quote:<500px.com>
You seem to dislike too many photos today.
Are you having a bad day?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:17 schreef Isdatzo het volgende:
the fuck![]()
Pop-up:
[..]
Stuk of 10 maar, tegenover weet ik hoeveel likes. En hij telt m'n dislike niet meer mee nu.. bwuuuh
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet hem expres in een spoiler omdat het nogal bloederig is. Maar ik moest deze gewoon even met jullie delen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2011 21:29:25 ]
't Is echt een heerlijke site om gewoon lekker door te bladeren inderdaad... Wat op Flickr ook wel kan, alleen is hier bijna elke foto gewoon van hoog niveau en wat inspirerender.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:29 schreef Wiebeldak het volgende:
Grappig dat 1 van mijn kwalitatief minste foto's het 2e meest bekeken is op Flickr omdat het nogal schokkend is. Toen was ik nog maar net bezig met fotografie en had mijn EOS350 toen net 2 weken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet hem expres in een spoiler omdat het nogal bloederig is. Maar ik moest deze gewoon even met jullie delen.En dat die vent je ook heel droog aankijkt op een manier van "Waarom maak je nou een foto van mij?
"
Dat is ook altijd wel fijn als je het dan ook snaptquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:06 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb keiveel wiskunde gedaan vandaag. En ik snapte het ook nog allemaal.
Misschien wordt dat toch nog iets met mij.
Ja, dat snappen wil wel eens helpen ehhquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:19 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat is ook altijd wel fijn als je het dan ook snapt
Ik ben trots op je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |