Ik vond het wel ruim vallen maar niet idioot ruim ofzo, niet een hele maat groter iig.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:41 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe zit dat dan met SKR? Als ik in die maattabel kijk zie ik:
22 - 13,9 cm
23 - 14,7 cm
24 - 15,5 cm
Aangezien Ivan nu schoenen van 14,5 14,2 cm lengte heeft zou hij dan dus ineens maat 23 moeten? En dan staat er in de omschrijving dat SKR ruim valt en je eigenlijk een maat kleiner dan normaal moet bestellen. Ik vind het héél verwarrend.
Verrek!quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:02 schreef Ssserpente het volgende:
We did it! Lente heeft nieuwe schoenen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schoenen zonder rubber aan de voorkant vind ik eigenlijk mooier, maar dan zou ik me na een dag al gaan ergeren aan de beschadigingen. ;')
Maar ze waren wel erg leuk.
[ afbeelding ]
Huup, deze heb jij wel eens gepost, bedenk ik me net. Volgens mij was de gesp zilver.
Dit durfde ik al helemaal niet aan...
[ afbeelding ]
Maar ze stonden wel errug leuk.
En verder waren er heeeel veel zilverkleurige schoenen. Maar daar hou ik niet zo van.
Ik vind die crocjes ook leuk, huup. Ik zag laatst deze. Echt iets voor mijn jongste zoon.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:56 schreef huuphuup het volgende:
En ik vind deze zo leuk, maar ze zijn niet echt girly ofzo. Niet dat dat altijd moet, maar toch...
[ afbeelding ]
Ik ook!quote:
Echt? Dat heb ik juist met het bovenste paar. Dat leer ziet er zo hard uit.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:33 schreef Claudia_x het volgende:
Uiterlijk vind ik de onderste het leukst, maar ze zien er op een of andere manier niet zo comfortabel uit.
Heel verstandig, ik wilde ook zoiets maar kon niet echt wat vinden, wel vinden maar niet binnen mn budgetquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:45 schreef Vlindur het volgende:
Chance of plans, we gaan straks even in Leeuwarden kijken als Rienk fit is. Kan ik ze gelijk aanzien enzo
Die zijn leuk Vlindur!!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:05 schreef Vlindur het volgende:
Ik kon gister niks vinden in de stad. Nu ben ik maar op MP wezen kijken en heb zojuist deze gekocht
Mochten ze niet bevallen kijk ik wel voor de duurdere. Maar deze zien er nog prima uit!
Blindelings nog een keer storten zou ik niet doen nee, als het fout gaat dan krijg je het gewoon teruggestort op je rekening met een melding erbij.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:29 schreef Nijna het volgende:
Ik heb geen idee, is dat niet op een of andere manier te achterhalen?
Misschien je bank eens bellen? Ik zou niet blindelings nog een keer storten geloof ik...
Leuk zegquote:Op maandag 30 mei 2011 10:53 schreef Nijna het volgende:
Maar vlinder, dan moet het er toch ook niet af zijn bij jou?
[ afbeelding ]
Gister met de oudste gekocht, ze is er helemaal trots op
I know. Donderdagavond overgemaakt. Rabo-rabo is heel snel, maar rabo-postbank is trager. Maar ze zal het anyhow uiterlijk morgen binnen moeten hebben toch?quote:Op maandag 30 mei 2011 13:33 schreef Ssserpente het volgende:
Dan zal het wel goedkomen. Of je moet toevallig net de eerste zijn die ze oplicht.
Wanneer heb je het overgemaakt dan? Het is weekend geweest, he?
Na wat speurwerk op mp kwam ik ze tegen tussen tig aardbeienteva's!quote:Op maandag 30 mei 2011 10:52 schreef Twinkly het volgende:
Leuk zeg Huup en Elmo!Ik heb die hartjes-teva's nog nooit gezien, goede vondst!
Ooooh die zijn leuk Huup!quote:Op maandag 30 mei 2011 10:31 schreef huuphuup het volgende:
Heel schattig Elmo![]()
B. is geen teva-fan dus hier komen ze niet. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik alleen de kinderteva's leuk vindt. Net als met crocs zeg maar
Ik heb net een paar schoenen besteld voor Amélie, ze is in 1 klap uit 4 paar schoenen gegroeiden ik dacht dat ik een volgende maat klaar had staan maar bij nameten bleek dat die precies hetzelfde vielen als de kleinere maat
Het zijn deze geworden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vans Torya. Voor het najaar heb ik die laarsjes, die zijn weer een maat verder zeg maar. En voor nu heeft ze dus crocjes en deze. t is wel weer even goed zo.
Haha ja nouja dat dus, dat laatste.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:28 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ooooh die zijn leuk Huup!![]()
Ik moet Tirza krijgt over een tijdje ook Vans![]()
En ik vind die kleine teva's ook superschattig, maar zelf hoef ik ze echt niet! Daar is weinig schattigs aan.
haha ja dat heb ik dus ook, ik wil ze NUUUUquote:Op maandag 30 mei 2011 23:10 schreef Mevr_Mus het volgende:
Sonnetje, die groene zijn leukDie wil ik nu al, op voorraad voor later
Geen flauw ideequote:Op maandag 30 mei 2011 23:15 schreef Meimeltje het volgende:
Het is wel heel verleidelijk om ze ook te kopenMaar hij heeft echt genoeg schoentjes voor nu....
Weet je hoe ze vallen Huup?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:07 schreef oeke het volgende:
Ze zijn super Huup! Passen precies bij jou Amelie!
quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:07 schreef oeke het volgende:
Ze zijn super Huup! Passen precies bij jou Amelie!
quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:09 schreef huuphuup het volgende:
beetje projectie mag nog wel op deze leeftijd toch?
Kyllian had toen hij 1,5 was een paar nepperds en daar kreeg hij dus steeds blaren van. Daarna altijd de echte crocs gehad en dat probleem nooit gehad.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:36 schreef oeke het volgende:
Och, je bent een hartje anyway!
Ik heb net even op de markt heel hard geknepen in een paar nepperds van 5,- en nu ga ik even in de croc-winkel in een paar echies van 25,- knijpen.
Waarom zouden ze niet voor de herfst kunnen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:52 schreef Meimeltje het volgende:
Huup, je foto's deden het net niet nu wel. Ze zijn erg leuk en stoer!! En nu wil ik ze eigenlijk toch ook *twijfel twijfel* . Zijn ze echt voor de zomer of kunnen ze in de herfst ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoort misschien niet helemaal hier in dit topic he, sorry alvast
Nogmaals een edit, want ik las terug dat je maat 21 nodig hebt en dit is dus een maat 22... Ietsjes te groot dus
Huup: ik doelde meer op dat ze bijv een beetje tegen regen zouden kunnen. Hoe vallen ze qua maat? Ik denk dat Dyon maat 23 in de herfst heeft en aangezien dat de kleinste maat is.
[ Bericht 23% gewijzigd door Meimeltje op 01-06-2011 22:12:09 ]
quote:
Valt me wat van hem tegen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:24 schreef oeke het volgende:
Zoals je kunt vermoeden heeft P. er niet echt een mening over.
Nouja, ik chargeerde wat. Hij vond er van alles van, maar niks constructiefs.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:19 schreef oeke het volgende:
[..]
Nouja, ik chargeerde wat. Hij vond er van alles van, maar niks constructiefs.
o en stiekem vind ik ze leukquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:42 schreef bodpa09 het volgende:
Ma-ma, Miss Sly, Beessie Jen: Vans heeft nu ook Hello Kitty sneakertjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jammer Oeke. Het is bij Crocs altijd maar gissen hoe ze vallen...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:19 schreef oeke het volgende:
snert zeg, heb ik eindelijk die crocs besteld, zijn ze echt veel te klein.
Nu de retourprocedure eens uitzoeken.
welke maat heeft ze normaal? Evie dr 21 schoentjes zijn eigenlijk te klein geworden, en Evie dr voetjes zijn nu 13 cm, misschien paar mm groter...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:44 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb hier maat 23 BJ, maar ze zijn Amelie echt nog wel een beetje te groot eigenlijk, ze loopt er niet lekker op nu, struikelt regelmatig, dus ze gaan nog eventjes de kast in.
Octo flexibel ehm oef. Ja mijn meisje loopt en rent er prima op zulke zooltjes nu (afgezien van dat ze te groot zijn he). En je kunt ze ook met 1 hand dubbelvouwen enzo. Maar als Hannah pas 1 maand loopt zou ik denk ik zelf nog een maand of 3 wachten met kopen van deze schoenen.
Oeks neewat bluh zeg
retouren via de website zou redelijk okay moeten gaan maar wel vervelend! Wat octo zegt is wel een beetje, jammer genoeg lijken die crocs per model anders te vallen steedsbeetje jammer. Ga je een maat groter bestellen of ben je t nu zat?
Ze is net uit maat 22 gegroeid. De SKR in 22 passen nog net de rest in 22 is te klein. Vandaar dat ik 23 besteld heb maar die Vans zijn dus nog wat aan de grote kant voor haar.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
welke maat heeft ze normaal? Evie dr 21 schoentjes zijn eigenlijk te klein geworden, en Evie dr voetjes zijn nu 13 cm, misschien paar mm groter...
dus ik heb 22 besteld bij Omoda, kan ze gratis retourneren.
maar kan je ze, net als Teva's een beetje strak doen?
hmmm maar ff zien dan, hoe ze zitten. Thanx voor de info in elk geval.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ze is net uit maat 22 gegroeid. De SKR in 22 passen nog net de rest in 22 is te klein. Vandaar dat ik 23 besteld heb maar die Vans zijn dus nog wat aan de grote kant voor haar.
Je kunt ze wel goed strak doen hoor met die klittenband-bandjes, dat zit wel goed vast.
Hmm hier echt nooit problemen met O'moda, super snel en alles.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:49 schreef octopussy het volgende:
Mefke, ik heb ook continu problemen met de O' moda website en ik heb ze er al eens een mailtje over gestuurd. De website is geregeld zeer traag of geeft zelfs time-outs op de server. Het antwoord was dat het waarschijnlijk aan onze verbinding ligt![]()
For the record: wij hebben thuis glasvezel met 50MB up en 50MB down.
Volgens mij hebben ze daar gewoon een capaciteitsprobleem. Het zou ze sieren als ze dat dan ook toegeven
same herequote:Op maandag 13 juni 2011 19:54 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Hmm hier echt nooit problemen met O'moda, super snel en alles.
geen glasvezel.
Ja, een maatje groter dan maar. Of 2? Wat denk jij? Wat draagt Amelie nu?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:44 schreef huuphuup het volgende:
Oeks neewat bluh zeg
retouren via de website zou redelijk okay moeten gaan maar wel vervelend! Wat octo zegt is wel een beetje, jammer genoeg lijken die crocs per model anders te vallen steedsbeetje jammer. Ga je een maat groter bestellen of ben je t nu zat?
ja nouja das hier dus ook, je gaat eigk van 21.5 naar 23.5 t gaat nergens over, logisch dat t zo groot is...quote:Op maandag 13 juni 2011 22:38 schreef oeke het volgende:
Deze, 21-22 zijn gewoon echt zo klein dat hij zijn voetje er niet eens in kan proppen.
En dat geloof ik best dat 23-24 dan keigroot zijn.![]()
Nouja ik ga ze gewoon maar ruilen en dan zien we wel.
Ohh wat erg!quote:Op maandag 20 juni 2011 16:21 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb Harry's voeten op 3 plaatsen laten meten en zijn maat varieert tussen de maat 18, maat 19 en maat 21![]()
Maar goed, de laatste is het meest betrouwbaarst gemeten maar er waren nergens fatsoenlijke veterschoenen in die maat te krijgen...
Online maar eens gaan shoppen...
Maat 19 moest hij zijn voetje op een plastic plaatje houden, maar hij zat toen op mijn knie en kromden zijn tenen een beetjequote:Op maandag 20 juni 2011 19:46 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ohh wat erg!Is de laatste met zo'n elektronisch geval gemeten? Dat lijkt me wel betrouwbaar. Maarja, dan moet Harry ook wel netjes zijn voetje plat neerzetten en laten staan...
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:27 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb net voor bijna 200 euro aan schoenen gekocht voor elin
maar dat is omdat ze het heel heel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard nodig had, r teentjes piepen overal uit
dus nu 3 paar schoenen
(2 paar laarsjes can clic, omdat ze zo mooi zijn en een paar zwarte allstars
http://www.deichmann.com/DE/de/shop/marken/elefanten.catquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:19 schreef Asyniur het volgende:
KD, ze zijn wel stoer
Linda, dank je wel. Hebben ze daar meer keuze? Want bij van Haren staat niks in de winkel, zelfs niet online. Alles is sandaal of klittenband.
Dat moet ik onthouden dat er daar eentje zit...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:32 schreef Elmo76 het volgende:
Asy, wij zijn laatst bij Deichmann in Tudderen geweest en ze had best veel keus! (iig bij de meisjesschoenen dan)voor jongens denk ik ook wel, maar daar heb ik natuurlijk niet zo goed naar gekeken.
Maar die is er pas vanaf maat 26 (uit mijn hoofd)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:14 schreef Linda2205 het volgende:
Twee paar volgens mij.. die bruine rechts hebben volgens mij alleen zo'n sier-klittenbandje. Als je wil kan ik binnenkort wel even foto's maken van de schoentjes die hier staan. Dan weet je of het zin heeft er heen te gaan
Ow, dank je!quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:19 schreef Linda2205 het volgende:
Leuk zijn ze Lijnloos! Minke er blij mee?
Asy, ik was net bij Deichmann en wat ik zo snel zag was dat ze in de kleinste maatjes (dus tot 23 geloof ik) 5 paar jongetjesschoenen met veters hadden staan van Elefanten. De andere merken heb ik niet gekeken..
Daar heb ik ook mee in mij handen gestaanquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:49 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik heb per ongeluk mijn oog laten vallen op deze verschrikkingen
http://www.wehkamp.nl/kin(...)C7wEwybwLCjC7wEwybwL
skechers met lichtjes erin
Evie heeft ze ook; maar ze zijn nog wat groot; dus die van mij staan nog in de kast...quote:Op woensdag 22 juni 2011 07:34 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb gisteren mijn pakketje schoenen voor Minke ook binnengekregen:
De stoere Vans (had Amelie geloof ik ook laatst gekregen?):
[ afbeelding ]
En nog een paar van deze:
[ afbeelding ]
Omdat ze zo goed lopen, de vorige echt helemaal door zijn op de zool en in de aanbieding waren dus maatje groter erbij!
Oh gelukkig, heb iedere foto bekeken of ik soms wat roze over het hoofd had gezien ofzoquote:
Bedankt v de info! heb ze net besteld in zn gewone maat, 22 heeft ie nu net. Die Vans zijn echt wel betaalbaar ook!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:25 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Poppejans, die vind ik zelfs heel erg Wolf... Qua maat vallen ze volgens mij wel normaal. Ik heb laatst zelf even MInke's voeten opgemeten bij de schoenenreus en daar kwam 20 uit en die maat heb ik ook voor haar Vans en die passen goed volgens mij. Ze heeft ook nog Adidasjes, maar die zijn echt te klein aan het worden nu (mt 19) en die puma's zijn ook mt 20 en passen prima...
Ik krijg bij Minke wel het idee dat ze goed zitten, ze struikelt er niet mee en de zooltjes geven ook wel iets mee (niet zoveel als sie puma's maar wel prima voor af en toe)quote:
Ik ben gek op Keens!! heerlijke schoenen zijn het!quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:08 schreef p_iglet het volgende:
Die Vans zijn stoer!!!
Pepijn heeft sinds een paar weekjes deze. Hij is er dolgelukkig mee.
[ afbeelding ]
Ja toch wel handig he twee van hetzelfde geslachtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:37 schreef wickie het volgende:
Meimel, die zijn mooi! En ja, best veel 3 paar, maar 2 paar van mijn moeder gekregen. En als ze niet helemaal gedragen worden kan dochter 2 ze straks mooi aan, dat is dan wel handig aan een 2de meisje te krijgen.
Wow, 35 euroquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:14 schreef Meimeltje het volgende:
Had jij ze in de winkel gezien? Ennuh toch niet voor minder dan 35,-?Ze waren normaal 89,95
Ik heb ze via internet besteld, een winkel uit Enschede.
Ik heb ze hier gekocht (nu trouwens uitverkocht):quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:37 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Wow, 35 euromooie prijs! Dan had ik ze zeker meegenomen. Ik had ze voor 89,95 gezien inderdaad en dat vond ik wel te veel voor de gok.
Daan groeit nu uit de Shoesmes die ik van je had overgenomen maat 21 en zijn replays maat 21 vallen iets groter en kan nog net, maar hij moet dus naar maat 22 en heeft nu 3,5 maand deze maat gedragen dus in theorie zou je dus met oktober/november naar maat 23 gaan.
Doe 'ns een link dan?
haha, ja dat weet ik van House of Shoes.:Dquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:42 schreef happyme28 het volgende:
Ik heb Daan's eerste echt loopschoentjes gekocht bij House of Shoes in de Boogaard tegenover de V&D binnen in De Terp.
En Daan heeft eigenlijk meteen toen hij ging lopen voor buiten schoentjes gekregen, maar hij loopt eigenlijk binnen nog altijd op blote voetjes (en loopt inmiddels zo'n 4 maanden)
Edit: maar Scapino heeft ook heel goede schoenen van Clarks en Dr.Visser, maar bij House of Shoes meten ze ook echt goed de voeten op enzo.
Niet in de buurt gekocht?? Je hebt ze aan huis gekochtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:57 schreef happyme28 het volgende:
Nee, toevallig zijn andere schoentjes niet in de buurt gekocht
Hahaha, ja die Shoesme zijn netjes thuisbezorgdquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:59 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Niet in de buurt gekocht?? Je hebt ze aan huis gekocht
Whahahaquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:52 schreef Spewey het volgende:
Dat vindt haar papa onzin, ik vraag me echter af of hij het verschil zou opmerken als ze de ene dag dichte en de andere dag mary janes aan zou hebben, ze zijn beide bruin met roze.
Die voor Jelte zijn leukquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:14 schreef Poppedein het volgende:
Ik wil deze voor Lena, enorm afgeprijsd! Maar ik vraag me ook enorm af of het nog wel zin heeft...
[ afbeelding ]
En deze voor Jelte voor volgend jaar
[ afbeelding ]
Voor wie van de twee? Want voor beeb2 moeten ze echt lekker warm zijn.. het word hier soms -20quote:
Hoe weet je dat schoenen echt te klein zijn? Als kind klaagt 'voeten doen zeer!' (en dat het kwartje dan ook pas na een keer of vier valtquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:21 schreef octopussy het volgende:
Ik heb wel eens SKR's besteld voor Hannah, maar ze waren haar echt te breed. Ze heeft volgens mij niet extreem smalle voeten.
Hoe zie je dat schoenen echt te klein zijn: als het kind blaren op haar grote teen heeft![]()
Oh, die zien er goed uit ja! Stoer ook. Welke maat heb je ong. nodig voor een beebje van een maand of 4?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:23 schreef kaatjejannie het volgende:
linda: http://baby-schoenen.nl/winkel/product_info.php/products_id/53 geen idee of het warm genoeg is.
De slofjes gaan daar tot 2 jaar? Dat is Lotte al bijna toch?
Ja ze zijn zeker niet smal, ik vind ze een beetje vergelijkbaar met crocs misschien? als ik het ergens mee zou moeten vergelijken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:16 schreef Jore het volgende:
Men zegt dat SKR breed valt, klopt dat ook? Hebben jullie kinders brede voeten?
Sofie draagt al een paar maanden de S. Die worden nu te klein.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:29 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Oh, die zien er goed uit ja! Stoer ook. Welke maat heb je ong. nodig voor een beebje van een maand of 4?
En Lotte wordt in sept. 2, draagt nu schoenmaat 22/23.
Jore, die hadden we hier ook: Schuhe aua. En ik maar zeggen dat schoenen geen au doen(alles was aua namelijk, zelfs het zien van een vliegje)
kleine botsautootjesquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:31 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja ze zijn zeker niet smal, ik vind ze een beetje vergelijkbaar met crocs misschien? als ik het ergens mee zou moeten vergelijken.
Maar mijn oudste heeft normale voeten, niet breed, niet smal, geen hoge wreef of weet ik veel. Aldus de mevrouw van de schoenenzaak waar we haar voeten lieten meten; en bij haar zitten die SKR's echt prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |