joa goeien ttquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Serieus?Ik wist echt niet wat ik moest verzinnen.
Serieusquote:
VLC player / Winampquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:50 schreef GeenInspiratie. het volgende:
windows media player ook hè..
heeft iemand een idee hoe ik hem binnen krijg? .pls bestand is een nee-nee voor Windows Media Player hier.
vlc downloadenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:50 schreef GeenInspiratie. het volgende:
windows media player ook hè..
heeft iemand een idee hoe ik hem binnen krijg? .pls bestand is een nee-nee voor Windows Media Player hier.
Ja!quote:
Ok, jou meningquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja!De rest is helemaal bagger. Dus je moet wat. Daarnaast mag je hier een beest slachten en krijg je taakstraf dus mogen er best wat meer dieren rechten komen.
![]()
serieus, ik had ook altijd windows media player, ging altijd mis.quote:
Je stemt PvdD je faalt sowieso.quote:
Ik stem sgp- staats gevaarlijke partijquote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja!De rest is helemaal bagger. Dus je moet wat. Daarnaast mag je hier een beest slachten en krijg je taakstraf dus mogen er best wat meer dieren rechten komen.
![]()
Das ook een faal post.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ste
[..]
Ik stem sgp- staats gevaarlijke partij
Huh?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:53 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
ik doe Winamp wel, geen zin om 4,50 te geven aan VLC Media Player ...
Wuttt ? VLC is gewoon gratisquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:53 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
vlc is ook gratis hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:53 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
WTH? Ik moet een of andere code invoeren en krijg de code pas na 3 SMS-jes van 1,50 per stuk.quote:
Kan je het downloadlinkje PMen of DMen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Na veel DJ programma's getest te hebben vind ik Virtual DJ toch wel de fijnste. En heb uitgevonden hoe je playlist door blijft spelen
ja verkeerde site.. gewoon site van vlc zelf gaanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:55 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
WTH? Ik moet een of andere code invoeren en krijg de code pas na 3 SMS-jes van 1,50 per stuk.
Ik heb het natuurlijk weer waarschijnlijk van een debiele website afgehaald.
Ja er is een goede versie en een foute gewoon een andere pakken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:55 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
WTH? Ik moet een of andere code invoeren en krijg de code pas na 3 SMS-jes van 1,50 per stuk.
Ik heb je een mop gestuurdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja er is een goede versie en een foute gewoon een andere pakken.
SMSquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:55 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Ik wel. Is gewoon de verkeerde versie.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:57 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
SMSIk weet niet waar je op zoekt, maar ik ben t nog nooit tegengekomen
Okee bedanktquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb je een mop gestuurd
heb um zelf niet gelezen dus weetnie of die grappig is.. maar dan heb je iets te kletsen
ik wel, toen ik vlc wou downloaden had ik hetzelfde...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:57 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
SMSIk weet niet waar je op zoekt, maar ik ben t nog nooit tegengekomen
wat ben je toch ook weer lief hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hier directe link zonder kosten etc.: http://downloads.sourcefo(...)5845&use_mirror=garr
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat ben je toch ook weer lief he
Voor die losse programma`s heb ik 1 vaste sitequote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wel, toen ik vlc wou downloaden had ik hetzelfde...
ach ja compjoeter falerds he
wel makkelijk verdienenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:58 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Heel erg bedankt...
Wel slecht trouwens, 4,50 vragen voor iets wat je niet zelf hebt gemaakt... en wat het waarschijnlijk ook niet doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |