joa goeien ttquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Serieus?Ik wist echt niet wat ik moest verzinnen.
Serieusquote:
VLC player / Winampquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:50 schreef GeenInspiratie. het volgende:
windows media player ook hè..
heeft iemand een idee hoe ik hem binnen krijg? .pls bestand is een nee-nee voor Windows Media Player hier.
vlc downloadenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:50 schreef GeenInspiratie. het volgende:
windows media player ook hè..
heeft iemand een idee hoe ik hem binnen krijg? .pls bestand is een nee-nee voor Windows Media Player hier.
Ja!quote:
Ok, jou meningquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja!De rest is helemaal bagger. Dus je moet wat. Daarnaast mag je hier een beest slachten en krijg je taakstraf dus mogen er best wat meer dieren rechten komen.
![]()
serieus, ik had ook altijd windows media player, ging altijd mis.quote:
Je stemt PvdD je faalt sowieso.quote:
Ik stem sgp- staats gevaarlijke partijquote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja!De rest is helemaal bagger. Dus je moet wat. Daarnaast mag je hier een beest slachten en krijg je taakstraf dus mogen er best wat meer dieren rechten komen.
![]()
Das ook een faal post.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ste
[..]
Ik stem sgp- staats gevaarlijke partij
Huh?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:53 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
ik doe Winamp wel, geen zin om 4,50 te geven aan VLC Media Player ...
Wuttt ? VLC is gewoon gratisquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:53 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
vlc is ook gratis hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:53 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
WTH? Ik moet een of andere code invoeren en krijg de code pas na 3 SMS-jes van 1,50 per stuk.quote:
Kan je het downloadlinkje PMen of DMen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Na veel DJ programma's getest te hebben vind ik Virtual DJ toch wel de fijnste. En heb uitgevonden hoe je playlist door blijft spelen
ja verkeerde site.. gewoon site van vlc zelf gaanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:55 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
WTH? Ik moet een of andere code invoeren en krijg de code pas na 3 SMS-jes van 1,50 per stuk.
Ik heb het natuurlijk weer waarschijnlijk van een debiele website afgehaald.
Ja er is een goede versie en een foute gewoon een andere pakken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:55 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
WTH? Ik moet een of andere code invoeren en krijg de code pas na 3 SMS-jes van 1,50 per stuk.
Ik heb je een mop gestuurdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja er is een goede versie en een foute gewoon een andere pakken.
SMSquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:55 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Ik wel. Is gewoon de verkeerde versie.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:57 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
SMSIk weet niet waar je op zoekt, maar ik ben t nog nooit tegengekomen
Okee bedanktquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb je een mop gestuurd
heb um zelf niet gelezen dus weetnie of die grappig is.. maar dan heb je iets te kletsen
ik wel, toen ik vlc wou downloaden had ik hetzelfde...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:57 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
wat ben je toch ook weer lief hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hier directe link zonder kosten etc.: http://downloads.sourcefo(...)5845&use_mirror=garr
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat ben je toch ook weer lief he
Voor die losse programma`s heb ik 1 vaste sitequote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wel, toen ik vlc wou downloaden had ik hetzelfde...
ach ja compjoeter falerds he
wel makkelijk verdienenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:58 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Heel erg bedankt...
Wel slecht trouwens, 4,50 vragen voor iets wat je niet zelf hebt gemaakt... en wat het waarschijnlijk ook niet doet
Just ask en ik vind het meestal welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:58 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Heel erg bedankt...
Wel slecht trouwens, 4,50 vragen voor iets wat je niet zelf hebt gemaakt... en wat het waarschijnlijk ook niet doet
Ik heb t gehad met codecs voor windows mediaplayer. Moest ik ook 4.50 betalen wilde ik alle codecs kunnen installeren.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:57 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
YWquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:59 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Welkom bij Onzin Radiooo!
Heel erg bedankt allemaal.
idd jah!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hihi heloef je moet eerder beginnen met praten
Welkom op Onzin Radio dan maarquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:59 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Welkom bij Onzin Radiooo!
Heel erg bedankt allemaal.
Natuurlijk, die site houd het natuurlijk ook niet alleen bij VLC Media Player..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wel makkelijk verdienen
zullen zat zijn die er in trappen
ik ben een faalhaasquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jullie zijn niet echt into IT he hier?
ik heb gewoon de 1ste gekopieerdquote:
je kan soberso met hem lachenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:03 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Als hij zo altijd praat, kun je wel lachen met hem.
is normaal elke week de bedoelingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het mopje-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Marlijn ?quote:
Echo is idd weg maar je vervormd nog steeds.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:04 schreef Outpost76 het volgende:
Heloef haal die mic nou eens uit je strot je echo't en vervormt als een malle!
Eentje heeft de mic gewoon teringhard staan!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:07 schreef robdriessen het volgende:
Ik tune net in, ik bespeur een groot kwaliteitsverschil tussen de twee microfoons. DJ 2 praat via Skype?
quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:08 schreef robdriessen het volgende:
Hou je van spanning? Steek een breinaald in het stopcontact
Oh godquote:
Pater Jan N. is overledenquote:
Dat is t probleem. Die kant moet ik ook opquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet treuren Zoon hij zit nu gezellig naast satan.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:12 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dat is t probleem. Die kant moet ik ook op
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]doe jij t ook met kleine kinderen dan?
Oh maar t luisteren ernaar is geen zonde.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:15 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Nee, dat gelukkig niet. Maar luister wel naar "duivelsmuziek"
![]()
Dan is er dus nog hoop voor mequote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh maar t luisteren ernaar is geen zonde.
Jij hebt als wraak haar beste vriend geneukt... Ehm sorry... volgens mij had je beter haar beste vriendin kunnen doen.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Avond!
Eindelijk eens een redelijk normaal weekend
Zondag avond weer werken, maandag middag.. Dinsdag en Woensdag vrij..
Dat deed ik ook. Ik zei toch vriendin ?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij hebt als wraak haar beste vriend geneukt... Ehm sorry... volgens mij had je beter haar beste vriendin kunnen doen.
Wat een wijze woordenquote:
Dat was niet te horen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat deed ik ook. Ik zei toch vriendin ?
Je zei vriend..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat deed ik ook. Ik zei toch vriendin ?
Ervaring komt met de jarenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een wijs man mn zoon.![]()
Ik Marge Simpson!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:23 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Ik vind Donna Simpson altijd wel geil.
Ook goed te doenquote:
Geef mij maar een skelet met een velletje er omheen hoor!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aan dat lichaam.. Ik vind haar te dun
Oke. Ik vind het precies goedquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aan dat lichaam.. Ik vind haar te dun
ik heb haar geneuktquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:28 schreef Driepink het volgende:
Waarom reageert er niemand op mijn vragen ?
Geen idee. Ik weet iig niets over Koelkast qua DJ zakenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:28 schreef Driepink het volgende:
Waarom reageert er niemand op mijn vragen ?
Hij draaide dinsdag (dacht ik) nog dus waar je dat vandaan hebt weet ik niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:26 schreef Driepink het volgende:
Wat lees ik nou? Koelkast draait niet meer voor ONZ radio?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:20 schreef Swomp het volgende:
Waarom draait Dj koelkast niet meer voor ONZ radio?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij draaide dinsdag (dacht ik) nog dus waar je dat vandaan hebt weet ik niet.
Wat een onzinquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:33 schreef Driepink het volgende:
Tyf alsjeblieft op met je voetbal, echte ONZers interreseren zich niet voor voetbal
Ditquote:
Ik vind het goed, maar word dan wel pas 10 uur ofzoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Driepink, ga je nog beuken zometeen ? Heb wel zin in dikke hardcore
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:36 schreef VliegendeSchoen het volgende:
Ik stop met luisteren.
Ik ga wel youtuben.
werkt dat normaal bij jou? als je dat zegt?quote:
Is heul niet alleen hardcorequote:
Ik zeg het niet, ik smeek het met puppy oogjes.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
werkt dat normaal bij jou? als je dat zegt?
WOPWOPWOPWOP!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Is heul niet alleen hardcore
er staat toch: keiharde herrie ?
Ook Metal? Dance vind ik sowieso niksquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Is heul niet alleen hardcore
er staat toch: keiharde herrie ?
Geen metalquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ook Metal? Dance vind ik sowieso niks
ah dat zou wel werken denk ikquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik zeg het niet, ik smeek het met puppy oogjes.
quote:
O god..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:48 schreef robdriessen het volgende:
Driepink, er bestaat een kans dat je zo om 8 uur in moet vallen. Ik heb technische problemen.
LMFAO - Party Rock Anthem ft. Lauren Bennett, GoonRockquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:47 schreef Driepink het volgende:
Mono, ik had hem al![]()
Weet iemand nog een beetje leuke top 40 muziek? Aangezien het blijkbaar 2 uur wordt![]()
eerste uurtje top-40 en dan het 2e uurtje hardstyle tot hardcore/terror
quote:
Niiiickquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:51 schreef Driepink het volgende:
Rob, DM even dan, wanneer het niet lukt tenminste
Bonjourquote:
Heeeel veeeeeel bier zekerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:53 schreef _Fanta het volgende:
weekend!, ff wa te vreten en te drinken in huis geghaald, heb er zin in
Alexandra Stan - Mr. Saxobeatquote:
kijk, da's het betere werkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is weinig inderdaad.
Ik heb 2 kratten koud liggen
quote:
No worry's, beter een dj dan draakje.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:03 schreef Driepink het volgende:
Ik hoop dat het de goeie uitvoeringen zijnnet ff snel gedownload
alles snel snel
quote:
Precies andersom hierzoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:05 schreef robdriessen het volgende:
*huil*
Wie heeft er voor mij een WERKENDE versie van SAM? Ben VDJ niet gewend.
VDJ nodig?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
Precies andersom hierzo
dalijk even de eerste ONZ monsterhit
Als het goed is heb ik hem nog ergens... ik zal eens even kieken voor jouquote:
Wat is de volledige naam van SAM? Dan kijk ik even.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:05 schreef robdriessen het volgende:
*huil*
Wie heeft er voor mij een WERKENDE versie van SAM? Ben VDJ niet gewend.
Ehhh prima en bij deze! Maar ik zie ineens allemaal mensen verschijnen die ik nog niet ken...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:07 schreef robdriessen het volgende:
Even allemaal props en kudo's voor Driepink voor het a la minute invallen!
SAM Broadcasterquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat is de volledige naam van SAM? Dan kijk ik even.
Ohhhh zo bedoel je, lama.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:09 schreef Driepink het volgende:
Nee nee, ik heb allang vdjoldschool alles
Ik zat hier lang geledenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehhh prima en bij deze! Maar ik zie ineens allemaal mensen verschijnen die ik nog niet ken...![]()
Ik kan het wel even proberen voor je..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:09 schreef robdriessen het volgende:
Sam Broadcaster. Er zijn genoeg versies te vinden met reg key, maar ineens loop ik tegen activation aan die ik niet kan omzeilen :/
Ah, aangenaam ik zit hier net een week of 3.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zat hier lang geledenEven pauze gehad
Dat wil ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:10 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Ik kan het wel even proberen voor je..
Zeg maar als je dat wilt..
Aangenaamquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah, aangenaam ik zit hier net een week of 3.
Als ik zie en hoor wat je allemaal moet doen voor dat je draaien kan zeg ik nee bedankt. Had eerst nog t idee om ook wat te draaien maar gaat er maar niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
Aangenaamniet praten tijdens draaien is easy, jammer dat ik geen goeie set up heb om te praten
zoiezo niet echt ideaal aangezien ze aan het knutselen zijn in de tuin..
Oud?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:12 schreef Driepink het volgende:
Wie kon dit nummer trouwens al? Is al aardig oud..
VDJ + crack en je kanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ik zie en hoor wat je allemaal moet doen voor dat je draaien kan zeg ik nee bedankt. Had eerst nog t idee om ook wat te draaien maar gaat er maar niet aan beginnen.
VDJ zonder crack kan ook.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
VDJ + crack en je kan
Als ik kan, kan iedereen het.. ik ben qua computers enzo zeer a-technisch
Mja toch, gaat er maar niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
VDJ + crack en je kan
Als ik kan, kan iedereen het.. ik ben qua computers enzo zeer a-technisch
quote:
Nee maar die remix had ik van youtube, was al 3 of 4 jaar oud ofzo..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja toch, gaat er maar niet aan beginnen.
[..]
![]()
Dat verklaart een hoop!Ik ben 34.
Snap ik maar 3 a 4 jaar is niet oud.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee maar die remix had ik van youtube, was al 3 of 4 jaar oud ofzo..
Bij mij klinkt het goed hoor..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:18 schreef _Fanta het volgende:
hmm kwaliteit van dit nummer klinkt wel heel bagger, doe maar volgende Driepink
hmm vaag, hier kraakt ie als de netenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:18 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Bij mij klinkt het goed hoor..
Hier kraakt ie ook meer dan mn oma....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:18 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Bij mij klinkt het goed hoor..
Samequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |