen?
Misschien je bank eens bellen? Ik zou niet blindelings nog een keer storten geloof ik...
Blindelings nog een keer storten zou ik niet doen nee, als het fout gaat dan krijg je het gewoon teruggestort op je rekening met een melding erbij.

Ik kreeg het toen dus terug met melding dat naam/nummer niet overeen kwamen. Pas na 6 keer goed kijken zag ik die stomme l ertussen :') :D en toen was het wel goed.
Gewoon even afwachten en aankijken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97491270
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 10:53 schreef Nijna het volgende:
Maar vlinder, dan moet het er toch ook niet af zijn bij jou?

[ afbeelding ]
Gister met de oudste gekocht, ze is er helemaal trots op :)
Leuk zeg O+ O+

en wat leuk dat ze zo trots is :D ik weet dat nog wel van vroeger, en dan de hele dag je nieuwe schoenen aan willen <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97492760
Het was vanmorgen ook wel een klein drama dat ik vond dat ze ze niet aan mocht naar de opvang... maar ik heb gewonnen ;).
Ik vond ze ook wel leuk. Ze wilde zo graag slippers, maar zonder bandje over de hiel verloor ze binnen 3 stappen en dit ging wel goed.

Mijn nieuwe schoenen gingen ook wel eens mee naar bed ;)
pi_97492790
Ik wacht het nog even af tot morgen. Mocht ik dan nog niks hebben gehoord ga ik er achteraan en blijft ze het volhouden ga ik dr aanklagen bij MP. o|O
pi_97492880
Vlindur, heb je d'r rekeningnummer wel eens gegoogled? Er is een speciale site waarop gedupeerden van onbetrouwbare MP-verkopers zich verzamelen en de rekeningnummers van de oplichters openbaar maken. Als je het nummer dus googlet, kan het zijn dat ie via die site gevonden wordt.
pi_97493022
Oh! das een goeie! ff doen :)

Niks nada noppes. Niet met rekeningnummer en niet met haar naam.
Ze is 4 jr actief op marktplaats. Dus redelijk betrouwbaar komt ze wel over.
pi_97493503
Dan zal het wel goedkomen. Of je moet toevallig net de eerste zijn die ze oplicht. :P

Wanneer heb je het overgemaakt dan? Het is weekend geweest, he?
pi_97493971
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 13:33 schreef Ssserpente het volgende:
Dan zal het wel goedkomen. Of je moet toevallig net de eerste zijn die ze oplicht. :P

Wanneer heb je het overgemaakt dan? Het is weekend geweest, he?
I know. Donderdagavond overgemaakt. Rabo-rabo is heel snel, maar rabo-postbank is trager. Maar ze zal het anyhow uiterlijk morgen binnen moeten hebben toch?
pi_97494011
In ieder geval morgen na 16:00 uur. :)
pi_97494296
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 13:47 schreef Ssserpente het volgende:
In ieder geval morgen na 16:00 uur. :)
ná pas? Jemig wat is dat geld dan lang onderweg :o
  maandag 30 mei 2011 @ 22:26:35 #89
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_97517983
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 10:52 schreef Twinkly het volgende:
Leuk zeg Huup en Elmo! O+ Ik heb die hartjes-teva's nog nooit gezien, goede vondst!
Na wat speurwerk op mp kwam ik ze tegen tussen tig aardbeienteva's!
Was er niet specifiek naar op zoek, want ik wist er het bestaan niet van, maar ik wist dat ik geen roze (dus die aardbeien) wilde!
  maandag 30 mei 2011 @ 22:28:42 #90
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_97518120
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 10:31 schreef huuphuup het volgende:
Heel schattig Elmo O+

B. is geen teva-fan dus hier komen ze niet. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik alleen de kinderteva's leuk vindt. Net als met crocs zeg maar :P

Ik heb net een paar schoenen besteld voor Amélie, ze is in 1 klap uit 4 paar schoenen gegroeid :X en ik dacht dat ik een volgende maat klaar had staan maar bij nameten bleek dat die precies hetzelfde vielen als de kleinere maat :')

Het zijn deze geworden:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Vans Torya. Voor het najaar heb ik die laarsjes, die zijn weer een maat verder zeg maar. En voor nu heeft ze dus crocjes en deze. t is wel weer even goed zo.
Ooooh die zijn leuk Huup! O+
Ik moet Tirza krijgt over een tijdje ook Vans O+

En ik vind die kleine teva's ook superschattig, maar zelf hoef ik ze echt niet! Daar is weinig schattigs aan. :')
pi_97519763
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:28 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

Ooooh die zijn leuk Huup! O+
Ik moet Tirza krijgt over een tijdje ook Vans O+

En ik vind die kleine teva's ook superschattig, maar zelf hoef ik ze echt niet! Daar is weinig schattigs aan. :')
Haha ja nouja dat dus, dat laatste.

Die Vans komen van omoda en waren in de opruim. 29,- maar, en gratis verzenden! k ben dr mee in mn nopjes :D ik vind 'in mn nopjes' zo'n leuke uitdrukking :D :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97520528
Ik kan niet wachten om schoenen te kopen voor Floris.
Ik wil tzt ook vans, laatst zulke leuke gezien O+

deze vind ik leuk, niks bijzonders ofzo, maar toch. Echjt van die kleine jongetjes schoenen vind k t :')
Oh en die van Amelie hebben ze ook in t zwart/wit, die zijn ook tof!

Deze van de Zara vind ik ook errug leuk
pi_97520714
Oehhh die Vans van Amélie zijn leuk!! En met een leuk prijsje :D
  maandag 30 mei 2011 @ 23:10:32 #94
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_97520723
Sonnetje, die groene zijn leuk :9~ Die wil ik nu al, op voorraad voor later :7
Oude (on)bekende.
pi_97520749
Oooh Son die groene O+ O+ wat een mooie kleur!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97520924
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 23:10 schreef Mevr_Mus het volgende:
Sonnetje, die groene zijn leuk :9~ Die wil ik nu al, op voorraad voor later :7
haha ja dat heb ik dus ook, ik wil ze NUUUU

De kleur is tof he!

mja welke maat haha
Ik heb van die nepschoenen voor m (voor de zachte zool, voor buiten, heeft ze alleen binnen aangehad *lol*) maar ik vind dat zo schattig staan, nu hij staat :D
vind schoenen niet zo leuk als ze nog niet staan heb ik bedacht. lijken die voetjes zo mega haha
pi_97520995
Het is wel heel verleidelijk om ze ook te kopen :D Maar hij heeft echt genoeg schoentjes voor nu....
Weet je hoe ze vallen Huup? :P

pi_97521704

deze vind ik ook leuk (ik hou van blauw ;)
zijn maar 25 euro...
pi_97521974
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 23:15 schreef Meimeltje het volgende:
Het is wel heel verleidelijk om ze ook te kopen :D Maar hij heeft echt genoeg schoentjes voor nu....
Weet je hoe ze vallen Huup? :P

[ afbeelding ]
Geen flauw idee :D
ik heb gewoon de groeitabel van Vans gebruikt op de site. Bezorgen en retouren is gratis dus als t niet past gaan ze gewoon weer terug.

Maar... door het klittenband lijkt het me dat ze in de breedte wel enigszins te verstellen zijn.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97522116
Ik ga het toch maar niet gokken ;) Echt nodig heeft hij ze niet en ze beginnen pas vanaf maat 23. Denk niet dat hij ze in de zomer gaat passen (heeft nu maat 21).
Maar leuk zijn ze zeker!
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:00:18 #101
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97578845
En Vlindur, is t goed gekomen met t geld?

De Vans voor Amélie zijn binnen, ik vind ze awesome O+
het roze is ietsje feller dan op mn foto in t echt, precies roze genoeg om nog een heel klein beetje girly te zijn.

O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97578875
wat stoer huup!!!
pi_97579070
Ze zijn super Huup! Passen precies bij jou Amelie!
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:09:35 #104
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97579162
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:07 schreef oeke het volgende:
:+

beetje projectie mag nog wel op deze leeftijd toch? :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97579603
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:07 schreef oeke het volgende:
:D _O-
pi_97579672
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:09 schreef huuphuup het volgende:
beetje projectie mag nog wel op deze leeftijd toch? :P
:Y Zeker als het zulke leuke zijn!

Zeg Huup, ik ben verward over die croc dingen. Ik wil ze wel voor op de tuin, maar ik vind ze best aan de prijs.
Zouden die nepperds echt anders/naar zijn? Niet dat jij dat weet, maar gewoon, ik zoek een sparring partner om me te bezinnen over de aanschaf. Zoals je kunt vermoeden heeft P. er niet echt een mening over. :P
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:33:53 #107
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97580004
ik heb geen flauw idee oeks :o daar heb je niet echt wat aan he... sorry :@
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97580107
Och, je bent een hartje anyway!
Ik heb net even op de markt heel hard geknepen in een paar nepperds van 5,- en nu ga ik even in de croc-winkel in een paar echies van 25,- knijpen.
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:56:10 #109
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97580817
:D

enenen? :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator woensdag 1 juni 2011 @ 14:01:29 #110
5428 crew  miss_sly
pi_97580995
oeke, Senna heeft nepperds en echte, en ze vindt ze allebei even prima!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 1 juni 2011 @ 14:10:23 #111
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97581232
Actiefoto :D

ze vindt vooral de onderkant mooi, want lekker roze :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator woensdag 1 juni 2011 @ 14:23:58 #112
5428 crew  miss_sly
pi_97581649
Ze zijn leuk, huup!
pi_97582120
Leuke schoenen huup :Y

En Oeke, het licht er aan welke nepperds je hebt. De nepperds die wij nu hebben kon ik qua " look and feel" niet onderscheiden van de echte :)
  † In Memoriam † woensdag 1 juni 2011 @ 15:11:05 #114
7074 moussy
kuttekop
pi_97582944
Ik en mijn DNA hebben nepperts, onbewust pakken we alleen maar de echte, het draagt/zit toch wel veel lekkerder als ik er over nadenk.

Ik weet niet of je al eens online besteld hebt, maar je krijgt een code voor 20% korting als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief, en in de outlet staan kids classics geel en blauw vanaf 9,98 maar die zijn er niet meer in de kleine maatjes, wel in het khaki, die zijn 13,97
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_97584057
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:36 schreef oeke het volgende:
Och, je bent een hartje anyway!
Ik heb net even op de markt heel hard geknepen in een paar nepperds van 5,- en nu ga ik even in de croc-winkel in een paar echies van 25,- knijpen.
Kyllian had toen hij 1,5 was een paar nepperds en daar kreeg hij dus steeds blaren van. Daarna altijd de echte crocs gehad en dat probleem nooit gehad.
Online zijn regelmatig aanbiedingen. Ik heb 2 weken geleden 2 paar crocs besteld, 2e 50% korting op www.crocs.nl. Of via MP? Je kunt ze trouwens ook nog makkelijk als ze weer te klein zijn doorverkopen voor bijna de helft, nepperds krijg je niet echt verkocht denk ik...scheelt ook weer geld ;)

Edit: met 2 kortingscodes kun je als het goed is nog 14% korting krijgen: http://www.shopkorting.nl/winkel/Crocs

[ Bericht 4% gewijzigd door Meimeltje op 01-06-2011 15:50:27 ]
pi_97584346
Huup, je foto's deden het net niet nu wel. Ze zijn erg leuk en stoer!! En nu wil ik ze eigenlijk toch ook *twijfel twijfel* . Zijn ze echt voor de zomer of kunnen ze in de herfst ook?
pi_97584519
Vlindur, mocht het niet goed gekomen zijn met de sandaaltjes dan heb ik hier wel een paar sandalen voor je (mt 22). Ze zijn van Kyllian geweest, heeft ze maar paar keer aangehad. Dyon heeft al genoeg aan z'n eigen sandalen :')
pi_97584677
Tof zijn ze Huup!

Ik ga even op mn vingers zitten voor de groene die we hier toch echt nog niet nodig hebben :')
  woensdag 1 juni 2011 @ 16:10:02 #119
100412 mefke79
komt goed!
pi_97584969
Huup! Echte meisje-stoere-gympen! Gaaf.

Ik moet nog steeds ergens de groene schoenen van Driekus gaan scoren. In de winkel waar hij ze gepast had, waren ze er niet meer, dus dat wordt dan online denk ik.
  woensdag 1 juni 2011 @ 17:04:32 #120
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97587075
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 15:52 schreef Meimeltje het volgende:
Huup, je foto's deden het net niet nu wel. Ze zijn erg leuk en stoer!! En nu wil ik ze eigenlijk toch ook *twijfel twijfel* . Zijn ze echt voor de zomer of kunnen ze in de herfst ook?
Waarom zouden ze niet voor de herfst kunnen? :o \
Als er gewoon sokken in gaan zijn ze niet koud ofzo volgens mij hoor als je dat bedoelt. Maar ik ben niet zo heel erg van de zomer/winterschoenen geloof ik. Sandalen en open toestanden zijn voor de zomer en de rest kan altijd :Y) lekker makkelijk :P

Anyhow, ik wilde ze hier wel nog gewoon in de herfst gebruiken tzt (hoewel ik denk dat ze er dan wel uit is weer, maar goed. Positief denken :+ )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97590049
Marktplaatsverhaal gaat door!

Mijn bank heeft het geld niet overgemaakt (Naam-Nummer komt niet overeen) en inmiddels is het wel goed overgemaakt. Dus ik hoop stiekem dat ik ze volgende week binnen heb!

Oh Huup, die Vans zijn echt super! O+

Meimel, interesse is er altijd. Heb je foto's?
pi_97598637
Foto's voor Vlindur ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoort misschien niet helemaal hier in dit topic he, sorry alvast :P

Nogmaals een edit, want ik las terug dat je maat 21 nodig hebt en dit is dus een maat 22... Ietsjes te groot dus ;)

Huup: ik doelde meer op dat ze bijv een beetje tegen regen zouden kunnen. Hoe vallen ze qua maat? Ik denk dat Dyon maat 23 in de herfst heeft en aangezien dat de kleinste maat is.

[ Bericht 23% gewijzigd door Meimeltje op 01-06-2011 22:12:09 ]
pi_97598744
Huup ze zijn echt geweldig! Ik zei vanmiddag op fb dat Mette ook echt sneakers móet hebben, zo stoer maar ook schattig :)
Kom ik er net achter dat we gewoon een paar Airwalks voor haar hebben staan, ooit gekregen als kraamcadeau. Net even gepast en ze zitten goed en Mette heeft ze gelijk geaccepteerd. Alleen kan je merken dat ze heel erg flexibele zolen gewend is, ze liep ermee als een bootwerker :D
Ik maak morgen even een foto.
  woensdag 1 juni 2011 @ 22:26:32 #124
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97600425
woehoei wickie!! tof O+

Meimel oh zo ehm nouja het zijn stoffen schoenen. niet plas-stampgeschikt, denk aan all-stars ofzo.
De schoentjes vallen wat groot volgens mij.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97600846
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:56 schreef huuphuup het volgende:
enenen? :P
-O- Toch maar die echte dan. :P
En even die webshop uitpluizen, in de winkel waren ze wel aan de prijs namelijk...

En die roze zolen vind ik geweldig! Echt weer zo'n mooi detail. ;)
pi_97613373
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:24 schreef oeke het volgende:

Zoals je kunt vermoeden heeft P. er niet echt een mening over. :P
Valt me wat van hem tegen.
pi_97613645
quote:
10s.gif Op donderdag 2 juni 2011 10:05 schreef Claudia_x het volgende:
Valt me wat van hem tegen.
Nouja, ik chargeerde wat. Hij vond er van alles van, maar niks constructiefs. :P
pi_97634581
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 10:19 schreef oeke het volgende:

[..]

Nouja, ik chargeerde wat. Hij vond er van alles van, maar niks constructiefs. :P

heb je uiteindelijk al een keus gemaakt of iets gekocht nu?

We hebben bij primark vandaag een paar schoentjes meegenomen O+ echt hè, als het zo goedkoop is, can't help myself :') :@
zwart met kleine blommetjes, heel schattig, beetje model lage allstar, maak morgen wel een foto want het staat nu op Amélie's kamer.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 9 juni 2011 @ 12:02:46 #129
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_97931451

mijn zoon! hij heeft smaak.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_97932133
Die zijn cool buuf ^O^
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_97935829
oh buuf, supertof! O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97937534
Misschien iemand hier die het weet... bij kleertjes.com hebben ze nu 30% korting op de schoenen geloof ik, maar er staat me vaag iets van bij dat het later nog meer korting wordt. Ik zit een beetje te twijfelen of ik voor Iris wat zal bestellen of dat ik gewoon nog even geduld zal hebben en ook ff in de winkel ga kijken...
pi_97939635
Rienk zn marktplaats sandalen zijn binnen!
Ze zijn alleen ietsie echt te groot :{
pi_98000470
Ma-ma, Miss Sly, Beessie Jen: Vans heeft nu ook Hello Kitty sneakertjes.

vrijdag 10 juni 2011 @ 23:19:57 #135
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98006361
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 21:42 schreef bodpa09 het volgende:
Ma-ma, Miss Sly, Beessie Jen: Vans heeft nu ook Hello Kitty sneakertjes.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
o en stiekem vind ik ze leuk ;)
en Evie vind ze vast FAN-TAS-TISCH!

(en OMG als je dit een paar jaar geleden aan me had laten zien, dan had ik het vreselijk gevonden, maar mijn meisje wordt zooooo blij van Kitty ;))
pi_98006414
Die bovenste vind ik het leukst O+
Maar mijn meisje krijgt dat echt heus niet hoor O-)
  vrijdag 10 juni 2011 @ 23:22:55 #137
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98006560
ja en indeed die bovenste zijn het leukst...
  zaterdag 11 juni 2011 @ 18:21:17 #138
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_98032430
Bodpa ohhhh wat gaaf!!! O+
Ik kijk nooit in dit topic en ik dacht eens kijken wat er hier allemaal te doen is... :D O+

Waar kan je ze kopen/vinden? :D
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
pi_98034677
-O- snert zeg, heb ik eindelijk die crocs besteld, zijn ze echt veel te klein. :(
Nu de retourprocedure eens uitzoeken.
pi_98037970
He, shit, Oeks, dat is balen!

Ma-ma: hier!
pi_98038049
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 19:19 schreef oeke het volgende:
-O- snert zeg, heb ik eindelijk die crocs besteld, zijn ze echt veel te klein. :(
Nu de retourprocedure eens uitzoeken.
jammer Oeke. Het is bij Crocs altijd maar gissen hoe ze vallen...
Als je ze via de crocs website hebt besteld kan je inloggen en je retourzending aanmelden. Je krijgt dan een RMA nummer toegestuurd.

Huup, hoe stug zijn die Vans van Amelie? Ik vind ze erg leuk voor Hannah, maar vraag me of ze geschikt zijn voor meisjes die net een maandje lopen.
pi_98039193
Die Vans zijn leuk!

Ik wil voor de kinderen en misschien mezelf ook een keer echte crocs bestellen.
Tyler heeft van zn nepperds een blaar gehad en ik heb het idee dat dat gevoelig blijft.
Maar geen idee van de maat. Misschien maar eens kijken of ze in de stad verkocht worden om te passen.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 21:16:48 #143
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98039665
Huup welke maat heb jij voor Amelie; ik vind ze voor Evie ook erg leuk, en lekker makkelijk aantrekken :) das de laatste tijd nog wel eens handig. (lees; mijn meisje heeft niet zoveel geduld als ze echt echt echt naar buiten wil).
pi_98040908
Ik heb hier maat 23 BJ, maar ze zijn Amelie echt nog wel een beetje te groot eigenlijk, ze loopt er niet lekker op nu, struikelt regelmatig, dus ze gaan nog eventjes de kast in.

Octo flexibel ehm oef. Ja mijn meisje loopt en rent er prima op zulke zooltjes nu (afgezien van dat ze te groot zijn he :P). En je kunt ze ook met 1 hand dubbelvouwen enzo. Maar als Hannah pas 1 maand loopt zou ik denk ik zelf nog een maand of 3 wachten met kopen van deze schoenen.

Oeks nee :o wat bluh zeg :{
retouren via de website zou redelijk okay moeten gaan maar wel vervelend! Wat octo zegt is wel een beetje, jammer genoeg lijken die crocs per model anders te vallen steeds :{ beetje jammer. Ga je een maat groter bestellen of ben je t nu zat? :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 11 juni 2011 @ 21:47:21 #145
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98041008
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 21:44 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb hier maat 23 BJ, maar ze zijn Amelie echt nog wel een beetje te groot eigenlijk, ze loopt er niet lekker op nu, struikelt regelmatig, dus ze gaan nog eventjes de kast in.

Octo flexibel ehm oef. Ja mijn meisje loopt en rent er prima op zulke zooltjes nu (afgezien van dat ze te groot zijn he :P). En je kunt ze ook met 1 hand dubbelvouwen enzo. Maar als Hannah pas 1 maand loopt zou ik denk ik zelf nog een maand of 3 wachten met kopen van deze schoenen.

retouren via de website zou redelijk okay moeten gaan maar wel vervelend! Wat octo zegt is wel een beetje, jammer genoeg lijken die crocs per model anders te vallen steeds :{ beetje jammer. Ga je een maat groter bestellen of ben je t nu zat? :P
welke maat heeft ze normaal? Evie dr 21 schoentjes zijn eigenlijk te klein geworden, en Evie dr voetjes zijn nu 13 cm, misschien paar mm groter...
dus ik heb 22 besteld bij Omoda, kan ze gratis retourneren.
maar kan je ze, net als Teva's een beetje strak doen?
pi_98041377
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 21:47 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

welke maat heeft ze normaal? Evie dr 21 schoentjes zijn eigenlijk te klein geworden, en Evie dr voetjes zijn nu 13 cm, misschien paar mm groter...
dus ik heb 22 besteld bij Omoda, kan ze gratis retourneren.
maar kan je ze, net als Teva's een beetje strak doen?
Ze is net uit maat 22 gegroeid. De SKR in 22 passen nog net de rest in 22 is te klein. Vandaar dat ik 23 besteld heb maar die Vans zijn dus nog wat aan de grote kant voor haar.
Je kunt ze wel goed strak doen hoor met die klittenband-bandjes, dat zit wel goed vast.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 11 juni 2011 @ 21:57:59 #147
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98041462
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 21:56 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ze is net uit maat 22 gegroeid. De SKR in 22 passen nog net de rest in 22 is te klein. Vandaar dat ik 23 besteld heb maar die Vans zijn dus nog wat aan de grote kant voor haar.
Je kunt ze wel goed strak doen hoor met die klittenband-bandjes, dat zit wel goed vast.
hmmm maar ff zien dan, hoe ze zitten. Thanx voor de info in elk geval. :)
  zondag 12 juni 2011 @ 11:44:01 #148
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_98057698
Bedankt Bodpa :*
Jammer dat ze de gekleurde hello kitty in Tessa haar maat (voor net na de zomer) niet meer hebben..hoop dat ze ze nog wel krijgen! Wat zijn ze leueueueueuek!!! :9~
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
  zondag 12 juni 2011 @ 18:13:57 #149
100412 mefke79
komt goed!
pi_98072731
oeoeoee...ik zie uitverkoop bij omoda.nl, ook voor de kleine maatjes. Joepie!
pi_98077645
Oh ff kijken... ;)
pi_98078048
Zo! Dat gaat snel zeg! Ik was op omoda aan het kijken en wilde jullie een leuk jongensschoentje laten zien, ik keek nog eventjes bij de damesschoenen en weg is de schoen!

Deze vind ik leuk

En deze, alleen dat grote merk erop is mwah
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_98105247
Misschien nog een tip
Als je je aanmeld voor de nieuwsbrief van Scapino, ontvang je een mail die je uit kunt printen en dan kun je naar de koopavond a.s woensdagavond 15 juni die veel Scapino vestigingen hebben, na het laten zien van die mail is ieder 2e artikel 1 euro!!
edit: ook online kun je woensdagavond 2e artikel 1 euro kopen

[ Bericht 11% gewijzigd door DustinHenderson op 13-06-2011 12:00:12 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 13 juni 2011 @ 12:13:30 #153
100412 mefke79
komt goed!
pi_98106067
Oe Poppejans, dat is een goede tip (niet dat ik al zo ver ben dat ik weer naar een Scapino kan, maar toch).

Twinkly het ging heel raar gisteravond op omoda.nl, wij hebben op twee laptops en met drie browers pogingen gedaan om schoenen te bestellen en het is uiteindelijk gelukt, maar niet vragen hoe. Volgens mij trok de site het maar net.
Ik zag vandaag ineens dat Driekus zijn voeten rap aan het groeien geslagen zijn, toch handig die Teva's waarin je dat heel goed ziet. De nieuwe schoenen die we gekocht hebben zijn 23, dat zal nog wel te groot zijn. Maar ik vraag me af of de Teva's wel groot genoeg zijn voor de hele zomer. Nou ja, we zullen zien.
pi_98107596
Mefke, ik heb ook continu problemen met de O' moda website en ik heb ze er al eens een mailtje over gestuurd. De website is geregeld zeer traag of geeft zelfs time-outs op de server. Het antwoord was dat het waarschijnlijk aan onze verbinding ligt 8)7
For the record: wij hebben thuis glasvezel met 50MB up en 50MB down.

Volgens mij hebben ze daar gewoon een capaciteitsprobleem. Het zou ze sieren als ze dat dan ook toegeven :)
pi_98107600
Goede tip Poppejans!!

Mefke, welke schoentjes heb je besteld voor Driekus? En welke maat Teva's heeft hij ook alweer? Niels zit nu in schoenmaat 23 en heeft Teva's maat 22,5, die zijn nu nog maar ietsjes te groot. Ik ga binnenkort zijn voetjes ook weer eens op laten meten, ik ben benieuwd of hij al richting maat 24 gaat.
  maandag 13 juni 2011 @ 18:38:33 #156
100412 mefke79
komt goed!
pi_98122367
Ik heb deze besteld voor Driekus in maatje 23

Zijn teva's zijn 20,5 en die passen nog wel, maar je ziet dat ie minder ruimte heeft dan een maand terug zeg maar. Nou ja, als het moet ga ik de 22,5 ook nog maar halen. Hij loopt er zo graag op. Zijn gewone schoenen zijn nu 21, maar die vielen groot uit, hij had officieel 22.

Octopussy, hier ook glasvezel, maar hij gaf time-outs, liet de bestelknop niet zien in chrome (nu wel) en toen ik naar IE ging werd het niet beter. Na een aantal pogingen ging het op de laptop van mijn vriend dus wel.
  maandag 13 juni 2011 @ 19:54:10 #157
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_98126225
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 12:49 schreef octopussy het volgende:
Mefke, ik heb ook continu problemen met de O' moda website en ik heb ze er al eens een mailtje over gestuurd. De website is geregeld zeer traag of geeft zelfs time-outs op de server. Het antwoord was dat het waarschijnlijk aan onze verbinding ligt 8)7
For the record: wij hebben thuis glasvezel met 50MB up en 50MB down.

Volgens mij hebben ze daar gewoon een capaciteitsprobleem. Het zou ze sieren als ze dat dan ook toegeven :)
Hmm hier echt nooit problemen met O'moda, super snel en alles.
geen glasvezel.
  maandag 13 juni 2011 @ 19:56:39 #158
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98126361
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 19:54 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Hmm hier echt nooit problemen met O'moda, super snel en alles.
geen glasvezel.
same here :)
ben benieuwd wanneer Evie dr schoentjes arriveren :)
  maandag 13 juni 2011 @ 20:30:05 #159
100412 mefke79
komt goed!
pi_98128495
nou, dit was ook de eerste keer dat ik problemen had, heb er ook vaker besteld. Ik heb nu maar niet voor mezelf gekeken, gaat vast fout na maanden niet kunnen shoppen...
pi_98130095
Ik heb ook twee paar gekocht! Trouwens geen problemen met de site hier.

en

En nu ga ik even ergens een potje met geld zoeken :X
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_98130373
Sproet, die bovenste O+
Ik vind het lastig online schoenen kopen voor die kids. Ben altijd een beetje bang dat het dan toch niet goed zit ofzo. Maar bij omoda kan het ook gratis retour toch?
pi_98130781
Inderdaad gratis retour daarom durf ik het ook aan. En hier in de stad vind ik maar geen leuke schoenen dus nu maar een keer via internet proberen.
  maandag 13 juni 2011 @ 21:08:58 #163
100412 mefke79
komt goed!
pi_98130922
Nijna, ik heb deze schoenen toevallig de vorige keer dat we schoenen gingen kopen al laten passen. Het zijn op zich gewoon goede schoenen, maar net ietsje te wijd voor Driekus om als dagelijkse schoenen te dienen. Dus dit worden extraatjes en daarom was ik aan het wachten op de uitverkoop. Op zich zou ik nu wel van shoesme zo durven kopen, omdat ik weet dat die niet zo breed zijn, andere merken zijn meestal te breed.
pi_98131075
Mef, ik vind die schoenen helemaal leuk! Heeft Driekus zulke smalle voetjes?
  maandag 13 juni 2011 @ 21:37:01 #165
100412 mefke79
komt goed!
pi_98132796
Driekus heeft mijn pootjes: smalletjes...
In heel veel winkels kwamen we dan op 1 of 2 schoenen die ie past en dat is bijna altijd shoesme. Develab zie je best veel bijvoorbeeld, maar die kan hij niet aan. Zijn Allstars zijn ook te wijd, we hadden Nikes gekregen: te wijd. We zijn dus erg blij met de Teva's, die kan je gewoon smal zetten.
  maandag 13 juni 2011 @ 21:39:20 #166
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_98132956
Mefke, Van Haren verkoopt Elefanten als het goed is. Valt ook heel smal. Voor mijn jongste met zijn voet smaller dan breedtemaat 2 was het ook altijd een verzoeking. Develab heeft wel smalle schoenen in het assortimenthij heeft er wel een paar keer een paar gehad
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 13 juni 2011 @ 21:41:54 #167
100412 mefke79
komt goed!
pi_98133125
hij heeft nu Brakkies (of Braqueez, handig, dat merk heeft twee spellingen, afhankelijk van de maat) dat gaat wel. En dan strak zetten ja. Ach, ik heb het zelf ook altijd overleefd, komt vast goed.
pi_98133367
Shoesme bevalt hier ook goed, ook kids met smalle pootjes (hebben ze van papa, niet van mij ;))
pi_98134043
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 21:44 schreef huuphuup het volgende:
Ja, een maatje groter dan maar. Of 2? Wat denk jij? Wat draagt Amelie nu?
  maandag 13 juni 2011 @ 22:16:06 #170
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98135556
Amelie heeft nu een maat groter dan ze had, opvolgend zeg maar, maar die zijn nog humongous :X echt veul groter dan die vorige. Maar dat zijn dan wel weer dubbele maten... lastig, ik zou in elk geval niet 2 maten groter gaan zitten denk ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98137267
Deze, 21-22 zijn gewoon echt zo klein dat hij zijn voetje er niet eens in kan proppen. :o
En dat geloof ik best dat 23-24 dan keigroot zijn. -O-
Nouja ik ga ze gewoon maar ruilen en dan zien we wel.
  maandag 13 juni 2011 @ 22:42:24 #172
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98137586
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 22:38 schreef oeke het volgende:
Deze, 21-22 zijn gewoon echt zo klein dat hij zijn voetje er niet eens in kan proppen. :o
En dat geloof ik best dat 23-24 dan keigroot zijn. -O-
Nouja ik ga ze gewoon maar ruilen en dan zien we wel.
ja nouja das hier dus ook, je gaat eigk van 21.5 naar 23.5 t gaat nergens over, logisch dat t zo groot is... :{
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98137903
Ik vind kinderschoenen maar rare dingen... Jaël heeft schoenen in maat 22, 23 en 24... En laatst was ik op een site aan het kijken, onderkant voet meten en dan maat bepalen dan moet ze maat 26 :o Gaat hem niet worden natuurlijk. Ik ga dus ook geen schoenen online bestellen, ik wil ze kunnen passen in de winkel, maarrrrr owwwwwww wat zie ik hiet veel leuks voorbij komen.. (slecht voor mij ben net van mijn eigen schoenenverslaving af :+ )
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_98264373
Ik heb deze laarsjes voor Niels gekocht :D Hij vindt ze geweldig!

Verder kon ik in de stad helemaal geen schoenen vinden voor hem :N
pi_98270280
Die zijn leuk Twinkly! Ik moet ook nog nieuwe laarzen voor Pim, zijn regenbooglaarzen zijn nu echt te klein ;(
pi_98270401
Twinkly, die zou Dyon ook geweldig vinden :D
pi_98273144
geweldig twink! waar????
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_98287920
Bij Scapino!! Hier was het het laatste paar.
  maandag 20 juni 2011 @ 12:34:10 #179
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98406702
Uhm dames, hoe weet ik of Harry's schoenen te klein zijn?
  Licht Ontvlambaar maandag 20 juni 2011 @ 12:37:02 #180
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_98406792
Isa heeft nieuwe sandalen, zelf uitgezocht :D

You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_98406875
Als je hem laat staan kun je voelen waar zijn grote teen zit. Je kunt hem ook op papier laten staan, zijn voet omtrekken, uitknippen en in zijn schoen stoppen. Of gewoon naar de schoenwinkel gaan om op te meten :P
  maandag 20 juni 2011 @ 12:47:31 #182
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98407145
Ik kan bij beide schoenen niet voelen waar zijn grote teen zit. Dan was het makkelijk geweest ;)
Uit 1 paar kan ik de binnenzool halen. Als ik die onder zijn voeten hou, dan zijn ze volledig bezet (de zolen). Als ik die zolen in de andere schoenen prop dan hou ik geen ruimte over. De zooltjes passen precies (was ook te verwachten want de buitenzolen zijn even groot).

Tegen mij was gezegd dat hij een maand of 4 met zijn nieuwe schoenen kon doen (à ¤90 :X ) en nu zijn ze 2 maanden later al te klein lijkt het wel...

Nou ja, inderdaad anders maar even opnieuw gaan opmeten...

Wat zijn trouwens goede kinderschoenmerken? Elefanten weet ik en ben ik erg tevreden over. Zijn die alleen bij van Haren verkrijgbaar?
  maandag 20 juni 2011 @ 12:57:39 #183
100412 mefke79
komt goed!
pi_98407480
Asy, ik begreep dat Elefanten niet meer de Elefanten van vroeger is en dat alleen de merknaam is overgenomen. Geen idee hoe de schoenen verder zijn, geen ervaring mee.
We hebben hier Brakkies/Braqqies gehad en Shoesme. En ik weet even niet wat het merk is dat ie nu aanheeft.
En ja, groeispurten. Praat me er niet van. De schoenen hiervoor heeft ie amper 6 weken aangehad. En zijn teva's groeit ie nu ook uit.
  maandag 20 juni 2011 @ 12:59:54 #184
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98407554
Asy; dan hebben ze je niet helemaal eerlijk geinformeerd; de meneer bij onze schoenenwinkel zei dat ze juist in het begin, als ze pas een paar maanden lopen; vaak al binnen 2 maanden aan het volgende paar toe zijn...

De Teva's gaan hier ook hard Mef; kunt ook goed zien hoe snel die voetjes eigenlijk groeien als ze die aanhebben :).

en Evie is ook ineens uit mt 21 gegroeid, dus ik heb deze week ook alweer 2 paar moeten kopen.
pi_98407731
En mij werd in de schoenenzaak juist weer geadviseerd om elke 3 maanden de voetjes op te laten meten :+
Ik vind het handig dat hij nu sandaaltjes draagt, zo kan ik tenminste goed zien hoeveel ruimte zn tenen nog hebben.
Met zelf voelen weet ik eigenlijk nog niet goed of het nog wel ok zit.
  maandag 20 juni 2011 @ 13:10:02 #186
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98407873
Ik heb even de rekening erbij gezocht.
1 april zijn ze gekocht.

Ik heb maat 19 Elefanten en maat 20 Piedro. Buitenzolen zijn even groot, binnenzolen passen in beide schoenen precies hetzelfde.

Maar goed, ik moet straks toch even in Sittard zijn. Laat ik daar even zijn voeten opmeten...
  Moderator maandag 20 juni 2011 @ 13:12:21 #187
5428 crew  miss_sly
pi_98407959
goede merken: Bardossa, Bobell, Shoesme, Braqeez (of zoiets). Stap een goede kinderschoenenzaak binnen, en ze hebben de goede merken. Daarnaast kun je natuurlijk ook best wat goedkopere en misschien wat minder perfect verantwoorde schoenen kopen! Van Haren, Scapino en Bristol hebben ook best goede kinderschoenen tegenwoordig.

En het kan best dat twee verschillende merken in maat even groot lijken. Senna heeft een aantal schoenen gepast en waar ze bij de ene zwom in maat 21, paste de andere dan weer perfect.
pi_98412276
Ik wil voor het dochtertje van Zwitserse vrienden roze klompen kopen. Lekker stereotype en fout :P

Ze wordt in augustus drie. Welke maat zou ze ongeveer zitten? Ik dacht zelf aan iets van maat 27/28 om te kopen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_98412524
DML, mijn peuter (wordt in oktober 4) draagt nu maat 26, maar ik ken ook meisjes die idd al 27 dragen... Kan je ze niet vragen welke maat ze heeft?
Ik denk dat je met 27/28 wel redelijk safe zit, als ze nog te groot zijn dan groeit ze er vanzelf wel in.
pi_98412577
Als ik het vraag weet ze natuurlijk al hoe laat het is dus dat probeer ik te vermijden.

Dank je wel voor je antwoord :*
The way you rock'n'roll
pi_98413184
Mijn nichtje zit ook op 26/27. Die wordt in december 4
Dochtertje van vrienden van hun die is uit maat 29 gegroeid, wordt 4 in november :') (mja das de uitzondering lijkt mij zo :D)
  maandag 20 juni 2011 @ 16:00:32 #192
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98415556
mijn nichtje wordt in september 3 en draagt nu 26, dus ik denk ook dat die 27/28 een prima keuze is :)
  maandag 20 juni 2011 @ 16:21:00 #193
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98416491
Ik heb Harry's voeten op 3 plaatsen laten meten en zijn maat varieert tussen de maat 18, maat 19 en maat 21 _O-

Maar goed, de laatste is het meest betrouwbaarst gemeten maar er waren nergens fatsoenlijke veterschoenen in die maat te krijgen...
Online maar eens gaan shoppen...
pi_98418538
ik vind die maten ook maar alstig hoor, ze heeft een paar twins maat 24 daar zwemt ze in, dan een paar sandalen van de H&m maat 23, daar piepen r tenen uit... ze hangt er echt tussenin, 23 te klein, 24 weer te groot
en dan heb ik al 2 paar 25 klaarstaan :+

(oh en elin wordt in januari 3 en is dus net uit 23, dus ik gok dan weer op maatje 25/26 :P )
pi_98426615
Ja de maatvoering verschilt ook heel erg per merk. Shoesme valt volgens mij vrij klein, Bardossa weer iets groter. Ik heb nu voor Hannah schoenen van het merk Superfit. Die vallen ook redelijk groot en het zijn perfect goede schoentjes.

Asy, waarom je wil je veterschoenen? Ik vind veters juist erg onhandig bij kleintjes. Klittenband FTW.
pi_98426677
quote:
2s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:21 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb Harry's voeten op 3 plaatsen laten meten en zijn maat varieert tussen de maat 18, maat 19 en maat 21 _O-

Maar goed, de laatste is het meest betrouwbaarst gemeten maar er waren nergens fatsoenlijke veterschoenen in die maat te krijgen...
Online maar eens gaan shoppen...
Ohh wat erg! :o Is de laatste met zo'n elektronisch geval gemeten? Dat lijkt me wel betrouwbaar. Maarja, dan moet Harry ook wel netjes zijn voetje plat neerzetten en laten staan...
  maandag 20 juni 2011 @ 22:12:36 #197
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98435937
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:46 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Ohh wat erg! :o Is de laatste met zo'n elektronisch geval gemeten? Dat lijkt me wel betrouwbaar. Maarja, dan moet Harry ook wel netjes zijn voetje plat neerzetten en laten staan...
Maat 19 moest hij zijn voetje op een plastic plaatje houden, maar hij zat toen op mijn knie en kromden zijn tenen een beetje ;)
Maat 18 was een soort schuifsysteempje maar dan met de hand maar volgens mij las de mevrouw gewoon verkeerd af. Die keek bij het streepje waar zijn voet ophield en niet bij het pijltje ;)
Dus zij: maat 18. Welke maat heeft hij nu? Ik: 20 Zij: ow, ja dat ligt aan hoe de schoentjes vallen.
Mijn zusje en ik piesten bijna in de broek van de lach :D
Bij de derde moest hij met zijn hiel tegen een blokje gaan staan plat op zijn voetjes. Hij bleef toen ook netjes staan en toen kwamen we op 20,5 wat dus in de praktijk op 21 neer komt ;)

octo, Harry trekt de klittenband los. Hij heeft een paar goedkope sandaaltjes met klittenband maar die sandaaltjes heeft hij nooit lang aan omdat hij de klittenband steeds losmaakt :D
pi_98437113
ik heb net voor bijna 200 euro aan schoenen gekocht voor elin

maar dat is omdat ze het heel heel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard nodig had, r teentjes piepen overal uit

dus nu 3 paar schoenen

(2 paar laarsjes can clic, omdat ze zo mooi zijn en een paar zwarte allstars
  maandag 20 juni 2011 @ 22:30:31 #199
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98437344
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:27 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb net voor bijna 200 euro aan schoenen gekocht voor elin

maar dat is omdat ze het heel heel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard nodig had, r teentjes piepen overal uit

dus nu 3 paar schoenen

(2 paar laarsjes can clic, omdat ze zo mooi zijn en een paar zwarte allstars
:o
pi_98437493
i know i know maar ik koop normaal altijd heel cheapass h&m en hema enzo en t kind mot goeie skoene!
  maandag 20 juni 2011 @ 22:39:36 #201
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98437968
Ja maar voor ¤200?? :D
pi_98439069
die laarsjes zijn duur! :P en heleeeeee goede kwaliteit
pi_98439172
Asy, beetje laat miss. maar Lotte heeft tot nu toe altijd Elefanten gehad en die bevallen ons prima! Hier alleen te krijgen bij Deichmann (Duitse zusje van Van Haren). Ik weet dat je ze in NL vroegah (lees: toen ik ze droeg) ook in gewone schoenenwinkels kon krijgen, maar hoe het nu zit weet ik niet...

KD, doe is foto van de laarsjes!
Lotte!
Noah!
pi_98439498

en

2 mt 24 andere 35
pi_98439563
Oh, die bovenste zijn stoer! Die onderste zie ik niet ;(
Lotte!
Noah!
pi_98440144
zoiets maar dan donkerbruin glimmend
  dinsdag 21 juni 2011 @ 08:19:11 #207
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98449604
KD, ze zijn wel stoer O+

Linda, dank je wel. Hebben ze daar meer keuze? Want bij van Haren staat niks in de winkel, zelfs niet online. Alles is sandaal of klittenband.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 08:32:25 #208
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_98449771
Asy, wij zijn laatst bij Deichmann in Tudderen geweest en ze had best veel keus! (iig bij de meisjesschoenen dan) ;) voor jongens denk ik ook wel, maar daar heb ik natuurlijk niet zo goed naar gekeken.
pi_98449884
Leuk KD. Lis heeft ze ook gehad (ooit). Dezes:

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_98450507
oh die onderste zijn leuk O+
pi_98453771
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 08:19 schreef Asyniur het volgende:
KD, ze zijn wel stoer O+

Linda, dank je wel. Hebben ze daar meer keuze? Want bij van Haren staat niks in de winkel, zelfs niet online. Alles is sandaal of klittenband.
http://www.deichmann.com/DE/de/shop/marken/elefanten.cat

Dit is wat ze in de online-shop hebben staan. Het verschilt heel erg per filiaal. Wij hebben een hele kleine en daar is logischerwijs ook minder keuze...

Lotte's laatste winterschoentjes waren overigens deze:

Dat zijn nog steeds dr lievelings. Die moet ik echt verstoppen, anders wil ze ze steeds aan, ondansk veel te warm en te klein (als ze ze aan heeft gaat ze miepen over au Schuhe :') )
Lotte!
Noah!
  dinsdag 21 juni 2011 @ 20:04:38 #212
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98477131
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 08:32 schreef Elmo76 het volgende:
Asy, wij zijn laatst bij Deichmann in Tudderen geweest en ze had best veel keus! (iig bij de meisjesschoenen dan) ;) voor jongens denk ik ook wel, maar daar heb ik natuurlijk niet zo goed naar gekeken.
Dat moet ik onthouden dat er daar eentje zit...
Ik zie alleen online (Linda, dank je wel! :* ) dat er maar 1 paar jongensschoentjes is met veters en de maat die Harry moet hebben, hebben ze online niet meer. De rest is alles klittenband maar dan kan ik steeds schoenen gaan zoeken...
pi_98477693
Twee paar volgens mij.. die bruine rechts hebben volgens mij alleen zo'n sier-klittenbandje. Als je wil kan ik binnenkort wel even foto's maken van de schoentjes die hier staan. Dan weet je of het zin heeft er heen te gaan
Lotte!
Noah!
  dinsdag 21 juni 2011 @ 21:17:00 #214
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98481583
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 20:14 schreef Linda2205 het volgende:
Twee paar volgens mij.. die bruine rechts hebben volgens mij alleen zo'n sier-klittenbandje. Als je wil kan ik binnenkort wel even foto's maken van de schoentjes die hier staan. Dan weet je of het zin heeft er heen te gaan
Maar die is er pas vanaf maat 26 (uit mijn hoofd) :D

Ik denk niet dat ze in de winkel meer schoenen hebben dan op de site, maar je aanbod is superlief :*
Ik ga wel weer naar de plaatselijke schoenenboer om me te laten afzetten voor tig euri's ;)
pi_98483241
Ah ja, zie ik nu ook. Lotte dr zomerschoentjes staan trouwens niet op de site ;) Mocht ik voor mezelf in de buurt komen kijk ik wel even. Mocht je je dan nog niet af hebben laten zetten :D
Lotte!
Noah!
pi_98497213
Ik heb gisteren mijn pakketje schoenen voor Minke ook binnengekregen:

De stoere Vans (had Amelie geloof ik ook laatst gekregen?):

En nog een paar van deze:

Omdat ze zo goed lopen, de vorige echt helemaal door zijn op de zool en in de aanbieding waren dus maatje groter erbij! :+
pi_98548531
Leuk zijn ze Lijnloos! Minke er blij mee?

Asy, ik was net bij Deichmann en wat ik zo snel zag was dat ze in de kleinste maatjes (dus tot 23 geloof ik) 5 paar jongetjesschoenen met veters hadden staan van Elefanten. De andere merken heb ik niet gekeken.. :)
Lotte!
Noah!
  donderdag 23 juni 2011 @ 12:34:24 #218
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98549097
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:19 schreef Linda2205 het volgende:
Leuk zijn ze Lijnloos! Minke er blij mee?

Asy, ik was net bij Deichmann en wat ik zo snel zag was dat ze in de kleinste maatjes (dus tot 23 geloof ik) 5 paar jongetjesschoenen met veters hadden staan van Elefanten. De andere merken heb ik niet gekeken.. :)
Ow, dank je!
Dan ga ik hier over de grens maar eens kijken :Y
pi_98552505
Voor de oudste nog een paartje schoenen erbij gehaald, haar andere paar is echt door het spelen al zo versleten... kan ze daar mooi mee buitenspelen en de andere schoenen nog even voor "net"

Voor de jongste schoentjes van petit shoes, maar ik kan geen plaatje vinden online...
pi_98568289
mijn clic! laarsjes zijn binnen en ze zitten zo tof en elin stapt er fier op :+

en ik heb per ongeluk mijn oog laten vallen op deze verschrikkingen
http://www.wehkamp.nl/kin(...)C7wEwybwLCjC7wEwybwL

skechers met lichtjes erin O+
pi_98571100
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 19:49 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik heb per ongeluk mijn oog laten vallen op deze verschrikkingen
http://www.wehkamp.nl/kin(...)C7wEwybwLCjC7wEwybwL

skechers met lichtjes erin O+
Daar heb ik ook mee in mij handen gestaan :Y
maar vondt ze toch net iets te..en ze heeft al sketchers zonder lichtjes...
  zaterdag 25 juni 2011 @ 18:21:01 #222
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98652370
Wij zijn geslaagd voor een nieuw paar schoenen bij Deichmann. Ze hadden hier geen leuke van Elefanten, met veters dan. Wel hele toffe met klittenband maar dan kunnen we de hele dag schoenen zoeken ;)
Deze:
pi_98653582
Oh, die vind ik leuk Asy! :Y
Lotte!
Noah!
  zaterdag 25 juni 2011 @ 20:50:37 #224
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98657291
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 07:34 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb gisteren mijn pakketje schoenen voor Minke ook binnengekregen:

De stoere Vans (had Amelie geloof ik ook laatst gekregen?):
[ afbeelding ]

En nog een paar van deze:
[ afbeelding ]
Omdat ze zo goed lopen, de vorige echt helemaal door zijn op de zool en in de aanbieding waren dus maatje groter erbij! :+
Evie heeft ze ook; maar ze zijn nog wat groot; dus die van mij staan nog in de kast...
ze zijn wel erg leuk en stoer :)
pi_99069273
Lijnloos/Mignonne vallen Vans normaal qua maat?

Deze krijgt Wolf
ze staan daar onder meisjesschoenen, maar ze zijn toch hartstikke unisex? v een meisje zou ik ze iig zelf niet kopen
pi_99069480
Vind ik ook unisex!
pi_99069519
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:15 schreef Nijna het volgende:
Vind ik ook unisex!
Oh gelukkig, heb iedere foto bekeken of ik soms wat roze over het hoofd had gezien ofzo :@ :P
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:23:56 #228
298315 SacreCoeur
pi_99069842
ze staan ook onder jongensschoenen :P
en zijn ook unisex.
pi_99069912
Oh Poppejans, die vind ik zelfs heel erg Wolf... Qua maat vallen ze volgens mij wel normaal. Ik heb laatst zelf even MInke's voeten opgemeten bij de schoenenreus en daar kwam 20 uit en die maat heb ik ook voor haar Vans en die passen goed volgens mij. Ze heeft ook nog Adidasjes, maar die zijn echt te klein aan het worden nu (mt 19) en die puma's zijn ook mt 20 en passen prima...
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:31:40 #230
298315 SacreCoeur
pi_99070140
En x-kds is gewoon geweldig.. je kunt gewoon z'n voetje opmeten en dat aangeven op de site.
Sommige vans modellen verschillen heel erg in maat.. zo heb ik die tory's in 37 gepast (zat perfect) terwijl ik normaal 39 heb.

Dus gewoon meten en dat aangeven op de site de 1cm hebben ze er al in opgenomen.
Ik bestel daar dus altijd schoenen voor Isa, levering ook super snel.
Soms heeft ze een 25 en dan weer een 27.
pi_99078808
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:25 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Poppejans, die vind ik zelfs heel erg Wolf... Qua maat vallen ze volgens mij wel normaal. Ik heb laatst zelf even MInke's voeten opgemeten bij de schoenenreus en daar kwam 20 uit en die maat heb ik ook voor haar Vans en die passen goed volgens mij. Ze heeft ook nog Adidasjes, maar die zijn echt te klein aan het worden nu (mt 19) en die puma's zijn ook mt 20 en passen prima...
Bedankt v de info! heb ze net besteld in zn gewone maat, 22 heeft ie nu net. Die Vans zijn echt wel betaalbaar ook!
Ben echt benieuwd, zal hier wel effe showen als ze binnen zijn
pi_99079010
Zitten die Vans eigenlijk goed?
pi_99081591
Die clic laarsjes zijn leuk!! Zoiets wil ik ook voor de herftst/winter, voor Kyllian denk ik. Zijn die toevallig nog ergens in de uitverkoop te vinden? :P Dyon zal over een 1-2 maanden ook wel weer nieuwe schoenen nodig hebben. Hij heeft nu al maat 22, maar ik denk dus niet voor al te lang nog...
pi_99081868
Hij loopt, hij loopt *O* Binnenkort kan ik dus schoenen gaan kopen joehoe :D

En ik heb al zoveel leuks gezien :D Hij moet iig vans tzt!
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:55:15 #235
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99082027
ik vond de Vans wel wat groot vallen, heb 22 besteld; Evie draagt ook gewoon 22, maar ze zijn nog wel te groot... naja ze groeit er vanzelf in :)
vind ze wel erg stoer!!

en die voor Wolf zijn oo leuk Poppejans!! en ook die zou ik best voor Evie kopen hoor.. :Y
pi_99082371
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:51 schreef Claudia_x het volgende:
Zitten die Vans eigenlijk goed?
Ik krijg bij Minke wel het idee dat ze goed zitten, ze struikelt er niet mee en de zooltjes geven ook wel iets mee (niet zoveel als sie puma's maar wel prima voor af en toe)
pi_99087182
Leuk Sonnetje :D We wachten de 1e schoentjes spam wel af :P ;)
pi_99087431
Eerste paar schoenen wordt iig gekocht van t geld dat we gekregen hebben van R's oma, toen Floris geboren werd O+
(symbolisch dan, t geld is al op :P)
pi_99161070
Woehoee de Vans zijn al binnen! *O* O+
En volgens mij zitten ze hem heerlijk, hij heeft er al een hele poos mee gelopen buiten

\

[ Bericht 12% gewijzigd door DustinHenderson op 07-07-2011 17:45:41 ]
pi_99162059
Die Vans zijn stoer!!!

Pepijn heeft sinds een paar weekjes deze. Hij is er dolgelukkig mee.

zaterdag 9 juli 2011 @ 12:31:18 #241
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_99238660
Nieuwe klittebandskoenies voor Flip en Billy:

I'm so glamourous I piss glitter!
pi_99258552
Leuk spul rocka! Staat je donders vast goed!

Die vans van wolf, geweldig!!!

Piglet, wat een leuke schoenen voor pepijn!
pi_99278541
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:08 schreef p_iglet het volgende:
Die Vans zijn stoer!!!

Pepijn heeft sinds een paar weekjes deze. Hij is er dolgelukkig mee.

[ afbeelding ]
Ik ben gek op Keens!! heerlijke schoenen zijn het! O+ O+ O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_99505794
Vanochtend even wezen shoppen met mijn moeder.
Mette is uit haar eerste schoentjes gegroeid, de laatste weken wilde ze de schoentjes ook eigenlijk liever niet meer aan. Mooi genoten van de uitverkoop dus *O*

De vangst (alles voor de helft van de prijs).
Gympjes van Brakkies

Gympjes van Shoesme

En sandaaltjes van Develab. In de hoop op goed weer en anders kan dochter2.0 er straks van genieten misschien.
pi_99516556
Wickie gelijk maar 3 paar :D Leuk! En slagen in de uitverkoop is helemaal leuk he ;) Die sandaaltjes lijken me erg fijn zitten, lekker soepel.

Hier ook gebruik gemaakt van de uitverkoop...alvast een paar herfst/ winter schoentjes voor Dyon.

vrijdag 15 juli 2011 @ 21:08:36 #246
57497 happyme28
I'm so happy
pi_99517149
Wahhh Meimel, die heb ik ook al een paar keer zien staan, maar durf eigenlijk niet omdat ik geen idee heb wat voor maat Daan over een maand of 3/4 heeft. Ik zou maat 23 gokken, maar kan zomaar ineens 24 zijn en dat zou zonde zijn.
pi_99517395
Van deze weet ik wel zeker dat hij ze gaat passen ergens herfst of bij langzame groei winter :P Heb altijd goed gegokt. Hij heeft nu maat 22. Hij loopt ook precies gelijk met schoenmaat als Kyllian, die had die herftst ook maat 23. Ik heb deze in maat 24 gekocht omdat shoesme kleiner valt. Hij heeft nu sandaaltjes van shoesme in maat 23 die hij nu net past. Ik geloof niet dat die binnen 1 maand te klein zullen zijn, dan zou ik z'n voeten letterlijk moeten zien groeien :P en een groeistop van een half jaar geloof ik ook niet :P
Maar kan me toch wel voorstellen dat je de gok niet durft te nemen hoor.

Had jij ze in de winkel gezien? Ennuh toch niet voor minder dan 35,-? :D Ze waren normaal 89,95 :D Ik heb ze via internet besteld, een winkel uit Enschede.
pi_99518766
Meimel, die zijn mooi! En ja, best veel 3 paar, maar 2 paar van mijn moeder gekregen. En als ze niet helemaal gedragen worden kan dochter 2 ze straks mooi aan, dat is dan wel handig aan een 2de meisje te krijgen.
pi_99521358
Wickie en Meimel, wat een leuke schoenen hebben jullie gekocht O+

Hannah's Bardossa's maat 20 worden krap, dus ik heb wat schoenen in de bestelling staan. Ben beniewd of er wat bij zit.
pi_99521450
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:37 schreef wickie het volgende:
Meimel, die zijn mooi! En ja, best veel 3 paar, maar 2 paar van mijn moeder gekregen. En als ze niet helemaal gedragen worden kan dochter 2 ze straks mooi aan, dat is dan wel handig aan een 2de meisje te krijgen.
Ja toch wel handig he twee van hetzelfde geslacht ;) Ik denk nu ook vaker 'ach dat kan Dyon ook wel weer aan, dus gewoon maar kopen'.

Bovenste schoentjes zijn ook jongensschoentjes toch? Volgens mij ben ik ze ook weleens tegengekomen.
pi_99521480
Wat een minivoetjes nog Octopussy :D Lief!!
  vrijdag 15 juli 2011 @ 22:37:19 #252
57497 happyme28
I'm so happy
pi_99522025
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:14 schreef Meimeltje het volgende:
Had jij ze in de winkel gezien? Ennuh toch niet voor minder dan 35,-? :D Ze waren normaal 89,95 :D Ik heb ze via internet besteld, een winkel uit Enschede.
Wow, 35 euro :o mooie prijs! Dan had ik ze zeker meegenomen. Ik had ze voor 89,95 gezien inderdaad en dat vond ik wel te veel voor de gok.

Daan groeit nu uit de Shoesmes die ik van je had overgenomen maat 21 en zijn replays maat 21 vallen iets groter en kan nog net, maar hij moet dus naar maat 22 en heeft nu 3,5 maand deze maat gedragen dus in theorie zou je dus met oktober/november naar maat 23 gaan.

Doe 'ns een link dan? :D
pi_99522125
Leuke schoenen allemaal, ik heb ook in de uitverkoop staan kijken voor de winter, maar ik durf het nog niet zo goed aan, ik denk dat ik toch nog maar even wacht.
pi_99522132
Happy, waar koop jij schoenen voor Daan?
(k ben schoenenwinkels in mn bestand aan t opnemen voor straks)

Oh ja en hoelang moet een kind nou ook alweer lopen voor je aan de schoenen "moet".
  vrijdag 15 juli 2011 @ 22:42:09 #255
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_99522219
Ik zie echt mooie schoenen voorbijkomen hier!

Namens de papa van Emma de volgende tip: http://www.kidsdeals.nl/
Daar hebben ze vaak kinderschoenen in de aanbieding!
A grand adventure has begun.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 22:42:22 #256
57497 happyme28
I'm so happy
pi_99522234
Ik heb Daan's eerste echt loopschoentjes gekocht bij House of Shoes in de Boogaard tegenover de V&D binnen in De Terp.

En Daan heeft eigenlijk meteen toen hij ging lopen voor buiten schoentjes gekregen, maar hij loopt eigenlijk binnen nog altijd op blote voetjes (en loopt inmiddels zo'n 4 maanden)

Edit: maar Scapino heeft ook heel goede schoenen van Clarks en Dr.Visser, maar bij House of Shoes meten ze ook echt goed de voeten op enzo.
pi_99522419
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:37 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Wow, 35 euro :o mooie prijs! Dan had ik ze zeker meegenomen. Ik had ze voor 89,95 gezien inderdaad en dat vond ik wel te veel voor de gok.

Daan groeit nu uit de Shoesmes die ik van je had overgenomen maat 21 en zijn replays maat 21 vallen iets groter en kan nog net, maar hij moet dus naar maat 22 en heeft nu 3,5 maand deze maat gedragen dus in theorie zou je dus met oktober/november naar maat 23 gaan.

Doe 'ns een link dan? :D
Ik heb ze hier gekocht (nu trouwens uitverkocht):
http://www.pico-mode.nl/
Kreeg de verzendkosten teruggestort omdat ik mailde met de vraag of een andere site (www.bambini.com) ook van hun was omdat er veel dezelfde saleschoentjes stonden in dezelfde maten. Daar waren de verzendkosten gratis. Ze bleken ook aan bambini te leveren.
pi_99522730
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:42 schreef happyme28 het volgende:
Ik heb Daan's eerste echt loopschoentjes gekocht bij House of Shoes in de Boogaard tegenover de V&D binnen in De Terp.

En Daan heeft eigenlijk meteen toen hij ging lopen voor buiten schoentjes gekregen, maar hij loopt eigenlijk binnen nog altijd op blote voetjes (en loopt inmiddels zo'n 4 maanden)

Edit: maar Scapino heeft ook heel goede schoenen van Clarks en Dr.Visser, maar bij House of Shoes meten ze ook echt goed de voeten op enzo.
haha, ja dat weet ik van House of Shoes.:D
ik "ken" iemand die daar werkt. (ik liep er de vorige keer binnen om even rond te kijken en toen was het "he, jij hebt toch ook op die middelbare school gezeten" uhm ja, en toen dus even staan kletsen) Dus toen hebben we voor de lol zn voeten opgemeten, maar hij wilde niet stilstaan toen.

Maar dan weet ik iig waar ik kan kijken :) (denk misschien weet je nog winkels die ik niet ken :D)
  vrijdag 15 juli 2011 @ 22:57:15 #259
57497 happyme28
I'm so happy
pi_99522929
Nee, toevallig zijn andere schoentjes niet in de buurt gekocht :D
pi_99523036
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:57 schreef happyme28 het volgende:
Nee, toevallig zijn andere schoentjes niet in de buurt gekocht :D
Niet in de buurt gekocht?? Je hebt ze aan huis gekocht :+
pi_99523133
Wij hebben hier vlakbij www.outletland.nl zitten. Hebben ze een merkschoenen outlet winkel (ook een outlet merkkledingwinkel) en daar slaag ik bijna altijd wel.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 23:03:25 #263
57497 happyme28
I'm so happy
pi_99523239
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:59 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Niet in de buurt gekocht?? Je hebt ze aan huis gekocht :+
Hahaha, ja die Shoesme zijn netjes thuisbezorgd :D

En de Factory Outlet in Roermond was ook een gewillig slachtoffer hihi!
pi_99775422
Help, ik kan niet kiezen. ;( Nieuwe skr modellen en ze hebben nu Zoë's maat nog, ze heeft nu in mt 5 nog een beetje ruimte over dus mt 6 zou in de herfst wel moeten gaan passen denk ik.

Hoewel ik deze mary janes ook wel heel leuk vind staan onder een jurk/rokje met een maillotje.

pi_99775490
De bovenste en onderste twee zijn leuk! Maar die bovenste dichte lijken me het fijnst met kou en regen :Y
The way you rock'n'roll
pi_99775724
Ja, ik twijfel nu nog tussen de bovenste en onderste, idd met kou en regen is een dicht schoentje wel fijn maar toch roepen die onderste ook heel hard haar naam.. en het is natuurlijk wel eens droog...twijfel
pi_99775946
ik zou ze gewoon allebei doen :P

(blij dat ik geen meisje heb, scheelt weer geld, vind die schoenen voor jongens helemaal niet leuk :D)
pi_99776133
Dat vindt haar papa onzin, ik vraag me echter af of hij het verschil zou opmerken als ze de ene dag dichte en de andere dag mary janes aan zou hebben, ze zijn beide bruin met roze. O~)
pi_99776233
quote:
18s.gif Op donderdag 21 juli 2011 23:52 schreef Spewey het volgende:
Dat vindt haar papa onzin, ik vraag me echter af of hij het verschil zou opmerken als ze de ene dag dichte en de andere dag mary janes aan zou hebben, ze zijn beide bruin met roze. O~)
Whahaha :D
The way you rock'n'roll
pi_99776631
Ja daarom en een vrouw heeft toch meer dan 1paar nodig!
Die open voor onder jurkjes, rokjes enzo. En de dichte onder broeken, die kunnen niet onder rokken en jurken :P
Oplost slotje *D
  vrijdag 22 juli 2011 @ 07:13:49 #271
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_99783418
Ik vind de onderste 2 paar het leukst
Die groene passen alleen misschien niet overal bij. Maar die bruine kunnen toch prima van de winter
pi_99785698
Oeh die 1 na laatste vind ik het leukst. Sowieso leuke schoentjes Spewey
pi_99787562
Onderste en de bovenste! ^O^
  vrijdag 22 juli 2011 @ 11:31:20 #274
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99788020
ik vind de onderste ook het leukst!! cute!
pi_99788654
De onderste O+

hoe doe je dat dan Spewey? Waar bestel je, vanuit de usa? Wat kost dat gemiddeld genomen qua verzenden? Ze hebben best vaak hele leuke aanbiedingen...
:)
  vrijdag 22 juli 2011 @ 12:06:01 #276
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_99789162
Ze zijn leuk hé. O+

In april heb ik rechtstreeks bij Tinysoles besteld en met Paypal betaald (bankrekening hangt eraan en dat werd dus na 2 dagen van m'n rekening afgeschreven, ideaal)
Ik zie dat de verzendkosten nu 6 dollar hoger zijn (16 dollar voor 1 paar schoenen, 25 dollar voor 2 paar, wel pittig maar nog altijd een stuk goedkoper dan ze bij SKR europe bestellen, dan betaal je 25 euro verzendkosten, mafkezen)
pi_99789332
Die onderste vind ik het leukst O+ Echt cute! Ik zie het al voor me met een maillot en een rokje.
Het meest praktisch zullen de eerste wel zijn.

Jammer dat SKR's niet gewoon in de winkel te koop zijn hier, zonder verzendkosten valt de prijs heel erg mee en ze hebben een goede buigzame zool.
pi_99791538
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 11:15 schreef Vlindur het volgende:
Onderste en de bovenste! ^O^
Wat Vlindur zegt!
pi_99791997
Ik zou voor de bovenste schoentjes gaan, Spewey. Die zijn bijna net zo leuk als de onderste en lijken me voor een kindje zelf veel fijner met dit weer, en zéker met herfstweer.

Ik vind SKR voor jongens trouwens heel leuk!
  Moderator vrijdag 22 juli 2011 @ 13:37:28 #280
5428 crew  miss_sly
pi_99792104
De eerste staan ook prima ondee een rokje met een maillot :Y
pi_99792166
Ja, precies. En je moet voorkomen dat je deze herfst telkens naar een ander paar schoenen grijpt omdat je denkt dat die warmer zitten en wat beter beschermen tegen de regen.
pi_99808459
Ik wil deze voor Lena, enorm afgeprijsd! Maar ik vraag me ook enorm af of het nog wel zin heeft...

En deze voor Jelte voor volgend jaar O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  vrijdag 22 juli 2011 @ 20:30:25 #283
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_99811439
Ik heb geen nuttige bijdrage maar ik wil gewoon even zeggen dat ik alle schoentjes zo tof vind. O+
A grand adventure has begun.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 20:33:18 #284
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99811598
en ik ben de zomer al vergeten... en wil graag leuke laarsjes voor Evie voor de wintercollectie.
(best erg eigenlijk...)
pi_99813328
Even een vraagje,

Ik heb voor Lotte Babypaws gehad, maar pas toen ze wat groter was. Tot die tijd deed ze het gewoon met stoffen slofjes. Beeb 2 zal echter ook in de winter wat meer tijd doorbrengen in de draagdoek als Lotte toen. Wat vonden jullie nu echt lekkere warme slofjes?

En waar vind ik voor Lotte betaalbare slofjes voor op het kinderdagverblijf? Wil ze niet te duur, omdat ze ze daar alleen draagt en ook niet heel lang. In de schoenenwinkels hebben ze wel eea, maar dan lopen er 10 andere meisjes ook mee, dus ik zoek iets Nederlands :P
Lotte!
Noah!
pi_99813727
Oh poppedein wat een leukerds O+
En Spewey verrek! Tinysoles had ze ook ja! Ja die verzendkosten bij SKR europe slaan helemaal nergens op :') idioten :D kom nou... Dat wordt pas interessant als je met 5 man besteld ofzo. Maar ik vind de aanbiedingen daar ook niet zo.

Ik ben wel heel erg tevreden over SKR, dusdanig dat ik voor jongste zodra ze goed kan lopen ook een paar SKR's koop, omdat het zulke ontzettende fijne schoentjes zijn.
pi_99813839
Linda, zijn aappies niet wat?
*poef* nu is het weg
pi_99813863
Men zegt dat SKR breed valt, klopt dat ook? Hebben jullie kinders brede voeten?
pi_99813963
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 19:14 schreef Poppedein het volgende:
Ik wil deze voor Lena, enorm afgeprijsd! Maar ik vraag me ook enorm af of het nog wel zin heeft...

[ afbeelding ]

En deze voor Jelte voor volgend jaar O+
[ afbeelding ]
Die voor Jelte zijn leuk O+
*poef* nu is het weg
  Moderator vrijdag 22 juli 2011 @ 21:19:01 #290
5428 crew  miss_sly
pi_99813978
SKR is alleen online te bestellen en niet ergens in een winkel te passen en te kopen, toch? Jammer vind ik dat, ik vind schoenen zo op de gok kopen toch niet zo fijn.

Leuk ook Poppedein O+ maar inderdaad, die zomer -O-
pi_99814030
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 21:16 schreef kaatjejannie het volgende:
Linda, zijn aappies niet wat?
Voor wie van de twee? Want voor beeb2 moeten ze echt lekker warm zijn.. het word hier soms -20 ;(
Lotte!
Noah!
pi_99814081
Ik heb wel eens SKR's besteld voor Hannah, maar ze waren haar echt te breed. Ze heeft volgens mij niet extreem smalle voeten.

Hoe zie je dat schoenen echt te klein zijn: als het kind blaren op haar grote teen heeft ;( :@
pi_99814208
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 21:21 schreef octopussy het volgende:
Ik heb wel eens SKR's besteld voor Hannah, maar ze waren haar echt te breed. Ze heeft volgens mij niet extreem smalle voeten.

Hoe zie je dat schoenen echt te klein zijn: als het kind blaren op haar grote teen heeft ;( :@
Hoe weet je dat schoenen echt te klein zijn? Als kind klaagt 'voeten doen zeer!' (en dat het kwartje dan ook pas na een keer of vier valt :@) .
pi_99814235
linda: http://baby-schoenen.nl/winkel/product_info.php/products_id/53 geen idee of het warm genoeg is.

De slofjes gaan daar tot 2 jaar? Dat is Lotte al bijna toch?
*poef* nu is het weg
pi_99814548
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 21:23 schreef kaatjejannie het volgende:
linda: http://baby-schoenen.nl/winkel/product_info.php/products_id/53 geen idee of het warm genoeg is.

De slofjes gaan daar tot 2 jaar? Dat is Lotte al bijna toch?
Oh, die zien er goed uit ja! Stoer ook. Welke maat heb je ong. nodig voor een beebje van een maand of 4?

En Lotte wordt in sept. 2, draagt nu schoenmaat 22/23.

Jore, die hadden we hier ook: Schuhe aua. En ik maar zeggen dat schoenen geen au doen :@ (alles was aua namelijk, zelfs het zien van een vliegje)
Lotte!
Noah!
pi_99814618
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 21:16 schreef Jore het volgende:
Men zegt dat SKR breed valt, klopt dat ook? Hebben jullie kinders brede voeten?
Ja ze zijn zeker niet smal, ik vind ze een beetje vergelijkbaar met crocs misschien? als ik het ergens mee zou moeten vergelijken.
Maar mijn oudste heeft normale voeten, niet breed, niet smal, geen hoge wreef of weet ik veel. Aldus de mevrouw van de schoenenzaak waar we haar voeten lieten meten; en bij haar zitten die SKR's echt prima.
pi_99814670
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 21:29 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Oh, die zien er goed uit ja! Stoer ook. Welke maat heb je ong. nodig voor een beebje van een maand of 4?

En Lotte wordt in sept. 2, draagt nu schoenmaat 22/23.

Jore, die hadden we hier ook: Schuhe aua. En ik maar zeggen dat schoenen geen au doen :@ (alles was aua namelijk, zelfs het zien van een vliegje)
Sofie draagt al een paar maanden de S. Die worden nu te klein.
*poef* nu is het weg
  zaterdag 23 juli 2011 @ 11:24:21 #298
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_99831922
Mika was ook weer toe aan een nieuw paar DC's. Ik wilde eigenlijk lage maar deze staan toch ook wel stoer onder een korte broek. Het blijft ideaal dat het elastiek is in plaats van veters.
pi_99832394
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 21:31 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ja ze zijn zeker niet smal, ik vind ze een beetje vergelijkbaar met crocs misschien? als ik het ergens mee zou moeten vergelijken.
Maar mijn oudste heeft normale voeten, niet breed, niet smal, geen hoge wreef of weet ik veel. Aldus de mevrouw van de schoenenzaak waar we haar voeten lieten meten; en bij haar zitten die SKR's echt prima.
kleine botsautootjes :+
  zaterdag 23 juli 2011 @ 21:04:52 #300
57497 happyme28
I'm so happy
pi_99852555
Vanmiddag voor Daan ook weer nieuwe schoenen gekocht. Inmiddels heeft hij een goede maat 22. Deze zijn het geworden, van trackstyle:

Ik kende het merk niet maar wat een stoere schoenen!
pi_100004935
Leuk Happy, heel stoer!

Niels heeft "nieuwe" schoenen! Het lijken All Stars, maar ze zijn helemaal van leer.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')