quote:<500px.com>
You seem to dislike too many photos today.
Are you having a bad day?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:17 schreef Isdatzo het volgende:
the fuck![]()
Pop-up:
[..]
Stuk of 10 maar, tegenover weet ik hoeveel likes. En hij telt m'n dislike niet meer mee nu.. bwuuuh
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet hem expres in een spoiler omdat het nogal bloederig is. Maar ik moest deze gewoon even met jullie delen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2011 21:29:25 ]
't Is echt een heerlijke site om gewoon lekker door te bladeren inderdaad... Wat op Flickr ook wel kan, alleen is hier bijna elke foto gewoon van hoog niveau en wat inspirerender.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:29 schreef Wiebeldak het volgende:
Grappig dat 1 van mijn kwalitatief minste foto's het 2e meest bekeken is op Flickr omdat het nogal schokkend is. Toen was ik nog maar net bezig met fotografie en had mijn EOS350 toen net 2 weken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet hem expres in een spoiler omdat het nogal bloederig is. Maar ik moest deze gewoon even met jullie delen.En dat die vent je ook heel droog aankijkt op een manier van "Waarom maak je nou een foto van mij?
"
Dat is ook altijd wel fijn als je het dan ook snaptquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:06 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb keiveel wiskunde gedaan vandaag. En ik snapte het ook nog allemaal.
Misschien wordt dat toch nog iets met mij.
Ja, dat snappen wil wel eens helpen ehhquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:19 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat is ook altijd wel fijn als je het dan ook snapt
Ik ben trots op je.
Ook dat lijkt mij erg gaaf maar ik weet al dat ik dat ook echt niet kan of ik moet meer geduld hebben.quote:
Het boek politiek heb ik dichtgeslagen. Tenminste zolang er niet een partij opkomt waar ik me bij thuisvoel. Het gevoel dat ik bij de PSP had heb ik nooit met GroenLinks gehad, op een gegeven moment was het daarmee helemaal over (en de partijtijgers met mij ook).quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ambieer je nog steeds een politieke carrière? Ik neem aan dat je met je opleiding toch ook nog wel andere beroepen kan uitoefenen?
heb je thuis ook lepels van galliumquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:33 schreef Chanty het volgende:
Wow net terug van de schouwburg, voorstelling van Rob en Emiel (ooit in Uri Geller). Na de show gaven ze nog wat uitleg/ demonstraties. En toen ben ik dus onder hypnose gegaanEcht een heel bizarre ervaring, had niet eens gedacht dat het zou lukken maar ineens lag ik op de grond. En vervolgens ook nog een lepeltje gebogen/ gedraaid die in mijn handen lag. Voelde m gewoon warm worden en roteren
Het bestek is niet meer veilig hier!!
De juffrouw schreef in groep 2 op mn tekeningen al ''De tekening is niet af omdat Tim er geen zin meer in had''quote:
Bij mij kwamen die dingen toen nooit af omdat ik alles veel te gedetailleerd aan het tekenen was.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:07 schreef Timmos het volgende:
[..]
De juffrouw schreef in groep 2 op mn tekeningen al ''De tekening is niet af omdat Tim er geen zin meer in had''
Tekenen is dus ook niks voor mij..
Een collega was ook naar die show geweest (tijdje terug) en die was ook ontzettend verbaasd over wat ie zag!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:33 schreef Chanty het volgende:
Wow net terug van de schouwburg, voorstelling van Rob en Emiel (ooit in Uri Geller). Na de show gaven ze nog wat uitleg/ demonstraties. En toen ben ik dus onder hypnose gegaanEcht een heel bizarre ervaring, had niet eens gedacht dat het zou lukken maar ineens lag ik op de grond. En vervolgens ook nog een lepeltje gebogen/ gedraaid die in mijn handen lag. Voelde m gewoon warm worden en roteren
Ik heb de lepel hier maar kan het trucje niet herhalen tot nu toe.quote:
Heb jij een lepel van gallium? Het smeltpunt daarvan is namelijk 29 graden (volgens wikipedia). Dus als een lepel in de koelkast wordt gelegt en daarna hou jij hem vast gaat hij inderdaad smelten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:33 schreef Chanty het volgende:
De lepel die hij gisteren heeft gebruikt heb ik gewoon meegekregen jaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb jij een lepel van gallium? Het smeltpunt daarvan is namelijk 29 graden (volgens wikipedia). Dus als een lepel in de koelkast wordt gelegt en daarna hou jij hem vast gaat hij inderdaad smelten.
In de koelkast leggen heeft er niets mee te maken trouwens, maar dan kan je dus die lepel meenemen voordat hij begint met smelten.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:42 schreef Chanty het volgende:
[..]
De lepel die hij gisteren heeft gebruikt heb ik gewoon meegekregen jaIk ga m maar eens in de koelkast leggen want ik heb m inmiddels al een hele tijd vast maar dat werkt niet ondanks warme handen.
Maar dan nog is het de vraag, hoe kon die lepel in mijn gesloten handen roteren...
Ik heb de lepel gisteren en vandaag al een hele tijd in mijn hand gehad zonder dat hij is gesmoltenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
In de koelkast leggen heeft er niets mee te maken trouwens, maar dan kan je dus die lepel meenemen voordat hij begint met smelten.
Ik ga er iig van uit dat het een truc is.
Klinkt goed man! Keuken all over the place, van oosters naar fransquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gisteren
Voorgerecht:
Tian van tonijn en avocado, tempura van black tiger gamba, frisee salade, krokant spek, mierikswortelcoulis.
Tussengerecht:
Gebakken coquilles St. Jaques, dun gesneden prei, luchtige kokosroom met groene Thaise curry, bieslook.
Hoofdgerecht:
Gebakken Simmenthaler ossenhaas rossini ‘’VandeMarkt’’, wilde spinazie, fondantaardappel, sjalottentruffeltjus, canapé van eendenlever
Nagerecht:
Warm fondantje van pure chocola, sinaasappelsorbet, mango-chilli panna cotta
Mja, hier stond een bezorger om 9:00 de bel uit de muur te trekken... Wel bonus an sich dat je nu lekkere vrije dag hebt!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:07 schreef Isdatzo het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik dacht gisternacht dat het zondag was dus ik de wekker om half 9 gezet.. pas toen ik broodjes uit de kelder pakte dacht ik: ehhh wacht eens.
Ja heb lekker divers gegeten, bewust ook gedaan. Wilde me niet vast pinnen op alleen vis of alleen vlees.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:09 schreef freud het volgende:
[..]
Klinkt goed man! Keuken all over the place, van oosters naar frans. Lekkere wijn nog erbij oid? Mango-chili panacotta klinkt goed!! An maar eens voorzichtig polsen.
Die optie hebben we ook al aan zitten denken maar de lepel werd eerst gebogen en draaide later in een andere vorm. Volgens Rob wordt twee vormen lastig bij geheugenmetaal. En ook lukt het niet om de lepel terug te buigen. We hebben in ieder geval iets om ons dit weekend op stuk te bijtenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:54 schreef freud het volgende:
Geheugenmetaal? Ben zelf helemaal fan van de ferrofluid filmpjes op youtube
Goede vraag, waar zijn de wedstrijden inderdaad?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:09 schreef N.icka het volgende:
Ik mag altijd graag de fotowedstrijden kijken hier, zijn die er niet meer?
Ja goede vraagquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
Goede vraag, waar zijn de wedstrijden inderdaad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |