abonnement Unibet Coolblue
pi_99069480
Vind ik ook unisex!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_99069519
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:15 schreef Nijna het volgende:
Vind ik ook unisex!
Oh gelukkig, heb iedere foto bekeken of ik soms wat roze over het hoofd had gezien ofzo :@ :P
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:23:56 #228
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_99069842
ze staan ook onder jongensschoenen :P
en zijn ook unisex.
pi_99069912
Oh Poppejans, die vind ik zelfs heel erg Wolf... Qua maat vallen ze volgens mij wel normaal. Ik heb laatst zelf even MInke's voeten opgemeten bij de schoenenreus en daar kwam 20 uit en die maat heb ik ook voor haar Vans en die passen goed volgens mij. Ze heeft ook nog Adidasjes, maar die zijn echt te klein aan het worden nu (mt 19) en die puma's zijn ook mt 20 en passen prima...
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:31:40 #230
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_99070140
En x-kds is gewoon geweldig.. je kunt gewoon z'n voetje opmeten en dat aangeven op de site.
Sommige vans modellen verschillen heel erg in maat.. zo heb ik die tory's in 37 gepast (zat perfect) terwijl ik normaal 39 heb.

Dus gewoon meten en dat aangeven op de site de 1cm hebben ze er al in opgenomen.
Ik bestel daar dus altijd schoenen voor Isa, levering ook super snel.
Soms heeft ze een 25 en dan weer een 27.
pi_99078808
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:25 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Poppejans, die vind ik zelfs heel erg Wolf... Qua maat vallen ze volgens mij wel normaal. Ik heb laatst zelf even MInke's voeten opgemeten bij de schoenenreus en daar kwam 20 uit en die maat heb ik ook voor haar Vans en die passen goed volgens mij. Ze heeft ook nog Adidasjes, maar die zijn echt te klein aan het worden nu (mt 19) en die puma's zijn ook mt 20 en passen prima...
Bedankt v de info! heb ze net besteld in zn gewone maat, 22 heeft ie nu net. Die Vans zijn echt wel betaalbaar ook!
Ben echt benieuwd, zal hier wel effe showen als ze binnen zijn
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_99079010
Zitten die Vans eigenlijk goed?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99081591
Die clic laarsjes zijn leuk!! Zoiets wil ik ook voor de herftst/winter, voor Kyllian denk ik. Zijn die toevallig nog ergens in de uitverkoop te vinden? :P Dyon zal over een 1-2 maanden ook wel weer nieuwe schoenen nodig hebben. Hij heeft nu al maat 22, maar ik denk dus niet voor al te lang nog...
pi_99081868
Hij loopt, hij loopt *O* Binnenkort kan ik dus schoenen gaan kopen joehoe :D

En ik heb al zoveel leuks gezien :D Hij moet iig vans tzt!
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:55:15 #235
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99082027
ik vond de Vans wel wat groot vallen, heb 22 besteld; Evie draagt ook gewoon 22, maar ze zijn nog wel te groot... naja ze groeit er vanzelf in :)
vind ze wel erg stoer!!

en die voor Wolf zijn oo leuk Poppejans!! en ook die zou ik best voor Evie kopen hoor.. :Y
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_99082371
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:51 schreef Claudia_x het volgende:
Zitten die Vans eigenlijk goed?
Ik krijg bij Minke wel het idee dat ze goed zitten, ze struikelt er niet mee en de zooltjes geven ook wel iets mee (niet zoveel als sie puma's maar wel prima voor af en toe)
pi_99087182
Leuk Sonnetje :D We wachten de 1e schoentjes spam wel af :P ;)
pi_99087431
:D
Eerste paar schoenen wordt iig gekocht van t geld dat we gekregen hebben van R's oma, toen Floris geboren werd O+
(symbolisch dan, t geld is al op :P)
pi_99161070
Woehoee de Vans zijn al binnen! *O* O+
En volgens mij zitten ze hem heerlijk, hij heeft er al een hele poos mee gelopen buiten

\



[ Bericht 12% gewijzigd door DustinHenderson op 07-07-2011 17:45:41 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_99162059
Die Vans zijn stoer!!!

Pepijn heeft sinds een paar weekjes deze. Hij is er dolgelukkig mee.

  zaterdag 9 juli 2011 @ 12:31:18 #241
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_99238660
Nieuwe klittebandskoenies voor Flip en Billy:

I'm so glamourous I piss glitter!
pi_99258552
Leuk spul rocka! Staat je donders vast goed!

Die vans van wolf, geweldig!!!

Piglet, wat een leuke schoenen voor pepijn!
pi_99278541
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:08 schreef p_iglet het volgende:
Die Vans zijn stoer!!!

Pepijn heeft sinds een paar weekjes deze. Hij is er dolgelukkig mee.

[ afbeelding ]
Ik ben gek op Keens!! heerlijke schoenen zijn het! O+ O+ O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_99505794
Vanochtend even wezen shoppen met mijn moeder.
Mette is uit haar eerste schoentjes gegroeid, de laatste weken wilde ze de schoentjes ook eigenlijk liever niet meer aan. Mooi genoten van de uitverkoop dus *O*

De vangst (alles voor de helft van de prijs).
Gympjes van Brakkies


Gympjes van Shoesme


En sandaaltjes van Develab. In de hoop op goed weer en anders kan dochter2.0 er straks van genieten misschien.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_99516556
Wickie gelijk maar 3 paar :D Leuk! En slagen in de uitverkoop is helemaal leuk he ;) Die sandaaltjes lijken me erg fijn zitten, lekker soepel.

Hier ook gebruik gemaakt van de uitverkoop...alvast een paar herfst/ winter schoentjes voor Dyon.

  vrijdag 15 juli 2011 @ 21:08:36 #246
57497 happyme28
I'm so happy
pi_99517149
Wahhh Meimel, die heb ik ook al een paar keer zien staan, maar durf eigenlijk niet omdat ik geen idee heb wat voor maat Daan over een maand of 3/4 heeft. Ik zou maat 23 gokken, maar kan zomaar ineens 24 zijn en dat zou zonde zijn.
pi_99517395
Van deze weet ik wel zeker dat hij ze gaat passen ergens herfst of bij langzame groei winter :P Heb altijd goed gegokt. Hij heeft nu maat 22. Hij loopt ook precies gelijk met schoenmaat als Kyllian, die had die herftst ook maat 23. Ik heb deze in maat 24 gekocht omdat shoesme kleiner valt. Hij heeft nu sandaaltjes van shoesme in maat 23 die hij nu net past. Ik geloof niet dat die binnen 1 maand te klein zullen zijn, dan zou ik z'n voeten letterlijk moeten zien groeien :P en een groeistop van een half jaar geloof ik ook niet :P
Maar kan me toch wel voorstellen dat je de gok niet durft te nemen hoor.

Had jij ze in de winkel gezien? Ennuh toch niet voor minder dan 35,-? :D Ze waren normaal 89,95 :D Ik heb ze via internet besteld, een winkel uit Enschede.
pi_99518766
Meimel, die zijn mooi! En ja, best veel 3 paar, maar 2 paar van mijn moeder gekregen. En als ze niet helemaal gedragen worden kan dochter 2 ze straks mooi aan, dat is dan wel handig aan een 2de meisje te krijgen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_99521358
Wickie en Meimel, wat een leuke schoenen hebben jullie gekocht O+

Hannah's Bardossa's maat 20 worden krap, dus ik heb wat schoenen in de bestelling staan. Ben beniewd of er wat bij zit.
pi_99521450
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:37 schreef wickie het volgende:
Meimel, die zijn mooi! En ja, best veel 3 paar, maar 2 paar van mijn moeder gekregen. En als ze niet helemaal gedragen worden kan dochter 2 ze straks mooi aan, dat is dan wel handig aan een 2de meisje te krijgen.
Ja toch wel handig he twee van hetzelfde geslacht ;) Ik denk nu ook vaker 'ach dat kan Dyon ook wel weer aan, dus gewoon maar kopen'.

Bovenste schoentjes zijn ook jongensschoentjes toch? Volgens mij ben ik ze ook weleens tegengekomen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')