abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96764350
Deel 7

Waar we door zoeken naar zomerschoentjes
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_96764441
pi_96764557
Ik zie heel leuke sandaaltjes op de Brandos-site, maar ik snap dus niks van de maatvoering en zo te zien hebben ze de juiste maten ook niet. Stom.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96764672
Ik zag deze schoentjes sandalen op Brandos:

Dit zou een optie kunnen zijn voor Mette (misschien iets te roze maar niet heel erg duur).

Of deze:

Octo kocht daar deze schatjes voor Hannah

Happyme28 kocht deze zeer stoere stappers voor Daan in donkerblauw/geel
pi_96764687
Claudia, ik heb niet naar de maatvoering gekeken eigenlijk. Wel even wat info opgezocht over de merken en van de paren 2 maten besteld (voor de zekerheid). De roze schoentjes vallen ietwat klein, maar de Primigi schoenen en de Superfit schoenen best wel ruim. Nog iets groter dan Hannah's Bardossa's in dezelfde maat.
De rest stuur ik weer terug (toch gratis).

Van Shoesme heb ik het idee dat ze wel klein vallen.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 20:29:53 #6
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_96765106
Lelijke schoenen zeg :N
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 20:35:33 #7
100412 mefke79
komt goed!
pi_96765422
Volgens mij valt Shoesme klein ja. Of iig kleiner dan de brakkies die Driekus nu heeft. Beide zijn officieel maat 21, maar die van shoesme zijn toch echt te klein, terwijl die van brakkies groeiruimte genoeg gaven (hij kon de 22 ervan niet aan, die verloor ie).
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_96765720
Hoe zit dat dan met SKR? Als ik in die maattabel kijk zie ik:

22 - 13,9 cm
23 - 14,7 cm
24 - 15,5 cm

Aangezien Ivan nu schoenen van 14,5 14,2 cm lengte heeft zou hij dan dus ineens maat 23 moeten? En dan staat er in de omschrijving dat SKR ruim valt en je eigenlijk een maat kleiner dan normaal moet bestellen. Ik vind het héél verwarrend.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 20:43:49 #9
100412 mefke79
komt goed!
pi_96765846
Geen idee Claudia, ik durf daarom ook geen schoentjes online te bestellen...
pi_96765991
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:41 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe zit dat dan met SKR? Als ik in die maattabel kijk zie ik:

22 - 13,9 cm
23 - 14,7 cm
24 - 15,5 cm

Aangezien Ivan nu schoenen van 14,5 14,2 cm lengte heeft zou hij dan dus ineens maat 23 moeten? En dan staat er in de omschrijving dat SKR ruim valt en je eigenlijk een maat kleiner dan normaal moet bestellen. Ik vind het héél verwarrend.
Ik vond het wel ruim vallen maar niet idioot ruim ofzo, niet een hele maat groter iig.
Amelie heeft mt 22 van SKR, ik zal morgen de binnenmaat en haar voetje eens meten. Uit mn hoofd zijn haar voetjes iets van 13 of 13.5
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96766093
Ja, dat klopt wel met mijn berekeningen, huup! Fijn, dankjewel.

Ik denk dat Ivan nu op maat 23 SKR over zou moeten gaan. Helaas hebben ze juist de sandaaltjes die ik wil niet in die maat bij Voetsies.
pi_96766234
en peppatino ofzoiets? een Belse webwinkel is dat, die verkoopt ook skr
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96766492
De SKR's die ik vorige maand had besteld

vielen qua maat precies hetzelfde als Bardossa's. Ik had maat 4 (20) en de binnenzool was net zo lang als de binnenzool van deze schoentjes:

Alleen zijn de SKR's echt heel erg breed en heb ik ze teruggestuurd -O-
pi_96767145
Ik vind onze skr's zo fijn dat ik voor de volgende maat eigenlijk ook weer skr's wil voor Amelie. Ze is nu hard bezig uit deze te groeien, ze passen nog wel maar het duurt gok ik nog maar max een maand of hooguit 2. Dan is het dus nog volop zomer, dus ik ga maar op zoek naar een ander paar sandaaltjes. En misschien ook dichte voor het najaar ofzo, beetje afhankelijk van waar ik ga bestellen en wat de verzendkosten zullen zijn. De skr-website verzend vanuit spanje geloof ik en dan moet het 25 euro verzenden kosten. Wie weet is het een optie om met meerdere mensen te bestellen... als we met 5 man zijn dan zijn de kosten alweer 5 euro pp, dat valt reuze mee.

Jammer dat jouw sandaaltjes maat 20 zijn octo, anders had ik ze zo overgenomen :)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96767911
Dank voor de informatie, octo en huup!

Ik heb de sandaaltjes nu bij Pepatino besteld! Ze hadden ze helaas niet in de kleur die ik wilde, maar ach, zwart is ook wel oké.

pi_96768517
Dat model is leuk :Y wij hebben de meisjes-variant ervan. Daar ga je vast veel plezier van hebben O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96768574
Ik vind die in het bruin alleen mooier. Maarja. Oh well. En Ivan is geloof ik wel een breedpootje, dus dat komt goed. Het zal in ieder geval megaschattig staan. O+
pi_96769045
Volgens de verschillende schoenenboeren waar wij geweest zijn om de voetjes te laten meten heeft Amelie normale voeten, niet smal en niet breed, ook geen hoge wreef toestanden, gewoon gemiddeld. Vooruit, iets groter dan gemiddeld :+
Ik vind ze prima zitten bij haar. Ze rende er ook letterlijk gelijk op weg.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96769183
Lief en stoer Claudia O+

Octopussy, die paarse en die lichtroze vind ik zo leuk O+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_96772688
Ik denk dat Hannah gezegend is met mijn voetvorm: lang en smal -O-
Hoewel het tegenwoordig wel sterk verbeterd is, heb ik best nog wel moeite om schoenen te vinden in maat 42 die niet te breed zijn.
pi_96796512
mijn zoon heeft een hoge wreef volgens de schoenenwinkel, koop ook niks meer online. Laatst wel een keer gedaan, maar ze pasten niet. Toen wilde ik ze terugsturen, maar de kids hadden in de tussentijd een paar scharen gepakt en hadden de doos in 30 stukken geknipt :X
pi_97003216
We did it! Lente heeft nieuwe schoenen!

Schoenen zonder rubber aan de voorkant vind ik eigenlijk mooier, maar dan zou ik me na een dag al gaan ergeren aan de beschadigingen. ;')

Maar ze waren wel erg leuk. O+

Huup, deze heb jij wel eens gepost, bedenk ik me net. Volgens mij was de gesp zilver. :')

Dit durfde ik al helemaal niet aan...

Maar ze stonden wel errug leuk. O+

En verder waren er heeeel veel zilverkleurige schoenen. Maar daar hou ik niet zo van.

[ Bericht 46% gewijzigd door Ssserpente op 18-05-2011 20:20:57 ]
pi_97087019
De SKR's die ik had besteld bleken helaas toch niet meer op voorraad te zijn. Vandaag zijn we dus maar even snel bij de winkel langsgeweest die je had getipt, miss. We hebben natuurlijk weer veel te dure exemplaren aangeschaft, maar ik had gewoon geen puf meer om verder te zoeken. :+

pi_97088394
Zijn dat de Campers?
pi_97088546
Ja!
  vrijdag 20 mei 2011 @ 20:01:48 #26
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97089351
oooo ze zijn wel echt echt echt mooi Claudia!! :D
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_97089761
:D O+ *O*
Wat zijn ze gaaf!!!
Ik wil ze in het echt zien O-)

Ssserpente ik vind het allemaal hele leuke schoentjes die je post. Maar erg leuke keuze :Y
pi_97089769
Ze zijn ook véél groter dan zijn vorige schoenen. Ik voel me een beetje schuldig dat we hem daar zolang mee door hebben laten lopen.
pi_97089826
Welke maat?
pi_97090129
Dit is 23. Zijn vorige waren 22. Lijkt mee te vallen, maar ze zijn ook in de breedte flink groter. En de verkoopster twijfelde nog of deze wel groot genoeg waren. :o

Hij heeft ze morgen aan, hoor. 8-)
pi_97091872
Oh! Die zijn mooi, Claudia!
Ik herken het trouwens wel wat je zegt, ik heb nu zijn schoenen maat 21 weggeborgen, maar ik heb het gevoel dat hij ze nog steeds aan zou kunnen. Beide sandalen maat 22 lijken nog erg veel ruimte te hebben bij zijn tenen.
En zijn gympen maat 22 slippen aan de achterkant, ik kan er nog een vinger tussen steken. Hij verliest ze soms ook gewoon.
Ingewikkeld vind ik het, om in te schatten of het nu goed zit.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_97092697
Wat een kleine voetjes heeft Ko!
pi_97092895
Ja, maar dat is toch niet normaal? Ik bedoel, hij loopt al sinds oktober ofzo op maat 21. :D

Hebben jullie een mini-meet morgen? Ik wil ook! Voel me zo miserabel op het moment. * wentelt nog even in zelfmedelijden. :') :@
pi_97092965
Die Ko. :D Weet je zeker dat zijn voeten zo weinig zijn gegroeid? :+

Ja, we gaan een wiegje afleveren bij wickie! We gaan gauw afspreken, hoor, maar jij moet eerst aan het werk. ~O>
pi_97093101
Nouja, dat is dus mijn dilemma. Doe ik hem die SKR's aan, maat 22, struikelt hij erover. Als een clown met te grote voeten. :')
Vandaar mijn twijfel. Op zijn gympen loopt hij goed en op zijn andere sandalen maat 22 ook.

werk. :{
pi_97093127
Claudia, Ivans schoentjes zijn echt superleuk!
pi_97099252
Oeke, handig dat hij al zo lang in die maat zit :) Mette blijft ook lang hangen op 1 maat. Haar slofjes zijn elke keer helemaal afgedragen en kapot als ze naar de volgende maat gaat. Ben benieuwd hoe snel het nu met de schoenen zal gaan. Vooralsnog heeft ze maar 1 paar echte schoenen.

succes met het werk en bent je van harte welkom een keertje langs te komen :* of een keer een meet op jullie tuin O-)

En bedankt Claudia... in mijn Camper zoektocht voor Mette (wat op niks uitdraaide vanwege haar maat) heb ik uiteindelijk net Campers voor mezelf besteld (wel de helft afgeprijsd)
Maar ja.. Mette heeft nog steeds geen sandalen..
pi_97114053
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:02 schreef Ssserpente het volgende:
We did it! Lente heeft nieuwe schoenen!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Schoenen zonder rubber aan de voorkant vind ik eigenlijk mooier, maar dan zou ik me na een dag al gaan ergeren aan de beschadigingen. ;')

Maar ze waren wel erg leuk. O+
[ afbeelding ]
Huup, deze heb jij wel eens gepost, bedenk ik me net. Volgens mij was de gesp zilver. :')

Dit durfde ik al helemaal niet aan...
[ afbeelding ]
Maar ze stonden wel errug leuk. O+

En verder waren er heeeel veel zilverkleurige schoenen. Maar daar hou ik niet zo van.
Verrek! :D
had ik ze dus toch kunnen bestellen toen :P nouja ach.

Leuke schoenen voor Lente en Ivan! Die neuzen zijn wel handig ja, zeker als je je eraan stoort :Y slim om daar rekening mee te houden al.

Amelie groeit juist loeihard uit al haar schoenen :') Nouja des te netter blijven ze voor Elin...

En ik vind deze zo leuk, maar ze zijn niet echt girly ofzo. Niet dat dat altijd moet, maar toch...

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 23 mei 2011 @ 11:15:03 #39
100412 mefke79
komt goed!
pi_97191750
Claudia en Wickie: Camper

Ik vrees dat Driekus toch de groene Renata schoentjes nog gaat krijgen zodra mijn vakantiegeld binnen is, ik vind ze gewoon te leuk.

Iemand enig idee wanneer dit soort schoentjes in de sale komen? Zal wel pas ergens juli zijn zeker...

O en Oeke, te grote schoenen is hier ook geen optie. Hij heeft All Stars die net te groot zijn (en ik vrees te wijd) en dat is 1 grote struikelpartij. Als het aan Driekus zelf lag had ie elke dag de teva's aan, maar ja, beetje koud, dus hij krijgt ook zijn gewone schoenen gewoon aan.
pi_97223558
Die zijn ook wel erg Leuk, Mef!

Lente breekt trouwens ook d'r nek over d'r All Stars. -O-
  maandag 23 mei 2011 @ 21:55:07 #41
100412 mefke79
komt goed!
pi_97223775
weet je, ik heb mijn eigen all stars ook verkocht, die zitten niet als je smalle voeten hebt. Maar ze staan zo leuk bij driekus..
pi_97224191
Ach, ze moet maar vroeg leren dat zij die mooi wil zijn pijn moet lijden. "En ze spelden de muts aan de oren vast!" zei mijn moeder er altijd achteraan. :')
pi_97235150
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 12:56 schreef huuphuup het volgende:

En ik vind deze zo leuk, maar ze zijn niet echt girly ofzo. Niet dat dat altijd moet, maar toch...

[ afbeelding ]
Ik vind die crocjes ook leuk, huup. Ik zag laatst deze. Echt iets voor mijn jongste zoon.

Voor Leah heb ik nog nooit gekeken. Ze loopt nog steeds niet dus ze heeft nog steeds haar baby paws aan. En ook nog steeds hele kleine voetjes. Maat 19 (11,5 cm)
pi_97237074
Wat heeft Leah schattige kleine voetjes dan inderdaad zeg! :D O+ wat lief <3
Nouja, die babypaws brengen hun geld wel op dan zeker haha of heeft ze inmiddels al een paar versleten?

Ik postte het net al in het kleertjestopic, ik heb net deze besteld voor Amelie voor het najaar. Uit de sale van 3suisses.

ik vind ze zo leuk O+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 24 mei 2011 @ 09:34:23 #45
100412 mefke79
komt goed!
pi_97237282
Huup, die zijn ook heel leuk...echte meisjeslaarzen. Ik wil ook een meisje...of zal ik Driekus gewoon deze aantrekken O-)
pi_97237297
Kan best :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 24 mei 2011 @ 09:37:28 #47
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_97237360
Die zijn leuk Huup O+
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 10:12:38 #48
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_97238380
Ik heb ook weer nieuwe schoenen gekocht voor de kindjes.
Deze voor Anna in een bescheiden maatje 27:

En deze voor Morris is een iets onbescheidener maatje 26.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_97318930
Rienk moet sandalen want hij heeft alleen maar dikke winterschoenen die goed zitten. Hij heeft teva's maar die zijn zo te groot dat hij er al gauw met een teen of 2 naast loopt -O-
Ik ken alleen de kleertjes.com maar daar hebben ze belachelijk weinig aanbod in maat 20 en 21. }:|
Ik zoek sandalen met zonder open tenen. Dus zoals de schoenen van Ivan!

Wie o wie komt met een paar briljante (niet al te dure) sites?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_97326461
Tip uit het vorige topic: Brandos!
pi_97326644

Ik denk die bovenste O+
  donderdag 26 mei 2011 @ 09:15:57 #52
100412 mefke79
komt goed!
pi_97326708
Vlindur, welke maat Teva's heeft Rienk nu dan aan? de 20,5 of de 22,5? En zijn ze ook te wijd of alleen te groot? Driekus heeft schoenen maat 22, maar teva's in 20,5 en omdat ie smalle voeten heeft, moeten ze vrij strak. Maar dan nog gaan z'n tenen er wel eens uit als ie er mee op de loopfiets zit...
pi_97328611
Rienk zn Teva's zijn 20.5 en op alle manieren te groot. Al zijn teentjes komen voorbij het randje, maar met lopen floept de helft er buiten. Erg jammer! Maar hij kan er echt niet op lopen dus moeten er anderen komen..
pi_97328668
Ik vind die bovenste erg leuk, Vlindur!
pi_97328730
Ik vind de onderste het leukst!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_97328907
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 10:25 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind de onderste het leukst!
Ik ook!
pi_97328977
Uiterlijk vind ik de onderste het leukst, maar ze zien er op een of andere manier niet zo comfortabel uit. Overigens heeft Brandos helaas veel maten niet waardoor ik voor Ivan niks leuks kon vinden.
pi_97328987
Teva's hier voor Iris maat 20,5 kan nog net, ze zit tegen 23 aan qua schoenmaat.
Voor Mirte (schoenen maat 26) heb ik 23,5 en dat kan ook nog net.
Het houdt niet over, maar ze kunnen ze nog wel aan. Volgens mij vallen ze wat groot die dingen ;).
Fake it till you make it...
  donderdag 26 mei 2011 @ 10:33:38 #59
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_97328996
Ik vind de onderste ook het leukst! :Y

We hebben een paar dagen geleden ook sandaaltjes voor Tirza besteld bij Brandos! Hoop dat ze passen!
Ook dicht aan de voorkant, met Pippi erop! Huup heeft deze al eens hier geplaatst. (weet niet hoe ik dat plaatje hier geplaatst krijg) :?
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_97329158
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 10:33 schreef Claudia_x het volgende:
Uiterlijk vind ik de onderste het leukst, maar ze zien er op een of andere manier niet zo comfortabel uit.
Echt? Dat heb ik juist met het bovenste paar. Dat leer ziet er zo hard uit.
pi_97329477
Bij nader inzien heb je waarschijnlijk gelijk, oeke.
pi_97329627
Maar die bovenste heeft een rubber stukje bij de neus wat het slijten tegen gaat..

Nu wil ik ook die onderste, want die lijken idd soepeler.. ff prijs vergelijken ;)
pi_97329701
die ondersten zijn 10 euro duurder. Dat vind ik echt te gek :@
  donderdag 26 mei 2011 @ 10:57:09 #64
100412 mefke79
komt goed!
pi_97329724
Die middelste lijken me sowieso niet zo fijn. Daar zit precies zo'n gaatje bij de zool waar je je voet op afwikkelt en ik kan me van vroeger heugen dat net daar altijd een steentje ging zitten.
pi_97330463
Ik wil toch zwarten, maar die deed ik er bij omdat ze er wel heel schattig uit zien.

Ik ben in overleg met manlief trouwens. U hoort nog van me 8-)
pi_97331466
Chance of plans, we gaan straks even in Leeuwarden kijken als Rienk fit is. Kan ik ze gelijk aanzien enzo :Y
  donderdag 26 mei 2011 @ 11:52:51 #67
100412 mefke79
komt goed!
pi_97331747
Vlindur, dat is misschien ook wel een goed plan ja..kan je altijd nog ze online bestellen als dat goedkoper is.
pi_97342165
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 11:45 schreef Vlindur het volgende:
Chance of plans, we gaan straks even in Leeuwarden kijken als Rienk fit is. Kan ik ze gelijk aanzien enzo :Y
Heel verstandig, ik wilde ook zoiets maar kon niet echt wat vinden, wel vinden maar niet binnen mn budget ;)
Heb dus bij brandos een stel besteld en gekregen, duurde vrij lang voor ik zeg kreeg en had extra nog een maat groter besteld en deze pastte nauwelijks :N en ze zagen er op de plaatjes leuker uit dan in t echt, waren een beetje flutschoentjes en neit echt stevig.
Nu maar gewoon een laag paar sneakertjes gehaald en hij heeft mini nep crocjes en teva's en daar gaat ie af en toe met zn teen uit maar kan er wel op lopen.

Die crocs die huup plaatste zagen er wel leuk uit btw.

Succes ermee.
pi_97381892
Ik kon gister niks vinden in de stad. Nu ben ik maar op MP wezen kijken en heb zojuist deze gekocht :)

Mochten ze niet bevallen kijk ik wel voor de duurdere. Maar deze zien er nog prima uit!
  zondag 29 mei 2011 @ 23:10:46 #70
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_97478364
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:05 schreef Vlindur het volgende:
Ik kon gister niks vinden in de stad. Nu ben ik maar op MP wezen kijken en heb zojuist deze gekocht :)

Mochten ze niet bevallen kijk ik wel voor de duurdere. Maar deze zien er nog prima uit!
Die zijn leuk Vlindur!! ^O^

Gisteren lagen de Teva's in de bus, die we voor Tirza hadden gekocht, ook via mp! ;)
Ze zijn nog wat groot, maar het scheelt dat je ze strak genoeg kan aantrekken!
O+

pi_97488130
Heel schattig Elmo O+

B. is geen teva-fan dus hier komen ze niet. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik alleen de kinderteva's leuk vindt. Net als met crocs zeg maar :P

Ik heb net een paar schoenen besteld voor Amélie, ze is in 1 klap uit 4 paar schoenen gegroeid :X en ik dacht dat ik een volgende maat klaar had staan maar bij nameten bleek dat die precies hetzelfde vielen als de kleinere maat :')

Het zijn deze geworden:

Vans Torya. Voor het najaar heb ik die laarsjes, die zijn weer een maat verder zeg maar. En voor nu heeft ze dus crocjes en deze. t is wel weer even goed zo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97488522
Die zijn leuk Huup en Elmo!

De mevrouw van de MP beweert dat ze het geld niet heeft. omdat zij een verkeerde naam doorgeeft, maar wel het goeie nummer.
Het moet toch gewoon aankomen zolang het nummer correct is?
Ik heb rabo, zij postbank. Dus het duurt een paar dagen. Ik heb het donderdagavond gelijk overgemaakt. Dan zou het vandaag er op moeten staan right?
pi_97488694
Naam en nummer moeten correct zijn, niet alleen het nummer. Ik heb wel eens iets over gemaakt naar Snoopy en toen per ongeluk een extra l in de achternaam gepropt :') maar toen kreeg ik hem dus mooi niet akkoord.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97488734
Leuk zeg Huup en Elmo! O+ Ik heb die hartjes-teva's nog nooit gezien, goede vondst!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_97488755
Maar vlinder, dan moet het er toch ook niet af zijn bij jou?

Gister met de oudste gekocht, ze is er helemaal trots op :)
pi_97488953
Bij mij is het er gewoon af. Dan moet het toch goedkomen?
pi_97489731
Ik heb geen idee, is dat niet op een of andere manier te achterhalen?
Misschien je bank eens bellen? Ik zou niet blindelings nog een keer storten geloof ik...
pi_97491153
Ook met foute naam komt het vaak goed. Nils en ik hebben het laatst toevallig nog geprobeerd. Bovendien storten we op mijn werk nu de lonen op enkel het rekeningnummer, de naam wordt er niet meer bij vermeld omdat de banken hebben aangegeven dit niet meer te checken.
pi_97491244
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 11:29 schreef Nijna het volgende:
Ik heb geen idee, is dat niet op een of andere manier te achterhalen?
Misschien je bank eens bellen? Ik zou niet blindelings nog een keer storten geloof ik...
Blindelings nog een keer storten zou ik niet doen nee, als het fout gaat dan krijg je het gewoon teruggestort op je rekening met een melding erbij.

Ik kreeg het toen dus terug met melding dat naam/nummer niet overeen kwamen. Pas na 6 keer goed kijken zag ik die stomme l ertussen :') :D en toen was het wel goed.
Gewoon even afwachten en aankijken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97491270
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 10:53 schreef Nijna het volgende:
Maar vlinder, dan moet het er toch ook niet af zijn bij jou?

[ afbeelding ]
Gister met de oudste gekocht, ze is er helemaal trots op :)
Leuk zeg O+ O+

en wat leuk dat ze zo trots is :D ik weet dat nog wel van vroeger, en dan de hele dag je nieuwe schoenen aan willen <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97492760
Het was vanmorgen ook wel een klein drama dat ik vond dat ze ze niet aan mocht naar de opvang... maar ik heb gewonnen ;).
Ik vond ze ook wel leuk. Ze wilde zo graag slippers, maar zonder bandje over de hiel verloor ze binnen 3 stappen en dit ging wel goed.

Mijn nieuwe schoenen gingen ook wel eens mee naar bed ;)
pi_97492790
Ik wacht het nog even af tot morgen. Mocht ik dan nog niks hebben gehoord ga ik er achteraan en blijft ze het volhouden ga ik dr aanklagen bij MP. o|O
pi_97492880
Vlindur, heb je d'r rekeningnummer wel eens gegoogled? Er is een speciale site waarop gedupeerden van onbetrouwbare MP-verkopers zich verzamelen en de rekeningnummers van de oplichters openbaar maken. Als je het nummer dus googlet, kan het zijn dat ie via die site gevonden wordt.
pi_97493022
Oh! das een goeie! ff doen :)

Niks nada noppes. Niet met rekeningnummer en niet met haar naam.
Ze is 4 jr actief op marktplaats. Dus redelijk betrouwbaar komt ze wel over.
pi_97493503
Dan zal het wel goedkomen. Of je moet toevallig net de eerste zijn die ze oplicht. :P

Wanneer heb je het overgemaakt dan? Het is weekend geweest, he?
pi_97493971
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 13:33 schreef Ssserpente het volgende:
Dan zal het wel goedkomen. Of je moet toevallig net de eerste zijn die ze oplicht. :P

Wanneer heb je het overgemaakt dan? Het is weekend geweest, he?
I know. Donderdagavond overgemaakt. Rabo-rabo is heel snel, maar rabo-postbank is trager. Maar ze zal het anyhow uiterlijk morgen binnen moeten hebben toch?
pi_97494011
In ieder geval morgen na 16:00 uur. :)
pi_97494296
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 13:47 schreef Ssserpente het volgende:
In ieder geval morgen na 16:00 uur. :)
ná pas? Jemig wat is dat geld dan lang onderweg :o
  maandag 30 mei 2011 @ 22:26:35 #89
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_97517983
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 10:52 schreef Twinkly het volgende:
Leuk zeg Huup en Elmo! O+ Ik heb die hartjes-teva's nog nooit gezien, goede vondst!
Na wat speurwerk op mp kwam ik ze tegen tussen tig aardbeienteva's!
Was er niet specifiek naar op zoek, want ik wist er het bestaan niet van, maar ik wist dat ik geen roze (dus die aardbeien) wilde!
  maandag 30 mei 2011 @ 22:28:42 #90
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_97518120
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 10:31 schreef huuphuup het volgende:
Heel schattig Elmo O+

B. is geen teva-fan dus hier komen ze niet. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik alleen de kinderteva's leuk vindt. Net als met crocs zeg maar :P

Ik heb net een paar schoenen besteld voor Amélie, ze is in 1 klap uit 4 paar schoenen gegroeid :X en ik dacht dat ik een volgende maat klaar had staan maar bij nameten bleek dat die precies hetzelfde vielen als de kleinere maat :')

Het zijn deze geworden:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Vans Torya. Voor het najaar heb ik die laarsjes, die zijn weer een maat verder zeg maar. En voor nu heeft ze dus crocjes en deze. t is wel weer even goed zo.
Ooooh die zijn leuk Huup! O+
Ik moet Tirza krijgt over een tijdje ook Vans O+

En ik vind die kleine teva's ook superschattig, maar zelf hoef ik ze echt niet! Daar is weinig schattigs aan. :')
pi_97519763
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:28 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

Ooooh die zijn leuk Huup! O+
Ik moet Tirza krijgt over een tijdje ook Vans O+

En ik vind die kleine teva's ook superschattig, maar zelf hoef ik ze echt niet! Daar is weinig schattigs aan. :')
Haha ja nouja dat dus, dat laatste.

Die Vans komen van omoda en waren in de opruim. 29,- maar, en gratis verzenden! k ben dr mee in mn nopjes :D ik vind 'in mn nopjes' zo'n leuke uitdrukking :D :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97520528
Ik kan niet wachten om schoenen te kopen voor Floris.
Ik wil tzt ook vans, laatst zulke leuke gezien O+

deze vind ik leuk, niks bijzonders ofzo, maar toch. Echjt van die kleine jongetjes schoenen vind k t :')
Oh en die van Amelie hebben ze ook in t zwart/wit, die zijn ook tof!

Deze van de Zara vind ik ook errug leuk
pi_97520714
Oehhh die Vans van Amélie zijn leuk!! En met een leuk prijsje :D
  maandag 30 mei 2011 @ 23:10:32 #94
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_97520723
Sonnetje, die groene zijn leuk :9~ Die wil ik nu al, op voorraad voor later :7
Oude (on)bekende.
pi_97520749
Oooh Son die groene O+ O+ wat een mooie kleur!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97520924
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 23:10 schreef Mevr_Mus het volgende:
Sonnetje, die groene zijn leuk :9~ Die wil ik nu al, op voorraad voor later :7
haha ja dat heb ik dus ook, ik wil ze NUUUU

De kleur is tof he!

mja welke maat haha
Ik heb van die nepschoenen voor m (voor de zachte zool, voor buiten, heeft ze alleen binnen aangehad *lol*) maar ik vind dat zo schattig staan, nu hij staat :D
vind schoenen niet zo leuk als ze nog niet staan heb ik bedacht. lijken die voetjes zo mega haha
pi_97520995
Het is wel heel verleidelijk om ze ook te kopen :D Maar hij heeft echt genoeg schoentjes voor nu....
Weet je hoe ze vallen Huup? :P

pi_97521704

deze vind ik ook leuk (ik hou van blauw ;)
zijn maar 25 euro...
pi_97521974
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 23:15 schreef Meimeltje het volgende:
Het is wel heel verleidelijk om ze ook te kopen :D Maar hij heeft echt genoeg schoentjes voor nu....
Weet je hoe ze vallen Huup? :P

[ afbeelding ]
Geen flauw idee :D
ik heb gewoon de groeitabel van Vans gebruikt op de site. Bezorgen en retouren is gratis dus als t niet past gaan ze gewoon weer terug.

Maar... door het klittenband lijkt het me dat ze in de breedte wel enigszins te verstellen zijn.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97522116
Ik ga het toch maar niet gokken ;) Echt nodig heeft hij ze niet en ze beginnen pas vanaf maat 23. Denk niet dat hij ze in de zomer gaat passen (heeft nu maat 21).
Maar leuk zijn ze zeker!
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:00:18 #101
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97578845
En Vlindur, is t goed gekomen met t geld?

De Vans voor Amélie zijn binnen, ik vind ze awesome O+
het roze is ietsje feller dan op mn foto in t echt, precies roze genoeg om nog een heel klein beetje girly te zijn.

O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97578875
wat stoer huup!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')