SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :
Ephenlania
'De Surinaamse Zenuwpees'
Rico
'De Labiele Clown'
Ibrahim
'De Gepassioneerde Mocro'
Pascal
'De Slinkse Saboteur'
Eelco
'De De Goedlachse überbaas'
Vorige deeltjes:![]()
http://forum.fok.nl/topicchain/289
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
[ Bericht 0% gewijzigd door roos85 op 13-05-2011 20:00:22 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:52 schreef Dekatria het volgende:
Het begint met een n, het eindigt op euken en Jaspers vindt het héél belangrijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Elk nadeel hep ze voordeelquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Als ik eruit lig, dan komt dat omdat de rest beter was
Mooie analyse Ivan
ja dat van Iwan ziet er nog t mooist uit. Rest is gewoon een kliederboelquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:55 schreef Tim86 het volgende:
Han wtf..dat bord..net alsof er een klein kind met Lego heeft zitten spelen
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:55 schreef Tim86 het volgende:
Han wtf..dat bord..net alsof er een klein kind met Lego heeft zitten spelen
De Goedlachse überbaas?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:56 schreef roos85 het volgende:
iemand nog een leukere omschrijving over Eelco?
Eindbaas.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:56 schreef roos85 het volgende:
iemand nog een leukere omschrijving over Eelco?
quote:
Wat prachtig als hij er straks bij zit!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:00 schreef Dekatria het volgende:
Dat wordt lachen volgende week, met de Fransoosnatuuuurlijk van een gerenommeerd restaurant!
restaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwwraaaaaaaaaaaaaaaaaaaantquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:00 schreef Dekatria het volgende:
Dat wordt lachen volgende week, met de Fransoosnatuuuurlijk van een gerenommeerd restaurant!
Die is toch van het restaurant waar ze kunnen gaan werken?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:00 schreef Dekatria het volgende:
quote:
Die gooit er vervolgens ook nog eens een "leuke" opmerking achteraan zoals hondenlullen in de maneschijn enzoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:05 schreef roos85 het volgende:
het wordt wel schrikken voor de chefs als Moniek gaat lachen
niet bepaald indrukwekkend, gemiddeld nog geen 1 per restaurant..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:05 schreef SiGNe het volgende:
De chef van volgende week,Aurélien Poirot, is de chef waar de finalisten voor gaan werken bij Bridges.
Poirot is een leerling van meesterchef Alain ducasse geweest (die word gezien als zo'n beetje een van de beste chefs ter wereld, heeft 19 michelinsterren bij 20 restaurants)
en dat het heel erg ku kak gingquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die gooit er vervolgens ook nog eens een "leuke" opmerking achteraan zoals hondenlullen in de maneschijn enzo
Ik wilde het net zeggenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:06 schreef franklop het volgende:
[..]
niet bepaald indrukwekkend, gemiddeld nog geen 1 per restaurant..
Wel 3 met 3 sterren..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:06 schreef franklop het volgende:
[..]
niet bepaald indrukwekkend, gemiddeld nog geen 1 per restaurant..
wow 3 restaurants met 3 sterren is wel erg knapquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wel 3 met 3 sterren..
en voor 1 restaurant is het al knap als die 1 ster haalt, als bijna al je zaken sterren hebben dan is dat zeker wel indrukwekkend.
Dat niet alleen, hij kookt regelmatig in een van z'n restaurants, vliegt de hele wereld rond, slaapt in het vliegtuig.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
wow 3 restaurants met 3 sterren is wel erg knap
die man heeft wel een geweldig team om zich heen weten te verzamelen.
Wel door, niet mooi.quote:
Ja, dat is inderdaad een hele verbetering.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:11 schreef fespo het volgende:
volgens mij was het hondenpis, klinkt ook logischer.
Maar hij kan wel kokenquote:Op zondag 15 mei 2011 01:13 schreef boekenplank het volgende:
[ afbeelding ]
Deze moet ook weg, grote bek dom petje en wel heel veel moedervlekken.
quote:Op zondag 15 mei 2011 10:40 schreef roos85 het volgende:
Dat gerecht met die stikstof is trouwens toch een voorgerecht, kost 32,50
en dat eitje kost 55 euro
ja ik ook, maar die 32,50 voor dat voorgerecht vind ik voor een 3 sterren restaurant wel weer meevallen.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:52 schreef Apotheose het volgende:
[..]![]()
daar kan ik gewoon bijna een maand van eten!!!!
55 euro voor dat eitjequote:Op zondag 15 mei 2011 10:40 schreef roos85 het volgende:
het is volgens mij wel een hele ervaring om in zo'n restaurant te eten, maar het is wel erg duur, en stel dat het dan niet lekker is ofzoquote:Op zondag 15 mei 2011 11:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
55 euro voor dat eitje
Je zal maar geld teveel hebben
En daar gaat het toch wel om in een kookwedstrijd, lijkt me.quote:
En het blijft maar gewoon een snoteitje brrrrrrr vorig jaar tijdens de Dining with the Stars in Niven iets dergelijks geproefd, Michelinster of niet ik hou niet van snoteierenquote:Op zondag 15 mei 2011 11:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
55 euro voor dat eitje
Bedoel je echt Moniek of Stephanie het zuurtje van Topchef 2011?quote:Op zondag 15 mei 2011 11:28 schreef roos85 het volgende:
Ben benieuwd hoe erg die chef Poirot gaat schrikken als Moniek gaat lachen
Komt vast doordat er 10 gram dure kaviaar op zit, de rest van de ingrediënten zijn niet zo duur.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
55 euro voor dat eitje
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:59 schreef roos85 het volgende:
Voor het begin van het schooljaar kreeg ik een brief, de eerste lesdag zou bestaan uit een workshop.
De workshop zou erg belangrijk zijn, de workshop telde tevens als toelatingstest, mocht je hem niet goed volbrengen kon je de opleiding wel vergeten.
In de brief stonden enkele hints, zou was het belangrijk dat je die dag stevig schoeisel, lang haar in een staart deed en niet te lange nagels zou hebben.
Deze hints maakte het niet echt duidelijk wat de workshop zou inhouden.
Bij aankomst in het lokaal kreeg ik wel de schrik in de benen!
De workshop werd gegeven door Robert Kranenborg en Julius Jaspers!
Aangezien ik bijna dagelijks topchef kijk, vond ik dit wel erg leuk!
Ze begonnen met een verhaal over hoe je je kinderen groenten kan leren eten.
Ze hadden erg leuke tips, na een overheerlijke lunch werden wij met een bus naar een andere locatie vervoerd.
In de topchef studio moesten wij de theorie in de praktijk brengen..
Als opdracht moest ik samenwerken met 3 andere personen.
De opdracht bestond uit het maken van een lekker kindergerecht waar de volgende ingrediënten in moesten inzetten:
spuitjes, asperges, broccoli, snijbonen en oude kaas, maar we mochten wel andere ingrediënten toevoegen.
De opdracht vonden wij erg lastig, de combinatie van de groenten met oude kaas leek ons erg vreemd maar we gingen er toch vol tegen aan.
Ons resultaat bestond uit een quiche met alle groenten met wat uitgebakken spekjes en kaas.
Helaas was het bladerdeeg niet helemaal gaar, we kregen een ontzettende uitbrander van Kranenborg (Julius Jaspers nam wel wat hapjes), we waren veroordeeld tot de blackbox!
De blackbox bleek onze laatste kans om toegelaten te worden tot de opleiding.
In de blackbox zaten aardappelen, eieren, mosterd, lamsgehakt, ui, mozzarella, paprika..
Ik kreeg meteen een helder idee! Ik ging frietjes met een mozzarella gevulde gegrilde lamsburger gevulde, gefrituurde uiringen en gegrilde reepjes paprika maken.
als saus zou ik een mayonaise maken.
Snel ging ik aan de slag, en alles ging super goed!
Ik was op tijd klaar en moest mijn gerecht door de chefs laten proeven.
Over dit gerecht waren ze gelukkig wel tevreden!
Gelukkig werd ik wel toegelaten op de opleiding, met veel plezier denk ik terug aan deze speciale dag.
En iedere aflevering van topchef bekijk ik met een grote glimlach op mijn gezicht!
Wat een goed idee!quote:spuitjes, asperges, broccoli, snijbonen en oude kaas,
"Hoe durf je mij dit voor te schotelen!, het deeg is niett gaar! de groentjes zijn dooooor en dooooooor gaar"quote:Op zondag 15 mei 2011 17:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat een goed idee!
Maar wat een tof verhaal Roos! Wat zei de Kraan zoal tijdens die uitbrander, nu ben ik wel nieuwsgierig geworden
Dat helemaal, maar sponsormomentjes zijn natuurlijk het summum van goeie ideeënquote:
inderdaadquote:Op zondag 15 mei 2011 17:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat helemaal, maar sponsormomentjes zijn natuurlijk het summum van goeie ideeënwas er nog Arla yoghurt aanwezig?
"Het is m'n favoriete product, je kan er zóveel kanten mee op!"quote:Op zondag 15 mei 2011 17:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
denk het ook, wat moet je nou weer met biologische yoghurt
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Het is m'n favoriete product, je kan er zóveel kanten mee op!"
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:33 schreef roos85 het volgende:
ik ben echt benieuwd naar de finaleweek, helaas kan ik het vrijdagavond niet zien
werken..quote:Op zondag 15 mei 2011 17:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]waarom niet? Wat kan er nou OOIT belangrijker zijn?
Meld je ziek danquote:
Of de groentjes waren niet dagvers!quote:Op zondag 15 mei 2011 18:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
voedselvergiftiging, ik moest de visburger van Elian eten
En de saus was geschift!quote:Op zondag 15 mei 2011 18:12 schreef SiGNe het volgende:
het waren jaren 70 groentjes, witlofbootjes en worteltjes met het loof er nog aan
De groei die Ivan heeft doorgemaakt kan hem nu zeker voordeel opleveren.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:20 schreef SiGNe het volgende:
Persoonlijk vind ik Ivan niet eens zo goed, al is ie wel enorm vooruit gegaan.
Ik denk toch eerder dat Youp ook in de finale komt naast Youri en Mark.
Al is Stephanie ook best goed in de keuken.
een overwinning met een zoete toon voor mensen die fan van Ajax zijn, maar een bittere nasmaak voor mensen uit het Oostenquote:Op zondag 15 mei 2011 18:42 schreef padlarf het volgende:
Ik ben benieuwd wat de chefs te zeggen hebben over Ajax
"Wel DRIE sterren, Robbert! DRIE STERREN!"quote:Op zondag 15 mei 2011 18:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
een overwinning met een zoete toon voor mensen die fan van Ajax zijn, maar een bittere nasmaak voor mensen uit het Oosten
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:47 schreef padlarf het volgende:
[..]
"Wel DRIE sterren, Robbert! DRIE STERREN!"
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:47 schreef padlarf het volgende:
[..]
"Wel DRIE sterren, Robbert! DRIE STERREN!"
Poll: Wie wint Topchef 2011?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:21 schreef Dekatria het volgende:
Ik denk dat Youri nog de meeste kans maakt. Altijd zo koeltjes, laat zich niet gek maken...
Wie maakt er ff een poll?
Op Yoeri gestemtquote:Op zondag 15 mei 2011 18:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Poll: Wie wint Topchef 2011?
• Stephanie
• Yoeri
• Ivan
• Youp
• Jasper
• Mark
• Moniek
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:
En http://yfrog.com/h4rueeejquote:Op zondag 15 mei 2011 19:15 schreef hexje het volgende:
Deze foto op yfrog van Han.
http://yfrog.com/h2rbnnlj
die foto'squote:Op zondag 15 mei 2011 19:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En http://yfrog.com/h4rueeej
de eerste is neem ik aan Stephanie en de 2e is natuurlijk Youri die buiten een peukje rookt.
Leuk mes voor die führerin van vorige weekquote:Op zondag 15 mei 2011 19:31 schreef SiGNe het volgende:
Ik was net even opzoek naar een nieuw mes voor in m'n keuken..
http://www.koksmesexpert.(...)d=Nesmuk%20Brilliant
Demn, 800 lagen staal! kost slechts ¤31.000,-
Zonder diamanten kost ie nog ¤4900,-
[ afbeelding ]
dat mes is te vrouwelijk voor haarquote:Op zondag 15 mei 2011 19:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Leuk mes voor die führerin van vorige week![]()
Niemand komt aan mijn mes!
Volgens mij had zij een Glestain trancheemes á ¤135,-quote:Op zondag 15 mei 2011 19:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Leuk mes voor die führerin van vorige week![]()
Niemand komt aan mijn mes!
Die prijs vind ik dan nog best meevallen. Heb een tijdje in de Bijenkorf gewerkt bij o.a. De kookspullen. Als je ziet wat de messen daar al kosten, en dan kkomen daar eigenlijk alleen maar hobbykoks.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Volgens mij had zij een Glestain trancheemes á ¤135,-
[ afbeelding ]
Dagverse groentjesquote:Op zondag 15 mei 2011 17:02 schreef roos85 het volgende:
crosspost, mijn bijdrage in het examenforum:
[..]
wie weet is het wel genoeg voor het boekquote:Op maandag 16 mei 2011 09:20 schreef sverbern het volgende:
[..]
Dagverse groentjes
Oude kaas
Niet te eten maar Julius nam toch een hapje
Lamsburger
Alle topchef-ingrediënten compleet!
hè, dat is mij helemaal niet opgevallen! Waren dat niet gewoon 4 willekeurige chefs die er nu nog inzitten en gaan ze dan later deze week naar Frankrijk?quote:Op maandag 16 mei 2011 09:34 schreef RanTheMan het volgende:
Man o Man, ik baal zo van de nieuwe promo voor deze week.
Wat dom dat ze laten zien welke 4 chefs in frankrijk aan het koken zijn.. GRRRRRRRRR![]()
![]()
![]()
Geen spoilers aub, ik heb de promo nog niet gezienquote:Op maandag 16 mei 2011 09:34 schreef RanTheMan het volgende:
Wat dom dat ze laten zien welke 4 chefs in frankrijk aan het koken zijn.. GRRRRRRRRR![]()
![]()
![]()
Ik heb het niet gezien, maar ze faalden wel vaker met voorstukjes.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:34 schreef RanTheMan het volgende:
![]()
![]()
dankjequote:Op maandag 16 mei 2011 09:57 schreef arise het volgende:
Doen !!!
Het is toch een hele eer om te worden uitgekafferd door meneer Kranenborg,Niet dan ????
Geweldig verhaal , heerlijk om te lezen !!!
Wat een fail weer... gelukkig heb ik 't nog niet gezienquote:Op maandag 16 mei 2011 09:34 schreef RanTheMan het volgende:
![]()
![]()
bedoel je dat promofilmpje waar je 4 koks achter elkaar in een kookstudio ziet staan, en waar een kandidaat te horen krijgt dat hij moet glimlachen als hij eten serveert?quote:Op maandag 16 mei 2011 09:34 schreef RanTheMan het volgende:
![]()
![]()
Ik snap niet waarom het zoveel toevoegt als je nog niet weet welke koks er de komende weken uitgaan..quote:Op maandag 16 mei 2011 09:34 schreef RanTheMan het volgende:
![]()
![]()
Mwah nee ik vind het boeiender hoe het komt dat die mensen zijn vertrokken.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:47 schreef Paul-89 het volgende:
Het is toch spannender als je niet weet wie er de komende dagen nog vertrekken.
Dat kan.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:57 schreef Taurus het volgende:
[..]
Mwah nee ik vind het boeiender hoe het komt dat die mensen zijn vertrokken.
Hopelijk is dat bij Juul niet andersomquote:Op maandag 16 mei 2011 12:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
nee, ze dacht eerst dat een poes was maar het is toch een kater
Als die maar niet net zo fors wordt als de "echte" Julius.. da's namelijk niet gezond voor het beestje..quote:
geen ideequote:Op maandag 16 mei 2011 17:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Eet zeker altijd z'n bakje leeg, wat er ook in zit?
lief hequote:Op maandag 16 mei 2011 17:34 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als die maar niet net zo fors wordt als de "echte" Julius.. da's namelijk niet gezond voor het beestje..
Wel mooi poesje om te zien iig.
quote:Op maandag 16 mei 2011 17:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij neemt het bakje mee naar achteren?
Of dat ie gaat zeuren dat het door en door gaar is of dat er een zuurtje mist..quote:Op maandag 16 mei 2011 17:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik zie het al helemaal voor me
of dat de andere kittens bij de etensbak weg mept, of alleen de saus van vlees eet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is vast een complot
het is geen Kranenborgquote:Op maandag 16 mei 2011 17:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Of dat ie gaat zeuren dat het door en door gaar is of dat er een zuurtje mist..
quote:Op maandag 16 mei 2011 17:57 schreef roos85 het volgende:
Eigenlijk best komisch dat in de uitzending van afgelopen vrijdag over Johan Cruijf gesproken werd, de chef Boer (jammer niet de Boer) heet en 3 sterren heeft...En de Librije ligt ook in overijssel net als Twente..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is vast een complot
En hij eet veel groenten, want ze zijn bijna allemaal z'n favorietquote:Op maandag 16 mei 2011 17:53 schreef roos85 het volgende:
of dat de andere kittens bij de etensbak weg mept, of alleen de saus van vlees eet
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:02 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En de Librije ligt ook in overijssel net als Twente..
quote:Op zondag 15 mei 2011 10:40 schreef roos85 het volgende:
leuk hequote:Op maandag 16 mei 2011 18:18 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Wat een SNOEPIE!! en wat leuk: Julius![]()
Hoe oud is de kleine Juul?
was het maar waar, maar dat gaat hem helaas niet wordenquote:Op maandag 16 mei 2011 18:32 schreef Cateye2011 het volgende:
't Is dat we al twee katten hebben maar anders had ik Julius zo willen hebben. Wat een ongelooflijk lief poepie!!!
Ik dacht dat ie van jou was![]()
Ik ga nog even in dat topic snuffelen, schattig al die foto's.
Beter 1 avond dan geeneen meer....maar ik ga jullie missen hoor....ik vind het zo gezellig hier!quote:Op maandag 16 mei 2011 18:34 schreef roos85 het volgende:
nog een klein half uur
waarschijnlijk kan ik alleen vanavond live meekijken
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:34 schreef roos85 het volgende:
waarschijnlijk kan ik alleen vanavond live meekijken
Bofferd. Morgenavond medische keuringen doen, woensdag boodschappen, donderdag oppassen en vrijdag naar schoonouders, druk druk druk!quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:00 schreef roos85 het volgende:
TTTTTTTTTTTTTOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTTTTTTTT
goed getimedquote:Op maandag 16 mei 2011 19:00 schreef roos85 het volgende:
TTTTTTTTTTTTTOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTTTTTTTT
Mwah dat boffen is maar relatief hoor, met een gebroken enkelquote:Op maandag 16 mei 2011 18:55 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Bofferd. Morgenavond medische keuringen doen, woensdag boodschappen, donderdag oppassen en vrijdag naar schoonouders, druk druk druk!
Sterkte met je enkel!quote:Op maandag 16 mei 2011 19:01 schreef Ole het volgende:
[..]
Mwah dat boffen is maar relatief hoor, met een gebroken enkel![]()
LOSSSSSS
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als een wolfwolvenpik in de maneschijn.
je hoeft je voor mij niet in te houdenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik dacht ik hou het netjes, er zijn dames bij
Voor mij ook niet hoorquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:07 schreef roos85 het volgende:
wij zijn volgens mij pittige dames![]()
die wel van een vleugje zoetzure humor houden
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die heeft enkel oog voor Juul's saus.
[..]
[..]
Vulgaire bende hier.quote:
Mark is de ideale manquote:
Geen verstand daarvan, maar zo'n pet in een profi keuken slaat gewoon nergens op. Je bent toch geen puberquote:Op maandag 16 mei 2011 19:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mark is de ideale manRelaxt, kan koken, en weet wat werken is
Ow ja, en lekker
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:19 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind Mark echt zo'n Timmy Simons..net een dalmatiër
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:19 schreef Dekatria het volgende:
En Youri gaat gewoon winnen. Hij is de laatst overgebleven baas in de serie.
datquote:Op maandag 16 mei 2011 19:19 schreef Dekatria het volgende:
En Youri gaat gewoon winnen. Hij is de laatst overgebleven baas in de serie.
Ik denk het ook.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:22 schreef sverbern het volgende:
[..]
dat
Jasper gaat er als eerst volgende uit nu.
Jasperquote:Op maandag 16 mei 2011 19:26 schreef roos85 het volgende:
denk dat Stephanie de eerste afvaller wordt
ja!quote:Op maandag 16 mei 2011 19:27 schreef roos85 het volgende:
Youp de winnaardie had Yoeri moeten krijgen
De TIJDGAATNUIN armen zijn ook altijd zo hopeloosquote:Op maandag 16 mei 2011 19:27 schreef roos85 het volgende:
Ik vind dat naar voren marcheren van die 2 bij een topclass zo grappig
haha ja, het is ook niet dat ze de zaal binnen komen ofzo..ze zetten gewoon 2 stappen naar voren..ik zie het dan ook echt voor me dat er dan iemand ACTIE roept en ze dan naar voren marcherenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:27 schreef roos85 het volgende:
Ik vind dat naar voren marcheren van die 2 bij een topclass zo grappig
ja inderdaadquote:Op maandag 16 mei 2011 19:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha ja, het is ook niet dat ze de zaal binnen komen ofzo..ze zetten gewoon 2 stappen naar voren..ik zie het dan ook echt voor me dat er dan iemand ACTIE roept en ze dan naar voren marcheren
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:29 schreef roos85 het volgende:
Engels met een Frans accent klinkt echt zo leuk
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:30 schreef Dekatria het volgende:
LIZZEN VERRY CAREFULLY I VILL ZAY ZIS ONLY WANCE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |